Hazem
Favori Üye
Yaz aylarında sıra çok önemli değil bence çünkü reytingler genelde özellikle AB'de düşük gelir.Nesi iyi gitmemiş AB'de 9. sırada. 😱 Share düşük diye diyorsan Masterchef ve dizi karşısında film de bu kadarını alırdı.
Yaz aylarında sıra çok önemli değil bence çünkü reytingler genelde özellikle AB'de düşük gelir.Nesi iyi gitmemiş AB'de 9. sırada. 😱 Share düşük diye diyorsan Masterchef ve dizi karşısında film de bu kadarını alırdı.
Orası öyle ama PT kuşağında 1.70 küsür reyting az değil. Bakalım bugün hangi tekrarı daha iyi gidecek.Yaz aylarında sıra çok önemli değil bence çünkü reytingler genelde özellikle AB'de düşük gelir.
Yayınlandığı saat dilimi önemli. Bugün 16.30'da karşısında Masterchef ve Çatı Katı Aşk olmayacak o bakımdan iyi gideceğini düşünüyorum %9-10 share alır.tekrarının tekrarı iyigitmemişse tekrarının tekrarı iyigitmez...3.tekrarını ben niye izleyemkı
osaat tede dizi tekrarları var aynı şeyYayınlandığı saat dilimi önemli. Bugün 16.30'da karşısında Masterchef ve Çatı Katı Aşk olmayacak o bakımdan iyi gideceğini düşünüyorum %9-10 share alır.
O saatte 1-2 reyting alan dizi tekrarları ile 7,50 reyting alan Masterchef ve 4 reyting alan Çatı Katı Aşk aynı değil.osaat tede dizi tekrarları var aynı şey
Bence share pek önemli değil reyting önemli.Yayınlandığı saat dilimi önemli. Bugün 16.30'da karşısında Masterchef ve Çatı Katı Aşk olmayacak o bakımdan iyi gideceğini düşünüyorum %9-10 share alır.
Saat 16.30'da 1,50 reyting almak saat 20.00'da aynı reytingi almaktan çok daha başarılı bir durum, bakarsan aynı reyting ama TVR farkından dolayı PT'de bu reytingi alırsa %4-5 share alır ama gündüz kuşağında aynı reyting ile %10 share bile alabilir yayınlandığı saatten kaynaklı o bakımdan share önemli.Bence share pek önemli değil reyting önemli.
Evet ancak sonuçta izleyen kişi sayısı önemli reklama ona göre geliyor. O yüzden zaten gündüz kuşağında masrafı yüksek olmayan işler var.Saat 16.30'da 1,50 reyting almak saat 20.00'da aynı reytingi almaktan çok daha başarılı bir durum, bakarsan aynı reyting ama TVR farkından dolayı PT'de bu reytingi alırsa %4-5 share alır ama gündüz kuşağında aynı reyting ile %10 share bile alabilir yayınlandığı saatten kaynaklı o bakımdan share önemli.
Reyting tabii ki de önemli ama bir dizi tekrarı için bence o an açık olan televizyonların % kaçının izlediği önemli o yüzden share oranına da bakılmalı.Evet ancak sonuçta izleyen kişi sayısı önemli reklama ona göre geliyor. O yüzden zaten gündüz kuşağında masrafı yüksek olmayan işler var.
Zaten reyting çoğu zaman share yansıtır. Reyting her türlü izleyiciyi kapsıyor şimdi bir dizinin günü boş share yüksek çıkar daha iyi alan bir dizinin share düşük olabilir.Reyting tabii ki de önemli ama bir dizi tekrarı için bence o an açık olan televizyonların % kaçının izlediği önemli o yüzden share oranına da bakılmalı.
Biliyorum zaten bunları.Zaten reyting çoğu zaman share yansıtır. Reyting her türlü izleyiciyi kapsıyor şimdi bir dizinin günü boş share yüksek çıkar daha iyi alan bir dizinin share düşük olabilir.
Gündüz Share farkı daha fazla demek istiyor.Saat 16.30'da 1,50 reyting almak saat 20.00'da aynı reytingi almaktan çok daha başarılı bir durum, bakarsan aynı reyting ama TVR farkından dolayı PT'de bu reytingi alırsa %4-5 share alır ama gündüz kuşağında aynı reyting ile %10 share bile alabilir yayınlandığı saatten kaynaklı o bakımdan share önemli.