bazinga
Admin
- Katılım
- 1 Şubat 2007
- Mesajlar
- 93,822
- Reaksiyon puanı
- 50,486
- Puanı
- 1,060
- Konum
- İstanbul
- Web Sitesi
- izleryazar.com
Amcamın sıradaki transferi Hamilton olur inşallah.
Amcamın sıradaki transferi Hamilton olur inşallah.
Sayın admin linkteki adam kim?Amcamın sıradaki transferi Hamilton olur inşallah.
Lance Stroll’ün babası, aynı zamanda Aston Martin’in sahiplerinden para babası Lawrence Stroll.Sayın admin linkteki adam kim?
Teşekkürler 😊Lance Stroll’ün babası, aynı zamanda Aston Martin’in sahiplerinden para babası Lawrence Stroll.
Piastri yalanladı bu gelişmeyi, Mclaren ile anlaşmış.
Sence kime transfer olmalıydı? Alphine mi? Mclaren mi?Piastri yalanladı bu gelişmeyi, Mclaren ile anlaşmış.
Hamilton winner adamdır düşmez bu tuzaklara.Amcamın sıradaki transferi Hamilton olur inşallah.
Alpine'in bu amatörlüklerini gördükten sonra sanırım Mclaren daha iyi tercih gibi duruyor.Sence kime transfer olmalıydı? Alphine mi? Mclaren mi?
Mercedes ne yaptı etti kuralları kendi lehine değiştirmeyi başardıHerkes mutlu ama aynı zamanda biraz da hoşnutsuz... FIA'nın takımlarla anlaşmaya vardığı 2023 teknik kurallarının özeti bu.
2023 kuralları, dün Dünya Motor Sporları Konseyi'nde oylamaya sunuldular ve takımların uzun süre boyunca tartıştığı, dalgalanmayı bitirmeyi hedefleyen 2023 kurallarının geleceği belli oldu.
Kanada Grand Prix'sinin ardından, FIA'dan Nikolas Tombazis, 2023 kurallarıyla ilgili ilk teklifi sunmuştu ve tabanı yerden 25mm kadar yükseltmeyi teklif etmişti. Buna ek olarak, dalgalanmayı limitlemek amacıyla difüzöre dikey bir parça eklenmesi de teklif edildi.
Ferrari ve Red Bull'un da dahil olduğu 6 takım, buna hiç sıcak bakmadılar ve kural değişikliğine gitmek için çok gecikildiğini ve "2023 konseptlerinin çoktan hazır olduğunu" savundular.
Ayrıca, normalde, 2023'te de kurallar aynı kalacaktı ve takımlar, 2023'te de 2022 şasileriyle yarışabileceklerdi. Ancak yeni kuralların onaylanması ile birlikte 2023'te şasilerde değişime gidilmesi gerekecek. Bu da küçük takımların seneye mevcut şasilerle yarışamayabileceklerini gösteriyor.
Ferrari takım patronu Mattia Binotto, kuralları değiştirmenin için artık çok geç olduğunu ve "kuralların değişmesinin bir çılgınlık olacağını" dahi söylemişti.
Red Bull ve Ferrari önderliğindeki bu 6 takım, 2023 için kuralların değişmesini istemediklerini belirten bir mektup yazdılar ve FIA başkanı Ben Sulayem'e bu mektubu yolladılar. Bunun üzerine araçların 25mm değil, 10mm kadar yükseltilmesi fikri konuşulmaya başlandı.
Ben Sulayem araya girdi ve arabuluculuk yaptı. Görüşmelerin ardından araçların 15mm kadar yükseltilmesinde karar kılındı ve aslında kimsenin tam olarak istediği olmamış oldu. Bir orta yol bulunmaya çalışıldı ve öyle de oldu. 25 ile 10'un arasında 15mm yükseltildi.
2023 için sunulan kurallar, dün Dünya Motor Sporları Konseyi'nde oylamaya sunuldular ve sonunda resmi oldular.
Kuralların değişmesini isteyen ve istemeyen takımlar arasında bir orta yol bulunması, yaz ayının başında çıkan "Mercedes'i oyuna yeniden sokmak için kurallar değişiyor" iddialarını ve tartışmalarını da biraz durduracaktır.
Ayrıca 2026 motor kurallarının netleşmesiyle birlikte, Porsche ve Audi de yakın zamanda F1'e girişleriyle alakalı resmi açıklamaları yakın zamanda görmeyi bekleyebiliriz.
@bazinga @batuhankaralar @Sherlock
Aydınlatır mısın?Mercedes ne yaptı etti kuralları kendi lehine değiştirmeyi başardı
Bagnaia'nın işi çok zor Quartararo az hata yapıyor diğer yandan ise ilk yarıda yaptığı hatalar Pecco'ya fazla patlayacak gibi duruyor.Ducati çok hızlı ama Quartararo ayrı bir seviyede yine alınabilecek en iyi sonucu aldı adam
Yarın Perez kazanacak!Ekli dosyayı görüntüle 118595
@bazinga @batuhankaralar @Sherlock
------
4.Norris
5.Alonso
6.Russell
7.Leclerc
8.Vettel