Medya Takip Merkezi, 09 ' 15 Temmuz haftasını kapsayan araştırmasında, reklamverenler tarafından en çok tercih edilen yerli dizileri analiz etti. Buna göre, bu hafta da zirvenin değişmeyen ismi Yahşi Cazibe, en çok reklam yayınlayan dizi oldu. Yahşi Cazibe, yayınlanan 6 tekrar bölümü ile 697 reklam adedini seyircilere ulaştırmaya çalıştı.
Araştırmaya göre, tercih sırlamasında üst sıralarda yer almayı başaran bir diğer yerli dizi, Çocuklar Duymasın oldu. Birçok dizinin sezon finali yapmasına rağmen, yeni bölümüyle evlerimize konuk olan dizi, ayrıca 6 tekrar bölümüyle de 631 adet reklam spotuna yer verdi. Bu diziyi, yine ATV'de ekranlara gelen bir başka dizi, Alemin Kıralı takip etti. Dizi, 5 tekrar bölümle hafta içi yayınlanırken 449 adet reklam spotuna yer verdi.
Araştırmaya göre, tercih sırlamasında üst sıralarda yer almayı başaran bir diğer yerli dizi, Çocuklar Duymasın oldu. Birçok dizinin sezon finali yapmasına rağmen, yeni bölümüyle evlerimize konuk olan dizi, ayrıca 6 tekrar bölümüyle de 631 adet reklam spotuna yer verdi. Bu diziyi, yine ATV'de ekranlara gelen bir başka dizi, Alemin Kıralı takip etti. Dizi, 5 tekrar bölümle hafta içi yayınlanırken 449 adet reklam spotuna yer verdi.