Konuya cevap cer

Senin dediğin daha ziyade hür itademize bağlı imtihan mevzusuna giriyor, mesela komşunun karısıyla  o teklif etse bile ilişki yaşayıp yaşamaman tamamen senin İradene kalmış ve esas imtihan denilen mevzu da budur.


Ama eşcinsellikte doğuştan gelme olayı var. Biz nasıl ki kadınlara karşı cinsel arzu duyuyoruz, kadınlar da aynı şekilde erkekleri arzuluyor, işte eşcinsellerde de durum kendi cinslerini arzulamaktan ibaret ve bu doğuştan.


O yüzden bahsettiğin imtihana girmiyor ve eğer sahiden imtihansa da düpedüz ve açık şekilde ADALETSİZ İMTİHANDIR. Bizim nasıl ki kadınlara karşı arzu duyup duymamız elimizde değil, onların da aynı şekilde kendi cinslerine arzu duymaması elinde değil. Diğer bir ifadeyle ve empati yapman gerekirse, kadınlara karşı tüm bu  his ve arzularına karşı Allah senden ölene kadar tek bir kadınla bile ilişkiye girmemeni, yaklaşmamanı buyursaydı bu senin için nasıl olurdu, işte bu durumun aynısı bahsedilen "Eşcinsellik ile imtihan" mevzusu için geçerli.  Kimse yok ben keşişler gibi sabrederdim ölene kadar demesin, doğanda sana doğuştan verilmiş ne varsa onları tatmin etmekle yükümlü her insan. O yüzden aslında evrimci açıdan değil de, Tanrıcı açıdan bakacak olursak eşcinsellik çok daha Doğal ve normaldir. Ama İslami yoruma girersek, Lut Kavmi mevzusu ve şeriat  ortaya çıkar. O halde bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Beni hatero olarak yaratıp onları eşcinsel olarak yaratıyorsan, onların eğilimine yönelmelerini nasıl lanetler ve sonsuza kadar cehennemde yakarsın, bu adalet midir?