Dizi & TV Haberleri Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Kanal D’nin Yeni Sezon Tanıtım Filmi Yayınlandı!

Yazan ozgur2113

Türkiye’nin sevilen kanalı Kanal D’nin yeni yayın dönemi tanıtım filmi yayınlandı.

Kanalda, geçtiğimiz sezondan devam eden Kurtlar Vadisi Pusu, Güllerin Savaşı ve Poyraz Karayel dizilerinin yanı sıra yaz sezonunun sevilen dizileri Güneşin Kızları, Kalbim Ege’de Kaldı ve Yaz’ın Öyküsü dizileri ve yeni sezonun merakla beklenen yeni dizileri ve programlarının ekran yüzleri Müslüm Gürses’in sevilen şarkısı Hangimiz Sevmedik şarkısı eşliğinde tanıtımda yer aldı.

‘ etiketiyle yayınlanan tanıtım filmi şimdiden büyük ilgi göreceğe benziyor.

Post Ratings:
Like
Like x 3

Yazar hakkında

ozgur2113

[size=5][color=#ff0000][b]SEDEF AVCI.[/b][/color]

[/size]

65 Yorum

  • Kalbim  Ege'de Kaldı devam edecek diyorlar ama tanıtımda yok.Yaz'ın Öyküsü bitecek neden tanıtımda var?

  • Güzel ve samimi bir tanıtım olmuş. Özellikle Poyraz Karayel ekibi tek kelimeyle harika. :bhr:

    Bu arada Kalbim Ege'de Kaldı'yı göremedim, büyük ihtimalle çekimler nedeniyle yoktu.  (b)

  • Çok güzel olmuş, Poyraz'ım, Ayşegül'üm, Sinan'ım ve Bahri Baba'm çok güzel görünüyorlar, deli gibi seviyoruz efem. :bhr:

  • Tanıtım güzel ve samimi olmuş ben beğendim. 😀  Şu tanıtımda bir de Beş Kardeş ekibi olsaydı ne güzel olurdu. 🙁 Bu şarkıyı bu sene o diziden duymaya alışmışım.

    Bu arada Kanal D'nin Aşka Gebe ve Kerem'in dizisi dışında yeni dizilerinden niye kimse yok anlamadım.

    Yine de bir FOX'unki kadar güzel değil tanıtım. :A

    Bu arada Poyraz'cım Karayel ekibi süper. :bhr:

  • İlk başlarını neden o kadar sıkıcı yapmak için uğraşmışlar ki? Samimi ve güzel ama görsel anlamda yetersiz buldum. Star'ın tanıtımına göre çok daha iyi o ayrı. 🙂

  • Bana nedense siyasi parti reklamlarını hatırlattı ama yine de özellikle Poyraz Karayel ekibinin olduğu yerler olmak üzere güzel denebilecek bir tanıtım olmuş. Bir de her tanıtımda olduğu gibi bu tanıtımda da Beyaz, Kanal D'nin sahibiymiş gibi davranmış ama neyse artık olsun o kadar. 😀

  • @ozgur2113 başka dizisi var mı ki onlardan başka.Bir de Anneler Analar var onu biliyorum :A[DOUBLEPOST=1442682922][/DOUBLEPOST]@Yiğitt buyur burdan bak var mıydı 🙂

    başkasının kalbi var

  • Bana nedense siyasi parti reklamlarını hatırlattı ama yine de özellikle Poyraz Karayel ekibinin olduğu yerler olmak üzere güzel denebilecek bir tanıtım olmuş. Bir de her tanıtımda olduğu gibi bu tanıtımda da Beyaz, Kanal D'nin sahibiymiş gibi davranmış ama neyse artık olsun o kadar. 😀

    zaten öyle sayılır bir kendine paket program dedi pelin kızdı Arka sokakları  tehdit etti kanalından kovdu[DOUBLEPOST=1442683548][/DOUBLEPOST]

    Buyur Burdan Bak var mıydı reis 😀

    hayır ama o kanal d nin yeni dizisi

  • zaten öyle sayılır bir kendine paket program dedi pelin kızdı Arka sokakları  tehdit etti kanalından kovdu[DOUBLEPOST=1442683548][/DOUBLEPOST]

    hayır ama o kanal d nin yeni dizisi

    Reis Başkasının Kalbi mi yeni dizi :A


    Tanıtımda niye buyur burdan bak yok ki 😀

  • @ozgur2113 başka dizisi var mı ki onlardan başka.Bir de Anneler Analar var onu biliyorum :A[DOUBLEPOST=1442682922][/DOUBLEPOST]@Yiğitt buyur burdan bak var mıydı 🙂

