Yeni Klipler

Simge – Kamera | Teaser

Yazan Yiğitt

Simge’nin ‘Kamera’ adlı çalışmasına çektiği klibinin teaseri yayınlandı!

Simge’nin, İda & DMC etiketiyle yayınlanan “Kamera” isimli tekli çalışmasına çektiği klibin teaseri yayınlandı. Klibin tamamı yarın izleyiciyle buluşacak.

İşte Simge’nin ‘Kamera’ adlı tekli şarkısına çektiği klibin teaseri:

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

Yiğitt

[center]

[/center]

65 Yorum

  • Klip çıkmış @Yiğitt :X konu güncellensin :X

    Şarkı hint filminden cover'miş. Hintçesini tekrar bakınca hatırladım. Daha önceden izlediğim hint şarkı oldugunu görünce daha beğendim :A Simge klibi 3 konsepte yapmiş bu yönden başarılı olmuş:handok:

    Bu da orjinal şarkı:X

  • Klip muhteşem olmuş. Son yıllardaki en iyi yerli klip. Simge zaten tüm kliplerine özen gösteriyor ama bu çok başka boyutta olmuş. 🙂

  • Yarın dinlerim nakaratında cuk cuk miş miş koş koş gibi ikilemeler var mı :A

    Yok. 😀

    Süper hareketli şarkı, şarkının bazı yerlerinin sözleri dandik ama olsun önemli olan verdiği enerji. :A

  • Klibi ben de beğendim, gerçekten çok emek harcanmış. Emeğinin hakkını vermek lazım, Demet Akalın o parıltılı giysileri girip söylemekle bir yere gelinmeyeceğini anlamalı.

    Klip güzel olsa da şarkı beklenenin altında bence, tutacak bir tarafı da yok. (Yani dinlenme yapabilir ama mesela İrem Derici'deki ''Yansın geceler'' kısmı gibi bir takıntılı olacak kısmı yok maalesef. Yine de eline sağlık, bir şeyler yapmaya çalışmış en önemlisi.

  • Şarkıyı şimdi dinledim. Yani beni klipten önce şarkı ilgilendiriyor. Şarkının enerjisi iyi ama çok hızlı söylüyor ve özellikle ne söylediği anlaşılmıyor. İlk 1 dakikası klip görüntüsü şarkı yok ve boğucu görüntü oluşturmuş. Klip genel anlamda oldukça başarılı ama şarkı daha yavaş bir tık alt enerjide okumalıydı.

  • Şarkıyı şimdi dinledim. Yani beni klipten önce şarkı ilgilendiriyor. Şarkının enerjisi iyi ama çok hızlı söylüyor ve özellikle ne söylediği anlaşılmıyor. İlk 1 dakikası klip görüntüsü şarkı yok ve boğucu görüntü oluşturmuş. Klip genel anlamda oldukça başarılı ama şarkı daha yavaş bir tık alt enerjide okumalıydı.

    0.5 hızında dinle anlamıyorsan :A

  • Sözleri daha yaratıcı olabilirdi, sevmedim çok saçma. Genel olarak şarki iyi değil bence. Simge çıtayı benim için baya yükseltmisdi, belki de o yüzden sevmedim.

    Klip iyi olmuş.

  • aman allahım bune böyle :eek::eek::eek:

    bu simge kadar gereksiz birisi yok bence miş miş'ten sonra daha bukadar saçma bir şarkı herhalde  bulamaz diyordum ama nasıl başarıyorsa bulmuş ayoll :A :A :A

    nasıl bir şarkıdır bu böyle aa klip şarkı güzel olduğunda anlam kazanır yoksa film izlemiyoruz öncelik şarkı olmalı simge bu yaz ayınında içine etmeye yemin etmiş anlaşılan bir an önce  bu kadın türk pop müziğinden uzaklaştırılmalı  :F :F :F

  • Simgenin yankı adlı şarkısından sonra bu baya bir hayal kırıklığı olmuş yankı gibi kaliteli bir şarkıdan sonra bunu yayınlamasaydı daha iyi olurdu şarkıyıda klibide iyi olmamış.klibi ayrıca hiç iyi olmamış..

  • Ben şarkıyı beğenmeye başladım aslında. Ama sözümün arkasındayım bir tık daha yavaş olmalıydı bu şarkı o Zaman tadından yenmezdi. Nakaratı biraz daha güçlü sözlerle olsaydı belki de daha hoş olabilirdi.

  • Ben şarkıyı beğenmeye başladım aslında. Ama sözümün arkasındayım bir tık daha yavaş olmalıydı bu şarkı o Zaman tadından yenmezdi. Nakaratı biraz daha güçlü sözlerle olsaydı belki de daha hoş olabilirdi.

