Halka'nın Süresi Kısalıyor!

Sherlock

Moderatör
7 Eylül 2016
12,613
9,740
710
İstanbul
Yahu izlememişsin gelmiş burda boş yapıyorsun, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak diye buna derim... :A

Yoo 1 ay değil daha haber çıktığı ilk günün akşamında sezon finalini inceledim. Üzerine düşündüm ve bunun olma ihtimalini kabullendim. :A
Hepsi başrol olan usta oyuncular, sence senaryo gereği diziden çıkarılma ihtimalleri var mı be adam? :A Dizinin maliyeti düşünce, ayrılmışlar işte. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MEnes

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Hepsi başrol olan usta oyuncular, sence senaryo gereği diziden çıkarılma ihtimalleri var mı be adam? :A Dizinin maliyeti düşünce, ayrılmışlar işte. :A
Evet var! Çünkü HALKA böyle bir dizi. Eğer hikayesi öyle ilerlemesini gerektiriyorsa öyle ilerler...

Hayır dizinin maliyetinin düştüğü kanısına nerden vardınız onu anlamıyorum, sadece içi boş yorumlar. Daha çekimler başlamadı, neyin nasıl olacağı, ne gerektireceği belli değil. Neye göre maliyeti düşürüldü diyorsunuz anlamıyorum, bu yorumlar bence komik. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Sherlock

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
138,828
106,687
1,060
28
Giresun
Yahu izlememişsin gelmiş burda boş yapıyorsun, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak diye buna derim... :A

Yoo 1 ay değil daha haber çıktığı ilk günün akşamında sezon finalini inceledim. Üzerine düşündüm ve bunun olma ihtimalini kabullendim. :A
Diziyi sen izlicen sonuçta senin memnun kalman önemli :A Bir de @Aserat gibi net ortamlarında da kalmamış dizin :A :A :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MEnes

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Diziyi sen izlicen sonuçta senin memnun kalman önemli :A Bir de @Aserat gibi net ortamlarında da kalmamış dizin :A :A :A
Kalsa da fark etmezdi ya. Yeter ki diziyei karışmasınlar hikayesini anlatmasına izin versinler. Gerisi mühim değil. :A Mesela senaristler 2 veya 3 sezon şu kadar bölüm mü planladılar kafalarında, o planlarını uygulamasına izin versinler. Dizi de hak ettiği o finale ve epikliğe kavuşsun. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Çiğdem

Çiğdem

Süper Mod.
30 Aralık 2013
138,828
106,687
1,060
28
Giresun
Kalsa da fark etmezdi ya. Yeter ki diziyei karışmasınlar hikayesini anlatmasına izin versinler. Gerisi mühim değil. :A Mesela senaristler 2 veya 3 sezon şu kadar bölüm mü planladılar kafalarında, o planlarını uygulamasına izin versinler. Dizi de hak ettiği o finale ve epikliğe kavuşsun. :A
Aaa orada sıkıntı çıkabilir işte :F Benim en sevmediğim şey dizinin diğer sezonunu oyuncuları ve konuyu değiştirip yeni bir dizi gibi sunmaları :A İnş bu diziyede öyle yapmazlar yanı ikinci sezonu izlerken bu hangi dizi deme olasılığın çok yüksek :A :A :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MEnes

Sherlock

Moderatör
7 Eylül 2016
12,613
9,740
710
İstanbul
Evet var! Çünkü HALKA böyle bir dizi. Eğer hikayesi öyle ilerlemesini gerektiriyorsa öyle ilerler...

Hayır dizinin maliyetinin düştüğü kanısına nerden vardınız onu anlamıyorum, sadece içi boş yorumlar. Daha çekimler başlamadı, neyin nasıl olacağı, ne gerektireceği belli değil. Neye göre maliyeti düşürüldü diyorsunuz anlamıyorum, bu yorumlar bence komik. :A
Maliyetinin düşürüldüğünü anlamak için illa saydıklarının gerçekleşmesine gerek mi var adaşım? :A Dizideki en iyi ve usta diyebileceğimiz oyuncuların büyük bir çoğunluğu ayrılmış, süresi kısalmış, uzun süre dijitale geçeceği konuşuldu. Maliyetinin düştüğünü anlamamız için gerekli tüm nedenlere sahibiz yani. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MEnes

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Aaa orada sıkıntı çıkabilir işte :F Benim en sevmediğim şey dizinin diğer sezonunu oyuncuları ve konuyu değiştirip yeni bir dizi gibi sunmaları :A İnş bu diziyede öyle yapmazlar yanı ikinci sezonu izlerken bu hangi dizi deme olasılığın çok yüksek :A :A :A
Öyle bir şey yok hikaye kaldığı yerden devam edecek ve ortada olan tüm gizemler çözülecek. Daha anlatacakları çok hikaye var, o dediğin muhabbet Halka gibi bir başyapıt için geçerli değil. :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Çiğdem

