Dizi & TV Haberleri

Kerem Bursin, Kanal D Dizisiyle Mi Ekranlarda Olacak?

571e2781c03c0e2fbc7e9c12
Yazan Yiğitt

Ekranların yakışıklı ve başarılı oyuncularından birisi olan Kerem Bursin’in yeni dizisi hayranları tarafından merakla bekleniyor!

Yeni sezonda Kanal D’de yayınlanacak olan ve başrolünde Farah Zeynep Abdullah’ın yer alacağı ‘Bir Litre Gözyaşı’ adlı diziye erkek başrol oyuncu aramaları devam ediyor. Merakla beklenen dizinin erkek başrol oyuncusu Milliyet yazarı Sina Koloğlu’nun haberine göre Kerem Bursin olabilir. Daha netleşmese de görüşmelerin sürdüğü konuşuluyor.

Hatırlanacağı üzere Farah Zeynep Abdullah ile Kerem Bursin, Çağan Irmak’ın ”Unutursam Fısılda” filminde de rol almışlardı.

”Bir Litre Gözyaşı” Kasım ayında Kanal D’de!

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

Yiğitt

[center]

[/center]

81 Yorum

  • Kanal D'm tüm ünlüleri yeni sezonda kanalına topluyor, yakışıklımız da geldi tam oldu @Çiğdem- :bhr:

     

    Kerem ve Farah iyiydi zaten, inşallah birlikte olurlar. :Z Dizide Nebahat Çehre'yi de görmek isterim. :bhr:

  • Farahı sevrimde dizinin ismi olmamış bence değişmeli Keremle uyumlu olurlar diye düşünüyorum bakalım ne olacak:D

  • Kanal D'm tüm ünlüleri yeni sezonda kanalına topluyor, yakışıklımız da geldi tam oldu @Çiğdem- :bhr:

     

    Kerem ve Farah iyiydi zaten, inşallah birlikte olurlar. :Z Dizide Nebahat Çehre'yi de görmek isterim. :bhr:

    aaa bu iki sarı çiyanda dzi batırmakla uzmanlar ikisinin bir araya gelmesi ilginç olmus ayoll

    :A :A :A @xemrexxx

  • D'm ile uçacaklar. :Z

    bunlara dizi tutturursanız gerçekten büyük kanal olduğunuzu tekrar kanıtlarsınız ayoll :A

  • Başlığa cevap alamadık. :A Revan olsa böyle derdi. :A

    Neyine cevap alamadın, tüm yıldızlar D'de toplandığına göre sen konuyu okumadan ''evet katılmıştır'' demen lazım. :A

  • Neyine cevap alamadın, tüm yıldızlar D'de toplandığına göre sen konuyu okumadan ''evet katılmıştır'' demen lazım. :A

    Ben sen açtığın için garanti D'de dir diye girmiştim ama başlıktaki soru içeriktede olunca cevap alamadım haliyle. :A

  • Kerem yine star'da olabilir. Vucuduyla para kazanıyor sonuçta:A @xemrexxx 'nin ömüş(müydü adı) ne kadar kuratarabilir ki:A

    Kerem senin çaçadan yetenekli neticede:A

  • Kerem yine star'da olabilir. Vucuduyla para kazanıyor sonuçta:A @xemrexxx 'nin ömüş(müydü adı) ne kadar kuratarabilir ki:A

    Tüm starları elinizden Kanal D'me kaçırdınız, hiç güleceğim yoktu. :A Kenan, Engin, Farah, Kerem. :A

     

    Daha nice dizilerimiz ve yıldızlarımız yeni sezonda D'de. :Z

  • Uzman'a sor :F @Yiğitt @Çiğdem- başka kim vardı bak etiketleme bile yapamıyorum :F

    Edit: @dizi kolik

    Çaça dediğiniz Çağatay Ulusoy'sa katılmam buna. :A Çağatay daha yetenekli. 😀 Kerem de yetenekli ama Çağatay kesinlikle daha üstün. :bhr:

  • Çaça dediğiniz Çağatay Ulusoy'sa katılmam buna. :A Çağatay daha yetenekli. 😀 Kerem de yetenekli ama Çağatay kesinlikle daha üstün. :bhr:

    Uzman'a sor :F @Yiğitt @Çiğdem- başka kim vardı bak etiketleme bile yapamıyorum :F

    Edit: @dizi kolik

    Kerem senin çaçadan yetenekli neticede:A

    çağataydanda keremdende bir halt olmaz ayoll öyle analize gerek yok :A :A :A

  • Çaça dediğiniz Çağatay Ulusoy'sa katılmam buna. :A Çağatay daha yetenekli. 😀 Kerem de yetenekli ama Çağatay kesinlikle daha üstün. :bhr:

    Evet Çağatay :X

     

    Geçen üstte yazmayı unuttum senin Serkanı star kapmiş kanal'd'den :A

  • Evet Çağatay :X

     

    Geçen üstte yazmayı unuttum senin Serkanı star kapmiş kanal'd'den :A

    Biz beğenmedik kendisini, bomboş günde bir dizi tutturamadı. :F Güle güle. :A

  • çağataydanda keremdende bir halt olmaz ayoll öyle analize gerek yok :A :A :A

    Ataist misin :F

     

