Olayı abartılı boyutta drama çekmeleri, yine aksiyon yerine yoğun biçimde yavaşlatılmış sahneyi izlemek yordu beni.
Sanırım senaryo çıkmaza girdi, ki sürekli bir kaçış kovalama görüyoruz. Sevgili mevzuları, sevgiliye atılan tripler yine ağırlıkta. Yavuz'un bütün bu olaylardan sıyrılıp, Polat Alemdar gibi tek başına sağa sola sıkmasına ne demeli? Çolak'ı geri plana atayım derken Agah'ın ön çıkması ve sonucunda da kafalardaki "dost mu, düşman mı" sorusunun devam etmesine ne diyebiliriz? Şimdi desek, "Agah, Türk ajanı", bu kodları vermesi ve füzenin uçmasına ne deriz? Füze bambaşka yere düşse, "hadi tamam" deriz ama şimdi yine düşman imajı çiziyor.
Keşanlı'nın sahneleri de olmasa sıkıntı büyük, kimi zaman güldürüyor. Diğer türlü yersiz kahramanlık çabası, olayı abartılı drama dökme vardı yine. Agah, Yavuz'un babası olduğu ortaya çıktığından beri dizide ciddi bir düşüş var. Bunu acilen toparlamaları lazım.
Sanırım senaryo çıkmaza girdi, ki sürekli bir kaçış kovalama görüyoruz. Sevgili mevzuları, sevgiliye atılan tripler yine ağırlıkta. Yavuz'un bütün bu olaylardan sıyrılıp, Polat Alemdar gibi tek başına sağa sola sıkmasına ne demeli? Çolak'ı geri plana atayım derken Agah'ın ön çıkması ve sonucunda da kafalardaki "dost mu, düşman mı" sorusunun devam etmesine ne diyebiliriz? Şimdi desek, "Agah, Türk ajanı", bu kodları vermesi ve füzenin uçmasına ne deriz? Füze bambaşka yere düşse, "hadi tamam" deriz ama şimdi yine düşman imajı çiziyor.
Keşanlı'nın sahneleri de olmasa sıkıntı büyük, kimi zaman güldürüyor. Diğer türlü yersiz kahramanlık çabası, olayı abartılı drama dökme vardı yine. Agah, Yavuz'un babası olduğu ortaya çıktığından beri dizide ciddi bir düşüş var. Bunu acilen toparlamaları lazım.