Discovery, BluTV'ye ortak oldu!
Bu yul 'Börü 2039', 'Yeşilçam', 'Hiç' ve 'Doğu' gibi içerikler ile 15 bin saatlik geniş bir içerik seçkisine ulaşmayı hedefleyen BluTV'ye, Amerikan küresel medya ve eğlence şirketi Discovery'nin yüzde 35 hissedar olduğu açıklandı.
Bu ortaklık ile platform 4 senede ürettiği içerik sayısına yakın içeriği bu sene yayınlamayı hedeflerken, izleyiciler de Discovery’nin global ve yerel markalarından tüm içerikleri ve Eurosport’un premium spor yayınlarını BluTV’den izleyebilecek.
Discovery ise BluTV'nin sevilen ve popüler içeriklerini dijital yayın platformu discovery+ için ülke dışında kullanabilecek.
Platformun CEO'su Doğan Yalçındağ, "Amerika’nın en büyük medya şirketlerinden Discovery, BluTV’ye ortak oluyor. Discovery’nin bu evrede şirketimize ortak olması hepimiz için büyük bir gurur kaynağı." sözleri ile duyurdu.
Son düzenleme: