Burhan Ayeri, Akşam gazetesindeki köşesinde yazdı:
MediaCat'in SBT'ye yaptırdığı analizlerin verilerini dikkatle inceledik. Star'ın atağı belirginleşirken, öteki ekranlardaki durum hemen hemen aynı. Bizce en dikkat çekici, daha doğrusu tehlikeli gidiş reklamlarda. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre, yüzde 8'lik azalma var. Aynı araştırmaya göre, önemli gözüken dizilerde de bazı şaşırtıcı gözlemler mevcut. 'Fatmagül'ün Suçu Ne?' izlenmede 'Muhteşem Yüzyıl'ı zaman zaman geçmekte. Dışa satımlar değerlendirildiğinde, gelir hanesi Hürrem ile Sülüman'dan yana. 'Kuzey Güney', 'Behzat Ç' ve TRT'nin 'Leyla ile Mecnun'u bu kadar gündemde olmasına rağmen ilk 10'da yer bulamadılar.
MediaCat'in SBT'ye yaptırdığı analizlerin verilerini dikkatle inceledik. Star'ın atağı belirginleşirken, öteki ekranlardaki durum hemen hemen aynı. Bizce en dikkat çekici, daha doğrusu tehlikeli gidiş reklamlarda. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre, yüzde 8'lik azalma var. Aynı araştırmaya göre, önemli gözüken dizilerde de bazı şaşırtıcı gözlemler mevcut. 'Fatmagül'ün Suçu Ne?' izlenmede 'Muhteşem Yüzyıl'ı zaman zaman geçmekte. Dışa satımlar değerlendirildiğinde, gelir hanesi Hürrem ile Sülüman'dan yana. 'Kuzey Güney', 'Behzat Ç' ve TRT'nin 'Leyla ile Mecnun'u bu kadar gündemde olmasına rağmen ilk 10'da yer bulamadılar.