D&D MedyaForum'un, 420 gün görüntü arşivine sahip PLATFORM D Reklam Takip Hizmet Platformu'nun Avrupa'da yayın yapan 6 ulusal kanala ait reklam takip verilerine göre;
2012 yılı birinci çeyreğinde gerçekleşen reklam süreleri, 2011 yılı ile karşılaştırıldığında, çarpıcı oranlarda düştü.
Avrupa Kanallarının Ocak-Mart 2012'de Gerçekleşen Reklam Sürelerinin, 2011 Yılına Göre Pazar Paylarındaki Küçülme Oranları:
Radyo Televizyon Üst Kurulu'nun tüm reklam formatlarında yapmış olduğu düzenlemeler ve kuruluşların uyması gereken hususları belirlemesi, 6 Ulusal Kanalın 2012 yılındaki reklam yatırımlarına ait pazar paylarının % 24 küçülmesine yol açtı.
2012 yılı birinci çeyreğinde gerçekleşen reklam süreleri, 2011 yılı ile karşılaştırıldığında, çarpıcı oranlarda düştü.
Avrupa Kanallarının Ocak-Mart 2012'de Gerçekleşen Reklam Sürelerinin, 2011 Yılına Göre Pazar Paylarındaki Küçülme Oranları:
Radyo Televizyon Üst Kurulu'nun tüm reklam formatlarında yapmış olduğu düzenlemeler ve kuruluşların uyması gereken hususları belirlemesi, 6 Ulusal Kanalın 2012 yılındaki reklam yatırımlarına ait pazar paylarının % 24 küçülmesine yol açtı.