Yazar hakkında

denizz19

Size ne.

103 Yorum

  • Kader bekliyordum ben. En favori karakterlerden biri ölmüş. Yazık olmuş.:)

    Ne mülayim adammışsın sen yanlış tanımışım seni :A

  • Kızlardan en son ayrılır dediğim Meral'di. Şaşırtıcı oldu bu ayrılık. 🙂

    Gerçi söz konusu Kırgın Çiçekler, haftaya dirilir. :A

  • Kesin ölmemiştir çünkü Totalliğin dibine vuran bir dizi olmak bu tür şeyleri gerektirir.  :A

    Sana mı kaldı bu yorumu yapmak yarın siz dibe vurunca görecem :A

    Canısı biraz erken açtın bence :A Bu diziden her şey beklenir

    Ölmezse zevkle kilitlerim inan ben de hiç istemem ölmesini ama hikayesi de kalmadı şimdi doğruya doğru 🙁

  • Ne mülayim adammışsın sen yanlış tanımışım seni :A

    Diziyi annem çok izliyor. Kızlara üzülüp duruyor. Oradan biliyorum.:F

  • Diziyi annem çok izliyor. Kızlara üzülüp duruyor. Oradan biliyorum.:F

    Hayret öyle total anneden sen Nasıl doğdun acaba. Annene biraz benze geçmişini unutma :F

  • Hayret öyle total anneden sen Nasıl doğdun acaba. Annene biraz benze geçmişini unutma :F

    Bende arada zevk alıyorum izlerken.:A

  • Bende arada zevk alıyorum izlerken.:A

    Senin Özün total Fox izliyorsun neticede :F Ama total Motal bu bölüm harikaydı be 😀

  • Senin Özün total Fox izliyorsun neticede :F Ama total Motal bu bölüm harikaydı be 😀

    Icerdeyi yarıda bıraktım. Ona bakıcam sonu fena bitmiş.:F

  • Icerdeyi yarıda bıraktım. Ona bakıcam sonu fena bitmiş.:F

    Hayallerle süslenmiş muhteşem bir bölümdü. Bir saniye o hareketlilik sona ermedi yarın Totalde en az 7 bekliyorum gerçi reklamlı gittik ama bakalım 😀

  • hiç anlamıyorum bu diziyi normak insanlar fıtık ameliyatı olsa 6 ay kendine dikkat etmesi gerekiyor bu dizide 15 bölümde bir kurşun yiyor kızlar sapasağlam @Çiğdem- in polat oğlanı solladılar resmen :F

  • hiç anlamıyorum bu diziyi normak insanlar fıtık ameliyatı olsa 6 ay kendine dikkat etmesi gerekiyor bu dizide 15 bölümde bir kurşun yiyor kızlar sapasağlam @Çiğdem- in polat oğlanı solladılar resmen :F

    Adı üstünde dizi Ayy ne gerçeksin :Ss[DOUBLEPOST=1474317146][/DOUBLEPOST]Gerzek olacak o :F

  • Dizinin başlarında seviyordum bu kızı diğerlerinden farklıydı ama bu da bozdu anası ortaya çıkınca.

  • Konu kilit, Meral ölmedi canısı. :A @denizz19

    Cemre kör çıkacak demiştimde inanmamıştın ❓

    Ölmezse kilitleriz :A Oylarını da yollamadın çok yalancısın.

  • Ölmezse kilitleriz :A Oylarını da yollamadın çok yalancısın.

    Vallahi sırf bu haberine yorum yqpabilmek için girdim foruma oda zar zor. Benim Albümündende elenmezsem Temelli ile geleceğim recapı sen ayarlarsın artık giremem yani yy içinde bakıcam müsait olursam :((

  • Reyting numarasıdır karşısına dişli rakip geldi diye tabi böyle oyunlara başvurdular haftaya dirilir merak etmeyin :A

  • Ölme yok zaten @denizz19 bir fragmana bir bölüm sonuna kanıp bu konuyu açmış Aleyna Solaker 56.bölüm çekimlerinde varmış :A kaynaklarım yanıltmaz beni 3 ay komada yatıcak işte o mezarda büyük ihtimal geçen sene kaza yapmışlardı bir arkadaşları ölmüştü onundur @denizz19 :F

