bak böle düşünüyosan çok çok yanlış düşünüyosun demektir çünkü,
iki aynı senaryo değil. birisi klişenin klişesi olmuş bi konu; çöpçü kızı ile zengin erkek ve arkadaşlarına utandığından yalan söyleyen bi bom boş konu. öyle bir geçer zaman ki de ailenin büyük bi çöküntüsü var ama bunu çok farklı bi biçimde yansıttılar izleyicilere. konunun bence çok klişe olmaması lazım ama eyer normal bi konu bile bulmuşsa senarist bunu çok farklı bi duygu atmosferi ile yansıtmalı ekrana. öyle bir geçer zaman ki de tam bahsettiğim proje ; konusu belki çok farklı değil ama oyuncularıyla, senaristiyle, yönetmeniye,vs.vs hepsi çok başarılılar. zaten illla bazen konu farklı aramıycaksın, konunun aktarılış şeklinede bakıcaksın. ÖBGZK nin bunların hepsini naşarıyla yerine getirdiğini gördük zaten. herkezin aşk-ı memnu ya hayranlığını bilmeyen yok. final bölümünde ; totel ; 23,41 ab ; 27,09 aldı ÖBGZK nin ise 25 ocak 2011 reytingi ; totel ; 27.26 ab ; 27.46 aldı. gördüğün gibi ÖBGZK nin normal bir bölümü yanı herhangi bi final yada sezon f. olmamasına rağmen aldığı reytingleri gördün. neden çünkü o acıyı tamı tamına halkın bağırında hissettirdiler ve gerçekten çok başarılı oyuncu , senarist, yönetmen oluncada bu reytingleri sonuna kadar hakediyo.Ferihaya yorum bile yapmak istemiyorum zaten şöyle bi anlattıklarımı okuduysan aradaki farkı anlarsın iki dizinin. bu arada herkez eski tadı yok lafları ise sosyal medyanın yaydığı bi virüs. nerdeyse p bu cümleyi ezberlemiş ama hala 16 civarlarında alıyo ki bu az gösterilmiş hali yani nu laflar safsatadan başka bişey değil. herşeyi de yeşilçama bağlayıp tek yönlü düşünme.
eski tadı yok.. bende öyle diyorum yakup eskiden konularda orjinallik vardı insanlar o konuları ve konuya malzeme olan karakterleri sevdi.. orda gördüğümüz neydi, bir ailenin dramı tek başına hayata direnmeye çalışan bir kadın, ve çocuklarının başlarına gelen sorunlar.. ama film ilerledikçe senaryoda zorlamalar başladı gerçek hayatta olmayacak konular filmde görülmeye başladı .. sıradan bir ev hanımı olarak gördüğümüz cemile holding sahibi oldu.. kızı yine holding sahibi birine gönlünü kaptırdı ali kaptan filmin yükünü taşıyan ve filmi sürükleyen karakter ve ali kaptanda zorlama ve inandırıcı olmayan bir senaryoyla holdingde çalışmaya başladı .. ve kenan karakterini koydular filme kenan karakteride ali kaptanın eski kötü karakterinin yerini doldurmak için filme ilave edilmiş bir ur gibi duruyor.. herşeyden haberdar olan herşeyi bilen yeri geldiğinde uluslararası kaçakçılıkta yapan bir insan oluverdi oysaki başlangıçta tek bir adamıyla dolandırıcılıktan başka yeteneği olmayan bir tipti.. bunlar senaryodaki aksaklıklar birde senaryoyu filme aktarırken olmayacak sahneler yaşanıyor..inandırıcılıktan uzak sahneler..yangın çıkıyor cemile içerde tüm aile bireyleri telefonun bile yeterince yaygın olmadığı bir zamanda anında haberdar olup kapıda birikiyor niye: çünkü duygusal bir sahne çekecekler..
mete ile nihal gizlice buluşacak nihal kuaförün arkasından çıkıp meteyle iki dakika kouşup içeri girecek diyoruz .. ama öyle olmuyor nihalle mete belgrad ormanında romantik bir ortamda buluşuyor..
filmde tek bozulmayan şey cemilenin kaynanası ihtiyar teyze onun doğallığı ve saflığı daha bozulmadı kimbilir senaryoyu yazanlar o karakteri nasıl katledecek.....
Son düzenleme: