Dizi & TV Haberleri

Gizem Denizci ‘Kiralık Aşk’ Dizisinde!

Yazan Yiğitt

Star TV’nin sevilen dizisi ”Kiralık Aşk”ın kadrosuna yeni bir isim katıldı!

Yapımcılığını Ortaks Film’in üstlendiği,  başrollerinde Elçin Sangu, Barış Arduç, Seçkin Özdemir, Müjde Uzman, Nergis Kumbasar, Onur Büyüktopçu, Levent Ülgen, Kerem Fırtına ve Sanem Yeles’in yer aldığı dizinin kadrosuna son olarak ‘Aşk Yeniden’ dizisinde rol alan Gizem Denizci dahil oldu.

‘Kiralık Aşk’ yeni sezonun ilk bölümüyle 23 Eylül Cuma günü Star’da!

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

Yiğitt

[center]

[/center]

31 Yorum

  • Fragmanda gördüm. 😀

    Sen Aşk Yeniden'i izlemiştin, iyi mi bare oyunculuğu? :A

    aşk yenidende rolü çok azdı pek bir şey diyemicem :F

  • iso ya yapacaklar bunu @Çiğdem- @Yiğitt 😀

    diziye alınan oyuncuları hiç beğenmedim  keşke koriş bırakmasaydı oyuncu dizinin jstını o bıraktıktan sonra tozuttular sude ve tatlı intikamdakı kızı alarak falan şimdide müjde seçkin bu kız falan :F

  • diziye alınan oyuncuları hiç beğenmedim  keşke koriş bırakmasaydı oyuncu dizinin jstını o bıraktıktan sonra tozuttular sude ve tatlı intikamdakı kızı alarak falan şimdide müjde seçkin bu kız falan :F

    Koriş bırakmasaydı derken? (b) O dizide zaten?

  • Koriş bırakmasaydı derken? (b) O dizide zaten?

    aa yok oyunculuğu değil jastı  yani kiralık aşkın oyuncu jastını onur bey belirliyormuş korişe uygun oyuncu bulamayınca o koriş olmuş ama ilk 15 bölüm falan yine oyuncu seçimlerini o yapmaya devam ediyordu sonra bıraktı o bıraktıktan sonra berbat oyuncu seçimleri alınmaya başlandı :F

  • aa yok oyunculuğu değil jastı  yani kiralık aşkın oyuncu jastını onur bey belirliyormuş korişe uygun oyuncu bulamayınca o koriş olmuş ama ilk 15 bölüm falan yine oyuncu seçimlerini o yapmaya devam ediyordu sonra bıraktı o bıraktıktan sonra berbat oyuncu seçimleri alınmaya başlandı :F

    Seçkin Özdemir çok iyi isim, laf yok lütfen :A

  • Seçkin Özdemir çok iyi isim, laf yok lütfen :A

    ayy boş versene sen bee ben eşkiyadan müjdeyi kovdurana kadar her hafta beddualar okudum tam kurtuldum  kadın yasemin rolunde hemde kiralık aşka geldi :F

    seçkin desen dizi batırma uzmanı alyazmalımda tanıdım keşke tanımaz olaydım her yıl dizi batırmadan rahat duramıyor şimdide bizi batırmaya gelmiş :A

  • ayy boş versene sen bee ben eşkiyadan müjdeyi kovdurana kadar her hafta beddualar okudum tam kuruldum kadın yasemin rolunde hemde kiralık aşka geldi :F

    seçkin desen dizi batırma uzmanı alyazmalımda tanıdım keşke tanımaz olaydım her yıl dizi batırmadan rahat duramıyor şimdide bizi batırmaya gelmiş :A

    Seçkin Özdemir aslında hem yakışıklı, hem kaslı, hem de başarılı bir oyuncu. Neden bu konuda yüzü gülmüyor anlamıyorum. 🙁

  • Seçkin Özdemir aslında hem yakışıklı, hem kaslı, hem de başarılı bir oyuncu. Neden bu konuda yüzü gülmüyor anlamıyorum. 🙁

    diğer dizilerini bilemicem cnm ama alyazmalımda çok kötü oynadı barış falay eziyordu onu vlla oyunculuğuyla :F

  • diğer dizilerini bilemicem cnm ama alyazmalımda çok kötü oynadı barış falay eziyordu onu vlla oyunculuğuyla :F

    Aslında orada da iyiydi, ben seviyorum orada. Bir Barış Falay ile bunu bir tutmak da olmaz şimdi. 😀 Tabi Barış Falay daha iyi olacak, açık ara hem de. Hem Seçkin'in ilk oynadığı dizisi değil mi? Başrolle gelmişti ve üzerinden çok da iyi kalkmıştı.