  • Ölme yok zaten @denizz19 bir fragmana bir bölüm sonuna kanıp bu konuyu açmış Aleyna Solaker 56.bölüm çekimlerinde varmış :A kaynaklarım yanıltmaz beni 3 ay komada yatıcak işte o mezarda büyük ihtimal geçen sene kaza yapmışlardı bir arkadaşları ölmüştü onundur @denizz19 :F

    Öyle olursa güzel Ayy kaynak deyip durma o kaynakların ne olduğunu biliyorum ben :A

  • Öyle olursa güzel Ayy kaynak deyip durma o kaynakların ne olduğunu biliyorum ben :A

    Ee biliyorsan sorun yok Cemre kör dediler doğru çıktı bu arada bu bölümde şarkı söyleyen Aleynanın sesi değilmiş yaa diğrrleride değil her halde :((

  • Ee biliyorsan sorun yok Cemre kör dediler doğru çıktı bu arada bu bölümde şarkı söyleyen Aleynanın sesi değilmiş yaa diğrrleride değil her halde :((

    Onun sesi ya 😀 Üff bence de ölmesin zaten :F Yarın Totalde 9 Reyting alırız :A

  • Kutsi ile düet yapan karakterdi. Dizinin kitlesinin artmasındaki önemli etkenlerden biri de sanırım Kutsi ile yapılan düetti ve o düet tutulmuştu. 🙂

  • Kutsi ile düet yapan karakterdi. Dizinin kitlesinin artmasındaki önemli etkenlerden biri de sanırım Kutsi ile yapılan düetti ve o düet tutulmuştu. 🙂

    Ölmemiş sanırım sevinme :A

  • Ölmemiş sanırım sevinme :A

    Konuya açan sensin, "veda etti" diyen sensin, "ölmemiş sanırım" diyen yine sensin. Bu ne kendinle ters düşmektir. :A

  • Daha tabuta konmadı ki konusunu niye açıyorsun :A

    Tabuta konsa bile sonraki bölüm boş tabut gömdünüz diyerek hortlar bu :F

  • Konuya açan sensin, "veda etti" diyen sensin, "ölmemiş sanırım" diyen yine sensin. Bu ne kendinle ters düşmektir. :A

    Sana ne :A

  • Allah'ın totali dizisinde en iyi kızı öldürmüşler mi:F Bu kızı ay yapıma transfer edicem, Toygar İşikli'ya da diyecem bir şarkı yapsın buna:A dizi patlatır:F

    (Ölmemiştir)

  • Allah'ın totali dizisinde en iyi kızı öldürmüşler mi:F Bu kızı ay yapıma transfer edicem, Toygar İşikli'ya da diyecem bir şarkı yapsın buna:A dizi patlatır:F

    (Ölmemiştir)

    Edemedi :F NTC kızı bu sizin kurumuş Ay Yapım ile ne şşş olur :A

  • 3 alıyorsa 5 veririz:A

    NTC Medya ailesi olarak paraya tamah etmiyoruz. Biz bilinmeyen yüzlerin peşindeyiz. :A Parayla şımarmıyoruz yapım şirketi olarak :F

  • NTC Medya ailesi olarak paraya tamah etmiyoruz. Biz bilinmeyen yüzlerin peşindeyiz. :A Parayla şımarmıyoruz yapım şirketi olarak :F

    Ahhhh hadi ama hepimiz aynı yerden geldik :F Pa desem içi gıcıklanır:A

  • ayy inanmıyorum ohhhhhhhhhhh çok şükür birisi gebermiş sonunda :Z:Z:Z

    Ayrılmaz la boşuna sevinme gömseler bile hortlar ilerde boş tabut gömdünüz siz der :A :A :A

  • Kızlardan herhangi birini bir odaya kapatsan içeriye 4 tane atom bombası 2 tane hidrojen bombası atsan yine o elektroşoka girip hayata döner, mezara soksalar toprağı deler çıkar, uçurumdan düşse Ahmet Çelebi olup kanatlanıp geri tepeye çıkar, zehir verseler tükürüp vereni öldürür, kısacası bu kızlardan herhangi biri ÖLEMEZ. :A

