Dizi & TV Haberleri

Nefes Nefese – Tanıtım Fragmanı | Star TV

Yazan Yiğitt

Star TV’nin merakla beklenen yeni dizisi ”Nefes Nefese”den ilk fragman geldi!

Yapımcılığını TMC’nin, yönetmen ve başrol oyunculuğunu Uğur Yücel’in üstlendiği, kadrosunda Melisa Şenolsun, Şükrü Özyıldız, Şebnem Hassanisoughi, Ezgi Şenler, Caner Şahin, Gülçin Santırcıoğlu ve Deniz Hamzaoğlu’nun yer aldığı yakında izleyici ile buluşacak.

‘Nefes Nefese’ yakında Star TV’de! İşte tanıtım fragmanı:

Post Ratings:
Like
Like x 2

Yazar hakkında

Yiğitt

[center]

[/center]

53 Yorum

  • Melisa ve Şükrü abi-kardeş gibi duruyorlar, hiç partner havası göremedim. Onun dışında fragman fena değil.

  • Fena olmamış umarım yazık olmaz bu kadroya. Uğur Yücel ve Şebnem Hassanisoughi çok iyi görünüyor. 😀

  • Melisa ve Şükrü abi-kardeş gibi duruyorlar, hiç partner havası göremedim. Onun dışında fragman fena değil.

     

    İzlicekmisin peki sen:-)

  • Oha, ben Aramızda Kalsın-Canım Ailem tarzında aile dizisi bekliyordum? 😮

     

    Bildiğimiz aksiyon, mafya dizisi olmuş bu.. Fragman fena değil ama izlemem büyük ihtimal, beklediğim tarz bir iş değil maalesef.

  • İzlicekmisin peki sen:-)

    Yeni diziler arasında Avlu dışında hiçbir diziyi izleyeceğim sözü vermedim. Şuan izlediğim 4 dizi var, emin değilim bakarım belki… Sen izleyecek misin? Vadi'nin rakini de olabilir 😀

  • Oha, ben Aramızda Kalsın-Canım Ailem tarzında aile dizisi bekliyordum? 😮

     

    Bildiğimiz aksiyon, mafya dizisi olmuş bu.. Fragman fena değil ama izlemem büyük ihtimal, beklediğim tarz bir iş değil maalesef.

    Kaç ay önceden Star'ın yeni dizileri konusunda söylenmişti baba kız hikayesi diye hatta sen açmıştın konusunu. :A Ben de başka iş isterdim ama sağlık olsun. 😀

  • Yeni diziler arasında Avlu dışında hiçbir diziyi izleyeceğim sözü vermedim. Şuan izlediğim 4 dizi var, emin değilim bakarım belki… Sen izleyecek misin? Vadi'nin rakini de olabilir 😀

     

    İzleyemeyi düşünüyorum hay vadiye başlıcam şimdi bir haber yok nerde rakip olacaklar:D

  • İzleyemeyi düşünüyorum hay vadiye başlıcam şimdi bir haber yok nerde rakip olacaklar:D

    Başlamayacak gibi zaten. Başlasa da zor tutar. En iyisi yeni sezon.. 😀

  • Kaç ay önceden Star'ın yeni dizileri konusunda söylenmişti baba kız hikayesi diye hatta sen açmıştın konusunu. :A Ben de başka iş isterdim ama sağlık olsun. 😀

    Baba-Kız hikayesini aile dizisi tarzında anlatacak sanıyordum, ne bileyim ben böyle karanlık olaylı bir dizi olacağını? 😮

     

    Star nereye koyacak bunu? Çarşambanın boşalması Nisan ayını bulacak, onu mu bekleyecek bu iş? 😀

  • Baba-Kız hikayesini aile dizisi tarzında anlatacak sanıyordum, ne bileyim ben böyle karanlık olaylı bir dizi olacağını? 😮

     

    Star nereye koyacak bunu? Çarşambanın boşalması Nisan ayını bulacak, onu mu bekleyecek bu iş? 😀

    Nefes Nefese diye komedi dizisi olur mu sen de. :A Büyük ihtimalle öyle olur başka gün yok. Hatta tarih de vereyim 11 Nisan. :A

  • Başlamayacak gibi zaten. Başlasa da zor tutar. En iyisi yeni sezon.. 😀

     

    Bi başlasa tutarda bi başlayamadı ki 😀

  • Nefes Nefese diye komedi dizisi olur mu sen de. :A Büyük ihtimalle öyle olur başka gün yok. Hatta tarih de vereyim 11 Nisan. :A

