- Katılım
- 15 Şubat 2011
- Mesajlar
- 55,491
- Reaksiyon puanı
- 2,354
- Puanı
- 809
MTM'nin 13 TV kanalı üzerinden hazırladığı araştırmaya göre, Ramazan ayı boyunca Kanal 7'den izleyenlere ulaşan Mustafa Karataş'la İftar Saati, en çok reklam alan dini program oldu. Toplamda, 3 bin 82 adet reklam alan program, bu reklamlara 16 saat süre ile yer verdi.
ATV ekranlarında yayınlanan Nihat Hatipoğlu ile İftar, reklam verenlerin en fazla tercih ettiği diğer dini içerikli program oldu. Araştırma dönemi boyunca, 2 bin 53 adet reklam alan program, 11 saate yakın süre ile reklamlara yer ayırdı.
Süre bazında en çok reklam alan bir başka dini yapım, Nihat Hatipoğlu'nun sahur için hazırladığı program oldu. ATV ekranlarında yayınlanan Nihat Hatipoğlu ile Sahur adlı program, 10 saati aşkın süre ile reklam yayını yaparken, bin 544 adet reklam spotu aldı.
STV'nin İftar Zamanı programı, bin 728 adet reklam alarak, araştırmanın öne çıkan diğer dini programı oldu. Program, aldığı reklamlara dönem boyunca 9 saate yakın süre ile yer verdi.
ATV ekranlarında yayınlanan Nihat Hatipoğlu ile İftar, reklam verenlerin en fazla tercih ettiği diğer dini içerikli program oldu. Araştırma dönemi boyunca, 2 bin 53 adet reklam alan program, 11 saate yakın süre ile reklamlara yer ayırdı.
Süre bazında en çok reklam alan bir başka dini yapım, Nihat Hatipoğlu'nun sahur için hazırladığı program oldu. ATV ekranlarında yayınlanan Nihat Hatipoğlu ile Sahur adlı program, 10 saati aşkın süre ile reklam yayını yaparken, bin 544 adet reklam spotu aldı.
STV'nin İftar Zamanı programı, bin 728 adet reklam alarak, araştırmanın öne çıkan diğer dini programı oldu. Program, aldığı reklamlara dönem boyunca 9 saate yakın süre ile yer verdi.