2019 X-Men: Dark Phoenix - Film Yorumları

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
141,938
119,236
1,060
28
Giresun
Sen film beğenilmemiş eleştiriler var diyordun @Harunnn60 ohaa ayoll :eek: :eek: :eek: Film gerçekten süperdi detaylı yorumum şimdi yapacam az önce bitirdim bu mine tugaya benzeyen kız gerçekten iyi oynuyor filmi çok beğendim ve seriyi bukadar uzatabilen başka oyuncularla tekrar çekmeyen nadir bir film belkide tekdir bilmiyorumda son filmde çok güzeldi :Z:Z:Z @xemrexxx @Forumdash
 

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
141,938
119,236
1,060
28
Giresun
Spoide paylaşayım @Harunnn60 izlemişti sanırım, @xemrexxx @Forumdash da izleyince bakarlar :Z

3.Film ile benzerlikleri çok fazlaydı yeni versionu gibiydi zaten :A Kızıl saçlı kadının diğer x men kahramanlarıyla dövüş sahnesi güzeldi mavi kadının öldüğü :( Hızlı çocuk yenmeye çalıstı ama başaramadı kızıl kadın havada duruşu güzel bir görüntüydü :A Sonra Magnetoyla helikopter sahnesi zaten o sahneyi Harun fragmanlardan izlettirmişti filme heves etmemi sağlayandı ve filmin en iyi sahnelerinden birisi Magnetonun mutantlarına sahip çıkması :bhr::bhr::bhr:

Razer gözlüklü oğlanın arabalar olduğu sahnede dövüş sahneleride güzeldi magnetoların kızıl saçlı kadının oldu eve girmeden öncekı aksiyon sahneleri ve keşke razer gözlüklü adamın büyük halinide böyle savaslarda görseydik :( Eve girdiklerinde magnetonun önce ve sonrada kel kafalı genç profosorun kızıl saçlı kadınla olan sahneleri güzeldi ikisinide öldürüyordu nerdeyse ama sarısın ecünnüye sonunda karşı koydu :A

Magneto ve kel kafalı genç profosorun birlikte kızıl kadını kurtarmak için tren dövüşü güzeldi orada yıldırım kadın şov yaptı :Z Saçları düzeltince biraz iyi olmuş @Harunnn60 senin dedin gibi :A Bence görsel açıdan en iyi onun gücü izleniyor savaslarda :A Magneto ve sarısın ecünnünün kavgası güzeldi sonrasında kızıl kadın uyanıp onunda son kavgası güzeldi bu sefer bizimkiler için dövüştü :A Sarısın ecünnü geberdi kızıl kadın da sanırım öldü :( Son sahnede magneto ve kel kafalı profosor satranç sahnesi bana moruk magnetonun satranç sahnesini hatırlattı bir serinin son sahnesiydi başta anlamamıstım @Harunnn60 gücünü kazanıyor orada moruk megneto demişti tabi moruk kısmını ben ekledim :A

9 Puan :Z:Z:Z
 

Harunnn60

Süper Mod.
15 Eylül 2013
49,931
45,172
1,061
İstanbul
Sen film beğenilmemiş eleştiriler var diyordun @Harunnn60 ohaa ayoll :eek: :eek: :eek: Film gerçekten süperdi detaylı yorumum şimdi yapacam az önce bitirdim bu mine tugaya benzeyen kız gerçekten iyi oynuyor filmi çok beğendim ve seriyi bukadar uzatabilen başka oyuncularla tekrar çekmeyen nadir bir film belkide tekdir bilmiyorumda son filmde çok güzeldi :Z:Z:Z @xemrexxx @Forumdash
Yok canım bende beğendim filmi, zaten X-men fanı olduğum için kötü de olsa beğenirim. Filmin puanı düşük ama film gayet güzel bence :A
 

Harunnn60

Süper Mod.
15 Eylül 2013
49,931
45,172
1,061
İstanbul
Spoide paylaşayım @Harunnn60 izlemişti sanırım, @xemrexxx @Forumdash da izleyince bakarlar :Z

3.Film ile benzerlikleri çok fazlaydı yeni versionu gibiydi zaten :A Kızıl saçlı kadının diğer x men kahramanlarıyla dövüş sahnesi güzeldi mavi kadının öldüğü :( Hızlı çocuk yenmeye çalıstı ama başaramadı kızıl kadın havada duruşu güzel bir görüntüydü :A Sonra Magnetoyla helikopter sahnesi zaten o sahneyi Harun fragmanlardan izlettirmişti filme heves etmemi sağlayandı ve filmin en iyi sahnelerinden birisi Magnetonun mutantlarına sahip çıkması :bhr::bhr::bhr:

