17 Şubat 2012 Cuma Reyting Sonuçları

Bu Cuma Gecesi Ne İzlediniz ?

  • Yalan Dünya (Kanal D)

    Oy: 10 47.6%
  • Beyaz Show (Kanal D)

    Oy: 7 33.3%
  • Adını Feriha Koydum (Show)

    Oy: 2 9.5%
  • Hayat Devam Ediyor (ATV)

    Oy: 8 38.1%
  • Bir Çocuk Sevdim (Star)

    Oy: 3 14.3%
  • Bir Erkek Bir Kadın - Tekrar (Star)

    Oy: 4 19.0%
  • Babam İçin (Fox)

    Oy: 0 0.0%
  • Küçük Hanımefendi (TRT 1)

    Oy: 1 4.8%
  • Diğer (Lütfen Belirtin)

    Oy: 1 4.8%
  • TV İzlemedim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    21
  • Anket kapatılmış .
bak böle düşünüyosan çok çok yanlış düşünüyosun demektir çünkü,
iki aynı senaryo değil. birisi klişenin klişesi olmuş bi konu; çöpçü kızı ile zengin erkek ve arkadaşlarına utandığından yalan söyleyen bi bom boş konu. öyle bir geçer zaman ki de ailenin büyük bi çöküntüsü var ama bunu çok farklı bi biçimde yansıttılar izleyicilere. konunun bence çok klişe olmaması lazım ama eyer normal bi konu bile bulmuşsa senarist bunu çok farklı bi duygu atmosferi ile yansıtmalı ekrana. öyle bir geçer zaman ki de tam bahsettiğim proje ; konusu belki çok farklı değil ama oyuncularıyla, senaristiyle, yönetmeniye,vs.vs hepsi çok başarılılar. zaten illla bazen konu farklı aramıycaksın, konunun aktarılış şeklinede bakıcaksın. ÖBGZK nin bunların hepsini naşarıyla yerine getirdiğini gördük zaten. herkezin aşk-ı memnu ya hayranlığını bilmeyen yok. final bölümünde ; totel ; 23,41 ab ; 27,09 aldı ÖBGZK nin ise 25 ocak 2011 reytingi ; totel ; 27.26 ab ; 27.46 aldı. gördüğün gibi ÖBGZK nin normal bir bölümü yanı herhangi bi final yada sezon f. olmamasına rağmen aldığı reytingleri gördün. neden çünkü o acıyı tamı tamına halkın bağırında hissettirdiler ve gerçekten çok başarılı oyuncu , senarist, yönetmen oluncada bu reytingleri sonuna kadar hakediyo.Ferihaya yorum bile yapmak istemiyorum zaten şöyle bi anlattıklarımı okuduysan aradaki farkı anlarsın iki dizinin. bu arada herkez eski tadı yok lafları ise sosyal medyanın yaydığı bi virüs. nerdeyse p bu cümleyi ezberlemiş ama hala 16 civarlarında alıyo ki bu az gösterilmiş hali yani nu laflar safsatadan başka bişey değil. herşeyi de yeşilçama bağlayıp tek yönlü düşünme.

eski tadı yok.. bende öyle diyorum yakup eskiden konularda orjinallik vardı insanlar o konuları ve konuya malzeme olan karakterleri sevdi.. orda gördüğümüz neydi, bir ailenin dramı tek başına hayata direnmeye çalışan bir kadın, ve çocuklarının başlarına gelen sorunlar.. ama film ilerledikçe senaryoda zorlamalar başladı gerçek hayatta olmayacak konular filmde görülmeye başladı .. sıradan bir ev hanımı olarak gördüğümüz cemile holding sahibi oldu.. kızı yine holding sahibi birine gönlünü kaptırdı ali kaptan filmin yükünü taşıyan ve filmi sürükleyen karakter ve ali kaptanda zorlama ve inandırıcı olmayan bir senaryoyla holdingde çalışmaya başladı .. ve kenan karakterini koydular filme kenan karakteride ali kaptanın eski kötü karakterinin yerini doldurmak için filme ilave edilmiş bir ur gibi duruyor.. herşeyden haberdar olan herşeyi bilen yeri geldiğinde uluslararası kaçakçılıkta yapan bir insan oluverdi oysaki başlangıçta tek bir adamıyla dolandırıcılıktan başka yeteneği olmayan bir tipti.. bunlar senaryodaki aksaklıklar birde senaryoyu filme aktarırken olmayacak sahneler yaşanıyor..inandırıcılıktan uzak sahneler..yangın çıkıyor cemile içerde tüm aile bireyleri telefonun bile yeterince yaygın olmadığı bir zamanda anında haberdar olup kapıda birikiyor niye: çünkü duygusal bir sahne çekecekler..
mete ile nihal gizlice buluşacak nihal kuaförün arkasından çıkıp meteyle iki dakika kouşup içeri girecek diyoruz .. ama öyle olmuyor nihalle mete belgrad ormanında romantik bir ortamda buluşuyor..
filmde tek bozulmayan şey cemilenin kaynanası ihtiyar teyze onun doğallığı ve saflığı daha bozulmadı kimbilir senaryoyu yazanlar o karakteri nasıl katledecek.....
 
Son düzenleme:
yakup09' Alıntı:
bak böle düşünüyosan çok çok yanlış düşünüyosun demektir çünkü,
iki aynı senaryo değil. birisi klişenin klişesi olmuş bi konu; çöpçü kızı ile zengin erkek ve arkadaşlarına utandığından yalan söyleyen bi bom boş konu. öyle bir geçer zaman ki de ailenin büyük bi çöküntüsü var ama bunu çok farklı bi biçimde yansıttılar izleyicilere. konunun bence çok klişe olmaması lazım ama eyer normal bi konu bile bulmuşsa senarist bunu çok farklı bi duygu atmosferi ile yansıtmalı ekrana. öyle bir geçer zaman ki de tam bahsettiğim proje ; konusu belki çok farklı değil ama oyuncularıyla, senaristiyle, yönetmeniye,vs.vs hepsi çok başarılılar. zaten illla bazen konu farklı aramıycaksın, konunun aktarılış şeklinede bakıcaksın. ÖBGZK nin bunların hepsini naşarıyla yerine getirdiğini gördük zaten. herkezin aşk-ı memnu ya hayranlığını bilmeyen yok. final bölümünde ; totel ; 23,41 ab ; 27,09 aldı ÖBGZK nin ise 25 ocak 2011 reytingi ; totel ; 27.26 ab ; 27.46 aldı. gördüğün gibi ÖBGZK nin normal bir bölümü yanı herhangi bi final yada sezon f. olmamasına rağmen aldığı reytingleri gördün. neden çünkü o acıyı tamı tamına halkın bağırında hissettirdiler ve gerçekten çok başarılı oyuncu , senarist, yönetmen oluncada bu reytingleri sonuna kadar hakediyo. bu az gösterilmiş hali yani nu laflar safsatadan başka bişey değil. herşeyi de yeşilçama bağlayıp tek yönlü düşünme.

İlk bir kaç bölüm o.b.z.g.k çok basarılıydi. zaten suan onun ekmeğini yiyor...hem senaryo hem oyunculuk hem yönetmen olarak ilk bölümler sahaser lakin elestırımde dikkat edersen balıkçı hikâyesiyle dizi klasik yesilcam döndü aynı ferıha da oldugu gibi. bu dizinin krılma noktası balıkcıdır.

