Poyraz Karayel'in düşük reytinglerle ekranlara veda etmesi normal. Reytinglerin düşmesinin sebebi kanalın yanlış reklam stratejisi. Son 1 saatte sanırım 3 kuşak reklam verildi. Son 5 dakikalık kısım 1 saat kadar sürdü. Buda reytinglerin düşmesine neden oldu. Yinede sağlık olsun, 82 haftalık ekran maceramızı vurucu bir finalle noktalamış olduk...
Onun dışında Recep İvedik gibi bir filmin bu sistemde birinci olması, Poyraz Karayel'in kalitesinin çok altında olan birçok dizinin devam etmesi bu reyting sisteminde sorun olduğunun göstergesidir bana göre...
Bunlar sosyal medya için rekor reytingler sanırım. Önceki rekorda yine Poyraz Karayel'e aitti. Dün akşam #PoyrazKarayelVeda etiketi Dünya Gündemine bile girmeyi başardı ve böyle bir dizi düşük reytingler (!) sebebiyle bitirildi. Söylenecek çok şey var sistem hakkında ama işe yaramıyor maalesef.