Razer gözlüklü oğlanın arabalar olduğu sahnede dövüş sahneleride güzeldi magnetoların kızıl saçlı kadının oldu eve girmeden öncekı aksiyon sahneleri ve keşke razer gözlüklü adamın büyük halinide böyle savaslarda görseydik :( Eve girdiklerinde magnetonun önce ve sonrada kel kafalı genç profosorun kızıl saçlı kadınla olan sahneleri güzeldi ikisinide öldürüyordu nerdeyse ama sarısın ecünnüye sonunda karşı koydu :A

Magneto ve kel kafalı genç profosorun birlikte kızıl kadını kurtarmak için tren dövüşü güzeldi orada yıldırım kadın şov yaptı :Z Saçları düzeltince biraz iyi olmuş @Harunnn60 senin dedin gibi :A Bence görsel açıdan en iyi onun gücü izleniyor savaslarda :A Magneto ve sarısın ecünnünün kavgası güzeldi sonrasında kızıl kadın uyanıp onunda son kavgası güzeldi bu sefer bizimkiler için dövüştü :A Sarısın ecünnü geberdi kızıl kadın da sanırım öldü :( Son sahnede magneto ve kel kafalı profosor satranç sahnesi bana moruk magnetonun satranç sahnesini hatırlattı bir serinin son sahnesiydi başta anlamamıstım @Harunnn60 gücünü kazanıyor orada moruk megneto demişti tabi moruk kısmını ben ekledim :A

9 Puan :Z:Z:Z

Bölüm yorumum:A

3.filmle aynıydı demişsin zaten aynı konuyu işliyorlar :A Uzay sahnesi HARİKAYDI, ama mavi kadının ölümüne üzüldün mü cnm :D şaşırttın beni :F ölümü çok hızlı oldu daha duygulu olabilirdi.. Eski versiyonda mesela profesörü öldürdüğü sahnede mesela senin ağzın açık kalmıştı cnm :D Jean'ın babası ile gerilimli konuşması ve evi dağıtna sahneleri iyiydi. :Z

Helikopter sahnesi de dediğin gibi iyiydi. Ve cool bir sahneydi. Magneto zaten karizma. Senaryo da Magnetonun, jeane düşman olması da iyi olmuş, dost olsalar 3.filme iyice benzeyecekti. :F

Razer gözlüklü iyi güzel de cnm biraz Jean ile orantısız gibi, Jean böyle büyük dururken Razer gözlüklü tıfıl duruyor destere tarzı :A magneto treni çıkarınca oha dedim :F o sahnelerde Jean neredeyse hem profesörü hem magnetoyu öldürrcekti :F

Sarışın kadın rolünü iyi oynamışta ona lafım yok ama senaryoda ne yaptığı belli değil ne amacı ne. Bir iki lafla geçiştirmişler. Böyle güzel bir oyuncu varken elinizde daha iyi kullanabilirsiniz


Son tren sahnesi yeniden çekilmiş @Çiğdem biliyor musun, o trende ki dövüşler filme sonradan eklenmiş, ama iyi de olmuş :A trende magneto ve profesörün tekrar bir araya gelmesi iyi oldu.

Jean sarışın kadını uzayda öldürdü :A keşke uzayda biraz daha savaş görseydik... Jean'ın Anka kuşu kanatları muhteşemdi :Z

Profösör ve magnetonun santranç sahnesi dediğin gibi eski filme benziyor güzel bir kapanış olmuş.


Ama sen bir yeri anlamamışsın cnm :( gerçi suç sende değil senaryoda.. Ben filmi izlerken kesin Çiğdem burayı böyle anlayacak demiştim :A

Senin için uzun yazdım bak :A
 
  • Harika
Reactions: Çiğdem

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
141,938
119,236
1,060
28
Giresun
Bölüm yorumum:A

3.filmle aynıydı demişsin zaten aynı konuyu işliyorlar :A Uzay sahnesi HARİKAYDI, ama mavi kadının ölümüne üzüldün mü cnm :D şaşırttın beni :F ölümü çok hızlı oldu daha duygulu olabilirdi.. Eski versiyonda mesela profesörü öldürdüğü sahnede mesela senin ağzın açık kalmıştı cnm :D Jean'ın babası ile gerilimli konuşması ve evi dağıtna sahneleri iyiydi. :Z

Helikopter sahnesi de dediğin gibi iyiydi. Ve cool bir sahneydi. Magneto zaten karizma. Senaryo da Magnetonun, jeane düşman olması da iyi olmuş, dost olsalar 3.filme iyice benzeyecekti. :F

Razer gözlüklü iyi güzel de cnm biraz Jean ile orantısız gibi, Jean böyle büyük dururken Razer gözlüklü tıfıl duruyor destere tarzı :A magneto treni çıkarınca oha dedim :F o sahnelerde Jean neredeyse hem profesörü hem magnetoyu öldürrcekti :F

Sarışın kadın rolünü iyi oynamışta ona lafım yok ama senaryoda ne yaptığı belli değil ne amacı ne. Bir iki lafla geçiştirmişler. Böyle güzel bir oyuncu varken elinizde daha iyi kullanabilirsiniz


Son tren sahnesi yeniden çekilmiş @Çiğdem biliyor musun, o trende ki dövüşler filme sonradan eklenmiş, ama iyi de olmuş :A trende magneto ve profesörün tekrar bir araya gelmesi iyi oldu.