    Bence ritmi süper tek sorun o "kamera" kısmı. 😀

    Simgenin yankı adlı şarkısından sonra bu baya bir hayal kırıklığı olmuş yankı gibi kaliteli bir şarkıdan sonra bunu yayınlamasaydı daha iyi olurdu şarkıyıda klibide iyi olmamış.klibi ayrıca hiç iyi olmamış..

    Bu klibi beğenmeyen hangi klibi beğenir merak ediyorum son yıllardaki en iyi yerli kliplerden biri kesinlikle. Birbirinin aynısı ucuz kliplerden mi isterdin? :):)

  • Bence ritmi süper tek sorun o "kamera" kısmı. 😀

    Bu klibi beğenmeyen hangi klibi beğenir merak ediyorum son yıllardaki en iyi yerli kliplerden biri kesinlikle. Birbirinin aynısı ucuz kliplerden mi isterdin? :):)

    Sen de bir anda Simgeci oldun çıktın :A Ne söylediği hiç anlaşılmıyor hele en başlarda 😀

  • Bence ritmi süper tek sorun o "kamera" kısmı. 😀

    Bu klibi beğenmeyen hangi klibi beğenir merak ediyorum son yıllardaki en iyi yerli kliplerden biri kesinlikle. Birbirinin aynısı ucuz kliplerden mi isterdin? :):)

    Allah aşkına yapma adminim bu klibin beğenilmiş tarafımı olur hiçte iyi olmamış bence yankı klibi bunun çok çok üstünde kalite olarak:) bunda şarkıdan bişey anlaşılmıyor şarkının kötü olmasıda klibe yansımış baya:) ayrıca klibin farklı olması iyi olduğu anlamı taşımıyor:)

  • Klip süper gözüküyor, baya para harcamışlar belli ki. 🙂

    Bollywood filmindeki şarkının bire biri bu. 😀

  • Hangi filmde vardı? 😀

    Bulacağım şimdi 1 dk hatta izlediğim bir filmde çalmıştı şarkıyı da hala severek dinlerken Simge'den duyup şoke oldum. :D[DOUBLEPOST=1469868960][/DOUBLEPOST]Filmi de izleyin güzeldir, buyrun orjinali. 😀

  • Şarkı dinledikçe bir hoş gelmeye başladı sanki. 😀 ''Sevgilim hazır, düşlerim hazır, aşk vızır vızır''

    2.326.733 görüntülemeye ulaşmış bu arada. :X

  • Şarkı dinledikçe bir hoş gelmeye başladı sanki. 😀 ''Sevgilim hazır, düşlerim hazır, aşk vızır vızır''

    2.326.733 görüntülemeye ulaşmış bu arada. :X

    4.151.776 olmuş:A

  • ohh çok şükür sonunda bu kadına bir dur diyebildik 1 ayda 7 milyonda kalmış yani miş miş gibi abartı izlenmeyi bu sefer rüyasında görür  yankı çıktıktan sonra miş mişin papucu çoktan dama atılmıştı zaten daha şarkıyı ağzına alan bile yok kamerayada tepkiyi koyup bir dur dedik sonunda bu kadına youtube yorumlarında dalga geçilmek dışında yorum yok gibi İYİCE BİR REZİL OLMUŞ  :A :A :A 

    ZAFERİMİZİ KUTLAYALIM BEN VE SAÇMA SÖZLERE KARŞI OLAN ARKADAŞLARLA

    @DarkLeqenD VE @turkuazz :Z:Z:Z

  • ohh çok şükür sonunda bu kadına bir dur diyebildik 1 ayda 7 milyonda kalmış yani miş miş gibi abartı izlenmeyi bu sefer rüyasında görür  yankı çıktıktan sonra miş mişin papucu çoktan dama atılmıştı zaten daha şarkıyı ağzına alan bile yok kamerayada tepkiyi koyup bir dur dedik sonunda bu kadına youtube yorumlarında dalga geçilmek dışında yorum yok gibi İYİCE BİR REZİL OLMUŞ  :A :A :A

    ZAFERİMİZİ KUTLAYALIM BEN VE SAÇMA SÖZLERE KARŞI OLAN ARKADAŞLARLA

    @DarkLeqenD VE @turkuazz :Z:Z:Z

    Dön Dünyada tıkandı gibi :A 20 gün olacak neredeyse 4 milyon olamadı :A

  • Dön Dünyada tıkandı gibi :A 20 gün olacak neredeyse 4 milyon olamadı :A

    17 gün olmuş işte 2 hafta sayılıyor hala bu gece 4 milyon olucak 2 haftada 4 milyon baya iyi 5 gün süremiz var 3 hafta olmasına 5 günde 1 milyon daha izlenme alır 3 haftada 5 milyon yaparız baya iyi başladık  bu sefer 40 milyonu bulur 50 yi zorlarız gibi görünüyor :A