bu arada denize düşen kahramanlar neden olmezler türk dizilerinde :))))) birini balıkçı biri şans eseri grayder kurtariyor. :))))))
 
eski tadı yok.. bende öyle diyorum yakup eskiden konularda orjinallik vardı insanlar o konuları ve konuya malzeme olan karakterleri sevdi.. orda gördüğümüz neydi, bir ailenin dramı tek başına hayata direnmeye çalışan bir kadın, ve çocuklarının başlarına gelen sorunlar.. ama film ilerledikçe senaryoda zorlamalar başladı gerçek hayatta olmayacak konular filmde görülmeye başladı .. sıradan bir ev hanımı olarak gördüğümüz cemile holding sahibi oldu.. kızı yine holding sahibi birine gönlünü kaptırdı ali kaptan filmin yükünü taşıyan ve filmi sürükleyen karakter ve ali kaptanda zorlama ve inandırıcı olmayan bir senaryoyla holdingde çalışmaya başladı .. ve kenan karakterini koydular filme kenan karakteride ali kaptanın eski kötü karakterinin yerini doldurmak için filme ilave edilmiş bir ur gibi duruyor.. herşeyden haberdar olan herşeyi bilen yeri geldiğinde uluslararası kaçakçılıkta yapan bir insan oluverdi oysaki başlangıçta tek bir adamıyla dolandırıcılıktan başka yeteneği olmayan bir tipti.. bunlar senaryodaki aksaklıklar birde senaryoyu filme aktarırken olmayacak sahneler yaşanıyor..inandırıcılıktan uzak sahneler..yangın çıkıyor cemile içerde tüm aile bireyleri telefonun bile yeterince yaygın olmadığı bir zamanda anında haberdar olup kapıda birikiyor niye: çünkü duygusal bir sahne çekecekler..
mete ile nihal gizlice buluşacak nihal kuaförün arkasından çıkıp meteyle iki dakika kouşup içeri girecek diyoruz .. ama öyle olmuyor nihalle mete belgrad ormanında romantik bir ortamda buluşuyor..
filmde tek bozulmayan şey cemilenin kaynanası ihtiyar teyze onun doğallığı ve saflığı daha bozulmadı kimbilir senaryoyu yazanlar o karakteri nasıl katledecek

ben balıkçıdan sonra hemen hemen hiç bakmadım gibi .dedıklerın olduysa ferıha daha iyiymiş .. yakında osmani uzaylılarda kaçırır :)))))
 
ben balıkçıdan sonra hemen hemen hiç bakmadım gibi .dedıklerın olduysa ferıha daha iyiymiş .. yakında osmani uzaylılarda kaçırır :)))))

uzaylılar osmanı kaçırırsa normal bir sonuç ama filmin gidişatına göre osmanın bir uzaylı kaçırması daha olağan duruyor:)
 
uzaylılar osmanı kaçırırsa normal bir sonuç ama filmin gidişatına göre osmanın bir uzaylı kaçırması daha olağan duruyor:)

Olabulur.. o kavgada masanın altına girer osmana senarist şimdi yapmadığı bişey bıraktırtmadi. bi yolunu bulur uzaylıyda kaçıtırir :))))
 
eski tadı yok.. bende öyle diyorum yakup eskiden konularda orjinallik vardı insanlar o konuları ve konuya malzeme olan karakterleri sevdi.. orda gördüğümüz neydi, bir ailenin dramı tek başına hayata direnmeye çalışan bir kadın, ve çocuklarının başlarına gelen sorunlar.. ama film ilerledikçe senaryoda zorlamalar başladı gerçek hayatta olmayacak konular filmde görülmeye başladı .. sıradan bir ev hanımı olarak gördüğümüz cemile holding sahibi oldu.. kızı yine holding sahibi birine gönlünü kaptırdı ali kaptan filmin yükünü taşıyan ve filmi sürükleyen karakter ve ali kaptanda zorlama ve inandırıcı olmayan bir senaryoyla holdingde çalışmaya başladı .. ve kenan karakterini koydular filme kenan karakteride ali kaptanın eski kötü karakterinin yerini doldurmak için filme ilave edilmiş bir ur gibi duruyor.. herşeyden haberdar olan herşeyi bilen yeri geldiğinde uluslararası kaçakçılıkta yapan bir insan oluverdi oysaki başlangıçta tek bir adamıyla dolandırıcılıktan başka yeteneği olmayan bir tipti.. bunlar senaryodaki aksaklıklar birde senaryoyu filme aktarırken olmayacak sahneler yaşanıyor..inandırıcılıktan uzak sahneler..yangın çıkıyor cemile içerde tüm aile bireyleri telefonun bile yeterince yaygın olmadığı bir zamanda anında haberdar olup kapıda birikiyor niye: çünkü duygusal bir sahne çekecekler..
mete ile nihal gizlice buluşacak nihal kuaförün arkasından çıkıp meteyle iki dakika kouşup içeri girecek diyoruz .. ama öyle olmuyor nihalle mete belgrad ormanında romantik bir ortamda buluşuyor..
filmde tek bozulmayan şey cemilenin kaynanası ihtiyar teyze onun doğallığı ve saflığı daha bozulmadı kimbilir senaryoyu yazanlar o karakteri nasıl katledecek.....


