Yabancı Dizi Haberleri Yabancı Diziler

Netflix’ten Doğaüstü Bir Dizi “Stranger Things “

Yazan Forumdash

Online dizi-film izleme platformu olan Netflix yeni bir diziyle izleyicileriyle buluşturmaya hazırlanıyor. Başrolünü beyazperdeden de tanıdığımız Altın Küre’li yıldız Winona Ryder üstleniyor. 15 Temmuz’da 8 bölümlük ilk sezonuyla ekranlara gelecek olan Stranger Things dizisinin yönetmen ve senaristliğini ise Wayward Pines’ın senaristliğini de yapan Matt Duffer, Ross Duffer kardeşler üstleniyor.

Dizinin Konus: Sakin bir kasaba olan Hawkings’te yaşayan Joyce Byres’in oğlunun aniden ortadan kayboluşuyla başlıyor. Bu gizemli kayboluşun peşine düşen aile ve yerel polis bir sonuca ulaşamaz taki yıllar önce aniden kaybolan kız çocugunun tekrar ortaya çıkışına kadar. Bu kayboluşlar devletin gizli projelerimi yoksa doğaüstü bir güç mü?

İşte O Dizinin Fragmanı

 

Post Ratings:
Like
Like x 4

Yazar hakkında

Forumdash

[center][IMG]https://45.media.tumblr.com/e5f0baa6b187a51abe4bbbd7f1532eee/tumblr_o5latgOYix1sppvigo3_500.gif[/IMG]
[IMG]http://49.media.tumblr.com/f4bf6671874e468581cac96a4c6d1afa/tumblr_o3s0f2aPxb1up2pzvo4_500.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/xTiTns1WP9XhQyiube/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://36175.spull.netcdn.net/wp-content/uploads/2016/03/lucifer-2.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/26FPuCeAkwSZyeH3a/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://images6.fanpop.com/image/photos/39300000/Lucifer-and-Chloe-lucifer-fox-39313677-504-282.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/d4blxXSHTnqxWuCk/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://www2.pictures.zimbio.com/mp/yNozCCwYGChx.gif[/IMG]
[/center]

39 Yorum

  • Aldığı yorumlara göre hareket ederim konu güzel. 🙂

    Bu arada yakında Netflix'te her hafta yeni bir dizi olacak bu gidişle. 😀

  • Bakarız ilk bölümüne de ben bitmiş bir diziden bahsediyorsun sandım. :A

    Eski olsa konusunu neden acayım diyim:X fragmanı filan izlemedin dimi:A

  • Eski olsa konusunu neden acayım diyim:X fragmanı filan izlemedin dimi:A

    Değişik bir yapım gibi duruyor, şimdi deyince baktım. :A

    Neyse izleriz her türlü, sorun yok. :A

  • Aldığı yorumlara göre hareket ederim konu güzel. 🙂

    Bu arada yakında Netflix'te her hafta yeni bir dizi olacak bu gidişle. 😀

    Sen şun wayward filan izledin sanırım nasıl diziydi? İlk bölümü boğmuştu beni:([DOUBLEPOST=1466868201][/DOUBLEPOST]

    Değişik bir yapım gibi duruyor, şimdi deyince baktım. :A

    Neyse izleriz her türlü, sorun yok. :A

    Söz vermeyelim yine ilk bölüm haricinde :F belki beğenmeyiz:F

  • Sen şun wayward filan izledin sanırım nasıl diziydi? İlk bölümü boğmuştu beni:([DOUBLEPOST=1466868201][/DOUBLEPOST]

    Söz vermeyelim yine ilk bölüm haricinde :F belki beğenmeyiz:F

    ilk sezonu diyorsan 3.bölümden sonra coşmuştu wayward 😀

  • Sen şun wayward filan izledin sanırım nasıl diziydi? İlk bölümü boğmuştu beni:([DOUBLEPOST=1466868201][/DOUBLEPOST]

    Söz vermeyelim yine ilk bölüm haricinde :F belki beğenmeyiz:F

    ben wayward pines izlemiştim beğenmiştim bence izlenecek dizi:-)

  • ilk sezonu diyorsan 3.bölümden sonra coşmuştu wayward 😀

    Buna da bakarmısın ya? Nasılsa aynı elemanlar yazıyormuş

    ben wayward pines izlemiştim beğenmiştim bence izlenecek dizi:-)

    İlk bölümden çoşsa bu dizi:X zaten 8 bölümmüş.

  • Buna da bakarmısın ya? Nasılsa aynı elemanlar yazıyormuş

    İlk bölümden çoşsa bu dizi:X zaten 8 bölümmüş.

    çoşar herhalde bilemiyorum ki izleyelim bakalım da:D

  • Buna da bakarmısın ya? Nasılsa aynı elemanlar yazıyormuş

    İlk bölümden çoşsa bu dizi:X zaten 8 bölümmüş.

    Kısmet artık :A

  • Önceki adı Montauk idi, değişikliğe gidilmiş demek ki.  Doğaüstü olayları bir kenara bırakırsak konusu Gracepoint ile aynı.

  • süperkahraman dizilerine alışmıştık bu kanalın buda iyi gibi  avantajıda hepsini yayınlıyorlar

    :A

    Aynen siyaseti polisiyesi süperkahramanı vardı bir de doğaüstüsü oldu:X sen sense8 dizisi izlemişmiydin?

