Digital platform pastasında büyük bir dilime sahip olan Netflix 2011 den bu yana ilk kez abone kaybı açıkladı.
İlk çeyrekte 200bin abone kaybı açıklayan kurum ;hisslerinde de %25 değer kaybı yaşadı.
Savaşa karşı hamle olarak Rusyadan çekilen Netflix ; Rusyadada ortalama 700bin abone bıraktı.
Son dönemde fiyatlarını arttıran kurum; çoklu kullanımın önüne geçmek,reklamlı sistemi denemek adına çalışmalar sürdürmekte.
Netflix CEO'su Reed Hastings konuya ilişkin yaptığı açıklamada "Hızla büyürken (hesap paylaşımı) üzerinde çalışmak bir öncelik değildi. Şu anda bunun üzerinde çok sıkı çalışıyoruz" dedi.
Hesaplarını paylaşan abonelerden gelir elde etmek amacıyla şirketin reklam verme çalışmalarına başlamasına ilişkin açıklamalarda bulunan Hastings, "Netflix'i takip edenler reklamların karmaşasına karşı olduğumu ve aboneliğin basitliğinden yana olduğumu biliyor. Fakat bunun hayranı olduğum kadar tüketici seçiminin daha büyük bir hayranıyım" şeklinde konuştu.