cemile bitene kadar evin içinde , ev hanımı olarak kalsaydı çok sıkıcı olurdu.ali kaptanda öyle tamam ali'nin esip,gürlemelerini çok sevdik ama bütün sezonlarda böğürmesi çok değersiz olurdu, çünkü artık herkez herşeyi çok hızlı tüketiyo ve hızlı sıkılıyo. zamanlada o karakterin etkisi kamlazdı bizde çürütürdü etkisini bizde. kenanın o holdıngi ele geçirip kiraya vermesi yada hayır kurumuna bağışlaması daha mı yücekticekti senaryoyu? kesinlikle hayır. kenan gibi insanlar eline heybeden geçen sermayeleri kendine işleyen bankaya çevirirler ve "tutarlı detay olayıı" na takılmışsın. bu %100 tutarlılık sinemalarda olur. çünkü kısa bir öykü örgüsünde herşeyin tutarlı olması gerekir. tutarsız 2 -3 saatlik kimse sonuna kadar izlemez filmi. ama bu tutarlı detay olayı dizide tamı tamına uygulanamıyo. adam 90.bölüme gelmiş bütün olayları birbiriyle tutarlı bi türk dizisi göster diycem , gösteremiyceksin çünkü öyle %100 tutarlı bi dizi yok geçmişte. ve olayların çoğuda uydurma değil gerçek kenanlar, ekremler gibi adamlar bizim ülkemizi silah pazarına çevirmişlerdi. hatırlarsan ahmetin arkadaşları öldüğünde radyoda isimlerini söylemişlerdi. o isimlerin hepsi gerçek , hepsi kominist sıfatı yiyerek öldürüldüler. senaristin bunları saflığıyla aktarması çok emek isteyen bi hazırlık. öyle yada böyle şuandaki dizi atmosferinde en iyisi; " öyle bir geçer zaman ki" belki ileride daha iyisini yapmaya çalışırlardır ama pek olucağını sAnmıyorum.
 
ben balıkçıdan sonra hemen hemen hiç bakmadım gibi .dedıklerın olduysa ferıha daha iyiymiş .. yakında osmani uzaylılarda kaçırır :)))))

feriha daha iyidir , sen devam et o kusursuz diziyi izlemekte. feriha daha mı iyi ? feriha 4 ' e katlar öbgzk yi söylemen bile ayıp hepimiz biliyoruz :)
 
feriha daha iyidir , sen devam et o kusursuz diziyi izlemekte. feriha daha mı iyi ? feriha 4 ' e katlar öbgzk yi söylemen bile ayıp hepimiz biliyoruz :)

açıkcası ben ne ferihayı izliyorum nede ö.b.z.gk i izliyorum ilk başta biraz ö.b.zg.k ya baktım ama senaryo sıradanlaşınca bıraktım.. ikiside sırf uzatalıp cebimizi dolduralım diye çekiliyor yoksa hikaler ve senaryo bitti. bu açıdan ikiside aynı.. ama oyunculuk açısından ö.b.z.g.k daha başarılı ama senaryo olmadıktan sonra oyunclugu ne yapayım
 