    Nefes Nefese bana farklı şeyleri anımsatıyor. :A

     

    Nisan'da başlayacağına Eylül'e kalsın daha mantıklı, zaten 11 Nisan'da başlasa 15 Mayıs Ramazan başlıyor. Teravih namazları başlıyor, izleyici ekranlardan uzaklaşıyor. Hiç şansı yok. 😀

  • Nefes Nefese bana farklı şeyleri anımsatıyor. :A

     

    Nisan'da başlayacağına Eylül'e kalsın daha mantıklı, zaten 11 Nisan'da başlasa 15 Mayıs Ramazan başlıyor. Teravih namazları başlıyor, izleyici ekranlardan uzaklaşıyor. Hiç şansı yok. 😀

    Star'ım ne yaparsa doğru yapar bu dizi tutacak kapasiteye sahipse her zaman tutar. :Z

  • Nefes Nefese diye komedi dizisi olur mu sen de. :A Büyük ihtimalle öyle olur başka gün yok. Hatta tarih de vereyim 11 Nisan. :A

    Baba-Kız hikayesini aile dizisi tarzında anlatacak sanıyordum, ne bileyim ben böyle karanlık olaylı bir dizi olacağını? 😮

     

    Star nereye koyacak bunu? Çarşambanın boşalması Nisan ayını bulacak, onu mu bekleyecek bu iş? 😀

    Bir dizi genelde tanıtımdan 1 ay sonra başlıyor. 11 Nisan çok geç bir tarih. Diziyi de bu sezon 13 bölüm olarak hazırlamışlardır bence.

  • Familya'nın güzel aile konusu absürt komedi ile heba edildi bu iş de İçerde özentiliğiyle heba olacak gibi. :A @Aserat

    O hatayı sadece FOX yapar Star'ım çok profesyonel bir kanaldır. :A

  • Bir dizi genelde tanıtımdan 1 ay sonra başlıyor. 11 Nisan çok geç bir tarih. Diziyi de bu sezon 13 bölüm olarak hazırlamışlardır bence.

    Bu dizi 39 bölümlük olarak planlandı, hatta Star TV Genel Müdürü açıkladı. 😀 Kanalın günü yok ki nerede yayınlanacak? Ha belki Börü'nün süresi kısa olacak, ona göre Çarşambayı paylaşabilirler. @Aserat

  • O hatayı sadece FOX yapar Star'ım çok profesyonel bir kanaldır. :A

    TMC yapıyor bu hatayı neyse Star'da  tadacak iyi. :A

  • Bir dizi genelde tanıtımdan 1 ay sonra başlıyor. 11 Nisan çok geç bir tarih. Diziyi de bu sezon 13 bölüm olarak hazırlamışlardır bence.

    Yoo öyle olmuyor her zaman. Mesela Şevkat Yerimdar'a Eylül 2016'da tanıtım verip sonraki sene Mayıs'ta başlattılar. Börü'nün fragmanını Temmuz'da çıkarıp Şubat'a ertelediler mesela. Poyraz Karayel, Babamın Günahları falan da 3-4 ay beklemişti kanalın o anki durumuna bağlı. 🙂

  • Sonda ki sahne efsane olmuş. ISID olayına mi girecek dizi. Gerçekten cesur hamle:D

    Tanıtım çok uzun olmuş bir çok şey var dikkati dağılıyor insanın. Aşk, mafya, dram hepsi ayrı ayrı anlatılsa daha iyi olurmuş.:)

  • Bu dizi 39 bölümlük olarak planlandı, hatta Star TV Genel Müdürü açıkladı. 😀 Kanalın günü yok ki nerede yayınlanacak? Ha belki Börü'nün süresi kısa olacak, ona göre Çarşambayı paylaşabilirler. @Aserat

    Bu dizi 21.30'da başlamaz, Börü de büyük ihtimalle çok iyi reytingler alacağı için 22.30-23.00'e atamazlar. 1-2 hafta daha erken başlasa iyi olurdu. Zaten bu dizinin 39 bölüm süreceği bile belli değil patlarsa erken biter. 😀

    TMC yapıyor bu hatayı neyse Star'da  tadacak iyi. :A

    Suçu yapımcıya atmak ne kolay. :A

  • Bu dizi 21.30'da başlamaz, Börü de büyük ihtimalle çok iyi reytingler alacağı için 22.30-23.00'e atamazlar. 1-2 hafta daha erken başlasa iyi olurdu. Zaten bu dizinin 39 bölüm süreceği bile belli değil patlarsa erken biter. 😀

