18.bolum den aklim da kalanlar - begendiklerim / begenmediklerim dair ...
iyi seyirler dilerim
.
omer-gamze sahneler bu bolumde onceki bolumler kadar fazla degildi.
yine de, - yer aldiklari ozellikle nalbur da gecen sahneler cok guzeldi....
birbirlerine destekleri ,tutkulari,bakislari ve sevgileri- izlerken harika geciyor .
kullanilan muzikler bir yana, renk kullanimi ve cekim acilarina bayiliyorum bu ikilinin sahnelerinde...adeta toplam olarak ayri bir evre gibi.cok basarili .
gece nalbura valile gelirken cekimde kullanilan renk tonu,,
birde gunduz omer le & babasi ve abisi nin nalbur da olan sahne de bi ara arka planda gamze nin saklandigi odayi dar acidan gorduk, o sira oda isiginin kirmizi renk tonu cok iyi buldum sahnenin adrenaline uyumu baglaminda.
nisa kizi emine'ye yaman konusunu sorarken, o sira emine nin babasi ile olan karsilikli duellovari birbirlerine laflari ;
nisa: o ahlaksız kadının oğluyla ne işin vardı?
emine: yaman, o ahlaksızın oğluysa ben de bu serefsizin kızıyım…
hakan o sira kizinin uzerine vurmak icin yeltenir nisa her defasin da duvar olur... bu sahnelerde ikili arasinda kalan anne nisa nin mimikler ve vucut reaksiyonu+ ruh hali ile cok iyi uyumluydu.bravo merve dizdar.
nuran harika bir kizkardes. gamze nin evdeki adeta melegi, sirdasi,el uzatani.
ilk bolum disinda nuran karakterinin 2.bolumden bugune bu denli guzel kiz kardes ve es olarak yansitilmasi - bu dizinin kaliteli yazilislarindan kanimca.
18.bolumde one cikan oyunculardandi benim adima. esi de cok uyumlu , hem nuran'a hem ablasi gamze'ye.
baris falay yine dokturdu. ozellikle fatma dan aldigi tel sonrasi verdigi reaksiyon ,kriz ani cok iyidi ,farkini ortaya koydu usta oyunculuk ve kalite.
dizi de gamze kanadinda : nuran kiz kardes cok guzel ornek destekle her daim ablasinin evde yaninda.....ayni anlamda omer adina ise ,nalburcu kankasi tacit.muthis detay. herkesin keske benim de boyle dostum kankam arkadasim olsun diyecegi ,guvenegi bir karakter. bu bolum de sahnesinin fazla olmasi iyi dusunulmus bir detay,,, cunku, omer bu seruven de cidden cok yanliz, bir tek gamze birde ablasi nisa var di. nisa son donemde kendi problemleri ile mesgul olsa da bu bolumde de kardesi omere yine destegini sundu konusmalariyla.tacit'in diziye girisi ve devamindaki surecteki durusu muthis bir ornek ozetle.
senarist ; nuran ve tacit destekleri konusunda - ayni kivam da devam lutfen.
fatma nin bu bolumde sagli sollu kendi kizlarina girismesi asiri rahatsiz ediciydi izlerken. once gamze nin sac basini yerinden sokmeye calisti, nuran yetisti ayiramadi, en son care yuzde tebessum biraksa da baska alternatifi yoktu- fatma nin elini *isirdi,, nuran sayesinde anca oyle gamze annesinin elinden kurtuldu......daha sonra fatma sen misin elimi isiran gamzeye yardim eden -diye, nuran'a okkali bir tokat atti. izleyenlerin eminim ici ciz etmistir. . .
-bu sahnelerde sadik eniste nin yuz mimikleri cok cok basariliydi. bravo bu rolu oynayan oyuncuya.
avden kovulduklari sahneler bence bolumun en peak 3 ,4 sahnesinden biriydi,benim adima 1.sirada ...
<->
gamze ; ~ ben senin istedigin hayati ya sa ma ya ca gim ~ . . .
derken fatma annesi - kes sesini der ,akabinde sureyya ,husnu vs guzellemesi yapar , ,
o sira karsi dan muthis beklenmedik kontra gamze den nihayet gelir :
banane ya husnu den , banane iftiraci guzeller guzeli sureyya dan,,,
!herkes isine baksin ! ,,,saglam kontra geldi gamze den. . .mimikleri cok cok basariliydi (bu da klasik etkileyici gokce bahadir a klas oyunculugu sololarindan guzel bir ornk) .
herkes isine baksin ultimatom'un dan sonra, hizini alamayip devam etmesine ne demeli
> ben erdalla ev len miy cem - bu kadar!
derken evden kovulma sekansi islenir, o sira yine tartisma alevlenir, cocuk mevzusundan... o sira gamze nin sozleri her biri kiymetli,onemli, ve ders niteliginde tiradlarla haykirislarla dolu,,cidden asiri iyi bir oyunculuk gokce bahadir tarafindan belki de dizideki bugune dek en peak sekansi siralama da.