açıkcası ben ne ferihayı izliyorum nede ö.b.z.gk i izliyorum ilk başta biraz ö.b.zg.k ya baktım ama senaryo sıradanlaşınca bıraktım.. ikiside sırf uzatalıp cebimizi dolduralım diye çekiliyor yoksa hikaler ve senaryo bitti. bu açıdan ikiside aynı.. ama oyunculuk açısından ö.b.z.g.k daha başarılı ama senaryo olmadıktan sonra oyunclugu ne yapayım


senaryo bence çok iyi ama bu benim fikrim. benim sindiremediğim şey ferihayla bir tutulması çünkü gerçekten de feriha onun yanında bile geçemiyecek bi dizi olmasına rağmen yan yana konulması saçmalık.
 
senaryo bence çok iyi ama bu benim fikrim. benim sindiremediğim şey ferihayla bir tutulması çünkü gerçekten de feriha onun yanında bile geçemiyecek bi dizi olmasına rağmen yan yana konulması saçmalık.

birisinin 5 lira borcu var diğerinin 20 lira borcu peki bunlardan hangisi bana para verebilir tabilkide ikiside veremez :)))) bu örnekle anlatabildim mi :)))).. ikisininde senaryosu yeşilçam çakması.. tamam kötü değiller ama ben asla izleyemem..

bir soru son bölümlerde orjinal bir senaryo anlat tamam ö.b.zg.k daha iyi diyeyeim.(uzun zamandır izlemiyorum ondan soruyorum)

ferihanınki biliyoruz klasik erkek gurur yapar kız gurur yapar biri yanlış yanlış anlar ama birbirlerini deli gibi sevmektedir :))))))))) falan filan derken tam kavuşacakken yine olmaz :)))) tam kız erkek bulaşacak ya kızın babası kalp krizi geçirir yada oglanın annesi ::))))... öbzgk nin bu senaryoda farkı ne değişik olarak bize ne verdi
 
birisinin 5 lira borcu var diğerinin 20 lira borcu peki bunlardan hangisi bana para verebilir tabilkide ikiside veremez :)))) bu örnekle anlatabildim mi :)))).. ikisininde senaryosu yeşilçam çakması.. tamam kötü değiller ama ben asla izleyemem..

bir soru son bölümlerde orjinal bir senaryo anlat tamam ö.b.zg.k daha iyi diyeyeim.(uzun zamandır izlemiyorum ondan soruyorum)

ferihanınki biliyoruz klasik erkek gurur yapar kız gurur yapar biri yanlış yanlış anlar ama birbirlerini deli gibi sevmektedir :))))))))) falan filan derken tam kavuşacakken yine olmaz :)))) tam kız erkek bulaşacak ya kızın babası kalp krizi geçirir yada oglanın annesi ::))))... öbzgk nin bu senaryoda farkı ne değişik olarak bize ne verdi



"bize ner verdi?" sorusu kişiden kişiye değişebilir BEN buraya büssürü yazılar yazarım ama senin göznüne gelmez. ve çoktandır da izlemiyomussun. ama inan baya tutulan bi dizi herkeze , herkezin bi köşesinden kendini ona benzettiği parçayı tutup, kendine ondan bişeyler vererek zihnindeki bi köşesine yerleştirmiştir. şunu söyliyebilirim ki FERİHA kimseye bişey vermeyi bırak insanın sanat değerini düşürmüştür..
 
