Spor Spor Haberleri

Denizli, İlk Maçında Gülemedi: 2-2

Yazan Bully

Süper Toto Süper Lig’in 13.haftasında Galatasaray, Kasımpaşa’ya konuk oldu. Sarı kırmızılı ekip, yeni teknik direktörü Mustafa Denizli ile çıktığı ilk maçta Kasımpaşa ile 2-2 berabere kalarak son haftalardaki kötü gidişatına dur diyemedi.

Karşılıklı ataklarla geçen tempolu maçta Galatasaray’ın golleri 13.dakikada Burak ve 51.dakikada Hakan Balta’dan gelirken, Kasımpaşa’nın golleri 32.dakikada Hakan Arslan ve 76.dakikada Cristian Titi’den geldi.

Bu sonuçla, Galatasaray 23, Kasımpaşa 20 puana yükseldi.

Yazar hakkında

Bully

No pain no gain..

34 Yorum

  • Beşiktaş'ın puan alamadığı haftayı muhakkak galibiyetle kapatmamız lazım. Hadi bakalım Denizli ilk maçını alır inşallah.

  • İlk yarı sonucu: 1-1

    Kasımpaşa'nın golünü vermediler, top çizgiyi rahat geçmişti..

    Ortada bir maç inşallah kazanırız.

  • Helal sana Hakan Balta. Asisti de Chedjou yaptı bu da ilginç bir detay. 😀 Yalnız golden önce ne bombaladık ya bu atak golle sonuçlanmasa üzülürdüm. 😀

  • Maçı izlemiyorum ama resimde gol çok net gözüküyor. Yazık valla. .[DOUBLEPOST=1448825803][/DOUBLEPOST]Oğlum bu ne lan şaka maka 😀

  • Çizgiye niye bu kadar taktınız anlamadım. Tamam top çizgiyi geçti de sonra Kasımpaşa 5 dakika sonra yeniden attı. Maç 1-1 durumdayken verilmese anlayacağım da sonra Kasımpaşa zaten attı. Bunu verseydi de öbürünü atamayacaklardı.

  • Allah belanızı versin ulan hepinizin rezil herifler benim gibi galatasarayı canından çok seven bi adamı futboldan soğuttunuz yazıklar olsun hepinize başka da bişey demiyorum

    biz iyi gün taraftarı değiliz biz ölümünü galatasaraylıyız ama ben ufaklıktan beri futbolu takip ediyorum bu kadar rezil bi kadro görmemiştim sen 3 kupayıda al diğer seneye bu kadroyla çık sizi Allah a havale ediyorum başka da bişey demiyorum

    çarşamba günkü atletico maçının özetini bile izlemedim bundan sonra da hiçbir gs maçını izlemeyecem

    adam gibi ruhunuzla oynayın amenna sağlam transfer yapın tutmasın amenna ama bu nedir ya burakla umut selçuk gibi adamlara muhtaç olduk ben bu adamlardan bıktım usandım artık bıktım bunlar yüzünden maç izlemek istemiyorum

    şu takımı baştan aşağı değiştirmedikçe de bi daha gs maçlarını izlemeyeceğim özetini bile

    yeter artık 8.olduğumuz zaman bile böyle bişey görmemiştim yazık günah ya

    galatasarayı seven hizmet eden kim varsa kovuyolar nerde çapsız var o geliyor başkan oluyor abdürrahim albayrak gibi adamları kovuyolar yediremiyorum artık bu adaletsizlikleri

  • Defans hattına bakıyorum Hakan tamam iyi stoper ama sol bek olmuyor sağ beke girmiyorum bile .Orta saha desen Selçuk topu alıp ne adam geçme var ne uzun pas var ne rakipi oyundan düşürme var hiçbir şey yok.Burak desen topu alıp süremiyor .Kadro her ne kadar şu an kötüde gözükse Ocak ayında takviye olursa bu senede şampiyon olur  olamazsakta Uefada en azından yarı finale gideriz.