  • 17 gün olmuş işte 2 hafta sayılıyor hala bu gece 4 milyon olucak 2 haftada 4 milyon baya iyi 5 gün süremiz var 3 hafta olmasına 5 günde 1 milyon daha izlenme alır 3 haftada 5 milyon yaparız baya iyi başladık  bu sefer 40 milyonu bulur 50 yi zorlarız gibi görünüyor :A

    2 hafta 14 gün eder bu 18 gün olacak geceye girsek :A

  • 2 hafta 14 gün eder bu 18 gün olacak geceye girsek :A

    BİZDE 4 MİLYONLA GİRECEZ İŞTE GECEYE  3 HAFTA DOLMASINA 3-4 GÜN FALAN  VAR OZAMANA KADARDA 5 MİLYON OLURUZ 3-4 GÜNDE 1 MİLYON OLUYOR ZATEN :A :A

    hem 50 milyona gelsinde önemli olan o gelecek gibide görünüyor  ayrıca daha asıl silahımız cepte bu albümün  asıl bombası dön dünya değildi ama bu aşrkıyla bile damga vurduk asıl bombamız herşey aşktan olacak yani bu şarkıdan bile çok daha kaliteli bir şarkı daha var cebimizde ayrıdan istnbul adında bir şarkı daha var musti albümü piyasaya sunmadı şarkıları single olarak teker teker patlatmayı düşünüyormuş daha çok coşacaz :A :A :A

  • BİZDE 4 MİLYONLA GİRECEZ İŞTE GECEYE  3 HAFTA DOLMASINA 3-4 GÜN FALAN  VAR OZAMANA KADARDA 5 MİLYON OLURUZ 3-4 GÜNDE 1 MİLYON OLUYOR ZATEN :A :A

    hem 50 milyona gelsinde önemli olan o gelecek gibide görünüyor  ayrıca daha asıl silahımız cepte bu albümün  asıl bombası dön dünya değildi ama bu aşrkıyla bile damga vurduk asıl bombamız herşey aşktan olacak yani bu şarkıdan bile çok daha kaliteli bir şarkı daha var cebimizde ayrıdan istnbul adında bir şarkı daha var musti albümü piyasaya sunmadı şarkıları single olarak teker teker patlatmayı düşünüyormuş daha çok coşacaz :A :A :A

    Sanmıyorum Musti'nin devri bitti artık :A

  • bizim devrimiz bitmez @xemrexxx geldi aklıma ayoll :A :A :A

    neyse senden yakında bir ricam olacak bir istek  :A :A :A

    Hayret sen ricada bulunuyorsun başımıza taş yağacak :A

  • Hayret sen ricada bulunuyorsun başımıza taş yağacak :A

    aa evet ama ricamı geri çevirip odunluk yapmazsın inş  yaparsanda senin ayıbın olur yani :A :A :A

  • aa evet ama ricamı geri çevirip odunluk yapmazsın inş  yaparsanda senin ayıbın olur yani :A :A :A

    Ricaları genelde geri çevirmiyorum çok uç bir şey değilse 😀

  • Ricaları genelde geri çevirmiyorum çok uç bir şey değilse 😀

    yok ne uçuğu bee yapabileceğin birşey tabikide :A :A :A

  • ohh çok şükür sonunda bu kadına bir dur diyebildik 1 ayda 7 milyonda kalmış yani miş miş gibi abartı izlenmeyi bu sefer rüyasında görür  yankı çıktıktan sonra miş mişin papucu çoktan dama atılmıştı zaten daha şarkıyı ağzına alan bile yok kamerayada tepkiyi koyup bir dur dedik sonunda bu kadına youtube yorumlarında dalga geçilmek dışında yorum yok gibi İYİCE BİR REZİL OLMUŞ  :A :A :A 

    ZAFERİMİZİ KUTLAYALIM BEN VE SAÇMA SÖZLERE KARŞI OLAN ARKADAŞLARLA

    @DarkLeqenD VE @turkuazz :Z:Z:Z

    Bu şarkı oranlarını arttırırmı bilmiyorum ama şarkı kliple çok orantısız olmuş..şarkı ilk çıktığındada bu konuda şarkıyı eleştirmiştim çünkü büyük uyumsuzluk olmuş.şarkının nakaratı uyumlu görünsede sözleri hiçmi hiç uymamış..Buda şarkının iyi olmadığı anlamı taşır.bir önceki klip yankıyı sevmiştim aslında baya ama yankıdan sonra bu hiç olmamış..

