Netflix Exatlon Challenge (Türkiye) - Program Yorumları

Emre Ozansoy

Konu Editörü
26 Ağustos 2017
25,646
15,329
1,050
4 .bölümden sonrasını henüz izlemedim.

Hiçbirini tanımadığım tipler ama merakıma bazılarına baktımda 1 milyondan fazla takipçisi olanlar var içinde..
İçlerinde sadece Hayrettin biliyorum oda sanırım şu meşhur Jonny Deep benzerliği ile çektiği videodan dolayı.

Oyunlar çok hızlı geçiyor ama parkurlar harika...Gönül isterki Survivorun bayık parkurları yerine bu parkular olsaydı.

Bazı tipler kendini sergilemeye gelmiş, paralı platform olduğu için Küfürler sansürsüz ve bayanlar çok daha rahat giyimli..
Ve son derece egzotik ve erotizm yüksek partilerde cabası..

Ama cezalarda bir okadar irite... Özellikle Hamamböceklerinin içinden muz aldıklarına bakarken diğer odaya kaçtığım oldu; hemen bu arada https://fav10.net/forum/threads/100-000-tl-kazandınız.298746/

reklamıda yapalım yeri gelmişken :D :D

Bakalım kaldığım yerden devam edebilirimde...
Küfürlerin sansürsüz olması çok iyi bence. :A

Keşke Survivor'da da öyle cezalar olsa. :F
 
  • Güldürdün
Reactions: The_Erinch

Forumdash

Favori Üye
21 Temmuz 2012
62,917
35,672
1,060
Nerden bulaştım sana yarişma gibi:mad::mad::mad:

Saat gecenin 4ü ve Dilara denen s*** yüzünden sinir harbindeyim. Var git son bölümü izle işte:bağır: Kendime eziyet etmeyi seviyorum galiba(b)
 
  • Güldürdün
Reactions: eskici

Hachiko

Favori Üye
4 Ocak 2012
19,038
5,484
860
22
Bulgaristan
Yarışmayı 3 günde bitirdim çok akıcıydı. Başka izlediğiniz dizileriniz yoksa daha erken de bitirebilirsiniz. Yarışmacıların çoğu parkurlarda yavaştı ama zaten hızlılık iddiaları olmayan isimlerdi. Parkurlar gerçekten çok iyidi keşke Survivor'da da böyle olsalar, özellikle erkeklerin finalde oynadığı ve çamur parkuru efsaneydi. Yarışmanın en eğlenceli ve keyifli kısımları kesinlikle cezalardı. İlk gün olan acı sos cezasından sonra ama sanki bir tık düşme oldu cezalarda daha ağır ve zor olsalardı daha ilgi çekerdi.

Finalde yarışan isimler hakeden isimlerdi. Barış ve Furkan kesinlikle Survivor'da olmalı seneye ikiside çok iyi. Barış favorimdi ve kazanmasına sevindim. Kadınlarda da hakeden isim kesinlikle Yağmurdu ve şampiyon olmasına çok sevindim ama Survivor'da pek birşey yapamaz eğer katılırsa.
 
  • Harika
Reactions: Forumdash

Forumdash

Favori Üye
21 Temmuz 2012
62,917
35,672
1,060
Kötü yorumlar görünce gerçekten şaşirdim. İnsanalar kendilerini öyle yorum yapınca ne sanıyorlar? Neymiş tanımıyorum bunlar kim?Sonuç: Yarişma kötü :F Sen tanımıyorsun diye yarişma kötü mü? Gönüllüer olarak say gitsin ozaman.... Bi de atlayarak izlemişler:F

Neyse fazla savunmıcam ama keyifliydi izlemek. Dün son 12 bölümü de izledim. Genel yorumum şöyle; Parkurlar çok iyiydi. Ama özellikle finaldeki erkeklerin yariştiği parkur muhteşemdi. Oğuzhan Uğurlu panorama kısmı ve bench kavgalari biraz daha uzun olmalıydı. Hatta nerdeyse hiç gösterilmedi oyun sonraları yapılan kritikler filan. Bunlar buyuk eksiklikti bence. 1saat 20 dakka filan oluyor yabancı yarişmalar Netflix bu standartı getirmeliydi. Hayvanlı cezalari ben de eziyet olrak göruyorum. Duyar kasmıyorum ama yılan olayını gördünüz zaten. Seneye daha uzun süre daha kısa bölümle gelmeli (12 iyidir) Ve lütfen elemeli olsun:A

