Dizi & TV Haberleri Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Rising Star’a Müjde Ar Tepkisi!

30905470

TV8’de Ağustos ayının başında canlı olarak yayınlanmaya başlayan Rising Star Türkiye’de olay bitmiyor.

Yayınlandığı ilk haftalarda canlı yayın kazaları ile gündeme gelen programda şimdi ise izinsin şarkı kullanılmasıyla gündemde. Bazı yarışmacıların Aysel Gürel’in şarkısının söylendiği Rising Star Türkiye için Müjde Ar ‘Annemizin hakkını yedirmeyiz’ dedi. Şarkılar için izin alınmamasıyla ilgili kardeşi Mehtap Ar ise ihtarname çektiklerini ve şarkıları için bin TL ödemeleri gerektiğiniz söyledi. Acun Ilıcalı caphesinden şuan bir cevap ise gelmedi.

Mustafa Sandal, Demet Akalın, Gülben Ergen ve Fuat Güner’in jüri koltuğuna oturtuğu Rising Star Türkiye Pazartesi, Salı ve Çarşamba akşamları Öykü Serter’in sunumu ile Canlı olarak TV8’de.

Yazar hakkında

sokak sanati

17 Yorum

  • şarkıları acun seçiyor olsaydı  telif haklarını hallederdi ama şarkıları  yarışmacılar seçiyor ve canlı bir program oana akdar neyi söyliceğini başkası bilemiyor bile olabilir ayrıca performanı bitince tekrar söyle diyorlar sevdiği kişilere onlarda oan akıllarına ne gelirse söylüyor kendisi bile oana akdar ne söyliceğini planlamamış oluyor şu formatta normal birşey :-):-):-)

  • Bende geçen aklıma gelmişti son zamanlar telif hakları çok önemli. 🙂 Ama burada Acun'un suçu yok adam ne yapsın şarkılara o karar vermiyor ya sonuçta. 🙂

  • şarkıları acun seçiyor olsaydı  telif haklarını hallederdi ama şarkıları  yarışmacılar seçiyor ve canlı bir program oana akdar neyi söyliceğini başkası bilemiyor bile olabilir ayrıca performanı bitince tekrar söyle diyorlar sevdiği kişilere onlarda oan akıllarına ne gelirse söylüyor kendisi bile oana akdar ne söyliceğini planlamamış oluyor şu formatta normal birşey :-):-):-)

    +1

    Haberi okurken içimden geçenleri ama yazmaya üşendiklerimi yazmışsın :ok:

  • +1

    Haberi okurken içimden geçenleri ama yazmaya üşendiklerimi yazmışsın :ok:

    yani bant yayını olsaydı düzeltme yapılırdı ama canlı yayınlarda bunlar çok normal cnm bu canlı yayın olayıda uzun zaman sonra ilk defa yapılıyor gliba o ses falan izlemedim ama sanırım canlı değildi o programlar  rising starda herşey anlık yaşanıyor sunucu bile bilmiyor neler yaşanıcak :F:F:F

  • yani bant yayını olsaydı düzeltme yapılırdı ama canlı yayınlarda bunlar çok normal cnm bu canlı yayın olayıda uzun zaman sonra ilk defa yapılıyor gliba o ses falan izlemedim ama sanırım canlı değildi o programlar  rising starda herşey anlık yaşanıyor sunucu bile bilmiyor neler yaşanıcak :F:F:F

    Programı izliyor musun sen ? Ben hiç izlemedim. Nasıl bir şey ? Yani, sevdin mi sen? Off anladın işte :X

  • Şöyle programlar için telif hakkı mı olur arkadaş ya. Çılkını çıkartıyorlar işin. Millet senin şarkını duyuyor bedava reklam bunlarıda konuşalım ozaman..

    Öte yandan Program para kazanıyor diyorsa da onun denginde bir yere bağış atsınlar daha anlamlı olur.