  • Bu şarkı oranlarını arttırırmı bilmiyorum ama şarkı kliple çok orantısız olmuş..şarkı ilk çıktığındada bu konuda şarkıyı eleştirmiştim çünkü büyük uyumsuzluk olmuş.şarkının nakaratı uyumlu görünsede sözleri hiçmi hiç uymamış..Buda şarkının iyi olmadığı anlamı taşır.bir önceki klip yankıyı sevmiştim aslında baya ama yankıdan sonra bu hiç olmamış..

    yankıya bir sözüm yok vlla bu kadının çıkardığı tek doğru düzgün şarkı ama miş miş , kamera falan çok sinir oluyorum kamera 100 milyona giden abartı oran almasında yüksek olmasıda önemli değil handenin kış kış şarkısından sonra en rezil şarkı bu kamera olsa gerek insanlar çok şükür dalga geçmekten başka ciddiye almadılar

    :A :A :A

  • yankıya bir sözüm yok vlla bu kadının çıkardığı tek doğru düzgün şarkı ama miş miş , kamera falan çok sinir oluyorum kamera 100 milyona giden abartı oran almasında yüksek olmasıda önemli değil handenin kış kış şarkısından sonra en rezil şarkı bu kamera olsa gerek insanlar çok şükür dalga geçmekten başka ciddiye almadılar

    :A :A :A

    Ya sorma kış kışta bir o kadar baya bir saçmaydı.benim anlamadığım şu simge bir önceki klip olan yankıda çok iyidi ama yankı nasılki çok iyi olduysa bu kamerada bir o kadar çok kötü oldu..forumda bazı arkadaşlar böyle söyleyince bana tepkili oldu belki ama durum bu şekil oldu:)

  • Ya sorma kış kışta bir o kadar baya bir saçmaydı.benim anlamadığım şu simge bir önceki klip olan yankıda çok iyidi ama yankı nasılki çok iyi olduysa bu kamerada bir o kadar çok kötü oldu..forumda bazı arkadaşlar böyle söyleyince bana tepkili oldu belki ama durum bu şekil oldu:)

    aman boş ver sen o koca kafaları  senin arkanda ben ve oklavam var bu saçma şarkılara laf etmekten hiç çekinme :A :A :A

    simge zaten bip bip , miş miş sçma şarkılara alışık birisiydi asıl yankı nasıl bu kadından çıkmış onu sorgulamak lazım ama hemen kısa sürede tekrar eski moduna döndü ne söylediği bile anlaşılmayan kamera kadın ne diyor onu bile millet anlamamış :F :F

  • Suç demedim ki sapık olduğunu belirttim sadece :A

    Kiza güzel dedim diye neden sapik oldum sen demiyor musun sanki :A

  • aman boş ver sen o koca kafaları  senin arkanda ben ve oklavam var bu saçma şarkılara laf etmekten hiç çekinme :A :A :A

    simge zaten bip bip , miş miş sçma şarkılara alışık birisiydi asıl yankı nasıl bu kadından çıkmış onu sorgulamak lazım ama hemen kısa sürede tekrar eski moduna döndü ne söylediği bile anlaşılmayan kamera kadın ne diyor onu bile millet anlamamış :F :F

    ya aslında bende tam olarak bunu anlayamıyorum..yankıdan sonra nasıl bu şekilde bir şarkı yaptı ona şaşıyorum:) yankıyı çok sevdim ama bunuda bir o kadar sevmedim iki şarkı arasında büyük fark bulunuyor:)[DOUBLEPOST=1471963331][/DOUBLEPOST]

    Hayatimda Simge kadar güzel bir kiz görmedim :A

    yankı klibinde bende çok beğendim onu aslında:) o klipte o kadar doğal olmuşki ama kamera için bunu bu durum söz konusu olmadı..yankıda çok güzel bir o kadarda doğal olmuştu:)

  • ya aslında bende tam olarak bunu anlayamıyorum..yankıdan sonra nasıl bu şekilde bir şarkı yaptı ona şaşıyorum:) yankıyı çok sevdim ama bunuda bir o kadar sevmedim iki şarkı arasında büyük fark bulunuyor:)[DOUBLEPOST=1471963331][/DOUBLEPOST]

    yankı klibinde bende çok beğendim onu aslında:) o klipte o kadar doğal olmuşki ama kamera için bunu bu durum söz konusu olmadı..yankıda çok güzel bir o kadarda doğal olmuştu:)