~ hem de iyi bir anneyim ben~ haykirisi... imza biricik gamze .
fatma nin gamze'ye tokat atma girisimini gamze nin eli havada tutmasi ardindan ustte yazdigim uzun suredir beklenen kelimeleri ardi ardina soylemesi cok iyi yazilmis buldum. ben evladimi senin yaptigin gibi yetistirmeyecegim ,, -oglum sozkonusu ~vallahi yikar gecerim! ....
vs,
her bir soylemi hem etkileyici,hem ders niteliginde,hem empati baglaminda dikkat cekici sozlerle donali onemli bir pasajdi bu sahnede bastan sona yasananlar. sondaki yeter be yeter diyip tokadi hava da tutmasi
- dizi de coktandir beklenen -guclu ,ayaklari uzerinde duran ,
kararli gamze'ye yonelik yapi tasi olabilecek saglam bold rest performansiydi gamze tarafindan.
tuna nin sonrasinda annesi'ne destek cikmasi ve soyledigi buyuk anlami olan sozler .
bolumun finali de cok iyidi. nalbur da yer alan gece cekimi her yonden cok iyi hazirlanmis arka plan. keza ,replikler cok iyidi. en son sahne de omer kendine yakisani yapip gamze'nin zor aninda en mantikli aksiyonu yapti. resat baba'ya emanet etti. burda arka plan muzige bayildim. senfonik ve fantazi dunyasi muzigi karisimi . zaten dizinin alameti farikasi sadece ust duzey oyunculuklar vs degil, bu tur arka plan ince ama onemli detay dokunuslari sahnelere dogru zamanlama ile uyumlu sekilde serpistirmeleri.
senarist bu bolum ozellikle ustte yazdigim sahnelerde resmen dokturmus.
kalemine saglik. her bolum bir oncekinin uzerine cikiyor, bu da onemli bir meziyet bence.
yine her bolumde oldugu gibi sahnelerdeki zamanlama,gecisler, renk isik,dekor ,muzik secimlerine imza atanlara da ayrica tebrikler.
tanim:
dizi de, bu bolume fatma damga vurdu adeta. kontrolden cikmisti bolum boyunca. izlerken cidden gerildik. oyuncuya ayrica tebrikler.
son olarak ,
bu bolumde ilk 1 saat 15 dakika *sureyya nin sahnesinin tek bir kare bile olmamasi harika detaydi. bu dakika dan sonra ortaya az ciksa da yine tahammul edilemeyecek kadar sahnesini atladik .
bu bolumde kendisine cok az sure verilmesinden asiri memnun kaldim .ayni sekil kiz kardesinden de.
omer-gamze sahneler bu bolumde onceki bolumler kadar fazla degildi.
yine de, - yer aldiklari ozellikle nalbur da gecen sahneler cok guzeldi....
birbirlerine destekleri ,tutkulari,bakislari ve sevgileri- izlerken harika geciyor .
kullanilan muzikler bir yana, renk kullanimi ve cekim acilarina bayiliyorum bu ikilinin sahnelerinde...adeta toplam olarak ayri bir evre gibi.cok basarili .
gece nalbura valile gelirken cekimde kullanilan renk tonu,,
birde gunduz omer le & babasi ve abisi nin nalbur da olan sahne de bi ara arka planda gamze nin saklandigi odayi dar acidan gorduk, o sira oda isiginin kirmizi renk tonu cok iyi buldum sahnenin adrenaline uyumu baglaminda.
nisa kizi emine'ye yaman konusunu sorarken, o sira emine nin babasi ile olan karsilikli duellovari birbirlerine laflari ;
nisa: o ahlaksız kadının oğluyla ne işin vardı?
emine: yaman, o ahlaksızın oğluysa ben de bu serefsizin kızıyım…
hakan o sira kizinin uzerine vurmak icin yeltenir nisa her defasin da duvar olur... bu sahnelerde ikili arasinda kalan anne nisa nin mimikler ve vucut reaksiyonu+ ruh hali ile cok iyi uyumluydu.bravo merve dizdar.
nuran harika bir kizkardes. gamze nin evdeki adeta melegi, sirdasi,el uzatani.
ilk bolum disinda nuran karakterinin 2.bolumden bugune bu denli guzel kiz kardes ve es olarak yansitilmasi - bu dizinin kaliteli yazilislarindan kanimca.
