Kurtlar Vadisi Pusu 225.Bölüm Set Resimleri

biz aksiypn sahnelerini eleştiriyoruz ama onur tan ın çektiği sahnelerde duygu eksikliğide çok fazlla mesela safiye yıllar sonra abisini görüyor verdiği tepki çok sıradan o sahneyi zeynep g. tan çekse eminim çok başka bir sahne olurdu
Zeynep Günay Tan kadın gözüyle baktığı içi o sahnelerin hakkını veriyordu,bizim için önemli olan duygusal sahneler değil aksiyon daha önemli.

Serdar Akar ve Mustafa Şevki Doğan'lar gelmeyeceğine göre eldeki bulunan iyidir.

Yoksa memlekette aksiyon dizisi çekecek yönetmen yok.

Bunu Kaçak dizisinde de görüyoruz.
 
doğruyu vadiyi çeken 3-4 tane gerçekten çok iyi yönetmen var bunlardan birisiyle anlaşılmalı
aynen eski yönetmenlerin hepsi çok iyi hangisi gelirse gelsin fark etmez hepsi onur tandan iyidir :D

Zeynep Günay Tan kadın gözüyle baktığı içi o sahnelerin hakkını veriyordu,bizim için önemli olan duygusal sahneler değil aksiyon daha önemli.

Serdar Akar ve Mustafa Şevki Doğan'lar gelmeyeceğine göre eldeki bulunan iyidir.

Yoksa memlekette aksiyon dizisi çekecek yönetmen yok.

Bunu Kaçak dizisinde de görüyoruz.
aga hepsine katılıyorum evet bize duygusal sahneler lazım değil aksiyonu adam gibi çekecek adamlar lazım eskilerden biri mutlaka gelmeli hepsi iyiydi vadinin yönetmenlerinden
vadinin eski yönetmenlerinden herhangi birisi gelirse sorun kalmaz aksi takdirde aksiyon çekecek yönetmen yok
 
Hacı hepsi kendi dizilerini çekiyorlar Pana'yla da çoğu küs ayrıldılar geleceklerini düşünmüyorum.
mutlaka boşta olanlar vardır aga serdar akar gibi bi üstad boş boş dizilerde yönetmenlik yaptı vadiden sonra
bizde her ayrılanı küs yapıyoruz onların küs ayrıldılarını sanmıyorum
 
aynen eski yönetmenlerin hepsi çok iyi hangisi gelirse gelsin fark etmez hepsi onur tandan iyidir :D


aga hepsine katılıyorum evet bize duygusal sahneler lazım değil aksiyonu adam gibi çekecek adamlar lazım eskilerden biri mutlaka gelmeli hepsi iyiydi vadinin yönetmenlerinden
vadinin eski yönetmenlerinden herhangi birisi gelirse sorun kalmaz aksi takdirde aksiyon çekecek yönetmen yok
Selahattin Sancaklı bile Onur Tan'dan iyiydi.
 
gerçekten bu noktada çok ilginç ilk kurtlar vadisi serisinde oyuncu, yönetmen kim varsa şimdi problemli gibi görünüyor
Mesele para başka bişey değil,Senarist,oyuncu,yönetmen ortadaki müthiş parayı bölüşmek istiyor Pana'da karşı çıkıyor haklılarda adam düşünüp para basma makinesi kurmuş sen işini yap maaşını al,adam çok para kazanıyorsa onlara ne?
 
gerçekten bu noktada çok ilginç ilk kurtlar vadisi serisinde oyuncu, yönetmen kim varsa şimdi problemli gibi görünüyor


yok işte buna pek katılmıyorum görüntü yntmeni olaarak fena değil ama yönetmenlikte yetersiz
bence iyiydi aga

selahattin sancaklı efsane görüntü yönetmenidir bence bu pozisyonda geri dönse
serdar akar da yönetmenliğe gelse off diyorum

serdar akarın son yönetmenlik yaptığı dizilere bakarmısın;
inadına yaşamak
2 yaka 1 ismail
cinayet

yav bunlar nedir aga :d
 
se. sancaklı yı pana istemedi ondan ayrıldı yönetmen koltuğunu ona teslim etmişlerdi koca 1 sezon ama memnun kalmadılar
 
görüntü yönetmeni olarak gelsin o zaman :D onur tandan memnunlar mı acaba merak ediyorum
g.yönetmeni olarak gerçekten iyiydi, onur tan a gelince demek ki memnunlar adam bir sezon daha kalırsa en uzun vadi yönetmenliği yapan kişi olacak 😀
 
aynen eski yönetmenlerin hepsi çok iyi hangisi gelirse gelsin fark etmez hepsi onur tandan iyidir :D


