MusicSurvivor 5.Sezon Şampiyonu / Gökhan Türkmen Bully

Bully

Admin
10 Mart 2013
74,848
48,801
1,060
Bana ayrı bir teşekkur ettiğin için bende teşekkur ederim. Senden böyle bir hamle bekliyordum.
Evet hem Gökhanin kazanmasini istediğim icin hemde final zamanin olduğu için seve seve destek oldum. Bazilarinin tepkisini cektim ve bazi durumlarda farkli şekillerde gösterdiler zaten ama umrumda değil.
ilkkez bu forumda bir yarışmacıyı bukadar destekledim ve yeri geldi vaktimin çoğunu forumda geçirdim yeri geldi reeldeki görüşmelerimi ektim ve boşa gitmemesine sevindim.
bundan sonra yarışmalarında yolun açık olsun.
Rica ederim canım ne demek :A Desteklerin çok önemliydi benim için. :bhr: Antilere birlikte göğüs gerdik ve sonunda başarıyı elde ettik :A

Çekemeyenler anten taksın :D

Aynen ikimizin de emekleri boşa gitmedi, sana da Şener Şen'le başarılar umarım şampiyon olursun. :Z
 

Dosi

Favori Üye
10 Mart 2015
41,627
37,315
1,060
Ben kendim yarışmayacağım ama yarışmalardaki en kaliteli ismin arkasında yer alacağım her zaman. Şu anda da yıldızlar yarışıyor var bir tek. Orda da en kaliteli isim Şener Şen. Hadi ele bakalım onu gücün yetiyorsa :A
teşşekürler. Senin gibi yorumlari nokta atışı birinde bu yorumu okumak sevindirdi :Z

O yarışmada Neslihan ile ağzının payını veririm ama Rakip @dosimosi Emin olamıyorum.:F



Ben bana verdin sanıyordum.:( @denizz19 sana iyi giydirdi.:A
galiba burda iyi birşey dedin yani iyi yönetebileceğimi düşünüyorsun ? :D
 

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
12,404
11,494
710
İstanbul
Sonunda çok istediğim MusicSurvivor şampiyonluğuna kavuştum, destekleyen herkese çok teşekkürler. :D

@Çiğdem- kız çektirmediğin çile, stres, heyecan kalmadı ama değdi yani mutlu sona ulaştık :A Şu an üstümden büyük bir yük kalkmış gibi istiyorum, zor oldu ama başardık. :F Emeklerine sağlık, harika bir sunuculuk yaptın, 1 aylık tatilin ardından 6.sezonla devam edeceğiz Allah kısmet ederse :D

Bu arada bu güzel yarışmayı forumumuza kazandıran @GunesinOglu kardeşimize de teşekkürlerimizi sunalım, şimdilerde aramızda değilsin ama umarım gelip beni tebrik edersin Cengiz. :D

@dreamy @Aserat @EFE UYSAL @tolgab @MasacRE- @xemrexxx @BesaleT @soo @pompy oylarınız için çok teşekkür ediyorum bu arada :D

Bu arada @Doğu arkadaşımız son anda oy yollamıştı sanırım, açıklandı mı o, ben göremedim :A

Son teşekkürümü de @dosimosi arkadaşıma etmek istiyorum. Bu başarıda en az benim kadar payı vardır, kendi yarışmacısı gibi sahip çıktı Gökhan'a, bana desteğini hiçbir zaman esirgemedi, yokluğumda düşmanlara yedirmedi. :F

Son olarak da sıvacılar başı @destere ve yardımcısı @MEnes'e selamlarımı iletiyorum. :A Esen kalın :D
Selamını aldım kardeşim tebrik ediyorum. Sana da selam olsun. :A Da orada bir yardımcı kelimesi kullanmışsın hoş durmamış, biliyorsun ki biz bir grupta olduk mu makam konuşulmaz, hele sıvacılarda eşitlik her daim esastır. :A

@sokak sanati sana da tebrikler la buraya kadar çok iyi yarıştın ve elinden geleni yaptın. Ama bu forumun durumu budur elden gelen de budur diyoruz ve ardımızda bırakıyoruz yarışmayı artık. :A

7'ye kadar dururum belki :F Ama kim bilir uykum gelirse 6'yı bekleyemem belki sağım solum belli olmaz benim :A
Tam sabahlıcam diyorsun yani Nadal için her saati beklerim ben sıkıntı yok bugünlük uyumayız :A
La @Bully demek Nadal'cısın adamm bee. Sana olan sevgim daha da arttı bak şimdi. :A Bu arada Efe kardeşim bu Nadal uçuyor ya çok formda adam. Djokovic de elendi yoksa beklediğimiz turnuva bu turnuva mı? :A
 

