Doğum Günün Kutlu Olsun :) @The_Erinch

The_Erinch

Favori Üye
24 Kasım 2019
8,183
8,712
590
Manisa
Ekli dosyayı görüntüle 89052
Yeni yaşın sana yepyeni güzellikler, önce sağlık sonrada huzur versin @The_Erinch . Foruma üye olup burada kalıcı olman, kimi zaman duygusal, kimi zaman eğlenceli yorumlarınla ve foruma ayrı güzel bir hava katmandan çok memnunuz. Efendi kişiliğin ile kalp kırmadan yaptığın yorumlar ile hem saygımızı hemde sevgimizi kazandın. Allah herşeyi o güzel kalbine göre versin.
Grattis på födelsedagen! Du är en jätte bra vän. Jag är glad att jag fick lära känna dig. Jag önskar det bästa i ditt liv! 🤗

Ekli dosyayı görüntüle 89053


"Bra du har, bra du är i mitt liv, du är en fantastisk person"


"tack så mycket för gåvor "


Heyyyyyyyyyyyyy.... Zaten senin gibi harika birinden beklenen bir kutlamaydı...😍😇
Pastam harika şuan ekrana giriş yapıyorum :D

Şarkılar efsane;çok iyi analiz yapan birisin;gene harika yakalamışın.
Fotoğraf huzur verici....... Şuan o köprüde olmak isterdim............

Ve yazdıkların için kalben teşekkür ediyorum.🥰

İyi ki bu foruma gelmişimde sizler gibi mükemmel insanlar tanımışım.
Hayatıma girdğin ve dokunduğun için teşekkürler.:love1:
 
  • Harika
Reactions: Angelica and Dosi

The_Erinch

Favori Üye
24 Kasım 2019
8,183
8,712
590
Manisa

Angelica

Favori Üye
Fav10 Survivor Şampiyonu
31 Mart 2012
57,174
37,164
1,060
36
Kayseri
Ekli dosyayı görüntüle 89074

Bir rahat bırakın bir pasta mı keseyim ben ..
Bune yahuuu önüme koymuşlarrrrrrrr...Nerede benimm Nemommmmmmmmm

İnsan Hissettiği Yaştadır; Anınızın Kıymetini Biliniz.
Rabbim sağlık versin...Gerisi elbet gelir...

@Dosi @Angelica @Emre Ozansoy @Sherlock @MasacRE @Maskeli Fedai @xdragxx @Bully @bazinga @dreamy @hayret bi şey @blacklion @Harunnn60 @Tolstoyevski
Burdaaa ayy çen çok tatlısın ama yanaklar yemelikk😍:A

 
  • Güldürdün
Reactions: The_Erinch

MasacRE

Favori Üye
En İyi Survivor Tahmincisi
5 Ocak 2012
25,925
18,724
1,059
Ekli dosyayı görüntüle 89074

Bir rahat bırakın bir pasta mı keseyim ben ..
Bune yahuuu önüme koymuşlarrrrrrrr...Nerede benimm Nemommmmmmmmm

İnsan Hissettiği Yaştadır; Anınızın Kıymetini Biliniz.
Rabbim sağlık versin...Gerisi elbet gelir...

@Dosi @Angelica @Emre Ozansoy @Sherlock @MasacRE @Maskeli Fedai @xdragxx @Bully @bazinga @dreamy @hayret bi şey @blacklion @Harunnn60 @Tolstoyevski
Abicim doğum günün kutlu olsun. Nice sağlıklı, huzurlu, mutlu senelere inşallah.

Sana futbolda eski güzel günlerinizin 1 numaralı temsilcisi Alex de Souza'dan bir derleme bırakayım. İzleyip özlemle o günleri anarsın artık :A
 

The_Erinch

Favori Üye
24 Kasım 2019
8,183
8,712
590
Manisa
Abicim doğum günün kutlu olsun. Nice sağlıklı, huzurlu, mutlu senelere inşallah.

Sana futbolda eski güzel günlerinizin 1 numaralı temsilcisi Alex de Souza'dan bir derleme bırakayım. İzleyip özlemle o günleri anarsın artık :A
Utkum çok teşekkür ediyorum; kardeşim benim.:love1::bhr:
Hepbirlikte İnşAllah..
Olm sen İzmirdeymişin...Neredesin alayım @dreamy İsotu geleyim :D Tabe önce İsotu Köyden Şehre indirebilmem lazım :) :) :) :) :)

Ahhhhhhhhhhhh Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ALEXXXXXX..............:ozur:
 
  • Güldürdün
Reactions: dreamy