Acun işi olmasına rağmen kesinlikle hak eden isimler kazandı :Z (k.bakmayın fanlar bu ön yargıyı yıkamıcaksınız. Canlı canlı Utopya izleseydiniz anlardınız beni)

Seneye umarim Bariş (adaaaam) Buse (sakar ama hırslı) Yağmur (güzelimmm) Furkan(Ağır Sağlam sinsi melanet) ve Dilara (sırf bench kavgas için) katılmalılar:A


Saçmalama istersen Faruk bey :A Dilara reis on numaradır :A
Şuan sen saçmalıyorsun Aliço:A Bu kızı nasıl sevdin ya??? iki kere sattı resmen:F
 
  • Güldürdün
Reactions: eskici

eskici

Favori Üye
21 Ocak 2013
29,971
11,218
1,059
Kötü yorumlar görünce gerçekten şaşirdim. İnsanalar kendilerini öyle yorum yapınca ne sanıyorlar? Neymiş tanımıyorum bunlar kim?Sonuç: Yarişma kötü :F Sen tanımıyorsun diye yarişma kötü mü? Gönüllüer olarak say gitsin ozaman.... Bi de atlayarak izlemişler:F

Neyse fazla savunmıcam ama keyifliydi izlemek. Dün son 12 bölümü de izledim. Genel yorumum şöyle; Parkurlar çok iyiydi. Ama özellikle finaldeki erkeklerin yariştiği parkur muhteşemdi. Oğuzhan Uğurlu panorama kısmı ve bench kavgalari biraz daha uzun olmalıydı. Hatta nerdeyse hiç gösterilmedi oyun sonraları yapılan kritikler filan. Bunlar buyuk eksiklikti bence. 1saat 20 dakka filan oluyor yabancı yarişmalar Netflix bu standartı getirmeliydi. Hayvanlı cezalari ben de eziyet olrak göruyorum. Duyar kasmıyorum ama yılan olayını gördünüz zaten. Seneye daha uzun süre daha kısa bölümle gelmeli (12 iyidir) Ve lütfen elemeli olsun:A

Acun işi olmasına rağmen kesinlikle hak eden isimler kazandı :Z (k.bakmayın fanlar bu ön yargıyı yıkamıcaksınız. Canlı canlı Utopya izleseydiniz anlardınız beni)

Seneye umarim Bariş (adaaaam) Buse (sakar ama hırslı) Yağmur (güzelimmm) Furkan(Ağır Sağlam sinsi melanet) ve Dilara (sırf bench kavgas için) katılmalılar:A



Şuan sen saçmalıyorsun Aliço:A Bu kızı nasıl sevdin ya??? iki kere sattı resmen:F
Cazgırlığını sevdim ben, herkese ayar üstüne ayar veriyor :A bazı oyunları bırakması hoş değildi tabi ama su oyunları haricinde gayet başarılı bir yarışmacıydı :A şampiyonluk şansı da yüksekti bence ama şampiyonluk oyununu da sattı, onu niye yaptı hala anlamadım :A şampiyonlukta gözü yok zaar :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Forumdash

Forumdash

Favori Üye
21 Temmuz 2012
62,917
35,672
1,060
Cazgırlığını sevdim ben, herkese ayar üstüne ayar veriyor :A bazı oyunları bırakması hoş değildi tabi ama su oyunları haricinde gayet başarılı bir yarışmacıydı :A şampiyonluk şansı da yüksekti bence ama şampiyonluk oyununu da sattı, onu niye yaptı hala anlamadım :A şampiyonlukta gözü yok zaar :A
Hiçbir performansı iyi değildi. Zaten performans beklemiyorum. Sadece ağzı laf yapiyor :A Haklı mı yaptiği ağızda hayır :A Nesi iyi dersen bir tek boş kaosu iyi:A
 
  • Güldürdün
Reactions: eskici