    Allah var yukarda de ve doğruyu söyle :F

  • Ataist misin :F

     

    Allah var yukarda de ve doğruyu söyle :F

    çağatay kadar beceriksiz  oyuncumuz çok az özellikle :A :A :A

  • Biz beğenmedik kendisini, bomboş günde bir dizi tutturamadı. :F Güle güle. :A

    @mrt-06 kafası yani:A[DOUBLEPOST=1500241422][/DOUBLEPOST]

    çağatay kadar beceriksiz  oyuncumuz çok az özellikle :A :A :A

    Bu hafta kendine bak, zira çarpılacan :F

  • @mrt-06 kafası yani:A[DOUBLEPOST=1500241422][/DOUBLEPOST]

    Bu hafta kendine bak, zira çarpılacan :F

    İçerde dizisinde iyice inceledim ayoll oyunculukla alakası bile yok sadece iyi zırlıyor bukadar :A aksiyonda 0 ne mimik var yani koy ergen dizisine ağlasın :A :A :A

  • İçerde dizisinde iyice inceledim ayoll oyunculukla alakası bile yok sadece iyi zırlıyor bukadar :A aksiyonda 0 ne mimik var yani koy ergen dizisine ağlasın :A :A :A

    Çok abartılıyor bencde :A:A

  • @Yiğitt tipten dolayı @Forumdash ay yapımdan dolayı tutuyor ama bu @MasacRE- yi çözemedim ayoll :A :A :A

    Ben dizideki karakterinden dolayı tutuyorum başka bir ilişiğim yok Çağatay'la :A He yakışıklı herif orası ayrı ama beni ilgilendirmiyor o kısmı :A Asıl ben seni çözemedim zaten kızların daha yakışıklı olanı tutması lazımken @Yiğitt in dediği gibi gittin çirkin Aras'ı buldun kendine :A

  • Tipten önce gayet başarılı oyuncu. Adamın oynadığı her dizi film tutuyorsa orada durup düşüneceksin. :A

    Haklı bence kız imzamı atarım görüşlerine :A

    içerde celal ve aras sayesinde tuttu ayoll alyanak coşkun bile çağataydan daha etki ettiler

    :A :A :A @Forumdash @xemrexxx @MasacRE-

  • Ben dizideki karakterinden dolayı tutuyorum başka bir ilişiğim yok Çağatay'la :A He yakışıklı herif orası ayrı ama beni ilgilendirmiyor o kısmı :A Asıl ben seni çözemedim zaten kızların daha yakışıklı olanı tutması lazımken @Yiğitt in dediği gibi gittin çirkin Aras'ı buldun kendine :A

    Çağatay başarısız, Aras başarılı dediğinde Çiğdem'e yapmak istediğim. :A @mrt-06 @xemrexxx

  • Çağatay başarısız, Aras başarılı dediğinde Çiğdem'e yapmak istediğim. :A @mrt-06 @xemrexxx

     

    Çağatay Sarp karakteri ile kendini çok iyi kanıtladı onu Sarp karakteri izlemiş biri olarak başarısız diyemeyiz bence tabii:D

  • Çağatay Sarp karakteri ile kendini çok iyi kanıtladı onu Sarp karakteri izlemiş biri olarak başarısız diyemeyiz bence tabii:D

    Abla sen ne yaptın diziyi en son 28'de mi ne kaldım diyordun, @Yiğitt başladı, bitirdi diziyi sen daha oradasın sanırım :A

  • içerde celal ve aras sayesinde tuttu ayoll alyanak coşkun bile çağataydan daha etki ettiler

    :A :A :A @Forumdash @xemrexxx @MasacRE-

    Celal evet de aras ne alaka yaaa :F o kim yaaa? Celal mertle sarpı kaçırdıgı zaman gülüştüğü sahnelere bak :F çağatay naparsa aras onu yapıyor. Çağatay ayaklarını vurarak gülüyor, hemen aras da aynını yapıyor:F hele dövüş sahnelerini hiç konuşmayalaık. Ne kadar çirkef hareket var aras yaptı :A

  • Kebapçı olmasa dizi zor tutardı :A

    aa bir sen anlıyorsun oyunculuktan vlla cnm adam mimik bile kullanamıyor :A :A :A

  • Abla sen ne yaptın diziyi en son 28'de mi ne kaldım diyordun, @Yiğitt başladı, bitirdi diziyi sen daha oradasın sanırım :A

     

    :Devet 25.bölümdeyim ve Çağatayın sahnelerinin bir çoğunu biliyorum izlemeden yorum yapmam ben gayet başarılı idi bu dizide

  • Masacrenin yakışıklısı :F Keko :A

    He oldu öyle dandik bir fotosunu koyunca hemen çirkin oluyor zaten :A Sen bu tipteki bir adamın yanında bir dolaş bakalım kaç kişi sana bakıyor kaç kişi ona :A

     

