- Katılım
- 23 Aralık 2011
- Mesajlar
- 29,669
- Reaksiyon puanı
- 13,173
- Puanı
- 1,059
2012'de En Çok Reklamı Hangi Kanal Aldı?
Nar Ajans'ın, 30 kanalın 1 Ocak ' 15 Aralık tarihleri arasında yayınlanan tüm reklam çeşitlerini içeren araştırmasına göre, 2012'de 26.483 saat reklam yayınlandığı hesaplandı. Bu rakam 2011'deki 27.151 saat reklamı aşmış gözüküyor Nar Ajans'ın bu araştırmasında, toplam 1.299 saat ile en çok ATV'nin reklam yayınladığını İkinci en çok reklamı 1.261 saatle Star TV, üçüncü sırayı 1.246 saat ile STV'nin en çok reklam yayınladığı tespit edilmiş. Kanal D ve Kanal 7 de bu üçlüyü takip ediyor NTV ise tematik kanallar arasında toplam 1.385 saat reklamla ilk sırayı alan kanal oldu . Tematik kanallar arasında İkinci sırada 1.179 saat ile CNBC-E,üçüncü olarakta CNN Türk toplam 1.007 saatle yer aldı. Haber Türk ve SKY Türk 360 da bu üçlüyü takip eden kanallar oldu
Nar Ajans'ın, 30 kanalın 1 Ocak ' 15 Aralık tarihleri arasında yayınlanan tüm reklam çeşitlerini içeren araştırmasına göre, 2012'de 26.483 saat reklam yayınlandığı hesaplandı. Bu rakam 2011'deki 27.151 saat reklamı aşmış gözüküyor Nar Ajans'ın bu araştırmasında, toplam 1.299 saat ile en çok ATV'nin reklam yayınladığını İkinci en çok reklamı 1.261 saatle Star TV, üçüncü sırayı 1.246 saat ile STV'nin en çok reklam yayınladığı tespit edilmiş. Kanal D ve Kanal 7 de bu üçlüyü takip ediyor NTV ise tematik kanallar arasında toplam 1.385 saat reklamla ilk sırayı alan kanal oldu . Tematik kanallar arasında İkinci sırada 1.179 saat ile CNBC-E,üçüncü olarakta CNN Türk toplam 1.007 saatle yer aldı. Haber Türk ve SKY Türk 360 da bu üçlüyü takip eden kanallar oldu
Son düzenleme: