Bugün Kaç Saat Uyudunuz? 💤

Yakamoz-Asi

Emekli
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
49,259
Reaksiyon puanı
29,194
Puanı
1,061
Sen ve ben iyi zamanda uyuyoruz. Tols gibi bir çok kişi sabahlayıp sonra öğlene kadar uyumayı düzenli ve çok uyumuş sanıyorlar :A

Halbuki asıl uykunun faydalı olduğu zamanlar gece 23 ile 03 arasıymış. Üstüne 4 saat de ilave uykuyu ekleyip sabah 07.00 de kalkmak muhteşem bir düzen olur @Dosi kedi hanım gibi ama hayat şartları İşte :/ :A

Valla ben aksam 10 sabah 5 uyuyorum. :A
 

Tolstoyevski

Emekli
Katılım
14 Temmuz 2014
Mesajlar
24,282
Reaksiyon puanı
39,932
Puanı
1,061
Yaş
27
Konum
Gökteki Yıldızlar ✨✨
Web Sitesi
www.ataturkungencligehitabesi.com
Son dönemde feci bir uyku ağırlığı çöktü. Sürekli uyuyasım geliyor ve uyuyorum da gün boyu. Uyanmak istemiyorum bir türlü, gözlerim kapanıyor uyanıkken bile. İşin kötüsü geceleri de uykulu olmaya rağmen bu kez uyku tutmaması. Uykulu olup da uyuyamamak en kötüsü zaten.
 
  • İlginç
Reactions: Yakamoz-Asi

Yakamoz-Asi

Emekli
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
49,259
Reaksiyon puanı
29,194
Puanı
1,061
Martın 16 gün ortalaması 7 saat 25 dakika. Geçen Mart ayında ortalama 6 saat 38 dk. uyumuşum.
Şubatta covid olduktan sonra iyice bir uykusever oldum.
 

Dosi

Konu Sahibi
Süper Mod.
Katılım
10 Mart 2015
Mesajlar
85,369
Reaksiyon puanı
108,163
Puanı
1,060
Aylardır ortalama 7 saat uyuyorum. Uyku düzenim çok iyi. Haftaya saatlerimiz ileri alınacak. Bakalım ne gibi değişiklik olacak.

Dün 8 saat uyudum. Şimdiden fena uyku basmış. Mecburi erken uyuyup en azından geç uyanmayı planlıyorum. Umarım başarılı olurum :A
 
  • Güldürdün
Reactions: 12.Adam

12.Adam

Favori Üye
Katılım
4 Nisan 2016
Mesajlar
25,840
Reaksiyon puanı
28,467
Puanı
1,060
Aylardır ortalama 7 saat uyuyorum. Uyku düzenim çok iyi. Haftaya saatlerimiz ileri alınacak. Bakalım ne gibi değişiklik olacak.

Dün 8 saat uyudum. Şimdiden fena uyku basmış. Mecburi erken uyuyup en azından geç uyanmayı planlıyorum. Umarım başarılı olurum :A
Ben değişkenli uyuyorum. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Dosi

S.G.A.T.

Favori Üye
Katılım
12 Şubat 2012
Mesajlar
22,990
Reaksiyon puanı
8,375
Puanı
1,061
Konum
Usa
5
1 senedir 5-5.5 saat uyudum mu uyanıyorum. kötü bir durum.
 

Yakamoz-Asi

Emekli
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
49,259
Reaksiyon puanı
29,194
Puanı
1,061
Galiba 5 saat falan.Aylar sonra geç uyuyup uykum çok bölündü. Bugün gündüz uykusu yapmasam asabi olurum gibi :A
Düzenimin bozulmasına sebep olan etkenleri kınıyorum…

Benimde uykum bölündü. :A

son 12 ayda ortalama 7 saat 15 dk uyumusum ama bu ortalamada tatil zamanlari etken. Normal is zamanlari 6.5 saat falan uyuyorum. Gecen hafta cuma günü ise yeni bir rekor yaptim sayilir 11 bucuk saat uyumusum. Aksam 5'te bir yattim cok fena yorulmustum persembe cuma. Öyle bir uyku yoktur yani. :A
 

12.Adam

Favori Üye
Katılım
4 Nisan 2016
Mesajlar
25,840
Reaksiyon puanı
28,467
Puanı
1,060
son 12 ayda ortalama 7 saat 15 dk uyumusum ama bu ortalamada tatil zamanlari etken. Normal is zamanlari 6.5 saat falan uyuyorum. Gecen hafta cuma günü ise yeni bir rekor yaptim sayilir 11 bucuk saat uyumusum. Aksam 5'te bir yattim cok fena yorulmustum persembe cuma. Öyle bir uyku yoktur yani. :A
3 günlük uykuyu depo etmişsin. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Yakamoz-Asi

BARON疼痛

Favori Üye
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
4,918
Reaksiyon puanı
4,440
Puanı
409

Dosi

Konu Sahibi
Süper Mod.
Katılım
10 Mart 2015
Mesajlar
85,369
Reaksiyon puanı
108,163
Puanı
1,060
son 12 ayda ortalama 7 saat 15 dk uyumusum ama bu ortalamada tatil zamanlari etken. Normal is zamanlari 6.5 saat falan uyuyorum. Gecen hafta cuma günü ise yeni bir rekor yaptim sayilir 11 bucuk saat uyumusum. Aksam 5'te bir yattim cok fena yorulmustum persembe cuma. Öyle bir uyku yoktur yani. :A
Ben geçen yazdan bu yana nihayet cumartesi pazar erken uyanmayıp 10a kadar uyumuşum (tabi 1 gibi uyumuştum) kışın ortalama 7 saat uyurdum. Havalar ısındığından beri 6buçuk :A
Twitter'da bir hesabı sabaha kadar stalkladınız biliyorum söylemenize gerek yok :A
Bildiğin şey başka bir şey ama neyse, ayrıca neden uykusuzluk çektiğimi çok iyi biliyorsun. İftira atma :A
Anaaaa @Dosi ve @12.Adam öyle seyler mi yapiyorlar :eek: :A
Stalklamayan kimse yoktur ama ben eskiden forumda yapardım bunu. Seneler önce yani. Artık stalklamayı gerektirecek ilgi çeken mevzular yok :A
Bu ikili tehlikeli bir ikili :A :A
Tehlikeli kısmına katılırım :A bana yanlışı olan kendiliğinden belasını buluyor