Galatasaray - Yeni Malatyaspor | Süper Lig 20-21 Sezonu - 42.Hafta Maçı

Dosi

Süper Mod.
Katılım
10 Mart 2015
Mesajlar
69,315
Reaksiyon puanı
79,620
Puanı
1,060
Büyük konuşan bir @MEnes vardı :A

Geçmiş olsun @MasacRE @Sherlock @Tolstoyevski @Polat Şaşmaz @Angelica ve diğer şuan aklıma gelmeyen Gs'liler.

Şampiyon olsaydınız Sherlock bey gelmişti şimdiye :A
Sen gel kazan ama averajda takıl. Sizde bizim gibi hayal kırıklığı yaşadınız ama biz takımımızı biliyorduk. Fazla üzülmedim fakat siz sadece 2 gol uzaktaydınız.
Ne yalan söyleyeyim sırf sizin burdaki sevinçlerinizi görmemek için elinizden kaçırmanızı 4 gözle bekledim :A
 

Tolstoyevski

Süper Mod.
Euro 2020 Tahmin İkincisi
Konu Sahibi
Katılım
14 Temmuz 2014
Mesajlar
19,396
Reaksiyon puanı
31,301
Puanı
861
Yaş
24
Konum
Sic Mundus Creatus Est
Web Sitesi
www.ataturkungencligehitabesi.com
Büyük konuşan bir @MEnes vardı :A

Geçmiş olsun @MasacRE @Sherlock @Tolstoyevski @Polat Şaşmaz @Angelica ve diğer şuan aklıma gelmeyen Gs'liler.

Şampiyon olsaydınız Sherlock bey gelmişti şimdiye :A
Sen gel kazan ama averajda takıl. Sizde bizim gibi hayal kırıklığı yaşadınız ama biz takımımızı biliyorduk. Fazla üzülmedim fakat siz sadece 2 gol uzaktaydınız.
Ne yalan söyleyeyim sırf sizin burdaki sevinçlerinizi görmemek için elinizden kaçırmanızı 4 gözle bekledim :A
Averaja takıldık ama ipler pek bizim elimizde değildi FB gibi, yani son 6 maçın 6'sını da kazandık ama yetmedi işte daha ne yapalım bol gol kolay değil :A

FB'nin olayı daha kötü, çünkü Sivas'ı geçen hafta yenseler şu an 4.yıldızı takmışlardı ve şampiyonluk turu atıyordunuz. Bizle FB'nin olayı tam aynı değil yani bu sezon sonu, zaten sosyal medyaya bakarsak çoğu kişi de canınız sağ olsun modunda takılıyor çünkü son 3 haftaya 6 puan geriden gelip de bu noktaya taşımak ve rakiplerde o "korku ve stresi" yaşatmış olmak da keyifliydi şimdi :A

Size de geçmiş olsun Sivas maçı şimdi resmen şampiyonluğa mal olmuş oldu. Keşke Kayseri puan alsaydı bugün, daha az can sıkardı sanırım...
 
  • Güldürdün
Reactions: Dosi

Dosi

Süper Mod.
Katılım
10 Mart 2015
Mesajlar
69,315
Reaksiyon puanı
79,620
Puanı
1,060
Averaja takıldık ama ipler pek bizim elimizde değildi FB gibi, yani son 6 maçın 6'sını da kazandık ama yetmedi işte daha ne yapalım bol gol kolay değil :A

FB'nin olayı daha kötü, çünkü Sivas'ı geçen hafta yenseler şu an 4.yıldızı takmışlardı ve şampiyonluk turu atıyordunuz. Bizle FB'nin olayı tam aynı değil yani bu sezon sonu, zaten sosyal medyaya bakarsak çoğu kişi de canınız sağ olsun modunda takılıyor çünkü son 3 haftaya 6 puan geriden gelip de bu noktaya taşımak ve rakiplerde o "korku ve stresi" yaşatmış olmak da keyifliydi şimdi :A

Size de geçmiş olsun Sivas maçı şimdi resmen şampiyonluğa mal olmuş oldu. Keşke Kayseri puan alsaydı bugün, daha az can sıkardı sanırım...
Yoo sizin durum daha kötü :A biz sezon boyunca kötü oynadık. O maçı alınca bu maç giderdi ki önceki maçlarda her biri önem gerektiriyordu. Stres yoktu kazanacak veya kaybedecek bir durum yoktu bu maçta.
Şuan sen böyle gülsende üzüldüğünü biliyorum :A Bjk 1 gol yese yada o golü atmasaydı şampiyondunuz. Çok iyi oldu umudunuzun son dakikaya kadar olması :A
Eskilere bakarsak önceki haftalarda şunu bunu alsaydı derdik ama belirleyici sonuç şimdiyeydi:A biz size şu maçı zamanında alsaydınız falan diyormuyuz hayır. bu akşamki maçlar önemliydi.
 
