Netflix Formula 1: Drive to Survive - Dizi Yorumları

İlk sezonu bitirdim. Çok iyi hazırlanmış bir belgesel gerçekten. Her bölümde ayrı ayrı güzel hikayeler oluşturulmuş. En büyük pilotlar yerine daha küçük pilotlara odaklanmaları da ayrı güzel. Neredeyse tüm pilotlar hakkında az çok bilgi edinmiş oldum. Üç sezonu da tamamladığımda eminim Formula 1'den çok daha fazla keyif alır hale geleceğim. Fakat keşke daha erken izleseymişim. Üç sezonu birden izlemek kolay olmayacak, çok fazla bölüm var. :A Emilia GP'ye kadar en azından ikinci sezonu bitirsem güzel olacak ama hayırlısı. :A
 
İlk sezonu bitirdim. Çok iyi hazırlanmış bir belgesel gerçekten. Her bölümde ayrı ayrı güzel hikayeler oluşturulmuş. En büyük pilotlar yerine daha küçük pilotlara odaklanmaları da ayrı güzel. Neredeyse tüm pilotlar hakkında az çok bilgi edinmiş oldum. Üç sezonu da tamamladığımda eminim Formula 1'den çok daha fazla keyif alır hale geleceğim. Fakat keşke daha erken izleseymişim. Üç sezonu birden izlemek kolay olmayacak, çok fazla bölüm var. :A Emilia GP'ye kadar en azından ikinci sezonu bitirsem güzel olacak ama hayırlısı. :A
İlk sezon'da büyük pilotlar yani Ferrari ve Mercedesin pilotları yok çünkü takımlar katılmadı,2 sezonda dahil oluyorlar ama dediğin gibi ekran karşısında çok görmediğimiz pilotları ve takımları görmek güzeldi,bir de Renault-RedBull olayı çok iyi kurgulanmıştı ben şahsen çok seviyorum böyle yarış dışında olayları,mesela 3 sezon'da geldiğinde Haas-Sponsor bulma olayı da çok iyi anlatılıyor.
 
  • Beğendim
Reactions: 12.Adam and bazinga
İlk sezon'da büyük pilotlar yani Ferrari ve Mercedesin pilotları yok çünkü takımlar katılmadı,2 sezonda dahil oluyorlar ama dediğin gibi ekran karşısında çok görmediğimiz pilotları ve takımları görmek güzeldi,bir de Renault-RedBull olayı çok iyi kurgulanmıştı ben şahsen çok seviyorum böyle yarış dışında olayları,mesela 3 sezon'da geldiğinde Haas-Sponsor bulma olayı da çok iyi anlatılıyor.
Tahmin ettim Ferrari ve Mercedes'in isteyerek katılmadıklarını. Çünkü yapımcılar illa onlardan da faydalanmak isterdi ama sonuç iyi olmuş bence. Herhalde ilk sezonun gördüğü ilgi ve yapım kalitesi sonrası fikirleri değişmiş olmalı. Onlarla ilgili hikayeleri de merak ediyorum... Renault - Red Bull rekabeti iyi ele alınmış gerçekten. Hemen her bölüm iki farklı takım ya da pilot arasında bir rekabet yaratabilmeleri büyük başarı.
 
İkinci sezonu da bitirdim. Yine çok güzeldi.

Şimdiden 17 favori pilotum, 5 favori takımım var. :A Kimleri daha çok sevdiğimi 3. sezonu da bitirdikten sonra söyleyeceğim. :A

İkinci sezonda Mercedes ve Ferrari'nin gelmesi en büyük gelişmeydi. Mercedes'i bir Ferrari'ci olarak sevmiyorum tabii ki ve yıllardır devasa bütçeleriyle net şekilde egemen olması sinir bozucu. Fakat Niki Lauda'nın Mercedes için çalıştığını ve başarıda pay sahibi olduğunu hiç bilmiyorum. Birazcık Mercedes nefretimi azalttı bu durum. :A Hamilton da düzgün bir insan gibi gözüküyor. Fakat işte Michael Schumacher'in rekorlarını birer birer kırması çok üzücü. :A

Ferrari'li bölüm de güzeldi. Leclerc ve Vettel keşke Ferrari'nin daha başarılı döneminde buluşabilselerdi. Gelmiş geçmiş en sevdiğim F1 ikililerinden olabilirlerdi...