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Maliyetinin düşürüldüğünü anlamak için illa saydıklarının gerçekleşmesine gerek mi var adaşım? :A Dizideki en iyi ve usta diyebileceğimiz oyuncuların büyük bir çoğunluğu ayrılmış, süresi kısalmış, uzun süre dijitale geçeceği konuşuldu. Maliyetinin düştüğünü anlamamız için gerekli tüm nedenlere sahibiz yani. :A
Dizideki iyi ve usta oyuncular ayrılmış lafı da neye göre kime göre kardeşim. En iyi oyuncu Ahmet Mümtaz dizide ve bir yere gittiğini görmedim. Keza ana kadrodaki 4 isim de mükemmel performans sergiledi dizide. En iyi oyuncular dediğin 6 oyuncudan 3'ü ana karakter bile değil. Erdal Yıldız, Nazan Kesal ve Sergen Budak neyse de sanki ayrılan tüm oyuncular efsane en önemli karakterlermiş gibi bir algı yapılması da saçma. :A Ki yine yeniden spoilersız söylüyorum sezon finalini izleyenler anlayacaktır. HİKAYE gereği o 6 karakter de (Belki Terzi hariç) çıkabilir diziden... Yani illa bunu maliyet olarak yorumlamamız veya bunun kesin olarak maliyetin düşürülmesi anlamına geldiğini söylememiz komik. :A
 

batuhankaralar

FF Premium+
Favori Üye
11 Ağustos 2012
18,800
13,153
861
Süresinin kısalması çok iyi olmuş :Z Bu yaz izleyeceğim ilk sezonu :Z

Sen ve senin her zamanki yanlış duyumların :A
Tamam inanmış gibi yapalım bari. :A
Birsen Altuntaş bi sal artık bizi be. Halka hakkında haber falan yapma artık yeter. Bu kadını gördükçe tiksiniyorum niyeyse... :A

Neyse geleyim konuyla ilgili fikirlerime. Dizi zaten 120 dakika yayınlanırken de inanılmaz kaliteliydi, 60 dakika olması izleyeceğimiz olayları daha az izleyecek olmamız yüzünden üzücü. Onun dışında daha kaliteli olacaktır gibi bir yorum yapılamaz, çünkü zaten daha kaliteliydi dizi. O en tepe noktadaydı yani.

Onun dışında kadrosundan 6 oyuncunun birden ayrılması ve bunların senaryo gereği olmasına sezon finalini uzunca düşündükten sonra ikna olmuştum. (Belki Terzi hariç...) Yani gerçekten o sezon finalinden sonra 6 oyuncu birden ayrılabilir, spoilersız bu kadarını söyleyebilirim. Ve şunu da söyleyebilirim eğer senaristler böyle cesur bir kararı almışsa bu dizinin kalitesine veya hikayesine asla etki etmez. Çünkü adamlar zaten bunu planlamış ve hikayeyi ona göre şekillendirmiştir. Senaristler kurulan bu müthiş dünyayı aynı kalitede devam ettirecektir, bundan şüphem yok. Yeni oyuncular eklenecektir, senaryo farklı olaylara yoğunlaşacaktır. Daha da Yukarısı'nı göreceğiz artık.

Ama haftada 2 bölüm ve toplamda 13 bölüm falan bunlar çok komik haberler. :A @batuhankaralar
Twitter'da ikinci sezonun 13 bölüm olarak planlandığını okudum. 1 reyting alan dizi zaten sezon sonuna kadar gitmez, Ocak ayı gibi final planlanıyorsa 13 bölüm olayı ile uyuşuyor. Aynı yer haftada 2 bölüm ile 120 dakikaya tamamlanacak da diyor ama o doğru mu bakacağız :A
 
  • Güldürdün
Reactions: MEnes

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Twitter'da ikinci sezonun 13 bölüm olarak planlandığını okudum. 1 reyting alan dizi zaten sezon sonuna kadar gitmez, Ocak ayı gibi final planlanıyorsa zaten 13 bölüm ile uyuşuyor. Aynı yer haftada 2 bölüm ile 120 dakikaya tamamlanacak da diyor ama doğru mu bakacağız :A
13 bölümlük hikayeden fazlası var ama ellerinde. Eğer mini dizi tarzında yapılıp finale kadar 13 bölümlük paketler halinde 2 veya 3 sezon yapılacaksa orasını bilemem. Ama 13 bölüm yapıp Ocak'ta diziyi bitirirlerse o duruma hiç okey değilim. :A
 

batuhankaralar

FF Premium+
Favori Üye
11 Ağustos 2012
18,800
13,153
861
13 bölümlük hikayeden fazlası var ama ellerinde. Eğer mini dizi tarzında yapılıp finale kadar 13 bölümlük paketler halinde 2 veya 3 sezon yapılacaksa orasını bilemem. Ama 13 bölüm yapıp Ocak'ta diziyi bitirirlerse o duruma hiç okey değilim. :A
Bu yüzden keşke dijital platformda devam etseydi, en azından reyting kaygısı olmadan 2 sezon daha sürerdi. Büyük ihtimalle bütçe çok düşürüldüğü için böyle bir karar alındı ve pek çok oyuncuyla yollar ayrıldı :(
 

MEnes

Emekli
18 Ekim 2015
10,665
8,505
710
25
İstanbul
Bu yüzden keşke dijital platformda devam etseydi, en azından reyting kaygısı olmadan 2 sezon daha sürerdi. Büyük ihtimalle bütçe çok düşürüldüğü için böyle bir karar alındı ve pek çok oyuncuyla yollar ayrıldı :(
Dijital platformda devam etmesine lafım yok ama hikayenin kaldığı yeri düşününce Halka'yı da düşününce bence ayrılan oyuncuların çoğu zaten senaryo gereği ayrılacaktı. Terzi hariç çoğunun ayrılabilme ihtimalini mantıklı görüyorum. Spoiler verdirtme şimdi bana. :A

Bütçe düşürülmesi falan eğer böyle bir şey yapmışlarsa diziyi hiç yayınlamasınlar. 2. sezon gelecek diye sevindik Efsane'yi kestane yapmasınlar. Başlarım onların reytinglerine de reklam gelirlerine de. Dokunmayın be kardeşim şu efsaneye. Anlatmak istedikilerini anlatmalarına ve masraftan kaçınmadan adam gibi bir final yapmalarına izin verin...
 
  • Güldürdün
Reactions: batuhankaralar