Kanal D'nin sevilen dizisi Kuzey Güney'de dikkatli izleyicilerin gözünden kaçmayan bir ayrıntının arka planını Zaman yazarı Günseli Ocakoğlu açıkladı.
"Kuzey-Güney dizisindeki tekmili birden Renault olan otomobillerin birdenbire Hyundai'ye nasıl dönüştüğünü anlatayım." diyen Ocakoğlu Renault olan otomobillerin nasıl olup da bir anda Hundai'ye dönüştüğünü bakın nasıl anlattı:
"Ay Yapım'ın prodüksiyonu olan dizinin setine birdenbire Hyundai arabalar girer. O güne değin filmlerde kullanılmak üzere verilen 10'dan fazla Renault marka araç settekilerin haberi olmadan geri çekilir.
Öğrendiğim kadarıyla, bugüne değin araç kullanımı karşılığı ekranda görünürlük olarak yapılan anlaşma, Hyundai'nin hem görünürlük hem de yüklü bir bedel ödeme teklifiyle hiç bekletilmeden hayata geçirilmiş. "Hemen şimdi Hyundai'ye geçiyoruz!" direktifi ise doğrudan Kanal D'den gelmiş.
Şimdi ne var bunda diyebilirsiniz! Sponsorluk, kurumlar arası ilişkide yönetimi en zor ve en çok dikkat edilmesi gereken konudur. Yan yana duracak markaların birbirini taşıması, dengeler ve oluşacak sinerjinin yönetimi hiç de kolay değildir.
Böyle bakınca; Renault bundan böyle sponsorluk ilişkilerinde daha dikkatli olmalı, daha sağlam sözleşme yapmalıdır. Ay Yapım, sponsorlar açısından ilişkilerde dikkat edilecekler listesinde yerini alırken güven tazelemelidir. Peki, ya izleyenler açısından! Bir kısmı dizinin konusundan daha çok Kuzey'in karın baklavalarını izlerken bu değişimi fark etmemiş olsa da filmin yapımcısı ve senaristi bu değişimi keşke senaryoya yedirselerdi.
Bu ani değişimi yıllar sonra haber sitelerinin foto galerilerinde film hatalarında göreceğimizi şimdiden söyleyebilirim. Ve en son uyarı da yönetmene, seyircinize biraz saygı lütfen!"
"Kuzey-Güney dizisindeki tekmili birden Renault olan otomobillerin birdenbire Hyundai'ye nasıl dönüştüğünü anlatayım." diyen Ocakoğlu Renault olan otomobillerin nasıl olup da bir anda Hundai'ye dönüştüğünü bakın nasıl anlattı:
"Ay Yapım'ın prodüksiyonu olan dizinin setine birdenbire Hyundai arabalar girer. O güne değin filmlerde kullanılmak üzere verilen 10'dan fazla Renault marka araç settekilerin haberi olmadan geri çekilir.
Öğrendiğim kadarıyla, bugüne değin araç kullanımı karşılığı ekranda görünürlük olarak yapılan anlaşma, Hyundai'nin hem görünürlük hem de yüklü bir bedel ödeme teklifiyle hiç bekletilmeden hayata geçirilmiş. "Hemen şimdi Hyundai'ye geçiyoruz!" direktifi ise doğrudan Kanal D'den gelmiş.
Şimdi ne var bunda diyebilirsiniz! Sponsorluk, kurumlar arası ilişkide yönetimi en zor ve en çok dikkat edilmesi gereken konudur. Yan yana duracak markaların birbirini taşıması, dengeler ve oluşacak sinerjinin yönetimi hiç de kolay değildir.
Böyle bakınca; Renault bundan böyle sponsorluk ilişkilerinde daha dikkatli olmalı, daha sağlam sözleşme yapmalıdır. Ay Yapım, sponsorlar açısından ilişkilerde dikkat edilecekler listesinde yerini alırken güven tazelemelidir. Peki, ya izleyenler açısından! Bir kısmı dizinin konusundan daha çok Kuzey'in karın baklavalarını izlerken bu değişimi fark etmemiş olsa da filmin yapımcısı ve senaristi bu değişimi keşke senaryoya yedirselerdi.
Bu ani değişimi yıllar sonra haber sitelerinin foto galerilerinde film hatalarında göreceğimizi şimdiden söyleyebilirim. Ve en son uyarı da yönetmene, seyircinize biraz saygı lütfen!"