  • Kızlardan herhangi birini bir odaya kapatsan içeriye 4 tane atom bombası 2 tane hidrojen bombası atsan yine o elektroşoka girip hayata döner, mezara soksalar toprağı deler çıkar, uçurumdan düşse Ahmet Çelebi olup kanatlanıp geri tepeye çıkar, zehir verseler tükürüp vereni öldürür, kısacası bu kızlardan herhangi biri ÖLEMEZ. :A

    Çatla hasetinden senin Yılanların Öcü fiyaskosunu da unutmadık :A

  • Çatla hasetinden senin Yılanların Öcü fiyaskosunu da unutmadık :A

    En azından efsanede ölenler oluyordu mübarek burda kızlar her hafta ölümle dans ediyor, dizinin adı Oynak Yılanlar olmalı. :A

  • En azından efsanede ölenler oluyordu mübarek burda kızlar her hafta ölümle dans ediyor, dizinin adı Oynak Yılanlar olmalı. :A

    Seher öldü, Tevfik öldü, Gökhan öldü daha ne olsun :A

    Ergen dizisi @denizz19

    Bunu dün söylemiştin daha yaratıcı gel :A

  • ozaman ölücek fragmanı görmedinizmi ayoll yeni gelen kız meralin yerine gelmiş  öldüğü kesinleşti :A

    Hayır işte öyle olsa gelecek hafta cenaze sahnesi olurdu :A

  • Hayır işte öyle olsa gelecek hafta cenaze sahnesi olurdu :A

    olur oda olur 6 kızı aynı anda şey etmezler bu kızın birininyerine geldiği belliydi fragmanda meralin huylarını almış onun yerine gelmiş geçmiş olsun :A :A :A

  • olur oda olur 6 kızı aynı anda şey etmezler bu kızın birininyerine geldiği belliydi fragmanda meralin huylarını almış onun yerine gelmiş geçmiş olsun :A :A :A

    Ölmeyecek :A

  • Meral ölmedi çatlayın komada olacak :A @Çiğdem-

    La madem ölmedi kilitlesene o zaman konuyu şu kırgın çiçekleri her tarafta görmek zorundamıyız biz :A

  • La madem ölmedi kilitlesene o zaman konuyu şu kırgın çiçekleri her tarafta görmek zorundamıyız biz :A

    Daha çok göreceksiniz adını göklere çıkaracağım :A

  • Daha çok göreceksiniz adını göklere çıkaracağım :A

    Hadi hadi yalan yanlış haberlerle bütün forumu doldurdun şu diziyle zaten seni üstlerine şikayet edecem :A @Bully @mrt-06 gereğini yapınız lütfen :A

  • Hadi hadi yalan yanlış haberlerle bütün forumu doldurdun şu diziyle zaten seni üstlerine şikayet edecem :A @Bully @mrt-06 gereğini yapınız lütfen :A

    Ben bu @denizz19 yılanını çok iyi tanıyorum aklınca dizinin reklamını yapıyor forumu kullanarak. :A Bu tamamen Ozan'ın suçu FAVCÖ'cüleri temizleyemedi forumdan. :A

  • Hadi hadi yalan yanlış haberlerle bütün forumu doldurdun şu diziyle zaten seni üstlerine şikayet edecem :A @Bully @mrt-06 gereğini yapınız lütfen :A

    Ne üstü be onlar benim altım ben kademe olarak yükseğim sadece bir ara görevimden ihraç edilmiştim ben modken onlar üyeydi daha sor istersen :F

  • Ne üstü be onlar benim altım ben kademe olarak yükseğim sadece bir ara görevimden ihraç edilmiştim ben modken onlar üyeydi daha sor istersen :F

    Abartma yahu ben 2013'den beri yönetimdeyim üye halim çok eskidir o zamanlar ben üyeyken yani favori üyeyken sen editördün. Forum tarihini yanlış aksettirmeyelim. :A

  • Abartma yahu ben 2013'den beri yönetimdeyim üye halim çok eskidir o zamanlar ben üyeyken yani favori üyeyken sen editördün. Forum tarihini yanlış aksettirmeyelim. :A

    O zamanlar her editör birer moderatördü sene 2011 çok zor şartlardı :A Ayrıca o görevimden ihraç olma nedenimi anlattırma bana pis herif :F

