Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Muhteşem Yüzyıl Kösem İsim mi Değiştiriyor?

Yazan denizz19

Star TV ekranlarında izleyicisiyle buluşan, başrollerini Beren Saat, Hülya Avşar, Aslıhan Gürbüz gibi isimlerin paylaştığı dizi olan Muhteşem Yüzyıl Kösem bilindiği üzere dün akşam yayınlanan bölümüyle sezon finali yaptı.

Dizi yeni sezonda yepyeni kadrosu ile 4.Murat dönemini anlatacak olan bir senaryoya bürünecek ve dizinin isminin de değişerek başlayacağı öne sürüldü.

Detaylar yakında ortaya çıkacak.

Kaynak : Mesut Yar

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

denizz19

Size ne.

19 Yorum

  • Başrollere yazdığın 2 isim öldü başrolünde Beroş bulunan yazda ( büyük harflerle ) emre üzülsün @denizz19  :A

    Zaten Kösem oyuncuları olarak yazdım onları son bölüme kadar olanları yani. 🙂

  • Zaten Kösem oyuncuları olarak yazdım onları son bölüme kadar olanları yani. 🙂

    Halime ölmeyeydi eyidi 🙁 ne iyi kadındı 🙁

  • Zaten 4. Murat olacağı için isim değiştirecek olması çok normal, biraz mantık yürütmek yeterli.  :A

  • Zaten 4. Murat olacağı için isim değiştirecek olması çok normal, biraz mantık yürütmek yeterli.  :A

    Ne alaka Ahmet devrini anlatırken Ahmet mi oldu adı dizinin saçmaladın :A

  • Sadece my ile kalsalardı da @xemrexxx övünseydi hala :F Adamın umutlarını çaldınız hep yazıklaaarrr olsuuun:F

    bnm umutlarım hala yerinde my de de olmamış isimler vardı özellikle 4.sezon ama senaryo hızlanınca gayet keyifli olmuştu kösemde de öyle oldu beren her ne kadar olmasa da 6 yılı 6 bölümde anlatan senaryo hızında sırıtmadı 😀 zaten bir hürrem ya da hatice olamadığı için beroş dizinin adı kösem olarak kalmasa sevinirim :A ayrıca dizi uyduruk tns sisteminde izlense nolacak izlenmese nolacak bizim alanımız edirne ve hakkari arasıyla sınırlı değil diriliş kulumuz gibi:A

  • bnm umutlarım hala yerinde my de de olmamış isimler vardı özellikle 4.sezon ama senaryo hızlanınca gayet keyifli olmuştu kösemde de öyle oldu beren her ne kadar olmasa da 6 yılı 6 bölümde anlatan senaryo hızında sırıtmadı 😀 zaten bir hürrem ya da hatice olamadığı için beroş dizinin adı kösem olarak kalmasa sevinirim :A ayrıca dizi uyduruk tns sisteminde izlense nolacak izlenmese nolacak bizim alanımız edirne ve hakkari arasıyla sınırlı değil diriliş kulumuz gibi:A

    Hemen de tnsye suç at:A tns senin korişine 10 reyting verirken bişey demiyordun:F Perhiz yaparken turşu da mı yiyon laaan sen:F

  • Hemen de tnsye suç at:A tns senin korişine 10 reyting verirken bişey demiyordun:F Perhiz yaparken turşu da mı yiyon laaan sen:F

    koriş 10 alırken yaz mevsimiydi :F normal yani yaz dizisi yazın izlenir:D

    ayrıca baba candırın ab de 6.5 aldığı sistem ne ka güvenilirdir belli :A neyse ki artık ölçütümüz dünya ne de olsa bir dünya markasıyız:A

  • koriş 10 alırken yaz mevsimiydi :F normal yani yaz dizisi yazın izlenir:D

    ayrıca baba candırın ab de 6.5 aldığı sistem ne ka güvenilirdir belli :A neyse ki artık ölçütümüz dünya ne de olsa bir dünya markasıyız:A

    Yazın millet eve tıkılıp tatil yapmaz dizi izler:F nasıl unuttum bunu ben yaa… Kışın da ayılar gibi uyuduğu için insanlar sadece tek bir diziye uyanıyor çarşambaları:F

  • Yazın millet eve tıkılıp tatil yapmaz dizi izler:F nasıl unuttum bunu ben yaa… Kışın da ayılar gibi uyuduğu için insanlar sadece tek bir diziye uyanıyor çarşambaları:F

    türkiye 78 milyon bunun 15 milyonu anca yazın hareket ediyor zaten ülkenin yarısı tatil yapsa hissedilir :F çarşambaları derken (b)

  • türkiye 78 milyon bunun 15 milyonu anca yazın hareket ediyor zaten ülkenin yarısı tatil yapsa hissedilir :F çarşambaları derken (b)

    78 milyon nufuslu türkiyede yazın diziler 10 reyting kışın 5-6 reyting:X

  • 78 milyon nufuslu türkiyede yazın diziler 10 reyting kışın 5-6 reyting:X

    yazın kaç alternatif var Allah aşkına kışın 45-50 dizi var her hafta yazın 15 anca:D ayrıca yazın acun da yok 😀

  • yazın kaç alternatif var Allah aşkına kışın 45-50 dizi var her hafta yazın 15 anca:D ayrıca yazın acun da yok 😀

    Yazın da hergün dizi veriliyor:X Kaçı 10 aldı korişin hariç? Kışın reytinginde sorun görmüyorum yazınkini tartişiyorum hala:X TNs sorunluydu ya senin gözünde

  • Yazın da hergün dizi veriliyor:X Kaçı 10 aldı korişin hariç? Kışın reytinginde sorun görmüyorum yazınkini tartişiyorum hala:X TNs sorunluydu ya senin gözünde

    yazın her gün dizi mi veriliyor her kanalda 3 tane anca var haftalık 😀

    ayrıca ne var bunda güneşin kızları-kırgınlar falan 8 i gördü 😀

Bir yorum bırakın