Esteban Ocon'un takımsız kalmasına çok üzülmüştüm bir önceki sezon. Bu sezonu hiç değilse Mercedes bünyesinde geçirmesine ve yeniden iyi bir takım bulmasına sevindim.

Haftasonu dozajı arttırıp yarış öncesi üçüncü sezonu bitirmek istiyorum ama hayırlısı. Başka belgesel izleyemez oldum kaç haftadır, artık bitmesi gerekiyor. :A
 
İkinci sezonu da bitirdim. Yine çok güzeldi.

Şimdiden 17 favori pilotum, 5 favori takımım var. :A Kimleri daha çok sevdiğimi 3. sezonu da bitirdikten sonra söyleyeceğim. :A

İkinci sezonda Mercedes ve Ferrari'nin gelmesi en büyük gelişmeydi. Mercedes'i bir Ferrari'ci olarak sevmiyorum tabii ki ve yıllardır devasa bütçeleriyle net şekilde egemen olması sinir bozucu. Fakat Niki Lauda'nın Mercedes için çalıştığını ve başarıda pay sahibi olduğunu hiç bilmiyorum. Birazcık Mercedes nefretimi azalttı bu durum. :A Hamilton da düzgün bir insan gibi gözüküyor. Fakat işte Michael Schumacher'in rekorlarını birer birer kırması çok üzücü. :A

Ferrari'li bölüm de güzeldi. Leclerc ve Vettel keşke Ferrari'nin daha başarılı döneminde buluşabilselerdi. Gelmiş geçmiş en sevdiğim F1 ikililerinden olabilirlerdi...

Esteban Ocon'un takımsız kalmasına çok üzülmüştüm bir önceki sezon. Bu sezonu hiç değilse Mercedes bünyesinde geçirmesine ve yeniden iyi bir takım bulmasına sevindim.

Haftasonu dozajı arttırıp yarış öncesi üçüncü sezonu bitirmek istiyorum ama hayırlısı. Başka belgesel izleyemez oldum kaç haftadır, artık bitmesi gerekiyor. :A
Mercedes, Ferrari ve Red Bull'un bu sezon bütçeleri birbirine eşit diyebiliriz. Önceden Ferrari'nin bütçesi hepsinden daha fazlaydı. Mercedes bu bütçeyi efektif kullanmasını bildiği için bu halde. Ferrari ve Mercedes olanaklarını takas etse Mercedes'e rakip olabilecek bir takım çıkmaz.
 
İkinci sezonu da bitirdim. Yine çok güzeldi.

Şimdiden 17 favori pilotum, 5 favori takımım var. :A Kimleri daha çok sevdiğimi 3. sezonu da bitirdikten sonra söyleyeceğim. :A

İkinci sezonda Mercedes ve Ferrari'nin gelmesi en büyük gelişmeydi. Mercedes'i bir Ferrari'ci olarak sevmiyorum tabii ki ve yıllardır devasa bütçeleriyle net şekilde egemen olması sinir bozucu. Fakat Niki Lauda'nın Mercedes için çalıştığını ve başarıda pay sahibi olduğunu hiç bilmiyorum. Birazcık Mercedes nefretimi azalttı bu durum. :A Hamilton da düzgün bir insan gibi gözüküyor. Fakat işte Michael Schumacher'in rekorlarını birer birer kırması çok üzücü. :A

Ferrari'li bölüm de güzeldi. Leclerc ve Vettel keşke Ferrari'nin daha başarılı döneminde buluşabilselerdi. Gelmiş geçmiş en sevdiğim F1 ikililerinden olabilirlerdi...

Esteban Ocon'un takımsız kalmasına çok üzülmüştüm bir önceki sezon. Bu sezonu hiç değilse Mercedes bünyesinde geçirmesine ve yeniden iyi bir takım bulmasına sevindim.

Haftasonu dozajı arttırıp yarış öncesi üçüncü sezonu bitirmek istiyorum ama hayırlısı. Başka belgesel izleyemez oldum kaç haftadır, artık bitmesi gerekiyor. :A
Niki Lauda kırmızıların efsane pilotu değil mi? Neden Mercedes için çalışıyormuş?
 
