Magazin

İlhan Şeşen’den Şok Eden Hareket!

Yazan xBUGRAx

Usta şarkıcı ve oyuncu İlhan Şeşen bugün sokak ortasında yaptığı şok eden hareketle hayranlarını şaşırttı!

Bodrum’da tatil yapan ve son olarak Paramparça dizisinde rol alan sevilen isim bugün bir bankanın ATM’sinden para çekerken görüntülendi. Parasını çektikten sonra ise bankanın duvarına işedi!

Sokak ortasında kimseye aldırmadan tuvaletini yapan İlhan Şeşen daha sonra olay yerinden ayrıldı.

İşte o görüntüler:

İlhan Şeşen yolun ortasına tuvaletini yaptı

İlhan Şeşen yolun ortasına tuvaletini yaptı

 

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

xBUGRAx

14 Yorum

  • Alzaymr başlangıcı belki?

    Alzheimer başlangıcı olsa kart şifresi vs. gibi şeyleri de unutmuş olması gerekmez mi? Gerçi böyle bir hareketi nasıl yapmış olabilir anlamıyorum. Kafası mı güzeldi ki? Yine de hiçbir neden bu hareketinin rezilliğini örtmeye yetmiyor. İnsan ve hayvan arasındaki temel farklardan birisi bu tuvalet kültürü…

  • Alzheimer başlangıcı olsa kart şifresi vs. gibi şeyleri de unutmuş olması gerekmez mi? Gerçi böyle bir hareketi nasıl yapmış olabilir anlamıyorum. Kafası mı güzeldi ki? Yine de hiçbir neden bu hareketinin rezilliğini örtmeye yetmiyor. İnsan ve hayvan arasındaki temel farklardan birisi bu tuvalet kültürü…

    Başlangıç dememin sebebi zaten bu soruları benimde sormam :X eğer ki araba onunsa araba da sürmemesi gerek:X ne biliyoruz ki para çekebildi?

  • Başlangıç dememin sebebi zaten bu soruları benimde sormam :X eğer ki araba onunsa araba da sürmemesi gerek:X ne biliyoruz ki para çekebildi?

    Haberi yapan kişiler görmüştür haliyle. Parasını çekerken görüntülendiğini de belirtmişler işte. :X

     

    Alzheimer seçeneği dolayısıyla devre dışı kalıyor. Başlangıcında da insanın unuttuğu bir çok şey oluyor tehlikeli çünkü. Bu adamın yaptığı tamamen yaşının verdiği umursamazlıktan kaynaklanıyor…

  • Haberi yapan kişiler görmüştür haliyle. Parasını çekerken görüntülendiğini de belirtmişler işte. :X

     

    Alzheimer seçeneği dolayısıyla devre dışı kalıyor. Başlangıcında da insanın unuttuğu bir çok şey oluyor tehlikeli çünkü. Bu adamın yaptığı tamamen yaşının verdiği umursamazlıktan kaynaklanıyor…

    Bilemicem adam baya yaşlı :X aklıma ilk o geldi. Alzaymr  yakınen tanışmaya müzdarip oldugum bi vaka:( Neyse eğer alzaymrsa Allah şifasını yok değilse senin gibi dediğinse Allah belasını :F

  • Alzheimer başlangıcı olsa kart şifresi vs. gibi şeyleri de unutmuş olması gerekmez mi? Gerçi böyle bir hareketi nasıl yapmış olabilir anlamıyorum. Kafası mı güzeldi ki? Yine de hiçbir neden bu hareketinin rezilliğini örtmeye yetmiyor. İnsan ve hayvan arasındaki temel farklardan birisi bu tuvalet kültürü…

    Alzheimer etksini tüm gün göstermez ki. Parasını çektikten sonra da yakın geçmişini unutmuş olabilir.

  • Bilemicem adam baya yaşlı :X aklıma ilk o geldi. Alzaymr  yakınen tanışmaya müzdarip oldugum bi vaka:( Neyse eğer alzaymrsa Allah şifasını yok değilse senin gibi dediğinse Allah belasını :F

    Alzheimer olması gerçekten daha kötü bir durum olur ki umarım o nedenden dolayı da yapmamıştır bunu. Fakat utanması gerek. Kameralara yakalandığı için değil bunu sokakta yaptığı için. :X

  • Çimlere (ıssız alanlardaki) falan işenir de duvarın dibinde olunca ilginç görünüyor. Yani rezalet boyutuna getirilmesi gereksiz. :A

Bir yorum bırakın