4 Nisan 2013 Perşembe Reyting Sonuçları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bazinga
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dediğin sığlık adımları ancak öğretmenlerin bahanesi olabilir. :))))))))))))) Öğretmen dediğin bahanesiz sığlığa düşmeden öğrencisine her şeyi gösterebilmeli değil mi. :))))))))))))))))))))))))))

Öğretmen, adı üstünde öğreten azda olsa bi umut varsa çabalayan.. Gerçekler , dersi kaynatan öğrenciyiye sığlık bahanesi geldiyse, Bitişin resmidir. Dersi kaynatan öğrencinin bi ömür sığlıktan kurtulamıycağı resmiyeti :))))))))))))))))))))))))))
 
Öğretmen, adı üstünde öğreten azda olsa bi umut varsa çabalayan.. Gerçekler , dersi kaynatan öğrenciyiye sığlık bahanesi geldiyse, Bitişin resmidir. Dersi kaynatan öğrencinin bi ömür sığlıktan kurtulamıycağı resmiyeti :))))))))))))))))))))))))))

Öğrenciyi sığlıktan kurtarmak öğretmenin görevi. :)))))) Öğrenci dersi kaynatıyor diye onu ömür boyu kaderine terketmek üşengeçliktir, öğretmenlik gibi ulvi bir mesleğe bu alçakça hareketler yakışmaz. :)))))))))))))))))))))))
 
Öğrenciyi sığlıktan kurtarmak öğretmenin görevi. :)))))) Öğrenci dersi kaynatıyor diye onu ömür boyu kaderine terketmek üşengeçliktir, öğretmenlik gibi ulvi bir mesleğe bu alçakça hareketler yakışmaz. :)))))))))))))))))))))))

Birçok sığlıktan arınmış, herşeyi olduğu gibi gören; eğitime açık olan öğrenciler varken, alçakça davranmayla işini gören öğrenci profilleri için eiğitim çoktan bitmiştir. Umutsuz vaka denir böylelerine, öss de barajı geçemeyen öğrenciler hayattada "insanlık" barajını geçemiyeceklerdir :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Birçok sığlıktan arınmış, herşeyi olduğu gibi gören; eğitime açık olan öğrenciler varken, alçakça davranmayla işini gören öğrenci profilleri için eiğitim çoktan bitmiştir. Umutsuz vaka denir böylelerine, öss de barajı geçemeyen öğrenciler hayattada "insanlık" barajını geçemiyeceklerdir :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

İnsanları, öğrencileri öss barajına göre değerlendiren öğretmenler olduğu sürece zaten bu ülke hiçbir yere varamayacak. :))))))))))))

Okul dediğin sadece öğretim değil aynı zamanda eğitim yuvasıdır. Dersleri kötü diye öğrencileri ötekileştirip eğitmemeyi seçen öğretmen meslektaşlarının yüz karasıdır, daha eğitim ve öğretim kavramlarını birbirinden ayırmayı beceremez o öğretmenler. :))))))))))))
 
İnsanları, öğrencileri öss barajına göre değerlendiren öğretmenler olduğu sürece zaten bu ülke hiçbir yere varamayacak. :))))))))))))

Okul dediğin sadece öğretim değil aynı zamanda eğitim yuvasıdır. Dersleri kötü diye öğrencileri ötekileştirip eğitmemeyi seçen öğretmen meslektaşlarının yüz karasıdır, daha eğitim ve öğretim kavramlarını birbirinden ayırmayı beceremez o öğretmenler. :))))))))))))

Eğitim öğretimi yeni öğrenen gençler boşa bilmişlik taslamasın çünkü yüzeysel laflarla , eğitim öğretimi uygulayanlara hiçbir şey öğretemez. Dediğin gibi eiğim yuvası, belirlenmiş metodolojilerle öğrencilere dayatılan konular, kurallar yığını.. Buraya kadar herşey olağan ama öğretmenin insiyatifiyle ; saydıklarımın yükünü azaltıp kendi hayat felsefesinden öğrencilere bişeyler katmaya çalışan öğretmenler var. Burasıda olağan. Geriye öğrenciye kalan " insanlık." /Bundan yoksun olan öğrenciyi , iki konuşması , bı bakışıyşa anlar öğretmen. Hem ders öğrenmekten aciz hemde insanlıktan nasibini almaya üşengeç kişiler için tek yol kalır. " onları kendi kendilerine bırakıp, boş zihinlerle boş hayata buyur" denilir. Her ikisindende nasibini alamayanlar bu yolun yolcusu olur. Hayata dair acizliklerinide ; eiğim öğretimin bozuk denilen sistemine veya bu sistemi gerçekleştiremeyen yeteneksizlerin üzerine atıp, o insanlıktan yoksun yüreklerini hafifletirler. Ama kısa sürer bu hafiflik duygusu. Bi ömür , günah keçisi bulmakla geçer yaşamları. Boşa bi hayat...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...