Niki Lauda kırmızıların efsane pilotu değil mi? Neden Mercedes için çalışıyormuş?
Onun için tam olarak Ferrari efsanesi diyemeyiz.

Kendisi pilotluk haricinde yatırımcı. 1993'te kısa bir süre Ferrari için, 2001-2002 yılları arasında da Jaguar için görev aldı. Ardından 2012'de yapılanmaya giden Mercedes'ten %10 hisse aldı. Hatta Hamilton'un sözleşme imzalamasının en büyük sebebi de Lauda.
 
  • Beğendim
Reactions: 12.Adam
Mercedes, Ferrari ve Red Bull'un bu sezon bütçeleri birbirine eşit diyebiliriz. Önceden Ferrari'nin bütçesi hepsinden daha fazlaydı. Mercedes bu bütçeyi efektif kullanmasını bildiği için bu halde. Ferrari ve Mercedes olanaklarını takas etse Mercedes'e rakip olabilecek bir takım çıkmaz.
Benim aklımda nedense Mercedes bütçe açısından en önde diye kalmış. Ferrari'nin beceriksizliğini daha da acı bir hale getiriyor o zaman bu durum. :)
 
  • Beğendim
Reactions: 12.Adam and mesmeso
Üçüncü sezon da bitti. Yıllar yıllar önce de sıkı bir F1 takipçisiydim ama hayatımın en çok F1 dolu haftası oldu sanırım bu son hafta. :A

Gerçekten çok güzel bir seriydi, umarım uzun yıllar devam eder. Pilotların yanı sıra takım patronlarını tanımak ve işin arka planında yaşananları görmek güzeldi. Şimdi de aslında haftalık olarak yarışlardan sonra izlenebilecek 20-30 dakikalık bir haber & röportaj & yorum programı ihtiyacı doğdu. Bu tarz bir youtube kanalı vs öneri olan varsa değerlendirebilirim...

Öncelikle üç sezon boyunca en sevdiğim kişi ve takımlardan bahsedeyim...

Öncelikle Günter abimden başlamak istiyorum. :A Şahane bir adam, çok sevdim kendisini. :A Zaten Mick Schumacher'den dolayı bu yıl Haas'çı olacaktık ister istemez ama kendisini tanıdıktan sonra Mick olmadan da Haas'ı desteklermişim... Tabii maalesef şu an en zayıf takım durumundalar. Muhtemelen bu sezonu açık ara sonuncu bitirecekler. :( Bu arada Grosjean'ın kazası inanılmazmış, çok şükür bir şey olmamış...

Aslında diğer takım patronlarının da çoğunu sevdim maalesef. Hangisinin başarısız olmasını isteyeceğimi bilemiyorum. :A

Mercedes - Toto: Tam bir Alman disiplini harikası. Başarıları takdir edilesi. Fakat hangi spor dalında olursa olsun bu kadar egemen şekilde hep şampiyon olmak sinir bozucu. Bir an önce diğer takım ve pilotlarının yolunu açmalarını diliyorum. :) Bu arada son bölümde Hamilton'ın siyahi yönünü ön plana çıkarmaları enteresan oldu. Gerçekten zor günlerden gelip tarih yazmış gibi gözüküyor. İleride kesin filmi çekilir... Bottas tam bir kuzey Avrupalı. Bir kez olsun Hamilton'ı yenebilsin isterdim ama pek mümkün gözükmüyor.

Redbull - Christian Horner: Redbull'u aslında F1'de ilk başarılı dönemde pek sevmiyordum ama şu an Mercedes'i devirmelerini istiyorum. Gasly - Albon rekabeti iki sezon boyunca ilginçti. Albon'ın Hamilton bozgunu üzücüydü. Fakat Perez hamleleri çok doğru oldu gibi. Albon'a ise üzüldüm tabii... Verstappen'e gelirsek çok tanımıyorum ama anladığım kadarıyla adam hırstan ibaret. Bu hırsı birkaç sezon içinde şampiyonluğa taşıyacak bence kendisini. Hele ki Hamilton bırakırsa...