  • Güldürdün
Reactions: Tolstoyevski

Tolstoyevski

Süper Mod.
Euro 2020 Tahmin İkincisi
Konu Sahibi
Katılım
14 Temmuz 2014
Mesajlar
19,396
Reaksiyon puanı
31,301
Puanı
861
Yaş
24
Konum
Sic Mundus Creatus Est
Web Sitesi
www.ataturkungencligehitabesi.com
Yoo sizin durum daha kötü :A biz sezon boyunca kötü oynadık. O maçı alınca bu maç giderdi ki önceki maçlarda her biri önem gerektiriyordu. Stres yoktu kazanacak veya kaybedecek bir durum yoktu bu maçta.
Şuan sen böyle gülsende üzüldüğünü biliyorum :A Bjk 1 gol yese yada o golü atmasaydı şampiyondunuz. Çok iyi oldu umudunuzun son dakikaya kadar olması :A
Eskilere bakarsak önceki haftalarda şunu bunu alsaydı derdik ama belirleyici sonuç şimdiyeydi:A biz size şu maçı zamanında alsaydınız falan diyormuyuz hayır. bu akşamki maçlar önemliydi.

41.hafta FB'nin yaşadığı travma çok daha kötüydü çünkü kazansanız şampiyonsunuz yahu, bizim için kazanmak yetmiyordu şu kadar gol bu kadar bilmem ne asıl mesele bu :A

Yani vallahi de billahi de tillahi de travmatik bir üzüntü olayı yok. Denizli faciası, Bursa faciası hatta geçen haftaki Sivas olayını düşünürsek bu sadece buruk bir keder, keşke 2-3 gol daha atabilseydik olayı. Ama adamlar 3-1 gerideyken bile full defans yaptılar, ne diyebiliriz ki :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Dosi

Dosi

Süper Mod.
Katılım
10 Mart 2015
Mesajlar
69,315
Reaksiyon puanı
79,620
Puanı
1,060
41.hafta FB'nin yaşadığı travma çok daha kötüydü çünkü kazansanız şampiyonsunuz yahu, bizim için kazanmak yetmiyordu şu kadar gol bu kadar bilmem ne asıl mesele bu :A

Yani vallahi de billahi de tillahi de travmatik bir üzüntü olayı yok. Denizli faciası, Bursa faciası hatta geçen haftaki Sivas olayını düşünürsek bu sadece buruk bir keder, keşke 2-3 gol daha atabilseydik olayı. Ama adamlar 3-1 gerideyken bile full defans yaptılar, ne diyebiliriz ki :A
Tamam çok inandım...
 
  • Güldürdün
Reactions: Tolstoyevski

Tolstoyevski

Süper Mod.
Euro 2020 Tahmin İkincisi
Konu Sahibi
Katılım
14 Temmuz 2014
Mesajlar
19,396
Reaksiyon puanı
31,301
Puanı
861
Yaş
24
Konum
Sic Mundus Creatus Est
Web Sitesi
www.ataturkungencligehitabesi.com
Tamam çok inandım...
Sivas'ı yenseydiniz şu an şampiyondunuz.... :bilmem: Biz de 2 gol atsaydık şampiyonduk gerçi sizin gibi, yani o kadar farkımız yok ama FB'nin olayı biraz daha kötü. Ama bunu nasıl desem övünmek vb için demiyorum. Puan durumu ortada, durum ortada FB şampiyonluğu 41.haftada kaybetti. Yine de kayıpları o kadar Denizli faciası kadar değil elbet, ama averaj derdi de yoktu...

En azından 2.liği kaptık ve FB UEFA Avrupa Ligi'ne bile kalamıyor eğer BJK Türkiye kupasını almazsa :eek: :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Dosi

Tolstoyevski

Süper Mod.
Euro 2020 Tahmin İkincisi
Konu Sahibi
Katılım
14 Temmuz 2014
Mesajlar
19,396
Reaksiyon puanı
31,301
Puanı
861
Yaş
24
Konum
Sic Mundus Creatus Est
Web Sitesi
www.ataturkungencligehitabesi.com
Gs devreyi 1-0 geride değil önde kapatsa şampiyondu.
İlk 30 dakika, devreyi 3-0 geride bitirelim diye bekledik. Sonra 2'ye de razıyız, 1'e de razıyız derken beraberliğe bile razıydık ama olmadı... Biraz da futbol şansı ve defans taktiğiyle öne geçtiler. Babel beklediğimden çok daha iyi performans gösteriyor o şaşırttı :A

