Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Kırgın Çiçekler’e Yeni İsim!

Yazan denizz19

Atv ekranlarında 3.sezonuyla seyircisiyle buluşmaya hazırlanan, fenomen dizi Kırgın Çiçekler’e yeni bir isim mi dahil oluyor?

Başrollerini İpek Karapınar, Özgür Çevik, Biran Damla Yılmaz, Gökçe Akyıldız ve Hazar Motan gibi isimlerin paylaştığı diziye nette dolaşan haberlere göre son olarak Paramparça dizisinde ‘Ozan’ karakterine hayat veren Burak Tozkoparan dahil olacak.

Kırgın Çiçekler 18 Eylül’de Atv’de.

Yazar hakkında

denizz19

Size ne.

40 Yorum

  • :ZAyy süper yaa Paramparçada çok sevmiştim onu ben yaa

    Aslında Cemre ile daha çok uyarlar ama Serkanla birlikte olduklarına göre Eylül iyidir :A

  • Bknz: Konu açmak için konu açmak. :A

    Sen neden benim konularımı çekemiyorsun acaba hep bir laf atmalar hep bir iğnelemeler .ss

  • Aslında Cemre ile daha çok uyarlar ama Serkanla birlikte olduklarına göre Eylül iyidir :A

     

    Aynen Cemre ile süper olurlardı Eylülle uyumlu olmazlar gibme geliyor yaa:D

  • Yeni bir işe başlasa daha iyi olurdu olursa da Eylül'e partner olsun. :A

    Kırgın Çiçekler de çiçeği burnunda bir dizi 3.sezonunda bile yeni dizilerin alamadığı reytingi alıyor :A[DOUBLEPOST=1503176552][/DOUBLEPOST]

    Aynen Cemre ile süper olurlardı Eylülle uyumlu olmazlar gibme geliyor yaa:D

    Aman boşver Serkan da Eylül ile uyumsuzdu zaten :F

  • Sen neden benim konularımı çekemiyorsun acaba hep bir laf atmalar hep bir iğnelemeler .ss

    Nette dolaşan habere göre konu mu açılır. :F

  • Kırgın Çiçekler de çiçeği burnunda bir dizi 3.sezonunda bile yeni dizilerin alamadığı reytingi alıyor :A[DOUBLEPOST=1503176552][/DOUBLEPOST]

    Aman boşver Serkan da Eylül ile uyumsuzdu zaten :F

     

    Eylül'le Kemal'e alıştık çift gibi. :F

  • Nette dolaşan habere göre konu mu açılır. :F

    Burada herkes bir şeyler için konu açıyor sadece ben mi gözüne battım :A

     

    Eylül'le Kemal'e alıştık çift gibi. :F

    Aynen ama Kemalimizi kaybettik ne yazık ki :F

  • Kırgın Çiçekler de çiçeği burnunda bir dizi 3.sezonunda bile yeni dizilerin alamadığı reytingi alıyor :A[DOUBLEPOST=1503176552][/DOUBLEPOST]

    Aman boşver Serkan da Eylül ile uyumsuzdu zaten :F

     

    :FOda doğru Cemre ile Serkan daha uyumlular valla Burağı Kadere yazsalar daha iyi olmazmı

  • Burada herkes bir şeyler için konu açıyor sadece ben mi gözüne battım :A

     

     

    Aynen ama Kemalimizi kaybettik ne yazık ki :F

    Seninkiler çok amatör sırıtıyor tatlım. ^^

  • :FOda doğru Cemre ile Serkan daha uyumlular valla Burağı Kadere yazsalar daha iyi olmazmı

    Diziye taze kanlar iyi olur bence 😀

     

    Seninkiler çok amatör sırıtıyor tatlım. ^^

    Profesyonelim diye bir kaygım hiç olmadı neyse ki rahat ol :A

  • Diziye taze kanlar iyi olur bence 😀

     

     

    Profesyonelim diye bir kaygım hiç olmadı neyse ki rahat ol :A

    Süper modsan kulaktan duyma bilgilerle konu açmaman gerektiğini bilmen lazım. :A O zaman bende Dedikoducunun her söylediğini açim sonuçta popüler birisi. :A

  • Diziye taze kanlar iyi olur bence 😀

     

     

    Profesyonelim diye bir kaygım hiç olmadı neyse ki rahat ol :A

     

    :DTabii iyi olur yeni karakterler olması lazım diziye bu Burağa yeni birini yazarlar belki

  • Süper modsan kulaktan duyma bilgilerle konu açmaman gerektiğini bilmen lazım. :A O zaman bende Dedikoducunun her söylediğini açim sonuçta popüler birisi. :A

    Ben zaten haberi kesin gözüyle açmadım ki fark ettiysen nette dolaşan haberler dedim ki twitterda görüp paylaştım zaten. Hem haberlerimi beğenmiyorsan takip etmezsin açtığım konuları takmazsın olur biter 😎

  • :FOda doğru Cemre ile Serkan daha uyumlular valla Burağı Kadere yazsalar daha iyi olmazmı

    Kader buna layık mı. :A Hiç sevmem onu. :A

  • Ben zaten haberi kesin gözüyle açmadım ki fark ettiysen nette dolaşan haberler dedim ki twitterda görüp paylaştım zaten. Hem haberlerimi beğenmiyorsan takip etmezsin açtığım konuları takmazsın olur biter 😎

    Haksız konulara sessiz kalamam. :F

  • Kader buna layık mı. :A Hiç sevmem onu. :A

    Burak karakterinden bahsediyor da o diziden çıkmamış mıydı @vadikızı :A

     

