Dizi & TV Haberleri

Timur Acar ‘Kertenkele’den Ayrıldı!

Yazan Yiğitt

ATV’nin sevilen dizisi ‘Kertenkele’de şok ayrılıklar devam ediyor!

Yapımcılığını Yapım Atölyesi’nin üstlendiği diziden Erdinç Gülener, Sinan Çalışkanoğlu, Turabi Çamkıran ve Dilşad Şimşek ayrılmıştı. Bir şok haberi de dizinin başrol oyuncusu Timur Acar’dan geldi. Timur Acar yaptığı açıklamayla diziden ayrıldığını açıkladı.

Ve yeni gelen habere göre 4 isim daha kadrodan ayrıldı. Seda Tosun, Ümit Acar, Yıldırım Memişoğlu ve Umut Oğuz da diziden ayrıldı.

Böylece dizinin kadrosundan başrol oyuncusu da olmak üzere 9 isim ayrıldı.

”Kertenkele” yeni sezonuyla Eylül’de ATV’de!

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

Yiğitt

[center]

[/center]

27 Yorum

  • Bu dizinin niye devam ettiğine anlam verememiştim zaten, sezonun ilk bölümünden sonra kaldırılır gibi. Galiba Mehtap Bayri de ayrılmış olabilir, çünkü Hangimiz Sevmedik'te rol alıyor.

  • Bu dizinin niye devam ettiğine anlam verememiştim zaten, sezonun ilk bölümünden sonra kaldırılır gibi. Galiba Mehtap Bayri de ayrılmış olabilir, çünkü Hangimiz Sevmedik'te rol alıyor.

    Sera Tokdemir de ayrılacaktır

  • Kadroda kimse kalmadı, nasıl devam etmeyi düşünüyorlar ki?

    Ciddi ciddi kimse kalmadı. Hicabiyi ön plana çıkartacaklardır. Keşke bu sene kabak tadı vermeden final yapsalardı seneye uzun sürmez.

  • Ciddi ciddi kimse kalmadı. Hicabiyi ön plana çıkartacaklardır. Keşke bu sene kabak tadı vermeden final yapsalardı seneye uzun sürmez.

    Ben ATV'nin yerinde olsam sezon finali olsa bile yayından kaldırır ve kadronun büyük çoğunluğunun ayrıldığı bir diziyle yeni sezona girmek istemezdim.

  • Bu sene tüm dizilerde başroller ayrılıyor. Hayır yapımcılar bu riski nasıl göze alıyor da yeni sezon kararı alıyor anlamıyorum.

  • timur acar ayrılsın tamamda yıldırım memişoğlu umut oğuz ümit acar falan çok kötü olmuş.

    bu dizinin oyuncu kadrosu çok sağlam çoğu diziyi katlar bu konuda o yüzden ücretlerde sıkıntı oluş olabilir. zaten dizinin aldığı en baba reyting 4 yetmiyor olabilir.

    ümit acar rolü içtenlikle yapamıyordu 2.sezon çok bozdu onun sahnelerinden gram zevk almıyordum iyi olmuş hicabiye bişey olmasın yeter 😀

  • Galiba kadroda bir tek Hicabi kaldı. Yeni sezon yapacaklarını sanmam herkes çıktı diziden.

    O ismi çok aramışlar mı Hicabi nedir ya :F

  • O ismi çok aramışlar mı Hicabi nedir ya :F

    Sen ne anlarsın be adamın sıfatından nur akıyor nur 'cuk' diye ooturmuş valla :A

  • Sen ne anlarsın be adamın sıfatından nur akıyor nur 'cuk' diye ooturmuş valla :A

    Sıfatını bilmiyorum ama isminden bulamadığı hayrı belli ki yüzünden buluyor :A

  • Timur Acar başroldu şimdi dizi nasıl devam edecek? Üstelik Turabi de çıktı.

    Hicabiyi son 15 bolumde ön plana çıkarttılar. Demek ki bundan dolayıydı

  • Hicabiyi son 15 bolumde ön plana çıkarttılar. Demek ki bundan dolayıydı

    Aga diziyi izlemedim de. Yeğenler izlerken bir iki bölüm denk geldim. Timur, Turabi ve Maskeli biri vardı… Eğer maskeli de öldüyse dizide başrol kalmadı.

  • Aga diziyi izlemedim de. Yeğenler izlerken bir iki bölüm denk geldim. Timur, Turabi ve Maskeli biri vardı… Eğer maskeli de öldüyse dizide başrol kalmadı.

    Maskeli zaten başrol değildi bu sezon başrol yaptılar. Akıncı kaldı sadece. Dizinin adını Akıncı yapsalar bari

  • Dizide kimse kalmadı ne diye sezon finali yaptı bunlar final yapsalardı daha iyi )) yeni sezonda biter reyting alamaz.

  • O kadar insan ayrildi yapımcı neye güveniyor anlamıyorum. Kertenkelenin kuyruğu kesilsede yaşıyor ama siz direk başını kopariyorsunuz

  • diziyi tam deadpool yapacaklar anlaşılan tam saçmalık da ismi kertenkele kalıp kertenkelenin diziden ayrılması ayrı bir ironi olmuş 🙁

  • Türk dizi sektörünün içler acısı halini gösteren haberlerden. Yapımcılar tamamen günlük hareketlerle cebini doldurma niyetinde. Yeni sezonda devam ediyoruz demeden önce oturur bütün oyuncularla sözleşme imzalarsın ona göre devam dersin. Eğer oyuncularla anlaşamazsan da final kararı alırsın ve düzgün bir şekilde finalini yaparsın. Bu kadar basit.

  • Dizi zaten Timur Acar üzerinden gitmiyordu sözde başroldü, son bölümlerde asıl imam Hicabi'yi öne çıkardılar hatta Akıncı da Hicabi'ydi sanırım. Yani Hicabi ayrılmadığı sürece dizi için büyük bir sıkıntı olmaz. Yeni fragmanı da fena değil ben o kadar umutsuz değilim diziden.

Bir yorum bırakın