    Suçu yapımcıya atmak ne kolay. :A

    Yol Ayrımı'nın TV'de ilk reytinglerine göre belli olacak TMC ile ilişkimiz. :A

  • Bu dizi 21.30'da başlamaz, Börü de büyük ihtimalle çok iyi reytingler alacağı için 22.30-23.00'e atamazlar. 1-2 hafta daha erken başlasa iyi olurdu. Zaten bu dizinin 39 bölüm süreceği bile belli değil patlarsa erken biter. 😀

     

    Suçu yapımcıya atmak ne kolay. :A

    39 bölüm süremez zaten, yeni bir Babamın Günahları geliyor. :A

  • Yol Ayrımı'nın TV'de ilk reytinglerine göre belli olacak TMC ile ilişkimiz. :A

    Çok fenasın. :A

    39 bölüm süremez zaten, yeni bir Babamın Günahları geliyor. :A

    Ay gece gece bu dizinin durumu niye dert oldu önce bir diğerleri başlasın. :A

  • Bu dizi 39 bölümlük olarak planlandı, hatta Star TV Genel Müdürü açıkladı. 😀 Kanalın günü yok ki nerede yayınlanacak? Ha belki Börü'nün süresi kısa olacak, ona göre Çarşambayı paylaşabilirler. @Aserat

    Börü'yle Çarşamba'yı paylaşacaklarını sanmıyorum, ikisi de PT1'i isteyecektir.

    Avlu yada Jet Sosyete tutmazsa onların yerine geçebilir belki.

  • Börü'yle Çarşamba'yı paylaşacaklarını sanmıyorum, ikisi de PT1'i isteyecektir.

    Avlu yada Jet Sosyete tutmazsa onların yerine geçebilir belki.

    Ya tutarsa? O da var. 😀

     

    Şu an dejavu yaşıyorum, sanki daha önce yaşamış gibi. :A

     

    Çok fenasın. :A

     

    Ay gece gece bu dizinin durumu niye dert oldu önce bir diğerleri başlasın. :A

    Savunmaya sen geçtin, ben bile D'yi bu kadar savunmuyorum. :A

  • TVde denk geldim fragmana güzel bir fragman ama dizinin tutacağını düşünmüyorum :A ayrıca Ezgime verdikleri rolü de beğenmedim @Aserat :A

  • TVde denk geldim fragmana güzel bir fragman ama dizinin tutacağını düşünmüyorum :A ayrıca Ezgime verdikleri rolü de beğenmedim @Aserat :A

    Ezgi fragmanda yoktu izlediğin çok belli gerçekten. :A

  • Ezgi fragmanda yoktu izlediğin çok belli gerçekten. :A

    Nasıl yoktu be fragmanın sonlarında Şükrü'yle ele ele tutulan kız Ezgi değil mi :A

  • Ya tutarsa? O da var. 😀

     

    Şu an dejavu yaşıyorum, sanki daha önce yaşamış gibi. :A

     

    Savunmaya sen geçtin, ben bile D'yi bu kadar savunmuyorum. :A

    Onuda kanal düşünsün artık :A Ben en çok atv'nin Masum Değiliz ve 8. Gün hamlesini merak ediyorum. :A

  • Nasıl yoktu be fragmanın sonlarında Şükrü'yle ele ele tutulan kız Ezgi değil mi :A

    Ha şimdi fark ettim. :A

  • Onuda kanal düşünsün artık :A Ben en çok atv'nin Masum Değiliz ve 8. Gün hamlesini mersk ediyorum. :A

    Çok eğleneceğiz bu sezon. :Z

     

    Kanal D'nin elinde dizi kalmadığı için onun heyecanı bitti, şimdi elime mısır ve kolamı alıp Atv ve Star'ı izleyeceğim. :Z

  • Çok eğleneceğiz bu sezon. :Z

     

    Kanal D'nin elinde dizi kalmadığı için onun heyecanı bitti, şimdi elime mısır ve kolamı alıp Atv ve Star'ı izleyeceğim. :Z

    Puhahahaha intikamını alacaksın :A Tabii kanallar akıllı davranırlarsa kursağında kalır, o da var :A

  • Puhahahaha intikamını alacaksın :A Tabii kanallar akıllı davranırlarsa kursağında kalır, o da var :A

    Akıllı davranmak sadece D'ye mahsus canım, kusura bakma. :A

  • Akıllı davranmak sadece D'ye mahsus canım, kusura bakma. :A

    Hmm, o yüzden bu sezon çok başarılıydı demi? :A

  • Hmm, o yüzden bu sezon çok başarılıydı demi? :A

    Pazartesi +7.50, salı +4, çarşamba +4, perşembe +9, cuma +9, cumartesi +5, pazar +6 :Z Çok iyi sezon geçirdik. :Z