    Analar ve Anneler dışında açıklanan birkaç dizi daha vardı mesela Seni Kimler Aldı, Umut Rüzgarları vs. 😀 Ali Eyüboğlu açıklamıştı ama hiç yeni kişiler yok kaldı ki Analar ve Anneler de yok. 😀

  • Analar ve Anneler dışında açıklanan birkaç dizi daha vardı mesela Seni Kimler Aldı, Umut Rüzgarları vs. 😀 Ali Eyüboğlu açıklamıştı ama hiç yeni kişiler yok kaldı ki Analar ve Anneler de yok. 😀

    Ben o adama inanmıyorum 😀 Ya Sahra ya Begüm elenecek demişti adaya gittiği halde tutmadı :F[DOUBLEPOST=1442683777][/DOUBLEPOST]

    Konser kısmında gösterdiler.  🙂

    Fark edememişim teşekkürler.Doğa Rutkay da var mıydı 😀

  • Ben o adama inanmıyorum 😀 Ya Sahra ya Begüm elenecek demişti adaya gittiği halde tutmadı :F[DOUBLEPOST=1442683777][/DOUBLEPOST]

    Fark edememişim teşekkürler.Doğa Rutkay da var mıydı 😀

    başlar bence onlar dizimedyada söyledi doğru haber

  • Ben o adama inanmıyorum 😀 Ya Sahra ya Begüm elenecek demişti adaya gittiği halde tutmadı :F[DOUBLEPOST=1442683777][/DOUBLEPOST]

    Fark edememişim teşekkürler.Doğa Rutkay da var mıydı 😀

    Bilemiyorum ama Kanal D akıllanmış herhalde bu sezon az yeni dizisi var tanıtıma bakacak olursak. 😀 Ben Star gibi şimdiden Halit Ergenç'i de gösterirler diye düşündüm ama Star gibi oyuncu odaklı yapmıyor. :A

  • Bilemiyorum ama Kanal D akıllanmış herhalde bu sezon az yeni dizisi var tanıtıma bakacak olursak. 😀 Ben Star gibi şimdiden Halit Ergenç'i de gösterirler diye düşündüm ama Star gibi oyuncu odaklı yapmıyor. :A

    Aynen akıllandı da zaten boş günü yok öyle 😀


    Pazartesi-Güneşin Kızları

    Salı-Bir Deniz Hikayesi

    Çarşamba-Poyraz Karayel

    Perşembe-Kurtlar Vadisi Pusu

    Cuma-Buyur Burdan Bak(Gün değiştirecektir)

    Cumartesi-Güllerin Savaşı

    Pazar-Kalbim Ege'de Kaldı


    Doğa Rutkay var mıydı tanıtımda şu an açamıyorum :F

  • Aynen akıllandı da zaten boş günü yok öyle 😀


    Pazartesi-Güneşin Kızları

    Salı-Bir Deniz Hikayesi

    Çarşamba-Poyraz Karayel

    Perşembe-Kurtlar Vadisi Pusu

    Cuma-Buyur Burdan Bak(Gün değiştirecektir)

    Cumartesi-Güllerin Savaşı

    Pazar-Kalbim Ege'de Kaldı


    Doğa Rutkay var mıydı tanıtımda şu an açamıyorum :F

    Ben göremedim Doğa'yı 😀

  • Ben o adama inanmıyorum 😀 Ya Sahra ya Begüm elenecek demişti adaya gittiği halde tutmadı :F[DOUBLEPOST=1442683777][/DOUBLEPOST]

    Fark edememişim teşekkürler.Doğa Rutkay da var mıydı 😀

    Yoktu sanırım.  :X

  • Aynen akıllandı da zaten boş günü yok öyle 😀


    Pazartesi-Güneşin Kızları

    Salı-Bir Deniz Hikayesi

    Çarşamba-Poyraz Karayel

    Perşembe-Kurtlar Vadisi Pusu

    Cuma-Buyur Burdan Bak(Gün değiştirecektir)

    Cumartesi-Güllerin Savaşı

    Pazar-Kalbim Ege'de Kaldı


    Doğa Rutkay var mıydı tanıtımda şu an açamıyorum :F

    Pazartesi

    Seni kimler aldı kezban

    Güneşin kızları

    Salı

    halit ergençin dizisi

    çarşamba

    umut rüzgarları

    poyraz karayel

    perşembe

    kurtlar vadisi pusu

    Bir deniz hikayesi

    cuma

    Aşka gebe

    buyur burdan bak

    cumartesi

    Anneler ve analar

    güllerin savaşı

    pazar

    Başkasının kalbi

    kalbim egede kaldı

  • Tanıtım harika olmuş.Kanalda en samimiyetsiz gelen iş BDH tutmayacak bence, Poyraz Karayel, Aşka Gebe, Güneşin Kızları, Alın Yazım, Aşk ve Günah ve Kalbim Egede Kaldı dizilerini izleyeceğim. :X

  • Tanıtımı ben çok beğendim ama 3 dakika falan olsaydı daha iyi olurdu, biraz doyamadık sanki?