"bize ner verdi?" sorusu kişiden kişiye değişebilir BEN buraya büssürü yazılar yazarım ama senin göznüne gelmez. ve çoktandır da izlemiyomussun. ama inan baya tutulan bi dizi herkeze , herkezin bi köşesinden kendini ona benzettiği parçayı tutup, kendine ondan bişeyler vererek zihnindeki bi köşesine yerleştirmiştir. şunu söyliyebilirim ki FERİHA kimseye bişey vermeyi bırak insanın sanat değerini düşürmüştür..
atmam ferihayıyı salayalım.. öbzgk nasıl değişik bir senaryo var nasıl bir farkı var. bana bununla gel:)))
 
birisinin 5 lira borcu var diğerinin 20 lira borcu peki bunlardan hangisi bana para verebilir tabilkide ikiside veremez :)))) bu örnekle anlatabildim mi :)))).. ikisininde senaryosu yeşilçam çakması.. tamam kötü değiller ama ben asla izleyemem..

bir soru son bölümlerde orjinal bir senaryo anlat tamam ö.b.zg.k daha iyi diyeyeim.(uzun zamandır izlemiyorum ondan soruyorum)

ferihanınki biliyoruz klasik erkek gurur yapar kız gurur yapar biri yanlış yanlış anlar ama birbirlerini deli gibi sevmektedir :))))))))) falan filan derken tam kavuşacakken yine olmaz :)))) tam kız erkek bulaşacak ya kızın babası kalp krizi geçirir yada oglanın annesi ::))))... öbzgk nin bu senaryoda farkı ne değişik olarak bize ne verdi

şu beş lira öreniğni unutmuşum.
ikisise borçlu , ikiside aynı bataklıkta yüzüyo ama ikisi aynı seviyede yüzmüyo. birisi daha aşşağıda birisi daha yukarıda.ikiside o kire bulaşmış ama diğerini diğerine göre temizlemek daha kolay. zihnimdeki fark bu
 
atmam ferihayıyı salayalım.. öbzgk nasıl değişik bir senaryo var nasıl bir farkı var. bana bununla gel:)))

öbgzk senaryosu çeşitli. feriha gibi çöpçü ile zengin taş kalıbı değil.
öbgzk de kişinin hayata tutunma bilincini insanın yüreğine kendini hissettirerek nebzettiriyo.
en önemli senaryo burda aslında insanın yüreğğinde bişeyler bırakarak bölümün bitmesi. önceki yazılarımda da dediğim gibi senaryosu çok çok farklı değil ama diğer senaryolara göre birazda klişelikten çıkmış bi proje. sen şöle bi fargamanlarını izle. ferihanınkinide öyle aradaki farkı sen bulup , başkasına sormadan bulucaksın. peki sen feriha için daha iyiymiş dedin, bunu nelere dayanarak söyledin ? bana genelleme yapmadan açıkla ince pürüzleriyle beraber çünkü genelleme yapan insan o konu hakkında çok bişey bilmiyodur. bilinçli bi zihinle tartışmak varken , konunun bilincinde olmayan sosyal m. kelimelerine göre şekillenen kişileri önemsemiyorum.
 
büyük ihtimalle son yorumuna cevap veremeden çıkıcam çünkü benim bütün günüm favoriforumdan ibaret değil, favoriforumdan başka daha önemli işerimde var ;üniv gibi
ama yarın zaman buldukca attığın yorumuna yorumumu söylerim.
 