  • O zamanlar her editör birer moderatördü sene 2011 çok zor şartlardı :A Ayrıca o görevimden ihraç olma nedenimi anlattırma bana pis herif :F

    Anlatsana merak ettim.  :A

  • O zamanlar her editör birer moderatördü sene 2011 çok zor şartlardı :A Ayrıca o görevimden ihraç olma nedenimi anlattırma bana pis herif :F

    Geçmişin tam bir karanlık zaten şimdi ortalığa saçmayalım tamam. :A

  • Pusu da bekliyor sinsi :ss

    "Pusu da" beklemiyorum "pusuda" bekliyorum.  :A[DOUBLEPOST=1474385820][/DOUBLEPOST]

    Geçmişin tam bir karanlık zaten şimdi ortalığa saçmayalım tamam. :A

    Gerçekten merak ettim biraz çıtlatın.  :A

  • Geçmişin tam bir karanlık zaten şimdi ortalığa saçmayalım tamam. :A

    Geçmişimin içine ıçtınız bıraktınız @Bully ile :F

    "Pusu da" beklemiyorum "pusuda" bekliyorum.  :A[DOUBLEPOST=1474385820][/DOUBLEPOST]

    Gerçekten merak ettim biraz çıtlatın.  :A

    Ok :ss

  • Öyle deme ya çok eğleniyorduk. .ss

    Kot Kafalar grubu yalan oldu ne yazan var ne bir şey. Tabi büyüdünüz Adam oldunuz dimi :A geldiğiniz ilk yılları biliyorum bana sırnaşıyordunuz kanatlarım altına alayım diye :F

  • Kot Kafalar grubu yalan oldu ne yazan var ne bir şey. Tabi büyüdünüz Adam oldunuz dimi :A geldiğiniz ilk yılları biliyorum bana sırnaşıyordunuz kanatlarım altına alayım diye :F

    @xemrexxx'e sırnaşsak kötü yola düşerdik belki de, gerçi senle de iyi bir yola çıkamadık. :A :A

  • Kız ölmemiş niye ayrılık yazdın Deniz19. Konu Rutin Koma diye değişsin.:A

    Komadan çıkacağının garantisi var mı belki ölecek :F

  • Kızların biri de kör kalmış doğru mu? :A @denizz19 @sokak sanati

    Bir ölmedikleri kaldı. 😛

    Ben izlemiyorum ama Cemre kör kalmış galiba.:F Ama düzelir 3 bölüme.:A[DOUBLEPOST=1474453851][/DOUBLEPOST]

    Komada olması yarı ölü olduğunu gösterir :F

    Yarı yaşıyor olduğunu gösterir bence.:A

    Yetkili biri konuyu kilitlesin.:A @Yiğitt @ozgur2113 @Bully

  • Ben izlemiyorum ama Cemre kör kalmış galiba.:F Ama düzelir 3 bölüme.:A[DOUBLEPOST=1474453851][/DOUBLEPOST]

    Yarı yaşıyor olduğunu gösterir bence.:A

    Yetkili biri konuyu kilitlesin.:A @Yiğitt @ozgur2113 @Bully

    Bence 10 bölüm sürer daha üzerinden ne dram yaparlar onun. :A

  • Kızların biri de kör kalmış doğru mu? :A @denizz19 @sokak sanati

    Bir ölmedikleri kaldı. 😛

    Aynen cemre :A ama geçici körlük doktorumuz öyle söyledi :F

    Ben izlemiyorum ama Cemre kör kalmış galiba.:F Ama düzelir 3 bölüme.:A[DOUBLEPOST=1474453851][/DOUBLEPOST]

    Yarı yaşıyor olduğunu gösterir bence.:A

    Yetkili biri konuyu kilitlesin.:A @Yiğitt @ozgur2113 @Bully

    Buyrun bana mı seslendiniz :A

  • Aynen cemre :A ama geçici körlük doktorumuz öyle söyledi :F

    Buyrun bana mı seslendiniz :A

    Benim anlamadığım senaristin Cemre ile derdi ne? En çok bunla uğraşıyor. :A

    Gelecek bölümlerde olacaklar;

    Kötü kadın; Çekil şurdan ya!

    Cemre; Ama efendim ben görmüyorum.