    Bu arada tanıtım baya eksik olmamış mı? 😀 (Halit'in dizisi, Kısmet, Umut Rüzgarları, Pastel Film dizisi) baya eksik olmuş bence tanıtım. 😀

    Ay o Kerem'i yerim, yuvasından ayrılmıyor da. :love1:

    Geçen yıla göre çok daha iyi olmuş tanıtım, daha samimi olmuş. :Z Necati Şaşmaz'ı da beğendim tanıtımda, geçen yıl yapmacık gelmişti. Bu sezon çok samimi kalmış.

    En çok Poyraz Karayel dizisi gösterilmiş fragmanda, çok samimiler gerçekten. :bhr: Özellikle o Burçin öldürdü beni, o ne samimiyet kızım öyle. 😮 :bhr:

    Yaz'ın Öyküsü ekibinin ne işi var orada, Kanal D biraz saçmalamış. Hem diziyi bitir, hem de al fragmanda koy. Bakar gülerler artık. :F KEK ekibininde olmasını isterdim ama onlar Ege'de olduklarından olmamış olabilirler, geçen yıl Star Tv tanıtımlarında GK yoktu mesela. 🙂

    O Kerem Bursin'e bağıran kız ne öyle ya, özellikle Kerem'in orada bağırışı. :bhr:

    Bu arada Halit Ergenç niye fragmanda yok onu anlayamadım? Çekimlerden gelen fotoğraflarda kendisi de vardı, neden yok anlayamadım onu. 🙁 Kendisini de görmek isterdim fragmanda.

    Şarkı olarak çok iyi seçim yapmışlar, çok samimi ve güzel tanıtım olmuş dediğim gibi. Ama eksikler olması kötü olmuş.

  • Tanıtımı ben çok beğendim ama 3 dakika falan olsaydı daha iyi olurdu, biraz doyamadık sanki?

    Bu arada tanıtım baya eksik olmamış mı? 😀 (Halit'in dizisi, Kısmet, Umut Rüzgarları, Pastel Film dizisi) baya eksik olmuş bence tanıtım. 😀

    Ay o Kerem'i yerim, yuvasından ayrılmıyor da. :love1:

    Geçen yıla göre çok daha iyi olmuş tanıtım, daha samimi olmuş. :Z Necati Şaşmaz'ı da beğendim tanıtımda, geçen yıl yapmacık gelmişti. Bu sezon çok samimi kalmış.

    En çok Poyraz Karayel dizisi gösterilmiş fragmanda, çok samimiler gerçekten. :bhr: Özellikle o Burçin öldürdü beni, o ne samimiyet kızım öyle. 😮 :bhr:

    Yaz'ın Öyküsü ekibinin ne işi var orada, Kanal D biraz saçmalamış. Hem diziyi bitir, hem de al fragmanda koy. Bakar gülerler artık. :F KEK ekibininde olmasını isterdim ama onlar Ege'de olduklarından olmamış olabilirler, geçen yıl Star Tv tanıtımlarında GK yoktu mesela. 🙂

    O Kerem Bursin'e bağıran kız ne öyle ya, özellikle Kerem'in orada bağırışı. :bhr:

    Bu arada Halit Ergenç niye fragmanda yok onu anlayamadım? Çekimlerden gelen fotoğraflarda kendisi de vardı, neden yok anlayamadım onu. 🙁 Kendisini de görmek isterdim fragmanda.

    Şarkı olarak çok iyi seçim yapmışlar, çok samimi ve güzel tanıtım olmuş dediğim gibi. Ama eksikler olması kötü olmuş.