  • Sen asıl şunu izle :F ben de şimdi izlicem :F @Yiğitt @masacre @xemrexxx

    Ay ergen, iyice soğudum şu an @Çiğdem- :F[DOUBLEPOST=1500242617][/DOUBLEPOST]

    He oldu öyle dandik bir fotosunu koyunca hemen çirkin oluyor zaten :A Sen bu tipteki bir adamın yanında bir dolaş bakalım kaç kişi sana bakıyor kaç kişi ona :A

     

    Çağatay'ın o keko hali bile çok yakışıklı, Aras'ın halini görüyoruz üstte :love1: @EFE UYSAL :A

  • He oldu öyle dandik bir fotosunu koyunca hemen çirkin oluyor zaten :A Sen bu tipteki bir adamın yanında bir dolaş bakalım kaç kişi sana bakıyor kaç kişi ona :A

     

    Sakallı sende çok yakışıklı  olursun :F:F Sakallı herkes yakışıklı :F:F

  • Sakallı sende çok yakışıklı  olursun :F:F Sakallı herkes yakışıklı :F:F

     

    Sakal herkeste güzel durmaz yakışanda güzel duruyor sakal mesela sen sakal bıraksan sana yakışmaz efe 😀

  • Sakal herkeste güzel durmaz yakışanda güzel duruyor sakal mesela sen sakal bıraksan sana yakışmaz efe 😀

    Bana yakışıyor mesela :A:A Hiç görmediniz :A

  • Kerem Bürsin iyi bir oyuncu ve sevdiğim bir isim. Umarım Güneşi Beklerken tarzı kaliteli bir dizi olur. Farah'la uyumlu olacaklardır. Merakla bekliyorum diziyi.

  • Sakallı sende çok yakışıklı  olursun :F:F Sakallı herkes yakışıklı :F:F

     

    Sakal herkeste güzel durmaz yakışanda güzel duruyor sakal mesela sen sakal bıraksan sana yakışmaz efe 😀

     

    vadikızı teyze ayarı vermiş sana bunun üstüne bir şey denmez artık :A

  • Çok biliyorsunuz :A:A Yüz ne şekil olacaktıda :F

     

    :FSakal yüz hafif uzun olduğu zaman güzel duruyor yüz yuvarlak olunca yakışmıyor o zaman daha kilolu gösteriyor senin yanaklar var biraz ondan yakışmaz bence[DOUBLEPOST=1500243079][/DOUBLEPOST]

    vadikızı teyze ayarı vermiş sana bunun üstüne bir şey denmez artık :A

     

    :Fkötü birşey demiyorum yaw düşüncem bu benim forumda gördüklerim arasında sakal denize enese kaana yakışıyor bence tabii

  • vadikızı teyze ayarı vermiş sana bunun üstüne bir şey denmez artık :A

    Boş konuşuyor sakallı hiç görmemiş beni hep sakalsız gördü sakal yakışmaz diyor :F:F

  • Boş konuşuyor sakallı hiç görmemiş beni hep sakalsız gördü sakal yakışmaz diyor :F:F

     

    :F:Fgörmediğimi nerden biliyosun efe düşüncemi söylüyorum sadece herkesin düşüncesi farklıdır

  • :F:Fgörmediğimi nerden biliyosun efe düşüncemi söylüyorum sadece herkesin düşüncesi farklıdır

    Buna sakal yakışır dermiydin sen :A:A

  • Buna sakal yakışır dermiydin sen :A:A

     

    Çağataya yakışır tamda dediğim yüz var çağatayda:Do yüzden sakal güzel duruyor yüzünde ben yakıştırıyorum valla[DOUBLEPOST=1500243500][/DOUBLEPOST]

    Bülent Ersoy benim, Burcu Esmersoy @EFE UYSAL , Faik Öztürk @MasacRE- , Safiye Soyman @vadikızı , Dilberay @Forumdash , sen de Banu Alkan. :A

     

    :Fneyy safiye soyman mı ayy omu olurum ben be aa

  • Çağataya yakışır tamda dediğim yüz var çağatayda:Do yüzden sakal güzel duruyor yüzünde ben yakıştırıyorum valla

    Hadi ordan :A

  • Ben niye dilber ay:F kadın kadroda yok bile :F kendime bi ikon bulmam lazım :A

    Ne bileyim yazarken aklıma ilk sen geldin.  Dilberay da içli kadın, sen de öylesin. :A Dilberay kalın dudaklı, sen de öylesindir. :A

  • Ne bileyim yazarken aklıma ilk sen geldin.  Dilberay da içli kadın, sen de öylesin. :A Dilberay kalın dudaklı, sen de öylesindir. :A

    Beni mi hayal ediyorsun sen :bhr: assgsdagsadha:F

  • :Aay ne düşünürsen düşün sen ben yakıştırdım ayrıca Arasada yakışıyor sakal

    Hepsi sakallı zaten şuan :A:A

  • Hepsi sakallı zaten şuan :A:A

     

    :A:Abiliyorum ve  yakıştırıyorum işte ben

     

    size iyi sohbetler benim laptoptaki sıkıntı geçmedi zorlamıyım görüşürüz iyi geceler

Bir yorum bırakın