Keşke ilk yarıyı önde bitirseydik, BJK daha panik olacaktı.. Ama öyle ahlık vahlık haftalarca unutulmayacak bir olay yok pek çünkü haftalar öncesinden BJK'ye zaten vermiştik şampiyonluğu. Rize, Hatay maçları. Hatay zaten bizi mahvetti, bize 3 atıp BJK'den 7 yiyerek sezonun kaderini etkilediler :A
 
  • Güldürdün
Reactions: xdragxx

MasacRE

Favori Üye
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
26,883
Reaksiyon puanı
20,078
Puanı
1,059
Büyük konuşan bir @MEnes vardı :A

Geçmiş olsun @MasacRE @Sherlock @Tolstoyevski @Polat Şaşmaz @Angelica ve diğer şuan aklıma gelmeyen Gs'liler.

Şampiyon olsaydınız Sherlock bey gelmişti şimdiye :A
Sen gel kazan ama averajda takıl. Sizde bizim gibi hayal kırıklığı yaşadınız ama biz takımımızı biliyorduk. Fazla üzülmedim fakat siz sadece 2 gol uzaktaydınız.
Ne yalan söyleyeyim sırf sizin burdaki sevinçlerinizi görmemek için elinizden kaçırmanızı 4 gözle bekledim :A
Ben çok önceden salmıştım bu sezonu zaten. Derbi maçı ve sonraki süreçte bir acaba mı dedik sadece. Yoksa şampiyonluğu zaten hak etmemiştik bu sezon, özellikle ikinci yarıdaki rezil futbolla. Neyse tebrik ederim BJK'yi, senin GS'ye düşman olduğun gibi ben de FB'ye düşmanım. FB'nin şampiyonluk fırsatını geçen hafta elinin tersiyle itmesi de tesellimiz oldu en azından :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Dosi

xdragxx

Süper Mod.
Katılım
26 Şubat 2011
Mesajlar
42,615
Reaksiyon puanı
17,676
Puanı
1,060
Yaş
26
Konum
ANKARA
İlk 30 dakika, devreyi 3-0 geride bitirelim diye bekledik. Sonra 2'ye de razıyız, 1'e de razıyız derken beraberliğe bile razıydık ama olmadı... Biraz da futbol şansı ve defans taktiğiyle öne geçtiler. Babel beklediğimden çok daha iyi performans gösteriyor o şaşırttı :A

Keşke ilk yarıyı önde bitirseydik, BJK daha panik olacaktı.. Ama öyle ahlık vahlık haftalarca unutulmayacak bir olay yok pek çünkü haftalar öncesinden BJK'ye zaten vermiştik şampiyonluğu. Rize, Hatay maçları. Hatay zaten bizi mahvetti, bize 3 atıp BJK'den 7 yiyerek sezonun kaderini etkilediler :A
Öyle düşünme Beşiktaş Gs 2-1 öne geçtikten sonra çok tuhaf bir şekilde sakindi :A Sergen iyi çalıştırmış :A
 
  • Güldürdün
Reactions: Tolstoyevski

Gerekli24

Favori Üye
Katılım
2 Şubat 2020
Mesajlar
6,662
Reaksiyon puanı
4,975
Puanı
450
Yaş
18
Konum
Bursa
İlk 30 dakika, devreyi 3-0 geride bitirelim diye bekledik. Sonra 2'ye de razıyız, 1'e de razıyız derken beraberliğe bile razıydık ama olmadı... Biraz da futbol şansı ve defans taktiğiyle öne geçtiler. Babel beklediğimden çok daha iyi performans gösteriyor o şaşırttı :A

Keşke ilk yarıyı önde bitirseydik, BJK daha panik olacaktı.. Ama öyle ahlık vahlık haftalarca unutulmayacak bir olay yok pek çünkü haftalar öncesinden BJK'ye zaten vermiştik şampiyonluğu. Rize, Hatay maçları. Hatay zaten bizi mahvetti, bize 3 atıp BJK'den 7 yiyerek sezonun kaderini etkilediler :A
Valla GS ne durumda olursa olsun bizimkilerin gol atmaya niyetleri yoktu neyseki penaltı oldu. Yoksa GS 2-1 yapınca umudum azdı benim
 
  • Güldürdün
Reactions: Tolstoyevski