EFE UYSAL

Emekli
2 Eylül 2014
35,732
26,941
1,051
24
İstanbul
Selamını aldım kardeşim tebrik ediyorum. Sana da selam olsun. :A Da orada bir yardımcı kelimesi kullanmışsın hoş durmamış, biliyorsun ki biz bir grupta olduk mu makam konuşulmaz, hele sıvacılarda eşitlik her daim esastır. :A

@sokak sanati sana da tebrikler la buraya kadar çok iyi yarıştın ve elinden geleni yaptın. Ama bu forumun durumu budur elden gelen de budur diyoruz ve ardımızda bırakıyoruz yarışmayı artık. :A



La @Bully demek Nadal'cısın adamm bee. Sana olan sevgim daha da arttı bak şimdi. :A Bu arada Efe kardeşim bu Nadal uçuyor ya çok formda adam. Djokovic de elendi yoksa beklediğimiz turnuva bu turnuva mı? :A
Maçını bekliyoruz 1.45 saat kaldı onun için uyumuyorum bu maç çok kritik geçerse en az çeyrek göreceğiz :Z :A Djokovic beter olsun kazma :A :A
 

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
12,404
11,494
710
İstanbul
Maçını bekliyoruz 1.45 saat kaldı onun için uyumuyorum bu maç çok kritik geçerse en az çeyrek göreceğiz :Z :A Djokovic beter olsun kazma :A :A
Ben mecbur uyuyacağım finaller öncesi ders çalışmam lazım yarın erken kalkacağım. :A Djokovic gitti kazma ama Federer ekselansları ve Murray formda gözüküyor. Biz çeyrekte Raonic'i elersek final görürüz diyorum, tablonun alt kısmında sağlam rakip kalmadı bile. :A Bi tek Wawrinka kalıyor onu da Yarı final'de çizer geçer finale kalırız evelallah. :A
 

Bully

Admin
10 Mart 2013
74,848
48,801
1,060
Selamını aldım kardeşim tebrik ediyorum. Sana da selam olsun. :A Da orada bir yardımcı kelimesi kullanmışsın hoş durmamış, biliyorsun ki biz bir grupta olduk mu makam konuşulmaz, hele sıvacılarda eşitlik her daim esastır. :A

@sokak sanati sana da tebrikler la buraya kadar çok iyi yarıştın ve elinden geleni yaptın. Ama bu forumun durumu budur elden gelen de budur diyoruz ve ardımızda bırakıyoruz yarışmayı artık. :A



La @Bully demek Nadal'cısın adamm bee. Sana olan sevgim daha da arttı bak şimdi. :A Bu arada Efe kardeşim bu Nadal uçuyor ya çok formda adam. Djokovic de elendi yoksa beklediğimiz turnuva bu turnuva mı? :A
Eyvallah canım, sana ve destere'ye rağmen şampiyonluğu kucakladık. :A Diğer 2 sıvacı Gökhan demişler :A

Aynen Nadal adamım :D Sakatlıkları soğuttu biraz beni kendisinden yoksa bir zamanlar deli gibi izlerdim toprağın ağasının maçlarını :A

Ama Avustralya Açık'ta bomba gibi, nazar değmesin maşallah @EFE UYSAL kardeşimle takip ediyoruz maçları, Djokovic gıcığı elendiğine göre Murray'ı yenersek şampiyonuz, hadi inşallah. :Z
 

EFE UYSAL

Emekli
2 Eylül 2014
35,732
26,941
1,051
24
İstanbul
Ben mecbur uyuyacağım finaller öncesi ders çalışmam lazım yarın erken kalkacağım. :A Djokovic gitti kazma ama Federer ekselansları ve Murray formda gözüküyor. Biz çeyrekte Raonic'i elersek final görürüz diyorum, tablonun alt kısmında sağlam rakip kalmadı bile. :A Bi tek Wawrinka kalıyor onu da Yarı final'de çizer geçer finale kalırız evelallah. :A
Federerin önünde daha Nishikori gidi adam ve kalırsa çeyrek finalde Murray ile karşılaşacak yani bu deme oluyorki en ciddi iki rakibimizden biri gidecek :Z :A
Raonici yendik geçen senenin sonunda yine yeneriz :A
Wawrinkada çok zorlandı maçını izledim ilk turda nerdeyse maçı veriyordu final setinde kazandı son anda şanslıydı :A