cemile bitene kadar evin içinde , ev hanımı olarak kalsaydı çok sıkıcı olurdu.ali kaptanda öyle tamam ali'nin esip,gürlemelerini çok sevdik ama bütün sezonlarda böğürmesi çok değersiz olurdu, çünkü artık herkez herşeyi çok hızlı tüketiyo ve hızlı sıkılıyo. zamanlada o karakterin etkisi kamlazdı bizde çürütürdü etkisini bizde. kenanın o holdıngi ele geçirip kiraya vermesi yada hayır kurumuna bağışlaması daha mı yücekticekti senaryoyu? kesinlikle hayır. kenan gibi insanlar eline heybeden geçen sermayeleri kendine işleyen bankaya çevirirler ve "tutarlı detay olayıı" na takılmışsın. bu 0 tutarlılık sinemalarda olur. çünkü kısa bir öykü örgüsünde herşeyin tutarlı olması gerekir. tutarsız 2 -3 saatlik kimse sonuna kadar izlemez filmi. ama bu tutarlı detay olayı dizide tamı tamına uygulanamıyo. adam 90.bölüme gelmiş bütün olayları birbiriyle tutarlı bi türk dizisi göster diycem , gösteremiyceksin çünkü öyle 0 tutarlı bi dizi yok geçmişte. ve olayların çoğuda uydurma değil gerçek kenanlar, ekremler gibi adamlar bizim ülkemizi silah pazarına çevirmişlerdi. hatırlarsan ahmetin arkadaşları öldüğünde radyoda isimlerini söylemişlerdi. o isimlerin hepsi gerçek , hepsi kominist sıfatı yiyerek öldürüldüler. senaristin bunları saflığıyla aktarması çok emek isteyen bi hazırlık. öyle yada böyle şuandaki dizi atmosferinde en iyisi; " öyle bir geçer zaman ki" belki ileride daha iyisini yapmaya çalışırlardır ama pek olucağını sAnmıyorum.

yakup tüm filmlerin kötü olması bununda kötü olmasını gerektirmezdi.

ikincisi filmdeki holding sahibi olma durumları hemen hemen tüm filmlerde var bundada var ve kalitesini bozuyor filmin..

tutarlılık derken iyi örneklerin olduğunu bende biliyorum ama filmdeki üç yanlış bir doğruyu götürmeye başladı ve film kalitesi çok düştü..
 
öbgzk senaryosu çeşitli. feriha gibi çöpçü ile zengin taş kalıbı değil.
öbgzk de kişinin hayata tutunma bilincini insanın yüreğine kendini hissettirerek nebzettiriyo.
en önemli senaryo burda aslında insanın yüreğğinde bişeyler bırakarak bölümün bitmesi. önceki yazılarımda da dediğim gibi senaryosu çok çok farklı değil ama diğer senaryolara göre birazda klişelikten çıkmış bi proje. sen şöle bi fargamanlarını izle. ferihanınkinide öyle aradaki farkı sen bulup , başkasına sormadan bulucaksın. peki sen feriha için daha iyiymiş dedin, bunu nelere dayanarak söyledin ? bana genelleme yapmadan açıkla ince pürüzleriyle beraber çünkü genelleme yapan insan o konu hakkında çok bişey bilmiyodur. bilinçli bi zihinle tartışmak varken , konunun bilincinde olmayan sosyal m. kelimelerine göre şekillenen kişileri önemsemiyorum.
en az 5 kez sordum. yine cevap vermedin... insanın içine işlemesinin sebebi senaryodan ziyada oyuncluk ve yönetmenin başarısı ben zaten bunların ferihadan çok çok iyi oldugunu söyledim.. benim sorum ve eleştirim senaryoya..

mesela bir çocuk suya düşüyor babasının yanında.. babası duymuyor ama balıkçı motorla gelip çocugu kurtarıyor baba motorun sesinide duymuyor :)))) çocugu kurtaran ultra sessiz süpermen balıkçı şansa bak fabrikatör çıkıyor :)))) kurtardıgı çocugun annesine aşık oluyor ve ölüyor tüm miras anneye kalıyor birden fakirlikten kırılan anne ultra zengin oluyor :)))) sonra birden kötü adam ortaya çıkıyor zengin annenin tüm malını alıyor :)))) işin garibi sana tecavüz etmiş seni aldatmış sana yapmadıgını bırakmamış adamla haala kankasın :))))))))))) ya izleyebildiğim kadarı bu...

şu yukardaki senaryoyu sokakata birini anlat gülmekten ölmezse ben bişey bilmiyorum :)))))))
 
Arkadaşlar ÖBGZ'nin cuma reytingleriyle ilişkisini bana açıklayabilecek bir akıllı var mı ? :)