aga hepsine katılıyorum evet bize duygusal sahneler lazım değil aksiyonu adam gibi çekecek adamlar lazım eskilerden biri mutlaka gelmeli hepsi iyiydi vadinin yönetmenlerinden
vadinin eski yönetmenlerinden herhangi birisi gelirse sorun kalmaz aksi takdirde aksiyon çekecek yönetmen yok
Aslında duygusal sahneler her diziye lazım. Duygusal sahneler her zaman en unutulmaz sahnelerdir. Bi Çakır'ın ölümü mü yoksa Testere'nin ölümü mü daha çok hatırlanır? Veya Memati'nin öldürdüğü insanlar mı yoksa Memati'nin ölümü mü hatırlanır? Duygusal sahne bi dizinin unutlmazlığı, unutulmazlığından çok bağlayıcılığını sağlar. Bu bi aksiyon dizisi olsa bile duygusal sahneler -eğer başarıl ıve etkileyici çekilirse- seeyirciyi kendisine bağlar. Duygusal sahnelerden hoşlanmıyo olabilirsiniz, ama aslında Vadi'nin biraz da :'monoton' olmasının sebebi duygusal sahnelerinin olmamasıdır. Duygusal sahneden kastım bu zamankiler değil tabiiki.

Mesela Polat kızı Elif'i kurtarınca Elif Dedim çaldı, o sahne beni diziye bi kez daha aşık etti. Ama Poyraz'ın ölümü, hatta İskender'in ölümü aşık etmez insanı, diziye bağlamaz. Heyecan başka, duygu başka...
 
gerçekten bu noktada çok ilginç ilk kurtlar vadisi serisinde oyuncu, yönetmen kim varsa şimdi problemli gibi görünüyor


yok işte buna pek katılmıyorum görüntü yntmeni olaarak fena değil ama yönetmenlikte yetersiz
Selahattin Sancaklı'nın çektiği bölümlerin reytinglerine bak 17'yi gördü,bu işin mutfağından gelen adam Onur Tan'dan kat kat iyidir.:)
 
g.yönetmeni olarak gerçekten iyiydi, onur tan a gelince demek ki memnunlar adam bir sezon daha kalırsa en uzun vadi yönetmenliği yapan kişi olacak 😀
inşallah kalmaz aga o geldi kuru sıkı silah devri bitti mesela :D zaman zaman gerçketen müthiş işler yapıyor geçen sene de iyiydi yani iyi ama son zamanlarda lakayit bi görüntü çiziyor bu hiç hoşuma gitmiyor işini ciddi yapmıyor gibime geliyor
mesela geçen araba mezarlığındaki sahnede bika çarabanın camının kırılması gerekirdi ona çok fazla sinirlendim ben burda suç %200 onundur
 
Selahattin Sancaklı'nın çektiği bölümlerin reytinglerine bak 17'yi gördü,bu işin mutfağından gelen adam Onur Tan'dan kat kat iyidir.:)
yok ağa bi bak istersen o zaman vadi sürekli 2. oluyordu sadece mamoş un öldüğü bölümlerde 2-3 hafta birinci oldu

inşallah kalmaz aga o geldi kuru sıkı silah devri bitti mesela :D zaman zaman gerçketen müthiş işler yapıyor geçen sene de iyiydi yani iyi ama son zamanlarda lakayit bi görüntü çiziyor bu hiç hoşuma gitmiyor işini ciddi yapmıyor gibime geliyor
mesela geçen araba mezarlığındaki sahnede bika çarabanın camının kırılması gerekirdi ona çok fazla sinirlendim ben burda suç %200 onundur
bak buna katılırım işte bence özünde aksiyon için fena yönetmen değil ama gerçekten özel. son zamanlarda lakayıtlık yaptığı çok belli oluyor
 
Aslında duygusal sahneler her diziye lazım. Duygusal sahneler her zaman en unutulmaz sahnelerdir. Bi Çakır'ın ölümü mü yoksa Testere'nin ölümü mü daha çok hatırlanır? Veya Memati'nin öldürdüğü insanlar mı yoksa Memati'nin ölümü mü hatırlanır? Duygusal sahne bi dizinin unutlmazlığı, unutulmazlığından çok bağlayıcılığını sağlar. Bu bi aksiyon dizisi olsa bile duygusal sahneler -eğer başarıl ıve etkileyici çekilirse- seeyirciyi kendisine bağlar. Duygusal sahnelerden hoşlanmıyo olabilirsiniz, ama aslında Vadi'nin biraz da :'monoton' olmasının sebebi duygusal sahnelerinin olmamasıdır. Duygusal sahneden kastım bu zamankiler değil tabiiki.

Mesela Polat kızı Elif'i kurtarınca Elif Dedim çaldı, o sahne beni diziye bi kez daha aşık etti. Ama Poyraz'ın ölümü, hatta İskender'in ölümü aşık etmez insanı, diziye bağlamaz. Heyecan başka, duygu başka...
Hacı bu konularda hemfikiriz seninle ama bu işin altından kalkacak yönetmen sayısı memlekette bir elin parmaklarını geçmez,Zeynep Günay Tan bunun hakkını vererek yapıyordu keşke diziden ayrılmasaydı Öyle Bir Geçer Zaman Ki' de de nekadar başarılı olduğunu gördük.:)
 
Aslında duygusal sahneler her diziye lazım. Duygusal sahneler her zaman en unutulmaz sahnelerdir. Bi Çakır'ın ölümü mü yoksa Testere'nin ölümü mü daha çok hatırlanır? Veya Memati'nin öldürdüğü insanlar mı yoksa Memati'nin ölümü mü hatırlanır? Duygusal sahne bi dizinin unutlmazlığı, unutulmazlığından çok bağlayıcılığını sağlar. Bu bi aksiyon dizisi olsa bile duygusal sahneler -eğer başarıl ıve etkileyici çekilirse- seeyirciyi kendisine bağlar. Duygusal sahnelerden hoşlanmıyo olabilirsiniz, ama aslında Vadi'nin biraz da :'monoton' olmasının sebebi duygusal sahnelerinin olmamasıdır. Duygusal sahneden kastım bu zamankiler değil tabiiki.

