Sabah gazetesi televizyon eleştirmeni Yüksel Aytuğ, reyting ölçümünde yaşanan sorunlara karşın twitter'ın diziler için nasıl öne çıktığını yazdı:Yeni ölçümleri yapacak TNS şirketinin çalışması öncesinde bugün için veri oluşturabilecek tek kaynak, SBT'nin yaptığı ölçümler.
Bu kaos içinde; reklam paylaşımına rehberlik etmek adına Twitter'daki 'hashtag' adı verilen paylaşım uzantıları önem kazandı.
Artık neredeyse her dizi ya da program, ekranda 'hashtag'ini yayınlıyor. İzleyiciler de Twitter üzerinden bunu kullanarak diziyle ilgili yorum ve düşüncelerini sanal alemde paylaşıyor. Kimin 'hashtag'i daha fazla ilgi görüyor, yankı buluyorsa; o programın daha fazla izlendiği sonucuna varılıyor.
Bu kaos içinde; reklam paylaşımına rehberlik etmek adına Twitter'daki 'hashtag' adı verilen paylaşım uzantıları önem kazandı.
Artık neredeyse her dizi ya da program, ekranda 'hashtag'ini yayınlıyor. İzleyiciler de Twitter üzerinden bunu kullanarak diziyle ilgili yorum ve düşüncelerini sanal alemde paylaşıyor. Kimin 'hashtag'i daha fazla ilgi görüyor, yankı buluyorsa; o programın daha fazla izlendiği sonucuna varılıyor.