  • Programı izliyor musun sen ? Ben hiç izlemedim. Nasıl bir şey ? Yani, sevdin mi sen? Off anladın işte :X

    ben yaklasık 10 yıl aradan sonra ilk defa şarkı yarışması izliyorum yani ilk çıkan pop star izlemiştim sadece diğerlerine hiç bakmadım bunada mustafa sandal için bakmak kararı aldım ama formatı bence o ses türkiyeden daha iyi şimdi juriyle yarışmacı arasında duvar var yarışmacı jurileri görmüyor şarkısını söylüyor o söylerken televizyon izleyen insanlar jurilik yapıyor telefondan oy veriyorlar evet yada hayır diye %70 evet alırsa duvar ortadan kalkıyor yarışmacı üst tura çıkıyor ama %70 alamazsa eğer yarışmacı jurileri bile göremeden evine dönüyor   4 juri var onalr evet derse %7 yansıyor onların oyları  televizyon izleyen insanlarında %1 yani sende juri olabiliyorsun :F:F:F

  • ben yaklasık 10 yıl aradan sonra ilk defa şarkı yarışması izliyorum yani ilk çıkan pop star izlemiştim sadece diğerlerine hiç bakmadım bunada mustafa sandal için bakmak kararı aldım ama formatı bence o ses türkiyeden daha iyi şimdi juriyle yarışmacı arasında duvar var yarışmacı jurileri görmüyor şarkısını söylüyor o söylerken televizyon izleyen insanlar jurilik yapıyor telefondan oy veriyorlar evet yada hayır diye %70 evet alırsa duvar ortadan kalkıyor yarışmacı üst tura çıkıyor ama %70 alamazsa eğer yarışmacı jurileri bile göremeden evine dönüyor   4 juri var onalr evet derse %7 yansıyor onların oyları  televizyon izleyen insanlarında %1 yani sende juri olabiliyorsun :F:F:F

    TV8 Yan Ekran uygulamasından oy veriliyor o zaman ? Ben oy veremem o zaman. Çünkü uygulama en kötü iPhone 4S'ten indirilebiliyor ve ben de iPhone 4 var. :T Ya bi de Twitter'da takip ettiğim birisi var. Yarışmada haksızlık olduğunu söylemişti. Mesela bir yarışmacının ismi uygulamada çıkmamış, bu yüzden de yarışmacı üst tura çıkamamış. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun ? (b)

  • TV8 Yan Ekran uygulamasından oy veriliyor o zaman ? Ben oy veremem o zaman. Çünkü uygulama en kötü iPhone 4S'ten indirilebiliyor ve ben de iPhone 4 var. :T Ya bi de Twitter'da takip ettiğim birisi var. Yarışmada haksızlık olduğunu söylemişti. Mesela bir yarışmacının ismi uygulamada çıkmamış, bu yüzden de yarışmacı üst tura çıkamamış. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun ? (b)

    evet yan uygulamayı indiriceksin ama hangi telefonalrı kapsar orasından hiç haberim yok:F

    aaa şimdi hangi yarışmacıyı söylüyor bilememki ama bir kız %69 da kalmıştı 1 oy alamadı diye elenmişti onu diyor büyük ihtimalle onu kast ediyordur :-):-):-)

  • evet yan uygulamayı indiriceksin ama hangi telefonalrı kapsar orasından hiç haberim yok:F

    aaa şimdi hangi yarışmacıyı söylüyor bilememki ama bir kız %69 da kalmıştı 1 oy alamadı diye elenmişti onu diyor büyük ihtimalle onu kast ediyordur :-):-):-)

    Aramızda Kalmasın ve Ütopya Panorama izlerken iki kere indirmeye açlıştım. Ama cık. En az iPhone 4S istiyor 🙁

    Bahsettiğim tweetler bunlar. 🙂

  • Aramızda Kalmasın ve Ütopya Panorama izlerken iki kere indirmeye açlıştım. Ama cık. En az iPhone 4S istiyor 🙁

    Bahsettiğim tweetler bunlar. 🙂

    yani olabiliyor böyle hatalar 1.bölümde sistem kilitlenmişti mesala biraz rezil olmuşlardı:F

    ufa tefek canlı yayın kazaları oluyor malesef ara sıra :F:F:F

  • burda şarkıları acun secmiyor ki izin alınsın diyorlar ailesi yarışmacılar

    seçip söylüyor bunun izni olurmu hiç acun seçse tamam diyecez bence

    saçma bir istek bu

Bir yorum bırakın