  • Defans hattına bakıyorum Hakan tamam iyi stoper ama sol bek olmuyor sağ beke girmiyorum bile .Orta saha desen Selçuk topu alıp ne adam geçme var ne uzun pas var ne rakipi oyundan düşürme var hiçbir şey yok.Burak desen topu alıp süremiyor .Kadro her ne kadar şu an kötüde gözükse Ocak ayında takviye olursa bu senede şampiyon olur  olamazsakta Uefada en azından yarı finale gideriz.

    aga hayal kurma neyin yarı finaline gidiyorsun ne şampiyonluğu

    kadromuz çok zayıf bu takıma en az 10 tane futbolcu lazım fenerin bu sene yaptığı gibi baştan aşağı bir yenilenme şart

  • aga hayal kurma neyin yarı finaline gidiyorsun ne şampiyonluğu

    kadromuz çok zayıf bu takıma en az 10 tane futbolcu lazım fenerin bu sene yaptığı gibi baştan aşağı bir yenilenme şart

    Orta saha,sol bek,sağ bek alsak bu sene takımı götürür .Bak ben bugün arkadaşlarla  bjk maçını izledim . İlk yarı iyi oynadı lafım yok ama ikinci yarı iki pas yapamadılar bizim kadromuz beşiktaştan kötü değil bizim kadro fenerden kötü tamam ama fenerde oyun içi bütün olamadılar arkadaş biz neden takviye yapıp bu sezonda hayallerimizi gerçekleştiremiyeceğiz?

  • Olacak işmi bu ya iki defa öne geçtiği bir maçta üstünlüğü koruyamıyor Rize karşısında da aynı durum bu oyunla bu iş olmaz ya

  • Orta saha,sol bek,sağ bek alsak bu sene takımı götürür .Bak ben bugün arkadaşlarla  bjk maçını izledim . İlk yarı iyi oynadı lafım yok ama ikinci yarı iki pas yapamadılar bizim kadromuz beşiktaştan kötü değil bizim kadro fenerden kötü tamam ama fenerde oyun içi bütün olamadılar arkadaş biz neden takviye yapıp bu sezonda hayallerimizi gerçekleştiremiyeceğiz?

    aga bizim kadromuz fenerden de beşiktaştan da çok daha kötü adamların yedekleri bile bizimkilerden iyi şl de sağlam kadromuz olsa gruptan lider çıkardık

    en az 10 tane adam lazım bu iş bu adamlarla yürümez forvet yok bi kere

  • aga bizim kadromuz fenerden de beşiktaştan da çok daha kötü adamların yedekleri bile bizimkilerden iyi şl de sağlam kadromuz olsa gruptan lider çıkardık

    en az 10 tane adam lazım bu iş bu adamlarla yürümez forvet yok bi kere

    İstersen tek tek karşılaştırma yapalım  :).Fenerin kadrosu iyi bizden hemde 2 gömlek üstün ama bjk'den zayıf deme bana:D

  • A.Madrid maçından korkan Denizli'ye iyi oldu. Futbolcu anlamadı mı hocanın takıma guvenmedigini . Neymiş Denizli korkunun ecele faydası yokmuş)))

  • Bu kadroyla hangi hoca gelirse gelsin başarılı olamaz defans yol geçen hanı. Devre arasında acil takviyeler şart.

  • İstersen tek tek karşılaştırma yapalım  :).Fenerin kadrosu iyi bizden hemde 2 gömlek üstün ama bjk'den zayıf deme bana:D

    ya aga neyin karşılaştırması adamların yedek oyuncu kerim frei gibi çalım atabilen dikine gidebilen adam mı var bizde

    mario gomez gibi adam mı var

    burak umut selçuk bu 3 ünü topla gomezin sağ ayağı etmezler

  • ya aga neyin karşılaştırması adamların yedek oyuncu kerim frei gibi çalım atabilen dikine gidebilen adam mı var bizde

    mario gomez gibi adam mı var

    burak umut selçuk bu 3 ünü topla gomezin sağ ayağı etmezler

    Gomez diyorsun bana ya ha Demba Ba ha Gomez diyorum bak sana düşün.Kalecileri desen berbat ötesi diyebilirim Kerim Frei dediğin adam 1.sınıf anadolu topçusu :D.Beck önünü göremiyor diyorum sana sol bekleri desem bizim olcandan farkı yok .Demek istediğim Bjk kadrosu bizden iyi değil .Q7 emekli zamanı gelmiş onuda eklemek lazım 😀