    Gk ekibi de çok güzel değil mi ya :bhr:

  • Gk ekibi de çok güzel değil mi ya :bhr:

    Aynen süperler. :bhr:

    Bu arada tanıtım fragmanı Twitter'ı salladı ve 2 saattir TT listesinde. Hangi tanıtım en iyi olmuş tartışmayalım isterseniz? 🙂

  • Aynen süperler. :bhr:

    Bu arada tanıtım fragmanı Twitter'ı salladı ve 2 saattir TT listesinde. Hangi tanıtım en iyi olmuş tartışmayalım isterseniz? 🙂

    Aynen tanıtım çok güzel sadece yö yü koymasalardı daha iyi olurdu 🙁

  • Aynen tanıtım çok güzel sadece yö yü koymasalardı daha iyi olurdu 🙁

    Aynen, dalga geçer gibi olmuş. :F

  • Çok beğendim tanıtımı. :love1:

    Poyraz Karayel en iyisiydi tanıtıma damgasını vurmuş kanalın en çok hangi diziye önem vereceği tanıtımdan belli gibi yeni sezonu bekliyoruz merakla. :Z

    Kerem Bürsin her zamanki gibi çok sempatikti. :bhr:

    Gk ekibi de harikaydı ne kadar tatlılardı öyle. :bhr:

    Beyaz Kanal D'nin evladı zaten artık fragmanın sonuna damgasını vurmuş. 😀

    En iyi tanıtım filmleri açık ara Kanal D'den çıkıyor tartışmak bile yersiz. :A

  • Çok beğendim tanıtımı. :love1:

    Poyraz Karayel en iyisiydi tanıtıma damgasını vurmuş kanalın en çok hangi diziye önem vereceği tanıtımdan belli gibi yeni sezonu bekliyoruz merakla. :Z

    Kerem Bürsin her zamanki gibi çok sempatikti. :bhr:

    Gk ekibi de harikaydı ne kadar tatlılardı öyle. :bhr:

    Beyaz Kanal D'nin evladı zaten artık fragmanın sonuna damgasını vurmuş. 😀

    En iyi tanıtım filmleri açık ara Kanal D'den çıkıyor tartışmak bile yersiz. :A

    bende farkettim tanıtımda poyraza baya ağırlık vermişler demek kanal bu sezon en çok poyraza güveniyor:)

  • bende farkettim tanıtımda poyraza baya ağırlık vermişler demek kanal bu sezon en çok poyraza güveniyor:)

    Dirilişimizin bomba sezonu var .:A

  • O değilde bu tanıtım Arka Sokaklar'sız ilk Kanal D Tanıtımı :F @GunesinOglu @Bully @pompy @HarzeM @sokak sanati @ozgur2113

    valla ben daha önceki seneler pek dizi kanal reyting dünyasını pek takip etmediğim için önceki kanal d tanıtımlarınıda bilmediğim için ben eksikliğini hissetmedim. bu tanıtım gayet hoş olmuş. tüm kanalların içinde şuan en iyi tanıtım bence

  • valla ben daha önceki seneler pek dizi kanal reyting dünyasını pek takip etmediğim için önceki kanal d tanıtımlarınıda bilmediğim için ben eksikliğini hissetmedim. bu tanıtım gayet hoş olmuş. tüm kanalların içinde şuan en iyi tanıtım bence

    Her yıl merakla beklenen tek tanıtım oluyor ve ses getiriyor. :Z

    Yayınlanalı 4-5 saat oldu, hala Twitter'da listedeyiz :Z

  • bende farkettim tanıtımda poyraza baya ağırlık vermişler demek kanal bu sezon en çok poyraza güveniyor:)

    En çok Poyraz'a güvenecekler tabii bomba gibi bir 2.sezon geliyor. :Z Fragmanlar harika Diriliş'le kapışmaya geliyoruz. :A

  • Reyiz bir bayana nasıl llaflar böyle 😮

    ya ne yapıyım kanalın yeni ceosu o özel hayatında ilker inanoğlunun sevgilsiymiş türker inanoğlu Arka sokaklara almamış oda bir gün elime düşersiniz demiş

  • En çok Poyraz'a güvenecekler tabii bomba gibi bir 2.sezon geliyor. :Z Fragmanlar harika Diriliş'le kapışmaya geliyoruz. :A

    :razz:ala::razz:ala:gelin gelin biz buradayız yiğen

  • Eh fena sayılmaz. :A

    fena sayılmaz mı?şuan hasedinden tırnaklarını kemiriyorsundur eminim:F:Fbully iç ses : ulan fragmana bak adamlar coşmuş. poyrazım tehlikede amaan boşver poyrazı ben de dirilişe başlayayım.:F:F

  • fena sayılmaz mı?şuan hasedinden tırnaklarını kemiriyorsundur eminim:F:Fbully iç ses : ulan fragmana bak adamlar coşmuş. poyrazım tehlikede amaan boşver poyrazı ben de dirilişe başlayayım.:F:F

    Aynen abi eminim. :A

  • fena sayılmaz mı?şuan hasedinden tırnaklarını kemiriyorsundur eminim:F:Fbully iç ses : ulan fragmana bak adamlar coşmuş. poyrazım tehlikede amaan boşver poyrazı ben de dirilişe başlayayım.:F:F