    Kötü kadın; Kör kör ne sokakta dolaşıyorsun o zaman.

    Cemre; Ama efendim. 🙁

    Kötü kadın; Eeee yeter be çekil şurdan şakkkkk (tekme atar – Cemre yere düşer)

    Cemre; Yeteeerrrrrrrrr! Yeterrrrrrr! (Cemre ağlar, yakın ve yavaş çekim)

  • Benim anlamadığım senaristin Cemre ile derdi ne? En çok bunla uğraşıyor. :A

    Gelecek bölümlerde olacaklar;

    Kötü kadın; Çekil şurdan ya!

    Cemre; Ama efendim ben görmüyorum.

    Kötü kadın; Kör kör ne sokakta dolaşıyorsun o zaman.

    Cemre; Ama efendim. 🙁

    Kötü kadın; Eeee yeter be çekil şurdan şakkkkk (tekme atar – Cemre yere düşer)

    Cemre; Yeteeerrrrrrrrr! Yeterrrrrrr! (Cemre ağlar, yakın ve yavaş çekim)

    Bunların hiçbiri değil NTC Medya ailesi olarak daha yaratıcı davranıp araba çarpacak Cemreye :F

  • Bunların hiçbiri değil NTC Medya ailesi olarak daha yaratıcı davranıp araba çarpacak Cemreye :F

    Canım bunun bünyesi artık aşırı dozda TOTAL almış gözünün açılması için araba çarpması yetmez, tank ya da bir uçağın bu kıza çarpması lazım. :A

  • Canım bunun bünyesi artık aşırı dozda TOTAL almış gözünün açılması için araba çarpması yetmez, artık gözünün açılması için tank ya da bir uçağın bu kıza çarpması lazım. :A

    Fragmanımız nasıl Atoşum artar mıyız :A

  • Cidden Cemrenin suçu ne.:F Songüle 'bana bak kızım-oğlum, tabi yapacaz lan"dan başka diyalog yazmadı. Cemre'nin annesi babasını öldürdü, sevgilisini öldürdü, yetimhaneye düşürdü, kör etti, hastanelik etti.:eek: Kalp dayanmaz.:F

  • Denizim internetim azaldı TV'de denk gelirsem izlerim. :A

    Anlatayım olayları o zaman fragman gibi izlemiş ol. 😀

    Songül ve Kader yatakhanede konuşuyorlar. Meral'in yatağı boş ve Songül diyor ki ben de merali çok özlüyorum bazen şu kapıdan çıksın gelsin istiyorum ama gelmiyor işte diyor. (Total heyecan) :F 

    Yeni bir kızımız gelecek demiştik zaten NTC ailesi olarak. Kızımızın ismi ''Lenin'' sanırım öyle algıladım fragmandan. 😀 O kızın hareketleri Meral'e benziyormuş sanıyorum ve Songül bu kızın Meral'e benzemesinden şikayetçi bağırıp çağırıyor. :A

    Neriman Hanım ile Nazan Hanım toplantı gibi bir yerdeler ne olduğunu anlamadım ama Neriman Hanım, Nazan'a başkalarının çocuğunu alıp büyütmek diyor. 😀 Yani Nazan'ın çocuğu ya da çocukları evlatlık 😀 Serkan'da öğrenmiş oluyor bir şekilde ve beni evlatlık mı aldın diyor annesine :A

    Cemre'ye araba çarpıyor ve Kader Songül'e hararetli bir şekilde bağırarak bir şeyler söylerken Songül:'ün tokadını yiyor. :F Al sana sesli fragman :A[DOUBLEPOST=1474455811][/DOUBLEPOST]

    Cidden Cemrenin suçu ne.:F Songüle 'bana bak kızım-oğlum, tabi yapacaz lan"dan başka diyalog yazmadı. Cemre'nin annesi babasını öldürdü, sevgilisini öldürdü, yetimhaneye düşürdü, kör etti, hastanelik etti.:eek: Kalp dayanmaz.:F

    NTC Medya ailesi olarak oyuncularımıza hak ettiği değeri veriyoruz. :A

  • Anlatayım olayları o zaman fragman gibi izlemiş ol. 😀

    Songül ve Kader yatakhanede konuşuyorlar. Meral'in yatağı boş ve Songül diyor ki ben de merali çok özlüyorum bazen şu kapıdan çıksın gelsin istiyorum ama gelmiyor işte diyor. (Total heyecan) :F