  • aaa yok @xemrexxx bakıyordur belki :F

    Evet o bakıyor:F Parlak oğlanı kaptırcaksın:F @Harunnn60'la sözleşip izleyecektik ama izledi mi bilmiyorum. Güzel dizi bi bak derim:Xama sen yinede ramazandan sonra izle. @xemrexxx izlşyorsa böyle fantastik bir diziyi vardır bi katakullisi:F

  • Evet o bakıyor:F Parlak oğlanı kaptırcaksın:F @Harunnn60'la sözleşip izleyecektik ama izledi mi bilmiyorum. Güzel dizi bi bak derim:Xama sen yinede ramazandan sonra izle. @xemrexxx izlşyorsa böyle fantastik bir diziyi vardır bi katakullisi:F

    bir kere freema var bu kadına deli dolu roller çok yakışıyor gerçi bu dizide o halinden biraz uzak ama olsun:A

  • bir kere freema var bu kadına deli dolu roller çok yakışıyor gerçi bu dizide o halinden biraz uzak ama olsun:A

    Spoiler verdirtme şimdi bana nesi durgun bu kadının be:F @Çiğdem- görse o delidolu rolleri :F

  • Netflix ile sponsor anlasmaniz mi var suphelenmeye basladim burasi platform reklam forumumu :F giderim dizi sitelerinden izlerim netflix e ihtiyacimiz yokki bizim

  • Netflix ile sponsor anlasmaniz mi var suphelenmeye basladim burasi platform reklam forumumu :F giderim dizi sitelerinden izlerim netflix e ihtiyacimiz yokki bizim

    Oraya nasıl bağladın:F dizi sitelerine de düşüyor merak etme illa netflixe üye olucan diye bişey yok:F

  • Forumdash yeni bir haber konusu açtı

    Netflix'ten Doğaüstü Bir Dizi "Stranger Things "

    Online dizi-film izleme platformu olan Netflix yeni bir diziyle izleyicileriyle buluşturmaya hazırlanıyor. Başrolünü beyazperdeden de tanıdığımız Altın Küre'li yıldız Winona Ryder üstleniyor. 15 Temmuz'da 8 bölümlük ilk sezonuyla ekranlara gelecek olan Stranger Things dizisinin yönetmen ve senaristliğini ise Wayward Pines'ın senaristliğini de yapan Matt Duffer, Ross Duffer kardeşler üstleniyor.

    Dizinin Konus: Sakin bir kasaba olan Hawkings'te yaşayan Joyce Byres'in oğlunun aniden ortadan kayboluşuyla başlıyor. Bu gizemli kayboluşun peşine düşen aile ve yerel polis bir sonuca ulaşamaz taki yıllar önce aniden kaybolan kız çocugunun tekrar ortaya çıkışına kadar. Bu kayboluşlar devletin gizli projelerimi yoksa doğaüstü bir güç mü?

    İşte O Dizinin Fragmanı

    Orijinal formatta oku

    harika dizi beğenmeyen tez vakitte @destere ile gerdeğe girsin inşallah :A

    konu olarak zaten sevdiğim bir konu gizem dolu işleri severim de yalnız bu tarz konusunu sevdiğim dizileri çabuk yayından kaldırıyorlar mesela the returned veya ressurection dizileri 🙂 ne güzel izliyorduk iki diziyide iptal ettiler buda aynı konuya sahip gibi fragmanda güzel ama sonuda onlara benzerse hayal kırıklığı olur 🙂

  • Oraya nasıl bağladın:F dizi sitelerine de düşüyor merak etme illa netflixe üye olucan diye bişey yok:F

    baglamadim bagliydi zaten :F takildigim netflixe reklamlari gibi geliyor

  • Bu bildiğin Wayward Pines zaten kasaba var, kaybolma var, gizem var. İnsan biraz farklı bir şeyler yapar gitmişler yine aynı diziyi yazmışlar resmen :A Neyse bir şans veririm herhalde, denemeye değer 🙂

  • Bu bildiğin Wayward Pines zaten kasaba var, kaybolma var, gizem var. İnsan biraz farklı bir şeyler yapar gitmişler yine aynı diziyi yazmışlar resmen :A Neyse bir şans veririm herhalde, denemeye değer 🙂

    resurrection a benziyor diyelim biz 🙂 vayvart peyn e benzetip diziden soğutmayalım milleti :))

  • Kız sende şunların algısına pay verme:F 2 fragman var bak bi. Efektleri görünce emin olursun :A

    Bende fragmana göre karar verdim zatem hep bücürükler var bu diziyi kardeşim izlesin Çiğdem değil :A

  • Bende fragmana göre karar verdim zatem hep bücürükler var bu diziyi kardeşim izlesin Çiğdem değil :A

    Kız sende şunların algısına pay verme:F 2 fragman var bak bi. Efektleri görünce emin olursun :A

    ayy size inat izlemicem fragmanı :A :A :A

  • aa yok fragmanalrına bakmadım :A

    1.fragman ana konu 2.fragman bol bol efekt gösterimi:X ben hala izle derim ama inat damarını seveyim:F keçi gibisin:A

Bir yorum bırakın