    Yoo nerden çıktı. :A

    Poyraz Karayel fırtınası çok sert esecek yeni sezonda Diriliş'in işi zor düşüşü kaçınılmaz. :Z

  • Yoo nerden çıktı. :A

    Poyraz Karayel fırtınası çok sert esecek yeni sezonda Diriliş'in işi zor düşüşü kaçınılmaz. :Z

    Biz biliyoruz sen boşuna yo deme. :A

  • Yoo nerden çıktı. :A

    Poyraz Karayel fırtınası çok sert esecek yeni sezonda Diriliş'in işi zor düşüşü kaçınılmaz. :Z

    hadi bakalım yiğen:razz:ala: ama güzel dizi Allah var.yani dizi fav da paylaştığın sahnelerden güzel olduğu anlaşılıyorda günü yanlış yani:Apoyraz gelince adımutluluk,çilekkokusu vs onların seyircisini alır ve 2.lik koltuğuna oturur. belki totalde birinci ama ab ve abc1 dirilişin:oley:

  • hadi bakalım yiğen:razz:ala: ama güzel dizi Allah var.yani dizi fav da paylaştığın sahnelerden güzel olduğu anlaşılıyorda günü yanlış yani:Apoyraz gelince adımutluluk,çilekkokusu vs onların seyircisini alır ve 2.lik koltuğuna oturur. belki totalde birinci ama ab ve abc1 dirilişin:oley:

    Poyraz'ım yeni sezonu çıkaracak kadar reyting alsın bana yeter 5-6 ortalamasında gitse bile iyidir 7-8 de fena olmaz tabii ama. :Z

    Harika bir 2.sezon olacak çünkü eminim zirvede falan da gözüm yok 2.olalım ama devam edelim zirveyi Diriliş alabilir sıkıntı değil. :A

    İlk zamanlarda Diriliş'i totalde geçiyorduk ab ve abc1'de kafa tutuyorduk ama Acun geldi dengeleri bozdu. :T:

    Bakalım 2.sezonda neler olacak sıkı bir rekabet olur inşallah yine. :A

  • Poyraz'ım yeni sezonu çıkaracak kadar reyting alsın bana yeter 5-6 ortalamasında gitse bile iyidir 7-8 de fena olmaz tabii ama. :Z

    Harika bir 2.sezon olacak çünkü eminim zirvede falan da gözüm yok 2.olalım ama devam edelim zirveyi Diriliş alabilir sıkıntı değil. :A

    İlk zamanlarda Diriliş'i totalde geçiyorduk ab ve abc1'de kafa tutuyorduk ama Acun geldi dengeleri bozdu. :T:

    Bakalım 2.sezonda neler olacak sıkı bir rekabet olur inşallah yine. :A

    Canım o kısmı dert etme. Poyraz sezona devam edecek kadar reyting alır. Tahminim total ort:5-6.5 AB ort:7-8 abc1 ort :6-7 gider

  • FOX>Kanal D>Star>>>ATV olmuş yeni sezon tanıtımında. Nedense FOX tanıtımı bana daha sıcak geldi 🙂

    Tanıtım müziğini duyunca dedim ki Onur Ünlü finalde az bile yapmış, ben olsam kamyoneti Kanal D binasının önüne sürdürüp son sahneyi orada çekerdim. Bkz:

  • Geçen sezona göre biraz daha süprizsiz olsada , kalite açısından yine bütün kanallara 100 çeker.

  • Kalbim  Ege'de Kaldı devam edecek diyorlar ama tanıtımda yok.Yaz'ın Öyküsü bitecek neden tanıtımda var?

    Kalbim Ege'de Kaldı dizisinin çekimleri Aydın'da olduğu için katılamamışlar, Yaz'ın Öyküsü dizisinin final haberi yeni çıktı, bu tanıtım 20 gün – 1 ay önce falan çekildi. 🙂

  • Aynen akıllandı da zaten boş günü yok öyle 😀


    Pazartesi-Güneşin Kızları

    Salı-Bir Deniz Hikayesi

    Çarşamba-Poyraz Karayel

    Perşembe-Kurtlar Vadisi Pusu

    Cuma-Buyur Burdan Bak(Gün değiştirecektir)

    Cumartesi-Güllerin Savaşı

    Pazar-Kalbim Ege'de Kaldı


    Doğa Rutkay var mıydı tanıtımda şu an açamıyorum :F

    var beyazıt şarkıyı söyletirken onlarıda seyirci gibi göstermişler tüm bbk ekibi

Bir yorum bırakın