Reynmen - Derdim Olsun | Klip

Forumdash

Kendi Modu
Favori Üye
21 Temmuz 2012
53,939
22,902
1,060
Kesinlikle çoook kötü bir şarkı ve klip... Sanata değer verilmediği bir kez daha cıktı ortaya. Mabel Matiz miss gibi şarkıya miss gibi klip çekmiş. Aldiği izlenmeye bakın bi de şu ucuzculağa, banelliğe, varoşluga bakın. Sırf eli yuzu duzgun diye bu kekoyu populer yaptılar.

Populer kültürün en kötü yanı da bu. İçi boşları dolu gibi göstermeleri:(

Bu yaptiğim yorumu youtuberliği için yormayın. Bana göre en eğlenceli youtuber ama muzik sevdasını amatör olarak yapsin sosyal medyası için eğlence unsuru olarak kullansın. Böyle pro işmiş gibi lanse edilmesin. İnsta'da herkes nerdeyse herkes paylaşmiş:T:

kız kimdi bu 1 günde 9.5 milyon izlenme olmuş :eek: azıcık parlak olsa @Çiğdem- ve @serhatt çikinellaları tilki kıza rakip olsun diye ortaya çıkardı derdim:A:A @Forumdash @MasacRE- @Harunnn60 @Aserat @xBUGRAx @Dosi @vadikızı @turkuazz
Zaten parlak cocuk izlenmesi bu yuzden :F
 

xemrexxx

Favori Üye
18 Mart 2012
163,326
86,434
1,061
İstanbul
Kesinlikle çoook kötü bir şarkı ve klip... Sanata değer verilmediği bir kez daha cıktı ortaya. Mabel Matiz miss gibi şarkıya miss gibi klip çekmiş. Aldiği izlenmeye bakın bi de şu ucuzculağa, banelliğe, varoşluga bakın. Sırf eli yuzu duzgun diye bu kekoyu populer yaptılar.

Populer kültürün en kötü yanı da bu. İçi boşları dolu gibi göstermeleri:(

Bu yaptiğim yorumu youtuberliği için yormayın. Bana göre en eğlenceli youtuber ama muzik sevdasını amatör olarak yapsin sosyal medyası için eğlence unsuru olarak kullansın. Böyle pro işmiş gibi lanse edilmesin. İnsta'da herkes nerdeyse herkes paylaşmiş:T:


Zaten parlak cocuk izlenmesi bu yuzden :F
O Ka mi yokluktasin vah vah :A
 

Yiğitt

Co-Admin
9 Aralık 2013
69,394
38,679
1,061
Ankara
Şarkı olay oldu, bakkala gidiyorum bu şarkı, sokakta geziyorum arabalarda son ses bu şarkı. 4. gününde 24 milyon, kocaman alkış. :clapping:
 

xemrexxx

Favori Üye
18 Mart 2012
163,326
86,434
1,061
İstanbul
en az tilki kız kadar berbat bi ses :A
Başarılı biri ama o kadar da abartılacak biri değil bence, Reynmen niye bu kadar parladı anlayamadım doğrusu.

Şarkının sözleri pek güzel değil ama şarkı hoşuma gidiyor, dinliyorum bayağı. :X
Orkun Işıtmak’ın hakkı yeniyor net. :A

Keşfedenin @Billy Kane olduna neden şaşırmadım acaba :F:F:F @Yiğitt
Bu kim? Ergenleri eğlendirip popüler kültürün maşalığını yapan birinin kıçıkırık şarkısı için neden konu açıyorsunuz?
Aleyna'nın zirvesi söndü ya ondan açtım konuyu artık ondan daha iyisi var. :Z:A
Şarkı muazzam. Normalde bu tarzı pek sevmem ama sabahtan beri dinliyorum. :D
Şarkı güzel beğendim ama bu kadar fazla izlenmesi şaşırtıcı bu ergenlerden korkulur 🅰A
🅰Asabahtan beri instagramda görüp duruyorum dinlim bakalım nasılmış
Hemen Gülben'in radarına girmiş çocuk. :A Hiç kaçırmaz fırsatları. :A @Çiğdem- @xemrexxx @MasacRE- @Billy Kane @serhatt

http://instagr.am/p/BtHEI4eBXRR/
Yine bir al birini vur ötekine vakası daha :A Malum şarkıyı az önce dinledim meraktan neymiş bu kadar dinlenmiş bir bakayım dedim. Rezalet bir şey çıktı, en az Gülben'in şarkıları kadar kötü yani düşün :A
Kesinlikle çoook kötü bir şarkı ve klip... Sanata değer verilmediği bir kez daha cıktı ortaya. Mabel Matiz miss gibi şarkıya miss gibi klip çekmiş. Aldiği izlenmeye bakın bi de şu ucuzculağa, banelliğe, varoşluga bakın. Sırf eli yuzu duzgun diye bu kekoyu populer yaptılar.

Populer kültürün en kötü yanı da bu. İçi boşları dolu gibi göstermeleri:(

Bu yaptiğim yorumu youtuberliği için yormayın. Bana göre en eğlenceli youtuber ama muzik sevdasını amatör olarak yapsin sosyal medyası için eğlence unsuru olarak kullansın. Böyle pro işmiş gibi lanse edilmesin. İnsta'da herkes nerdeyse herkes paylaşmiş:T:


Zaten parlak cocuk izlenmesi bu yuzden :F
Serhatin kankasi aşık olmuş çocuğa :A @Dosi @mrt-06 @Maskeli Fedai @turkuazz @ozgur2113