Netflix The OA - 1. ve 2. Sezon Yorumları

MasacRE

Favori Üye
5 Ocak 2012
18,773
9,025
859


Hemen anlatıyor. Nasıl oldu? Nasıl başladın. Çabuk anlat aşiri heycanlandım:F
E dedim yeni sezon başlıyor izleyeyim artık şunu çıksın aradan :A Yalnız çok beğendim diyemeyeceğim ilk üç bölüm itibariyle. Bizde bir eğreti durmuş bu süper kahraman olayları, pek yakışmamış açıkçası. Sezonu bitirince yazarım bir şeyler yine. Bu arada ilk gün başlamayın hemen 2. sezona birkaç gün bekleyin oradan bağlanırım direk 2'ye ben :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Forumdash

Forumdash

Kendi Modu
Favori Üye
21 Temmuz 2012
58,367
28,592
1,060
E dedim yeni sezon başlıyor izleyeyim artık şunu çıksın aradan :A Yalnız çok beğendim diyemeyeceğim ilk üç bölüm itibariyle. Bizde bir eğreti durmuş bu süper kahraman olayları, pek yakışmamış açıkçası. Sezonu bitirince yazarım bir şeyler yine. Bu arada ilk gün başlamayın hemen 2. sezona birkaç gün bekleyin oradan bağlanırım direk 2'ye ben :A
Yoğurdu üflücem:A
 
  • Güldürdün
Reactions: MasacRE

Forumdash

Kendi Modu
Favori Üye
21 Temmuz 2012
58,367
28,592
1,060
Neyse sen takıl kafana göre o zaman :D Zaten ben de çok yükselmedim diziye. İzledikten sonra ah niye bu kadar beklettim falan demedim yani :A Süreleri uzun olsa izlemezdim hatta ama kısa olduğu için devam izlemeye :D
:F:F
Çiğdem gibi ite kaka izle bakalım. Son bölümleri sevecen mi:X
 
  • Güldürdün
Reactions: MasacRE

Forumdash

Kendi Modu
Favori Üye
21 Temmuz 2012
58,367
28,592
1,060
Dizide Çiğdem'e göre hiçbir şey yok yalnız :A Çağatay'ı zaten sevmiyor, bir de yanına iki tane ecünnü koymuşlar, dizi onların etrafında dönüyor :A Ancak Faysal için falan katlanmıştır zorla herhalde :A
Faysal'ı da sevmiyordu galiba:X sana spoiler olmasın diye söylemiyorum ama ona söylemiştim biraz :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MasacRE

Yiğitt

Emekli
9 Aralık 2013
72,493
41,637
1,061
Ankara
1x8 (Sezon Finali)

Genel olarak güzel bir sezondu, sürükleyici bir iş kesinlikle. İkinci kısıma da kısa sürede başlayacağım, asıl olayların diğer sezonda olacağını düşünüyorum. Sonu da o şekil bitti zaten...

Tabi yine bazı olaylar açık şekilde bitti, nasıl olduğunu anlayamadık. Diğer sezona sorular gelecektir.

Ekibin o hareketleri yaptığı sahne epey güzeldi, ''Başardınız, iradem var artık...''

Diğer sezona Hap'ı bulup, oradan ekibe ulaşmamız mümkün duruyor sanırım. Homer'i melek olarak mı bulacak OA, o kısımları tam çözemedim.
 

Yiğitt

Emekli
9 Aralık 2013
72,493
41,637
1,061
Ankara
2x1

Çok farklı bir açılış yaptı, farklı bir dizi izliyorum havasına girdim bölümün 40-50 dakikası. Sonradan hikayeyle tanışsak da şu an her şey kopuk...
Siyahi bir dedektif bir kızı arıyor, Michelle ismi. Bir telefon oyunuyla da çözmeye çalışıyor, bir gariplikler var onun tarafında. Pierre ile nasıl tanışacaklar ya da hikaye nasıl birleşecek merak ediyorum.

OA için de neler olduğunu anlayamadım, her şey tersine dönmüş gibi çok garip olaylar var. Homer'i görünce şaşırdım, Hap desen ayrı şaşırtıcı oldu son sahnede...
 
  • Beğendim
Reactions: xemrexxx

xemrexxx

Favori Üye
18 Mart 2012
168,599
96,800
1,061
İstanbul
2x1

Çok farklı bir açılış yaptı, farklı bir dizi izliyorum havasına girdim bölümün 40-50 dakikası. Sonradan hikayeyle tanışsak da şu an her şey kopuk...
Siyahi bir dedektif bir kızı arıyor, Michelle ismi. Bir telefon oyunuyla da çözmeye çalışıyor, bir gariplikler var onun tarafında. Pierre ile nasıl tanışacaklar ya da hikaye nasıl birleşecek merak ediyorum.

OA için de neler olduğunu anlayamadım, her şey tersine dönmüş gibi çok garip olaylar var. Homer'i görünce şaşırdım, Hap desen ayrı şaşırtıcı oldu son sahnede...
2.sezona daha gecemedim .ss
 
  • Güldürdün
Reactions: Yiğitt