    Bence burda da güzel 😀

  • Kiza güzel dedim diye neden sapik oldum sen demiyor musun sanki :A

    Bilmem sende bi fesatlık sezdim :A

    ya aslında bende tam olarak bunu anlayamıyorum..yankıdan sonra nasıl bu şekilde bir şarkı yaptı ona şaşıyorum:) yankıyı çok sevdim ama bunuda bir o kadar sevmedim iki şarkı arasında büyük fark bulunuyor:)[DOUBLEPOST=1471963331][/DOUBLEPOST]

    yankı klibinde bende çok beğendim onu aslında:) o klipte o kadar doğal olmuşki ama kamera için bunu bu durum söz konusu olmadı..yankıda çok güzel bir o kadarda doğal olmuştu:)

    Aynen Yankı da  ona karşı sempatim oluştu :A

  • Bilmem sende bi fesatlık sezdim :A

    Aynen Yankı da  ona karşı sempatim oluştu :A

    Herkese bu sözü söyledigim icin mi :A

  • Bende fesatlik olmaz güzel kiz Allah sahibine bagislasin o kadar baska bir düsüncem yok :A :A

    Bu mesajından bi döneklik sezdim ama hayırlısı :A

  • Bu mesajından bi döneklik sezdim ama hayırlısı :A

    Ne dönekligi be ilk basta da düsüncem buydu yine ayni degisen bir sey yok :A

  • sözleri çok karışık, kendi şarkısı olsa da sahnede söylerken karıştırır insan 🙂

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Müzik kanallarında klibin farklı bir versiyonu yayınlanıyor, baştaki makine içine girdiği kısımlar dahil birçok kısım kırpılmış. Sebebini bilen var mıdır ? Simge'nin Twitter hesabı da kapanmış, Facebook hesabı da 2 haftadır aktif değil. İlginç 🙂

  • Şarkıya bir türlü ısınamadım. Zaten tutmamış olacak ki radyolar hala Yankı çalmaya devam ediyor. 🙂

  • Şarkıya bir türlü ısınamadım. Zaten tutmamış olacak ki radyolar hala Yankı çalmaya devam ediyor. 🙂

    Tuttu ama çok değil. Bu hafta radyolarda çalınma sıralamasında Kamera 14. sırada Yankı 20. sırada. Yankı'nın hala çalması bu şarkının tutmamasından değil, Yankı'nın mükemmel bir şarkı olmasından. :):)

    Müzik kanallarında klibin farklı bir versiyonu yayınlanıyor, baştaki makine içine girdiği kısımlar dahil birçok kısım kırpılmış. Sebebini bilen var mıdır ? Simge'nin Twitter hesabı da kapanmış, Facebook hesabı da 2 haftadır aktif değil. İlginç 🙂

    Merak ettim ben de, ilginç. (b)

  • Tuttu ama çok değil. Bu hafta radyolarda çalınma sıralamasında Kamera 14. sırada Yankı 20. sırada. Yankı'nın hala çalması bu şarkının tutmamasından değil, Yankı'nın mükemmel bir şarkı olmasından. :):)

    Merak ettim ben de, ilginç. (b)

    Evet, Yankı kesinlikle mükemmel ve eskimeyecek bir şarkı.

    Ama keşke Simge Miş Miş'ten sonra bu yaza da iddialı girebilseymiş. "Sevgilim hazır, düşlerim hazır, aşk vızır vızır, kamera kamera" sözlerinin hiçbir albenisi yok bence. 😀

  • Evet, Yankı kesinlikle mükemmel ve eskimeyecek bir şarkı.

    Ama keşke Simge Miş Miş'ten sonra bu yaza da iddialı girebilseymiş. "Sevgilim hazır, düşlerim hazır, aşk vızır vızır, kamera kamera" sözlerinin hiçbir albenisi yok bence. 😀

    Sözleri iyi yazamamışlar ritme uydurmak için fazla kasmışlar. Aslında anlatmak istediği şey güzel de becerememişler. 😀

  • Müzik kanallarında klibin farklı bir versiyonu yayınlanıyor, baştaki makine içine girdiği kısımlar dahil birçok kısım kırpılmış. Sebebini bilen var mıdır ? Simge'nin Twitter hesabı da kapanmış, Facebook hesabı da 2 haftadır aktif değil. İlginç 🙂

    İnstagramı güzel kullanıyor boşver o modası geçmiş faceyi ve twitteri :A

    Tabi kırpcaklar bi sürü gereksiz kısım vardı klipte :A

Bir yorum bırakın