Bu arada Red Bull'un iki takım olayı hem avantaj hem dezavantaj gibi. İkinci pilotları sürekli kendilerini çok büyük baskı altında hissediyor. Hem Albon'ın hem Gasly'nin temel problemi buydu gibi. Çünkü arkada her an bir tehdit var. Önlerinde de Verstappen gibi rekabet kabul etmeyen bir canavar var...

Aston Martin: Galiba tek sevemediğim takımlar. Stroll amcanın tuhaf bir karizması var ama kendisini pek sevemedim. Stroll da belli ki iyi bir pilot ama baba parasıyla takımdan takıma koşup birilerinin yerini gasp etmesi hoş değil. Yalnız bu sezon Perez gibi bir pilotu bırakıp sırf tecrübesi için Vettel'i almaları sağlam kerizlik olmuş. :A Tabii sponsorları falan düşünüp yaptılarsa o ayrı konu. Fakat Vettel'in tecrübesi fayda etse Ferrari bu durumda olmazdı. :A

Renault - Cyril: Yeni yapılanmayla takımdan ayrılıyor olmasına üzüldüm. Ricciardo ile ilişkileri özeldi, Christian Horner ile atışmaları güzeldi. Belgeselin renkli simalarındandı. Mevcut takımdan Esteban Ocon'u seviyorum. Yalnız üçüncü sezonda çok az yer verilmesine şaşırdım. İlk sezonda geniş yer tutmuştu. Hiç yarışmadığı ikinci sezonda bile daha çok gördük... Alonso'nun eski günlerinden uzak olduğu da düşünülürse bu yıl Renault'nun ilk 3'e girmesi zor bence.

McLaren: Patronları belki diğer patronlar kadar renkli bir sima değil ama son yıllarda işinde en başarılısı gibi gözüküyor. Ricciardo - Lando Norris ikilisiyle bu sezon da 3. bitirme şansları çok yüksek...

Bu arada Ricciardo özel paragraf hak eden bir pilotmuş. Çok renkli bir kişilik, belgeselin en renkli karakteriydi muhtemelen. Bakalım McLaren'i ne zaman satıp nereye gidecek? :A Özellikle Hülkenberg'in ismiyle dalga geçtiği kısımlar süperdi. :A

Williams: Yakın dönemde izlediğim belgeselleri nedeniyle sempatiyle bakıyordum. Eskilerin en iyi takımıyken şimdilerde en kötüler. Claire Williams babasının mirasını sürdürmek için çabalasa da maalesef başarısızdı işinde. Bıraktığı ilk sezonda da başarı gelmeye başlayacak gibi gözüküyor. Umarım hiç batmazlar ve Williams adı F1'de yaşamaya devam eder...

Ve Ferrari: Özellikle geçen sezonu aşırı berbat geçirmişler. Leclerc gibi iyi pilota rağmen Ferrari'nin bu kadar gerilerde kalması üzücü. Sadece kendileri değil Ferrari motoru kullanan diğer takımlar da dökülüyor. Umarım bir an önce toparlanırlar Formula 1 demek kırmızıların yarışı demek. Bu sezon en azından McLaren ile yarışabilirlerse başarı olacaktır...
 
Üçüncü sezon da bitti. Yıllar yıllar önce de sıkı bir F1 takipçisiydim ama hayatımın en çok F1 dolu haftası oldu sanırım bu son hafta. :A

Gerçekten çok güzel bir seriydi, umarım uzun yıllar devam eder. Pilotların yanı sıra takım patronlarını tanımak ve işin arka planında yaşananları görmek güzeldi. Şimdi de aslında haftalık olarak yarışlardan sonra izlenebilecek 20-30 dakikalık bir haber & röportaj & yorum programı ihtiyacı doğdu. Bu tarz bir youtube kanalı vs öneri olan varsa değerlendirebilirim...

Öncelikle üç sezon boyunca en sevdiğim kişi ve takımlardan bahsedeyim...

Öncelikle Günter abimden başlamak istiyorum. :A Şahane bir adam, çok sevdim kendisini. :A Zaten Mick Schumacher'den dolayı bu yıl Haas'çı olacaktık ister istemez ama kendisini tanıdıktan sonra Mick olmadan da Haas'ı desteklermişim... Tabii maalesef şu an en zayıf takım durumundalar. Muhtemelen bu sezonu açık ara sonuncu bitirecekler. :( Bu arada Grosjean'ın kazası inanılmazmış, çok şükür bir şey olmamış...