Mesela Polat kızı Elif'i kurtarınca Elif Dedim çaldı, o sahne beni diziye bi kez daha aşık etti. Ama Poyraz'ın ölümü, hatta İskender'in ölümü aşık etmez insanı, diziye bağlamaz. Heyecan başka, duygu başka...
aynen imzamı atarım bahsettğim duygu aynen bu. ve bu sahneler vadi için unutulmaz olmuştur
 
Aslında duygusal sahneler her diziye lazım. Duygusal sahneler her zaman en unutulmaz sahnelerdir. Bi Çakır'ın ölümü mü yoksa Testere'nin ölümü mü daha çok hatırlanır? Veya Memati'nin öldürdüğü insanlar mı yoksa Memati'nin ölümü mü hatırlanır? Duygusal sahne bi dizinin unutlmazlığı, unutulmazlığından çok bağlayıcılığını sağlar. Bu bi aksiyon dizisi olsa bile duygusal sahneler -eğer başarıl ıve etkileyici çekilirse- seeyirciyi kendisine bağlar. Duygusal sahnelerden hoşlanmıyo olabilirsiniz, ama aslında Vadi'nin biraz da :'monoton' olmasının sebebi duygusal sahnelerinin olmamasıdır. Duygusal sahneden kastım bu zamankiler değil tabiiki.

Mesela Polat kızı Elif'i kurtarınca Elif Dedim çaldı, o sahne beni diziye bi kez daha aşık etti. Ama Poyraz'ın ölümü, hatta İskender'in ölümü aşık etmez insanı, diziye bağlamaz. Heyecan başka, duygu başka...
aga ben aslında onu demedim tam olarak dediklerine %200 katılıyorum aynen öyle
benim demek istediğim şu birazda sürgünümün gazına geldim :D
benim demek istediğim şu aksiyonu çok iyi yapan biri gelsin vadiye zaten duygusal sahneleride yapar çünkü aksiyonu yapan adam en zor işi yapmış demektir
kuru sıkıdan tut çatışma sahnelerinin yapaylığına detaylara girilmemesine vs. vs. sorun var şuan
mesela geçen mesut komutan sahnesini izliyorum bilirsin polatın yürürken ayakkabı sesine kadar detaya iniliyor işte bu mükemmel birşey
şimdi öyle bişey yapmıyor onur tan çok yapay üstten üstten anlatmak istediğim bu
yoksa senin anlattıkların tabiki herkes için aynıdır
bir elif dedim çalınca insan kendinden geçiyor o sahneden sonra 2 hafta boyunca elif dedim dinliyordum mesela
 
yok ağa bi bak istersen o zaman vadi sürekli 2. oluyordu sadece mamoş un öldüğü bölümlerde 2-3 hafta birinci oldu


bak buna katılırım işte bence özünde aksiyon için fena yönetmen değil ama gerçekten özel. son zamanlarda lakayıtlık yaptığı çok belli oluyor
O zaman AGB vardı Beren Saat'in dizilerini şişiriyordu sürekli mukayese yanlış bence,doğru ölçüm yapılsa o bölümlerin hakkı 20'den aşağı değildir.Memati'nin oğlu öldüğü sahnede tabutunu taşıması ağlayarak toprağa gömmesi efsanedir dizi tarihine geçmiştir.
 
Hacı bu konularda hemfikiriz seninle ama bu işin altından kalkacak yönetmen sayısı memlekette bir elin parmaklarını geçmez,Zeynep Günay Tan bunun hakkını vererek yapıyordu keşke diziden ayrılmasaydı Öyle Bir Geçer Zaman Ki' de de nekadar başarılı olduğunu gördük.:)
ben buna katılmıyorum pek çok daha iyilerini gördük biz 10 bölüm yönetmenlik yapmış biri sadece
ustalardan biri gelmeli kadın yönetmen istemem ben

O zaman AGB vardı Beren Saat'in dizilerini şişiriyordu sürekli mukayese yanlış bence,doğru ölçüm yapılsa o bölümlerin hakkı 20'den aşağı değildir.Memati'nin oğlu öldüğü sahnede tabutunu taşıması ağlayarak toprağa gömmesi efsanedir dizi tarihine geçmiştir.
o bölüm şimdi olsa vadi 23 reytingi falan geçer kesin tüm türkiye kitlenmişti amcam bile ağlamıştı o sahnede çok hakkımızı yediler
hakkımızı yiyenlere hakkımız haramdır