YS Child 12th Episode New Episode (Çocuk 12.Bölüm Yeni Bölüm)

Keith Long

Konu Sahibi
Favori Üye
Katılım
22 Eylül 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanı
Web Sitesi
acadebi.com
Çocuk
12.Bölüm
Aslı Aykar uygun zamanı bekliyordur
29 Şubat olayı sıkıntıya sebep olmuştur Deniz 29 şubatta ona çıkma teklif etmiş ama o tuğçe başkasıyla beraberken o da Tuğçeye aşıktı o yüzden redetti ama bunu öğrenen koruyucular

iskoçya kraliçesi bunu öğrenince Cem için idam kararını çıkarır
Eda çaresi olmadığı için anlaşmayı kabul eder

Denizle evlenmek zorundadır ve boşanamazda 29 Şubat olayı

Tuğçenin başına dert açar Aşiretin bir numara veliahtına aşık olan Tuğçe ölümle burun burunadır

Zeytin intikam için hazırlanıyordur ve hazırlığı tamamdır Efecanın okullarında bir anda güneş batar her yer kararır ama diğer yerlerde güneş vardır elektrikler kesilir okulun içindeki yasak ingilizce kütüphanesinde çıkan vampir ortalığı karıştırdı okulu korkutur kızlar kaçar korkudan

Tacinin otopsisi yapılır ve insan olduğu ortaya çıkar ve dudunun eşi olduğu öğrenilir ölmemiştir eşi Bir anda
Efecan yakalar aşiretin bir numaralı veliahtını
Efecanla Eda konuşur güzel bir planım var

O Aşiret ağasının güvenini kazanıp kim Cem'i takip ettiyse öğreniceğiz Bu işin altında periliçenin üstündekileri belirliyor kanunları

Perileri konseyinin içinde kötü güçler var

Şeyda ve Asya Zeytin bir çocuğu tutup vampiri kütüphaneye koydu Zeytin söz Selya yanlarına kalmayacak

Onlardan intikamı alınacak
bu iş burda bitmedi daha yeni başlıyoruz
Aferim Selya iyi iş becerdin

düğün olur ve o sırada Tuğçede düğüne doğru gider
Polis Aşiret ağasını yakalar

Deniz Cem'i hastalıkla ,sağlıkta, iyi günde ve kötü günde kocan olarak kabul ediyormusun

Deniz Evet
Cem Hastalıkta sağlıkta iyi günde ve kötü günde karın olarak kabul ediyormusun
Cem ve Tuğçe göz göze gelir
Cem evet kabul ediyorum
Şahitler siz şahitmisiniz
Evet
Bende belediyenin verdiği yetkiyle sizi karı koca ilan ediyorum Gelini öpebilirsin
Deniz Benden nişanlımı çaldın bunun bedelini ağır ödeyeceksin
Gelini öper Cem dudaktan öper ve düğünde dans ederler
Tuğçe eğlenin dans edin bana yaptığınız yanına kalmayacak
Aslı Aykar'ı getirir Tuğçe Avninin evinin kapısını çalar. 12.Bölümün sonu
Devam edecek

12th Episode
Aslı Aykar is waiting for the appropriate time
February 29 incident caused distress Deniz on February 29 asked him out, but he was in love with Tugçe. She is to another but it has refused to learn, but it protects the scotland queen of the scotch makes decisions to execute for Cem Eda cease to accept the agreement accepts

She has to marry the sea and she can't divorce February 29 event causes trouble for Tugçe.

she is who falls in love with the crown of a tribe, is a nose nose to death.

Olive is getting ready for revenge and preparation is complete In schools of Efecan the sun goes down in every place darkens but in other places the sun is cut off electricity inside the school of the forbidden

English library vampire messed up rushed school scares girls escape from fear Taci is done autopsy and it is revealed that man is his wife and his wife is not died. Efecan captures the tribe's number one crown
Eda speaks Efecan
I have a nice plan We will win the trust of the tribe and who follows Cem who learned

Under the work o the elders on the top of the laws of the fairies have evil forces in the council.

Şeyda and Asya Zeytin grabbed a child and put the vampire in the library Olive word Selya will not stay next to them to get revenge on this business is not over here are just beginning
Good job Selya

Tuğçe goes to the wedding
Police captures the tribe
Do you accept Deniz Cem as a husband with your illness, health, good day and bad day?

Sea Yes
Cem Do you accept illness as a good health day and bad day
Cem and Tuğçe come to the eye
Cem yes I accept
Witnesses have witnessed you Yeah
I declare you husband and wife with the authority given by the municipality.
You can kiss the bride You stole my fiance from the sea.
Kisses the bride Kisses at the lips and dance at the wedding
Tuğçe, have fun, dancing Brings Aslı Aykar Tuğçe knocks on the door of his house.
Section of end
To be continued
@xemrexxx @Harunnn60 @Çiğdem @Dosi @vadikızı @xBUGRAx @MasacRE
@Doğu @kerem @serhatt

Son düzenleme:

Doğu

Favori Üye
Ölümsüz Üye
Katılım
26 Ekim 2015
Mesajlar
Reaksiyon puanı