Jean sarışın kadını uzayda öldürdü :A keşke uzayda biraz daha savaş görseydik... Jean'ın Anka kuşu kanatları muhteşemdi :Z

Profösör ve magnetonun santranç sahnesi dediğin gibi eski filme benziyor güzel bir kapanış olmuş.


Ama sen bir yeri anlamamışsın cnm :( gerçi suç sende değil senaryoda.. Ben filmi izlerken kesin Çiğdem burayı böyle anlayacak demiştim :A

Senin için uzun yazdım bak :A
Bencede film çok güzeldi ayrıca evet kurt pençeli adam olmayınca magnetoyu bu yeni versionda başrol kullanmıslar daha iyi olmuş ve senin mal kadın yerine mine tugay :A Bende sana bu yeni rzer gözlüklüyle nasıl sevgili olucaklar oğlan 20 lı yaşlarda kız 40 yaşlarda demiştim sonra kızın benden küçük olduğunu sen söyleyince :eek: :eek: :eek:

Aaa bence güzel olmuş tren sahnesine eklenen sahneler yıldırım kadının özellikle dövüş kısımları en iyi görsellik bu sefer çok gıcık olmasamda yeni oyunculara yinede keşke razer gözlüklü adam ve yıldıırm kadının büyük hallerine şu sahneler yazılsaydı :( Kurt pençeli adam gitmişken hakkı yenilen razer gözlüklüyü geri alıp seriyi onla devam ettirselerdi bence seri giderdi 3 film daha 2025 e kadar :A :A :A


Mavi kadınada çok gıcık oluyorumda o sahnede biraz üzüldüm evet :(

Saırısın kadın çok kötüydü sende hemen mal kadının yokya yenisini bulmussun saçıda sarı daha uygun :F Herşeyi demişsinde neyi yanlıs anlamısım onu dememişsin cnm merak ettim :eek::eek::eek:
 
  • Güldürdün
Reactions: Harunnn60

Harunnn60

Süper Mod.
15 Eylül 2013
49,931
45,172
1,061
İstanbul
Anlamadığın yer :A @Çiğdem

Jean öldü demişsin sanırımlı konuşmuşsun. :A Ölmedi canım, profesörler satranç oynarken arkada ışık süzmesi vardı alevli böyle görmedin, mi :A annem de senin gibi öldü dedi ben sinirlendim :A gerçi jeanın nedeni öldü diyelim ama gücü hala var :A

Hayır gelecekte Jean yaşıyor gördük bunu, senarist sen niye böyle bir şey yapıyorsun valla çıldırmamak elde değil canım s:A sonra Harun niye pehliyor :F

O sahneyi bir daha izle sen :A
 
  • İlginç
Reactions: Çiğdem

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
141,938
119,236
1,060
28
Giresun
Anlamadığın yer :A @Çiğdem

Jean öldü demişsin sanırımlı konuşmuşsun. :A Ölmedi canım, profesörler satranç oynarken arkada ışık süzmesi vardı alevli böyle görmedin, mi :A annem de senin gibi öldü dedi ben sinirlendim :A gerçi jeanın nedeni öldü diyelim ama gücü hala var :A

Hayır gelecekte Jean yaşıyor gördük bunu, senarist sen niye böyle bir şey yapıyorsun valla çıldırmamak elde değil canım s:A sonra Harun niye pehliyor :F

O sahneyi bir daha izle sen :A
Yıldız gibi bşi kaydıda kızıl kadınmıydı o :F :F :F Filmde son seriya oda ölerek veda etti sandım kurt ğençeli adam gibi :A Bence ölmüştür seride bitti :A : A :A

Annenlede hep aynı düşünüyoruz :F
 
  • Güldürdün
Reactions: Harunnn60

Harunnn60

Süper Mod.
15 Eylül 2013
49,931
45,172
1,061
İstanbul
Yıldız gibi bşi kaydıda kızıl kadınmıydı o :F :F :F Filmde son seriya oda ölerek veda etti sandım kurt ğençeli adam gibi :A Bence ölmüştür seride bitti :A : A :A

Annenlede hep aynı düşünüyoruz :F
Cnm ölmedi sinirlendirme beni :A annemde diyor beni sinirlendirmek için :A
Jean ölse de phoenix gücü ölmedi, orada ki alev zaten onun gücü :A

Tadımı kaçırma :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Çiğdem