18.bolumde one cikan oyunculardandi benim adima. esi de cok uyumlu , hem nuran'a hem ablasi gamze'ye.
baris falay yine dokturdu. ozellikle fatma dan aldigi tel sonrasi verdigi reaksiyon ,kriz ani cok iyidi ,farkini ortaya koydu usta oyunculuk ve kalite.
dizi de gamze kanadinda : nuran kiz kardes cok guzel ornek destekle her daim ablasinin evde yaninda.....ayni anlamda omer adina ise ,nalburcu kankasi tacit.muthis detay. herkesin keske benim de boyle dostum kankam arkadasim olsun diyecegi ,guvenegi bir karakter. bu bolum de sahnesinin fazla olmasi iyi dusunulmus bir detay,,, cunku, omer bu seruven de cidden cok yanliz, bir tek gamze birde ablasi nisa var di. nisa son donemde kendi problemleri ile mesgul olsa da bu bolumde de kardesi omere yine destegini sundu konusmalariyla.tacit'in diziye girisi ve devamindaki surecteki durusu muthis bir ornek ozetle.
senarist ; nuran ve tacit destekleri konusunda - ayni kivam da devam lutfen.
fatma nin bu bolumde sagli sollu kendi kizlarina girismesi asiri rahatsiz ediciydi izlerken. once gamze nin sac basini yerinden sokmeye calisti, nuran yetisti ayiramadi, en son care yuzde tebessum biraksa da baska alternatifi yoktu- fatma nin elini *isirdi,, nuran sayesinde anca oyle gamze annesinin elinden kurtuldu......daha sonra fatma sen misin elimi isiran gamzeye yardim eden -diye, nuran'a okkali bir tokat atti. izleyenlerin eminim ici ciz etmistir. . .
-bu sahnelerde sadik eniste nin yuz mimikleri cok cok basariliydi. bravo bu rolu oynayan oyuncuya.
avden kovulduklari sahneler bence bolumun en peak 3 ,4 sahnesinden biriydi,benim adima 1.sirada ...
<->
gamze ; ~ ben senin istedigin hayati ya sa ma ya ca gim ~ . . .
derken fatma annesi - kes sesini der ,akabinde sureyya ,husnu vs guzellemesi yapar , ,
o sira karsi dan muthis beklenmedik kontra gamze den nihayet gelir :
banane ya husnu den , banane iftiraci guzeller guzeli sureyya dan,,,
!herkes isine baksin ! ,,,saglam kontra geldi gamze den. . .mimikleri cok cok basariliydi (bu da klasik etkileyici gokce bahadir a klas oyunculugu sololarindan guzel bir ornk) .
herkes isine baksin ultimatom'un dan sonra, hizini alamayip devam etmesine ne demeli
derken evden kovulma sekansi islenir, o sira yine tartisma alevlenir, cocuk mevzusundan... o sira gamze nin sozleri her biri kiymetli,onemli, ve ders niteliginde tiradlarla haykirislarla dolu,,cidden asiri iyi bir oyunculuk gokce bahadir tarafindan belki de dizideki bugune dek en peak sekansi siralama da.
~ hem de iyi bir anneyim ben~ haykirisi... imza biricik gamze .
fatma nin gamze'ye tokat atma girisimini gamze nin eli havada tutmasi ardindan ustte yazdigim uzun suredir beklenen kelimeleri ardi ardina soylemesi cok iyi yazilmis buldum. ben evladimi senin yaptigin gibi yetistirmeyecegim ,, -oglum sozkonusu ~vallahi yikar gecerim! ....
vs,
her bir soylemi hem etkileyici,hem ders niteliginde,hem empati baglaminda dikkat cekici sozlerle donali onemli bir pasajdi bu sahnede bastan sona yasananlar. sondaki yeter be yeter diyip tokadi hava da tutmasi
- dizi de coktandir beklenen -guclu ,ayaklari uzerinde duran ,
kararli gamze'ye yonelik yapi tasi olabilecek saglam bold rest performansiydi gamze tarafindan.
tuna nin sonrasinda annesi'ne destek cikmasi ve soyledigi buyuk anlami olan sozler .
bolumun finali de cok iyidi. nalbur da yer alan gece cekimi her yonden cok iyi hazirlanmis arka plan. keza ,replikler cok iyidi. en son sahne de omer kendine yakisani yapip gamze'nin zor aninda en mantikli aksiyonu yapti. resat baba'ya emanet etti. burda arka plan muzige bayildim. senfonik ve fantazi dunyasi muzigi karisimi . zaten dizinin alameti farikasi sadece ust duzey oyunculuklar vs degil, bu tur arka plan ince ama onemli detay dokunuslari sahnelere dogru zamanlama ile uyumlu sekilde serpistirmeleri.
senarist bu bolum ozellikle ustte yazdigim sahnelerde resmen dokturmus.
kalemine saglik. her bolum bir oncekinin uzerine cikiyor, bu da onemli bir meziyet bence.
yine her bolumde oldugu gibi sahnelerdeki zamanlama,gecisler, renk isik,dekor ,muzik secimlerine imza atanlara da ayrica tebrikler.
tanim:
dizi de, bu bolume fatma damga vurdu adeta. kontrolden cikmisti bolum boyunca. izlerken cidden gerildik. oyuncuya ayrica tebrikler.
son olarak ,
bu bolumde ilk 1 saat 15 dakika *sureyya nin sahnesinin tek bir kare bile olmamasi harika detaydi. bu dakika dan sonra ortaya az ciksa da yine tahammul edilemeyecek kadar sahnesini atladik .
bu bolumde kendisine cok az sure verilmesinden asiri memnun kaldim .ayni sekil kiz kardesinden de.
iyi seyirler dilerim