    Haksız konulara sessiz kalamam. :F

    Hay haspam zaten senin sessiz kalmadığın konular sadece benim konularım nedense :F

  • Burak karakterinden bahsediyor da o diziden çıkmamış mıydı @vadikızı :A

     

     

    Hay haspam zaten senin sessiz kalmadığın konular sadece benim konularım nedense :F

    Tek sen böyle konular açtığın için olabilir mi. :A Diğer üyelerimizin haberleri %100 organik. :F

  • Burak karakterinden bahsediyor da o diziden çıkmamış mıydı @vadikızı :A

     

     

    Hay haspam zaten senin sessiz kalmadığın konular sadece benim konularım nedense :F

     

    :DKader mi çıktı diziden o daha belli değil ki ya

  • :F:FLayık olur cnm niye olmasın da Bu çocuğu kesin Eylüle yazarlar ya

    Cenk yeter ona çocuğu zayıflattı zaten. :F[DOUBLEPOST=1503177286][/DOUBLEPOST]

    Burak karakterinden bahsediyor da o diziden çıkmamış mıydı @vadikızı :A

     

    Hay haspam zaten senin sessiz kalmadığın konular sadece benim konularım nedense :F

    Şu yangın çıkarın psikopat mı o da olur Kader'e fazla bile. :A :F

  • Cenk yeter ona çocuğu zayıflattı zaten. :F

     

    :F:FAnacım Cenk ile de ayrılmışlardı en son evet o çocuk çok güzel zayıfladı he

  • Tek sen böyle konular açtığın için olabilir mi. :A Diğer üyelerimizin haberleri %100 organik. :F

    O zaman sen organik konuları takip et ben katkı maddesi de katıyorum :A

     

    :DKader mi çıktı diziden o daha belli değil ki ya

    Kız yok Burak ayrıldı ya diziden 😀

  • :F:FAnacım Cenk ile de ayrılmışlardı en son evet o çocuk çok güzel zayıfladı he

    Kulakları büyük kaldı ama küçülünce yüzü. :A

  • Cenk yeter ona çocuğu zayıflattı zaten. :F[DOUBLEPOST=1503177286][/DOUBLEPOST]

     

    Şu yangın çıkarın psikopat mı o da olur Kader'e fazla bile. :A :F

    Aynen o 😀 ama kayboldu bir anda göstermediler hiç ne olduğunu :D[DOUBLEPOST=1503177365][/DOUBLEPOST]

    Kulakları büyük kaldı ama küçülünce yüzü. :A

    Hhahaa aynen o son hali aşırı kötü :F

  • O zaman sen organik konuları takip et ben katkı maddesi de katıyorum :A

     

     

    Kız yok Burak ayrıldı ya diziden 😀

    Katmaman için sonuna kadar uğraşıcam. :A

  • O zaman sen organik konuları takip et ben katkı maddesi de katıyorum :A

     

     

    Kız yok Burak ayrıldı ya diziden 😀

     

    :F:FAyy ben Burak diye konudaki oyuncudan bahsediyorum yaa diziden ayrılan değil

  • Katmaman için sonuna kadar uğraşıcam. :A

    Uğraş uğraş kuyumu kazacak birini daha bulabilirsin rahatlıkla :A

     

    :F:FAyy ben Burak diye konudaki oyuncudan bahsediyorum yaa diziden ayrılan değil

    :F Ben de diyorum bu kız niye taktı sabahtan beri Burağa :F

  • Uğraş uğraş kuyumu kazacak birini daha bulabilirsin rahatlıkla :A

     

     

    :F Ben de diyorum bu kız niye taktı sabahtan beri Burağa :F

     

    :F:F:F:kiki::kiki::kiki:Ayy denizz kopardın yine yaa

  • ay resmen hogatha @Çiğdem- in büyüleri 😮 arası çok beğeniyorum ama öbgz-my izlemedim demişt içerde başladı; ay bu çocuk çok yakışıklı ama kiralık aşta 3 bölüm oynadı sadece demişti geçen sene edhoya transfer oldu yalçın hafızoğlu; paramparçada da bu oğlanı videolardan beğeniyordu ama kırgınlar izliyordu o sıralar şimdi de bu diziye gelmiş oğlan resmen cadolozluğunun kanıtı oldu bu :F @mrt-06 @vadikızı @cookies @xBUGRAx @Forumdash @Aserat @Harunnn60 @MayısKralı @Yiğitt

  • ay resmen hogatha @Çiğdem- in büyüleri 😮 arası çok beğeniyorum ama öbgz-my izlemedim demişt içerde başladı; ay bu çocuk çok yakışıklı ama kiralık aşta 3 bölüm oynadı sadece demişti geçen sene edhoya transfer oldu yalçın hafızoğlu; paramparçada da bu oğlanı videolardan beğeniyordu ama kırgınlar izliyordu o sıralar şimdi de bu diziye gelmiş oğlan resmen cadolozluğunun kanıtı oldu bu :F @mrt-06 @vadikızı @cookies @xBUGRAx @Forumdash @Aserat @Harunnn60 @MayısKralı @Yiğitt

    Hhaha yetenekli genç oğlanları bulup yıldız yapıyorum :A :A :A @mrt-06 @Yiğitt @sokak sanati @Harunnn60 @Forumdash

  • hoşt meme seviyorum demiyor da:A[DOUBLEPOST=1503181148][/DOUBLEPOST]

    bu videoyu paylaştığımda kabarmıştın oğlana :A

     

    neyse belki @Yiğitt de göz ucuyla bakar artık kırgınlara:A

    Furkan gibi bu oğlanda etki edebilir diziye ama kemalim yok ayoll 🙁 🙁 🙁

Bir yorum bırakın