  • Gomez diyorsun bana ya ha Demba Ba ha Gomez diyorum bak sana düşün.Kalecileri desen berbat ötesi diyebilirim Kerim Frei dediğin adam 1.sınıf anadolu topçusu :D.Beck önünü göremiyor diyorum sana sol bekleri desem bizim olcandan farkı yok .Demek istediğim Bjk kadrosu bizden iyi değil .Q7 emekli zamanı gelmiş onuda eklemek lazım 😀

    yapma aga yapma bu rezil kadromuzu savunma şampiyonlar liginde bu kadar basit gruptan çıkamadım yapma kadromuz çok çok zayıf

    bjk nin ileri uç elemanları gökhan töre bile yeter bizde kim var ya çalım atan 1 tane adam yok bizde selçuk 3 metre top süremez sneijder in oynayacağı adam yok

    gomez şuan Türkiye nin en iyi futbolcusudur bu adam 3 sene önce bayernde 75 gol attı gol makinası

    bizde de traş makinaları var

  • yapma aga yapma bu rezil kadromuzu savunma şampiyonlar liginde bu kadar basit gruptan çıkamadım yapma kadromuz çok çok zayıf

    bjk nin ileri uç elemanları gökhan töre bile yeter bizde kim var ya çalım atan 1 tane adam yok bizde selçuk 3 metre top süremez sneijder in oynayacağı adam yok

    gomez şuan Türkiye nin en iyi futbolcusudur bu adam 3 sene önce bayernde 75 gol attı gol makinası

    bizde de traş makinaları var

    Hacı sen yapma ben bu kadroyu savunmuyorum diyorum ki bu kadro çok kötü eğer ocakta 3 takviye olmazsa bu sene cacık olmaz diyorum takviye olursada bu sene ligde sonuna kadar gider şampiyon oluruz olamazsakta Uefada en az yarı final oynarız diyorum ve son olarakta Bjk kadrosuna bakıyorum bizden iyi değil diyorum .Bayern Münihe Umutu koy 50 gol atar sen düşün 😀

  • Mustafa Denizli de sihirbaz değil ara transfer dönemine kadar topu ayağında tutan adam gibi oynayan bir takım çıkarsa Galatasaray'dan çok rahat puan alır. Devre arası transferleri çok önemli nokta atışı transferler şart.

    Sağ bek- Melo tarzı orta saha ve forvet lazım bu takıma.[DOUBLEPOST=1448837531][/DOUBLEPOST]Devre arasına kadar bence Galatasaray maçlara böyle çıkmalı böyle çıkarsa belki gol yemenin önüne geçebilir. Bi de Hamit vardı noldu ona 12-13 sezonunda oynadı gerisinde hep sakat?

  • Hacı sen yapma ben bu kadroyu savunmuyorum diyorum ki bu kadro çok kötü eğer ocakta 3 takviye olmazsa bu sene cacık olmaz diyorum takviye olursada bu sene ligde sonuna kadar gider şampiyon oluruz olamazsakta Uefada en az yarı final oynarız diyorum ve son olarakta Bjk kadrosuna bakıyorum bizden iyi değil diyorum .Bayern Münihe Umutu koy 50 gol atar sen düşün 😀

    umutu bayernde top toplayıcı bile yapmazlar aga ne 50 golü 😀

  • umutu bayernde top toplayıcı bile yapmazlar aga ne 50 golü 😀

    Orada gönderme yaptım işte:D Umut bile diyorum bak 😀

Bir yorum bırakın