Kasım ayının son haftasında büyük ilgiyle takip edilen "Kara", "Efsane", "Şahane", "11.11 İndirimi" gibi sloganlarla birçok site tarafından reklamı yapılan ve yılda bir kez gelen bu indirim furyasına talep yoğun oldu. Öyle ki indirim döneminde tüm zamanların en büyük internet yoğunluklarından birisi yaşandı!
Sadece PC’ler üzerinden alışveriş sitelerine 7,1 milyon insan ulaştı. Webtekno'nun haberinde "Gemius, mobil verilerinde dahil olduğu tam rakamı açıklamadı. Ancak internetten alışveriş yapan 39,3 milyon kişinin olduğu Türkiye’de, belki de internet tarihimizin eş zamanlı kullanıcı rekoru kırıldı." ifadesi kullanıldı. Sitenin paylaştığı verilere göre tıklanan site Trendyol oldu, hem PC hem mobilde birinci olan siteyi ilk 5'te mobilde HepsiBurada, PC'de n11.com takip etti.
Kaynak: webtekno.com