Aslında diğer takım patronlarının da çoğunu sevdim maalesef. Hangisinin başarısız olmasını isteyeceğimi bilemiyorum. :A

Mercedes - Toto: Tam bir Alman disiplini harikası. Başarıları takdir edilesi. Fakat hangi spor dalında olursa olsun bu kadar egemen şekilde hep şampiyon olmak sinir bozucu. Bir an önce diğer takım ve pilotlarının yolunu açmalarını diliyorum. :) Bu arada son bölümde Hamilton'ın siyahi yönünü ön plana çıkarmaları enteresan oldu. Gerçekten zor günlerden gelip tarih yazmış gibi gözüküyor. İleride kesin filmi çekilir... Bottas tam bir kuzey Avrupalı. Bir kez olsun Hamilton'ı yenebilsin isterdim ama pek mümkün gözükmüyor.

Redbull - Christian Horner: Redbull'u aslında F1'de ilk başarılı dönemde pek sevmiyordum ama şu an Mercedes'i devirmelerini istiyorum. Gasly - Albon rekabeti iki sezon boyunca ilginçti. Albon'ın Hamilton bozgunu üzücüydü. Fakat Perez hamleleri çok doğru oldu gibi. Albon'a ise üzüldüm tabii... Verstappen'e gelirsek çok tanımıyorum ama anladığım kadarıyla adam hırstan ibaret. Bu hırsı birkaç sezon içinde şampiyonluğa taşıyacak bence kendisini. Hele ki Hamilton bırakırsa...

Bu arada Red Bull'un iki takım olayı hem avantaj hem dezavantaj gibi. İkinci pilotları sürekli kendilerini çok büyük baskı altında hissediyor. Hem Albon'ın hem Gasly'nin temel problemi buydu gibi. Çünkü arkada her an bir tehdit var. Önlerinde de Verstappen gibi rekabet kabul etmeyen bir canavar var...

Aston Martin: Galiba tek sevemediğim takımlar. Stroll amcanın tuhaf bir karizması var ama kendisini pek sevemedim. Stroll da belli ki iyi bir pilot ama baba parasıyla takımdan takıma koşup birilerinin yerini gasp etmesi hoş değil. Yalnız bu sezon Perez gibi bir pilotu bırakıp sırf tecrübesi için Vettel'i almaları sağlam kerizlik olmuş. :A Tabii sponsorları falan düşünüp yaptılarsa o ayrı konu. Fakat Vettel'in tecrübesi fayda etse Ferrari bu durumda olmazdı. :A

Renault - Cyril: Yeni yapılanmayla takımdan ayrılıyor olmasına üzüldüm. Ricciardo ile ilişkileri özeldi, Christian Horner ile atışmaları güzeldi. Belgeselin renkli simalarındandı. Mevcut takımdan Esteban Ocon'u seviyorum. Yalnız üçüncü sezonda çok az yer verilmesine şaşırdım. İlk sezonda geniş yer tutmuştu. Hiç yarışmadığı ikinci sezonda bile daha çok gördük... Alonso'nun eski günlerinden uzak olduğu da düşünülürse bu yıl Renault'nun ilk 3'e girmesi zor bence.

McLaren: Patronları belki diğer patronlar kadar renkli bir sima değil ama son yıllarda işinde en başarılısı gibi gözüküyor. Ricciardo - Lando Norris ikilisiyle bu sezon da 3. bitirme şansları çok yüksek...

Bu arada Ricciardo özel paragraf hak eden bir pilotmuş. Çok renkli bir kişilik, belgeselin en renkli karakteriydi muhtemelen. Bakalım McLaren'i ne zaman satıp nereye gidecek? :A Özellikle Hülkenberg'in ismiyle dalga geçtiği kısımlar süperdi. :A

Williams: Yakın dönemde izlediğim belgeselleri nedeniyle sempatiyle bakıyordum. Eskilerin en iyi takımıyken şimdilerde en kötüler. Claire Williams babasının mirasını sürdürmek için çabalasa da maalesef başarısızdı işinde. Bıraktığı ilk sezonda da başarı gelmeye başlayacak gibi gözüküyor. Umarım hiç batmazlar ve Williams adı F1'de yaşamaya devam eder...