  • Pazartesi +7.50, salı +4, çarşamba +4, perşembe +9, cuma +9, cumartesi +5, pazar +6 :Z Çok iyi sezon geçirdik. :Z

    Çarşamba 1+ :A

  • Oha, ben Aramızda Kalsın-Canım Ailem tarzında aile dizisi bekliyordum? 😮

     

    Bildiğimiz aksiyon, mafya dizisi olmuş bu.. Fragman fena değil ama izlemem büyük ihtimal, beklediğim tarz bir iş değil maalesef.

    Ecünnü dizilerinden gına gelmişti benlik diziler gelmeye başladı :A

     

    Buda güzel gibi  @Forumdash @eskici :Z:Z:Z

  • Bunda da bir sürü ecünnü var :A

    Konusu aksiyon mafya görünüyor ecünnülere göz yumabilirim :A :A :A[DOUBLEPOST=1518215623][/DOUBLEPOST]

    İzlemeyi düşünmüyorum:A Star kadınlara hitap eden bir kanal umutlanma :A

    Konusu öyle görünmüyor kıskanma :A

  • Konusu aksiyon mafya görünüyor ecünnülere göz yumabilirim :A :A :A[DOUBLEPOST=1518215623][/DOUBLEPOST]

    Konusu öyle görünmüyor kıskanma :A

    Avlu bu diziyi döver:A Ben avlu izlicem internetten bi de BÖ:X Bu beden başka star dizisi kaldırmaz :A

  • Konusu aksiyon mafya görünüyor ecünnülere göz yumabilirim :A :A :A[DOUBLEPOST=1518215623][/DOUBLEPOST]

    Konusu öyle görünmüyor kıskanma :A

    Dış görünüşe bakma içinden başka şeyler de çıkabilir :A :A

  • Avlu bu diziyi döver:A Ben avlu izlicem internetten bi de BÖ:X Bu beden başka star dizisi kaldırmaz :A

    Avlu kadın dizisi senin orada ne işin var :A :A :A[DOUBLEPOST=1518216055][/DOUBLEPOST]

    Dış görünüşe bakma içinden başka şeyler de çıkabilir :A :A

    Aaa 1.Bölümüne bir bakalım  aksiyon  değilse  izlemeyiz ayoll :A :A :A

     

    @Forumdash Tutturmuş kadın dizisi izleyecem ben diyor :A Bu forumda erkekler kadın dizisi izliyor bende aksiyon yani  ters bir şeyler var :A :A :A

  • Pazartesi +7.50, salı +4, çarşamba +4, perşembe +9, cuma +9, cumartesi +5, pazar +6 :Z Çok iyi sezon geçirdik. :Z

    Pazartesi 5 (7.50?)

    Salı +1 (4?)

    Çarşamba +1 (4?)

    Perşembe 5 (9?)

    Cuma 6-7 (9?)

    Cumartesi 3 (5?)

    Pazar 5 (6?)

    Nasıl baktığına bağlı :A

  • Avlu kadın dizisi senin orada ne işin var :A :A :A[DOUBLEPOST=1518216055][/DOUBLEPOST]

    Aaa 1.Bölümüne bir bakalım  aksiyon  değilse  izlemeyiz ayoll :A :A :A

     

    @Forumdash Tutturmuş kadın dizisi izleyecem ben diyor :A Bu forumda erkekler kadın dizisi izliyor bende aksiyon yani  ters bir şeyler var :A :A :A

    Değişiklik sende demek ki :A :A

  • Değişiklik sende demek ki :A :A

    Bence kızların erkek dizisi izlemesi normal aksiyon  herkes  sever ama erkeklerin kadın dizisi izlemesi tuhaf hele bu forumda aksiyonu hiç sevmeyen sırf kadın dizisi izleyen üyelerle dolu :A :A :A

  • Bence kızların erkek dizisi izlemesi normal aksiyon  herkes  sever ama erkeklerin kadın dizisi izlemesi tuhaf hele bu forumda aksiyonu hiç sevmeyen sırf kadın dizisi izleyen üyelerle dolu :A :A :A

    Entrika seviyor millet ne olmuş yani :A :A

  • Entrika seviyor millet ne olmuş yani :A :A

    Koca karı gibi  erkeğe dedikodu  yakışmıyor  @xemrexxx hep kötü örnek oldu işte  çıpanın  başı :A :A :A

Bir yorum bırakın