Başarılı gazeteci Ahmet Hakan, bu sefer 'Yarına Tek Bilet' filmini eleştirdi!
Yapımcılığını OGM Pictures ve PTOT Film'in üstlendiği, yönetmen koltuğunda Ozan Açıktan'ın oturduğu, başrollerini Metin Akdülger ile Dilan Çiçek Deniz'in paylaştığı ve geçtiğimiz hafta izleyiciler ile paylaşılan 'Yarına Tek Bilet' filmini Hürriyet gazetesinin başarılı yazarı Ahmet Hakan kaleme aldı.
İşte bugün gazetede "Olmamış bir film: Yarına Tek Bilet" başlığı ile yayınlanan yazı:
Filmde korkunç bir ses problemi var, bir... Oyuncular konuşurken ağızlarından çıkardıkları her kelimedeki harflerin en az yarısını yutuyorlar, iki... Sonuç: Türkçe altyazı seçeneğiyle Türkçe konuşulan bir filmi izlemek durumunda kaldım.
- Tren kompartımanında karşılaşan hiçbir erkekle hiçbir kadın... Mevzuya böyle giriş yapmaz, mevzuyu böyle ortalamaz, mevzuyu böyle sürdürmez, mevzuyu böyle sonuçlandırmaz.
- Diyaloglar: Yapaylık ötesi... Davranışlar: Sunilik abidesi... Duygusal geçişler: İknadan acayip uzak... Filmdeki şiir muhabbeti: Süper yavan...
- Hayatta inanılmaz rastlantılar olur, olabilir. Fakat bu filmdeki rastlantı, hayatı en tuhaf rastlantılara sahne olanlara bile “Yok artık” dedirtecek cinsten.
- Dilan Deniz Çiçek... Çok çalışmış rolüne, çok gayret göstermiş, çok uğraşmış, çok didinmiş. Fakat keşke biraz daha az çabalasaydı... Belki doğallığa yaklaşabilirdi.
- Küfür bazı ağızlara hiç yakışmıyor. Örnek: Dilan Deniz Çiçek!
- Öbür oyuncu Metin Akdülger’e gelecek olursak... Daha doğal, daha minimal, daha inandırıcı bir oyunculuk sergilemiş Akdülger... Ama aksayan diyalogları, kötü senaryoyu falan tek başına nasıl kurtarsın adamcağız.
- Müzikler şahane! Seçilen şarkılar muazzam! Fakat derdimiz güzel şarkı dinlemek değildi ki, güzel film izlemekti.
- Yol filmlerine bayılırım. En kötüsüne bile. Gel gelelim bu filmi izlerken sardırmak durumunda kaldım.