Ve Ferrari: Özellikle geçen sezonu aşırı berbat geçirmişler. Leclerc gibi iyi pilota rağmen Ferrari'nin bu kadar gerilerde kalması üzücü. Sadece kendileri değil Ferrari motoru kullanan diğer takımlar da dökülüyor. Umarım bir an önce toparlanırlar Formula 1 demek kırmızıların yarışı demek. Bu sezon en azından McLaren ile yarışabilirlerse başarı olacaktır...
Red Bull'da sıkıntı ikinci pilota aynı arabayı vermemeleriydi. Hepsi çaylak denilebilecek adamlar olduğu için sesleri de çıkmıyordu ama aynısını Perez'e yapamazlar. Yapmadıklarını da gördük. İki isme de aynı arabayı verince markalar şampiyonasında epey iddialı konuma geldiler.

Aston Martin - Vettel iş birliği tamamen saçmalıktı. Sırf ismi var diye Vettel'i almak istediler. Perez hem devamlılık hem de sponsor anlamında Vettel'den daha iyi konumdaydı. Bir hamleyle iki büyük yanlış yaptılar.
 
  • Beğendim
Reactions: bazinga
Gerçekten çok güzel bir seriydi, umarım uzun yıllar devam eder. Pilotların yanı sıra takım patronlarını tanımak ve işin arka planında yaşananları görmek güzeldi. Şimdi de aslında haftalık olarak yarışlardan sonra izlenebilecek 20-30 dakikalık bir haber & röportaj & yorum programı ihtiyacı doğdu. Bu tarz bir youtube kanalı vs öneri olan varsa değerlendirebilirim...


Öncelikle Günter abimden başlamak istiyorum. :A Şahane bir adam, çok sevdim kendisini. :A Zaten Mick Schumacher'den dolayı bu yıl Haas'çı olacaktık ister istemez ama kendisini tanıdıktan sonra Mick olmadan da Haas'ı desteklermişim...
Socrates Sercan Acar'la Forumla 1 1x1 formatı ile güzel videolar yapıyor,
F1 resmi sayfasında son 3 yıl Warm-Up ve Post-Race gibi her yarış öncesi ve sonrası değerlendirme videosu yapılıyor.
Bir de The Race çok kaliteli videolar yapıyor.


1&1 sponsorluk olayını nasıl değerlendiriyorsun artık sponsorlar çok önemli kararlar almaya başladılar, sence büyük bir sorun değil mi özellikle küçük takımlar için. Yani bölümde de Günther diyor ki sponsorlar alman pilot yani ''Mick'' yoksa onlar da yok,Mick F2 şampiyonu F1 hak ediyor o başka bişey ama artık Ferrari-Mercedes-RedBull Takım patronu değilsen pilotları bile seçemiyorsun.
 
  • Beğendim
Reactions: 12.Adam and bazinga
Red Bull'da sıkıntı ikinci pilota aynı arabayı vermemeleriydi. Hepsi çaylak denilebilecek adamlar olduğu için sesleri de çıkmıyordu ama aynısını Perez'e yapamazlar. Yapmadıklarını da gördük. İki isme de aynı arabayı verince markalar şampiyonasında epey iddialı konuma geldiler.

Aston Martin - Vettel iş birliği tamamen saçmalıktı. Sırf ismi var diye Vettel'i almak istediler. Perez hem devamlılık hem de sponsor anlamında Vettel'den daha iyi konumdaydı. Bir hamleyle iki büyük yanlış yaptılar.
Neden aynı arabayı vermiyorlardı ki?

Perez nasıl sponsor olarak Vettel'den daha iyi konumda ki? Vettel'in daha büyük ismi yok mu?
------

Socrates Sercan Acar'la Forumla 1 1x1 formatı ile güzel videolar yapıyor,
F1 resmi sayfasında son 3 yıl Warm-Up ve Post-Race gibi her yarış öncesi ve sonrası değerlendirme videosu yapılıyor.
Bir de The Race çok kaliteli videolar yapıyor.


1&1 sponsorluk olayını nasıl değerlendiriyorsun artık sponsorlar çok önemli kararlar almaya başladılar, sence büyük bir sorun değil mi özellikle küçük takımlar için. Yani bölümde de Günther diyor ki sponsorlar alman pilot yani ''Mick'' yoksa onlar da yok,Mick F2 şampiyonu F1 hak ediyor o başka bişey ama artık Ferrari-Mercedes-RedBull Takım patronu değilsen pilotları bile seçemiyorsun.
Öneriler için teşekkürler, göz atacağım hepsine.

Formula 1'de çok büyük paralar dönüyor. Buraya para yatıracak sponsor çekmek çok kolay bir şey değil, sponsor olan firmanın pilot seçimine göre sponsor olup olmayacaklarına karar vermeleri normal bence. Sonuçta hayrına yapmıyorlar bu işi, en iyi şekilde reklamlarını yapıp bu sponsorluktan kazanç elde etmek istiyorlar. Alman bir şirket Almanya'daki en büyük reklamı Alman pilotla yapabileceği için Alman pilot istemesi doğal bir şey. Fakat Stroll gibi Mazepin gibi direkt baba parasıyla yukarıdan gelen pilotlara sıcak bakmıyorum. Magnussen'in Mazepin için harcanması üzücü.
 
Son düzenleme:
Socrates Sercan Acar'la Forumla 1 1x1 formatı ile güzel videolar yapıyor,
F1 resmi sayfasında son 3 yıl Warm-Up ve Post-Race gibi her yarış öncesi ve sonrası değerlendirme videosu yapılıyor.
Bir de The Race çok kaliteli videolar yapıyor.


1&1 sponsorluk olayını nasıl değerlendiriyorsun artık sponsorlar çok önemli kararlar almaya başladılar, sence büyük bir sorun değil mi özellikle küçük takımlar için. Yani bölümde de Günther diyor ki sponsorlar alman pilot yani ''Mick'' yoksa onlar da yok,Mick F2 şampiyonu F1 hak ediyor o başka bişey ama artık Ferrari-Mercedes-RedBull Takım patronu değilsen pilotları bile seçemiyorsun.
Sponsor & pilot ilişkisi bu sporun doğasında var. Herkes kendi vatandaşını reklamlarında kullanmak istiyor.
Neden aynı arabayı vermiyorlardı ki?

Perez nasıl sponsor olarak Vettel'den daha iyi konumda ki? Vettel'in daha büyük ismi yok mu?
------


Öneriler için teşekkürler, göz atacağım hepsine.

Formula 1'de çok büyük paralar dönüyor. Buraya para yatıracak sponsor çekmek çok kolay bir şey değil, sponsor olan firmanın pilot seçimine göre sponsor olup olmayacaklarına karar vermeleri normal bence. Sonuçta hayrına yapmıyorlar bu işi, en iyi şekilde reklamlarını yapıp bu sponsorluktan kazanç elde etmek istiyorlar. Alman bir şirket Almanya'daki en büyük reklamı Alman pilotla yapabileceği için Alman pilot istemesi doğal bir şey. Fakat Stroll gibi Mazepin gibi direkt baba parasıyla yukarıdan gelen pilotlara sıcak bakmıyorum. Magnussen'in Mazepin için harcanması üzücü.
Verstappen şampiyonluk kazansın diye onun aracını daha iyi yapıyorlardı. Diğerlerinin aracı neredeyse 1 saniye daha yavaştı.

Perez F1'e girdiğinden beri arkasında Meksikalı bir sürü sponsor var. Vettel şu anda sponsor bakımından çok cazip bir isim değil. Meksika'nın çoğu büyük şirketi Perez'in arkasında. Ayrıca Perez'in takım için yaptığı onca şeyden sonra ona yapılanlar büyük nankörlüktü.

Stroll ve Mazepin baba parasından kontenjan bulmuş gibi gözüküyor ancak bu isimler alt klasmanlarda şampiyonluk yaşamış pilotlar. Mazepin biraz itici ama Stroll'e büyük haksızlık yapılıyor. Ben kendisinin pilotluğunu beğeniyorum. Babası organizasyona girmeden önce de Williams ile güzel işler yapmıştı.
 
  • Beğendim
Reactions: bazinga
Lewis çok şanslı yemin ederim bakın burdan podyuma çıkarsa şaşırmayın.

Bu arada çok mantıklı bir hamle ile yarışa döndü.