    Yeni bir kızımız gelecek demiştik zaten NTC ailesi olarak. Kızımızın ismi ''Lenin'' sanırım öyle algıladım fragmandan. 😀 O kızın hareketleri Meral'e benziyormuş sanıyorum ve Songül bu kızın Meral'e benzemesinden şikayetçi bağırıp çağırıyor. :A

    Neriman Hanım ile Nazan Hanım toplantı gibi bir yerdeler ne olduğunu anlamadım ama Neriman Hanım, Nazan'a başkalarının çocuğunu alıp büyütmek diyor. 😀 Yani Nazan'ın çocuğu ya da çocukları evlatlık 😀 Serkan'da öğrenmiş oluyor bir şekilde ve beni evlatlık mı aldın diyor annesine :A

    Cemre'ye araba çarpıyor ve Kader Songül'e hararetli bir şekilde bağırarak bir şeyler söylerken Songül:'ün tokadını yiyor. :F Al sana sesli fragman :A[DOUBLEPOST=1474455811][/DOUBLEPOST]

    NTC Medya ailesi olarak oyuncularımıza hak ettiği değeri veriyoruz. :A

    Üşenmeden yazmış birde. :A Emeğine sağlık. :A

    Kızlar bitti şimdi de oğlanların gerçek ailelerini göreceğiz demekki. Tokat olayı iyiymiş onun dışında fazla ilgi çekici değil. :A

  • @Yiğitt noluyor böyle.:A @denizz19 kilitli konuyu açma bence. Ölürse uplatırsın.:A

    ne biçim konu bu be yarım saatte bir kilitlenip açılıyor :F

    Meral ölmedi bencede kilit gelsin şu konuya. :A 3 ay komada kalıyor kız :F @denizz19 @Yiğitt :F

    Konuyu kökten silecem o olacak. Doğru olmayan her konu kitlenir, bu kadar basit. :A

    Kilit.

  • Konuyu kökten silecem o olacak. Doğru olmayan her konu kitlenir, bu kadar basit. :A

    Kilit.

    Sen kilitlemedin mi daha yoksa yine mi açtı :A Siz bence de komple silin bu konuyu, başka türlü kurtulamayacağız yoksa :A

  • Sen kilitlemedin mi daha yoksa yine mi açtı :A Siz bence de komple silin bu konuyu, başka türlü kurtulamayacağız yoksa :A

    Size ne be :ss

  • Size ne be :ss

    Gözüme batıyor her foruma girdiğimde şu konuyu en tepede görmek zorundamıyım ben :T: Kendin de diyorsun ölmedi diye ama yine kilitlettirmiyorsun konuyu görevini kötüye kullanmaktır bu :A

  • Gözüme batıyor her foruma girdiğimde şu konuyu en tepede görmek zorundamıyım ben :T: Kendin de diyorsun ölmedi diye ama yine kilitlettirmiyorsun konuyu görevini kötüye kullanmaktır bu :A

    Eğer sizi çıldırtabiliyorsam ne Mutlu bana :F İyi reklam yaptım Ayy görevi takan kim :A

  • Eğer sizi çıldırtabiliyorsam ne Mutlu bana :F İyi reklam yaptım Ayy görevi takan kim :A

    Sana yöneticilik formunda verdiğim oyları helal etmiyorum :T: Neyse sen şimdilik gül bakalım böyle komalarla körlüklerle anca geçtiniz daha yeni başlayan diziyi. Gelecek haftadan itibaren biz bol bol güleceğiz sana :A :A

  • Sana yöneticilik formunda verdiğim oyları helal etmiyorum :T: Neyse sen şimdilik gül bakalım böyle komalarla körlüklerle anca geçtiniz daha yeni başlayan diziyi. Gelecek haftadan itibaren biz bol bol güleceğiz sana :A :A

    Ayy canım demek beni destekledin :A kilitleyeyim tamam 100 mesaja çıktık zaten yeteri kadar herkes görmüştür haftaya misafir üyelerimiz diziye yönelecektir :F

Bir yorum bırakın