TVen Bu Şarkı Benim 2.Sezon 3.Hafta

kerem

Favori Üye
30 Ekim 2017
15,587
9,014
850
Sorma yaa. Şunu ikna et.:A
Emeklerim çöpe gitti falan diyor. Bende Bira kafasını dinlesin diye yardımcı olmaya karar verdim. Yoksa iptal edecekti.:(
Bence de bir hava al gel evde oksijensiz kaldın :( @kerem

Kendi dediğin şeye kendin gülmüşsün. :A
Bu saatten sonra cok gec. Ben kararimi verdim ve cok inatci biriyimdir asla olmaz.

@MayısKralı'yla @sokak sanati devam eder artik. Bende jüri olarak destek veririm. :Z
 

kerem

Favori Üye
30 Ekim 2017
15,587
9,014
850
Sonuçlara bakan olabilir. Bilgi edinme amaçlı. Yani kırk yılın başı final puanı aldım onun da konusu gitmiş olmasın. :A
Konulari ac, düzenle. Videolari indir, kes, recaplara göre ayarla, youtuba yükle, oylamayi baslat, oylari topla, herkesin oyunu teker teker acikla. Özelden herkese mesaj at...

Playlist ayarlamak bile basli basina zaman aliyor zaten.

O kadar cok emek vardi ki burada ve acikcasi bunlarin nedensizce püf diye gitmesine anlam veremiyorum.

O yüzden hevesim kacti. :A
 

bazinga

Admin
1 Şubat 2007
79,707
34,885
1,060
Konulari ac, düzenle. Videolari indir, kes, recaplara göre ayarla, youtuba yükle, oylamayi baslat, oylari topla, herkesin oyunu teker teker acikla. Özelden herkese mesaj at...

Playlist ayarlamak bile basli basina zaman aliyor zaten.

O kadar cok emek vardi ki burada ve acikcasi bunlarin nedensizce püf diye gitmesine anlam veremiyorum.

O yüzden hevesim kacti. :A
Gitmedi ki onlar. Yani videolar falan zaten duruyor. Özel mesajlar bile duruyor. :D

Hepimiz için kötü oldu tabii. Ben günlerdir düzenlemeler yapıyordum eski konularda. Tek tek elimle bazı yazıları falan düzelttim ve onlar gitti, hepsini yeniden yapacağım tek tek. :(
 

MayısKralı

Emekli
31 Mayıs 2015
14,526
12,462
710
Ya nasıl çöpe gitti efsane bir gece oldu. Sanki tekrar tekrar o konuya girip yorumları okuyacaktık. :A
Ben konuları açarken 3 yıl önceki Bu Şarkı Benim'i incelemiştim, ki arşiv önemli. Emeklerimiz tamamiyle boşa gitti, benim de saatlerce hazırladığım Yıldızlar Yarışıyor var o da yok oldu gitti. Benim açımdan senlik bir durum yok, yıllarca foruma verdiğin emekler ortada ve senin sayende buradayız. Lakin soğuma geliyor insanın içine, @kerem e hak veriyorum. :A
 
  • Güldürdün
  • Beğendim
Reactions: kerem and serhatt

sokak sanati

Emekli
23 Şubat 2013
79,100
48,574
1,061
Gitmedi ki onlar. Yani videolar falan zaten duruyor. Özel mesajlar bile duruyor. :D

Hepimiz için kötü oldu tabii. Ben günlerdir düzenlemeler yapıyordum eski konularda. Tek tek elimle bazı yazıları falan düzelttim ve onlar gitti, hepsini yeniden yapacağım tek tek. :(
@kerem 'de bi tek benim başıma geldi sanıyor:F
 

Aserat

Co-Admin
24 Ağustos 2014
55,106
35,933
1,061
İstanbul
Gitmedi ki onlar. Yani videolar falan zaten duruyor. Özel mesajlar bile duruyor. :D

Hepimiz için kötü oldu tabii. Ben günlerdir düzenlemeler yapıyordum eski konularda. Tek tek elimle bazı yazıları falan düzelttim ve onlar gitti, hepsini yeniden yapacağım tek tek. :(
Bu yeni konuların silinmesinin senin eski konuları silmeye başlamanla ilgisi var mı. :( Eğer öyleyse sana biraz kırılabilirim. :A
 

kerem

Favori Üye
30 Ekim 2017
15,587
9,014
850
Gitmedi ki onlar. Yani videolar falan zaten duruyor. Özel mesajlar bile duruyor. :D

Hepimiz için kötü oldu tabii. Ben günlerdir düzenlemeler yapıyordum eski konularda. Tek tek elimle bazı yazıları falan düzelttim ve onlar gitti, hepsini yeniden yapacağım tek tek. :(
Ben konudaki mesajlardan bahsediyorum. Videolar zaten Youtube'da mevcut. :A

Bunlari da bir kenara birakirsak bu kadar seye zaman ayirmanin bana hicbir katkisi yok. Tam tersine vakit kaybi. :(
 

bazinga

Admin
1 Şubat 2007
79,707
34,885
1,060
Bu yeni konuların silinmesinin senin eski konuları silmeye başlamanla ilgisi var mı. :( Eğer öyleyse sana biraz kırılabilirim. :A
Silerken değil de eski tablolardaki bir sorunu düzeltirken saçma bir hata aldı sistem ve veritabanı tabloları bozuldu. Güncel yedek de almıştım ama o yedek yine talihsiz bir sistem hatasıyla değişmiş. İki beklenmeyen, olmaması gereken hata üst üste olunca bu durum oluşmuş oldu. :(
 
  • Üzücü
Reactions: Aserat

Aserat

Co-Admin
24 Ağustos 2014
55,106
35,933
1,061
İstanbul
Silerken değil de eski tablolardaki bir sorunu düzeltirken saçma bir hata aldı sistem ve veritabanı tabloları bozuldu. Güncel yedek de almıştım ama o yedek yine talihsiz bir sistem hatasıyla değişmiş. İki beklenmeyen, olmaması gereken hata üst üste olunca bu durum oluşmuş oldu. :(
Niye düzeltmeye çalıştın ki keşke öyle kalsaydı. :(