  • Aslında orada da iyiydi, ben seviyorum orada. Bir Barış Falay ile bunu bir tutmak da olmaz şimdi. 😀 Tabi Barış Falay daha iyi olacak, açık ara hem de. Hem Seçkin'in ilk oynadığı dizisi değil mi? Başrolle gelmişti ve üzerinden çok da iyi kalkmıştı.

    ilk galiba bende orda ilk izledim çünkü sonra sırasıyla sürekli dizi batırmaya başladı bukadar başarısız birisi nasıl hala iş buluyor tuhaf yakışıklıysa manken olsun ayoll :A :A :A

  • ilk galiba bende orda ilk izledim çünkü sonra sırasıyla sürekli dizi batırmaya başladı bukadar başarısız birisi nasıl hala iş buluyor tuhaf yakışıklıysa manken olsun ayoll :A :A :A

    Ay Yapım adamı ilk dizisiyle nasıl başrole koymuş, onu da anlamadım. :F

    Tutan diziyle geldi işte, baktı dizi tutturamıyorum bu yola başvurdu. :F

  • Ay Yapım adamı ilk dizisiyle nasıl başrole koymuş, onu da anlamadım. :F

    Tutan diziyle geldi işte, baktı dizi tutturamıyorum bu yola başvurdu. :F

    hahah iyi halt etti ayoll ocak ayına kadar inş yayından kalkmayız :F :F :F

  • ayy boş versene sen bee ben eşkiyadan müjdeyi kovdurana kadar her hafta beddualar okudum tam kurtuldum  kadın yasemin rolunde hemde kiralık aşka geldi :F

    seçkin desen dizi batırma uzmanı alyazmalımda tanıdım keşke tanımaz olaydım her yıl dizi batırmadan rahat duramıyor şimdide bizi batırmaya gelmiş :A

    Müjde Uzman Yasemin olarak değil başka bir karakterle geldi adı Seda Berensel'miş hatta.  :X

  • hahah iyi halt etti ayoll ocak ayına kadar inş yayından kalkmayız :F :F :F

    Ay Yapım adamı ilk dizisiyle nasıl başrole koymuş, onu da anlamadım. :F

    Tutan diziyle geldi işte, baktı dizi tutturamıyorum bu yola başvurdu. :F

    İlk dizi derken 😮

    Muhteşem yüzyılda hürremin eski sevgilisi leo rolü sayesinde seçildi al yazmalıma 🙂

  • İlk dizi derken 😮

    Muhteşem yüzyılda hürremin eski sevgilisi leo rolü sayesinde seçildi al yazmalıma 🙂

    aaaa palyaçoya benzeyen soytari gibi bir yabancı oyuncu vardı sanırım muhteşem yüzyılda leomuydu evet o seçkinmiydi :F :F :F @Yiğitt @xemrexxx

  • aaaa palyaçoya benzeyen soytari gibi bir yabancı oyuncu vardı sanırım muhteşem yüzyılda leomuydu evet o seçkinmiydi :F :F :F @Yiğitt @xemrexxx

    Evet, Leo Seçkin'di. :A Neresi palyaçoymuş. :T:

  • Evet, Leo Seçkin'di. :A Neresi palyaçoymuş. :T:

    hiç resmine bakmadan soyratı gibi kalmıştı aklımda doğru kalmış şu tipe bak ayol :A

  • aaaa palyaçoya benzeyen soytari gibi bir yabancı oyuncu vardı sanırım muhteşem yüzyılda leomuydu evet o seçkinmiydi :F :F :F @Yiğitt @xemrexxx

    Evet, Leo Seçkin'di. :A Neresi palyaçoymuş. :T:

    tabisi de memeleri var:A

  • Bu kız da Koriş'e mi partner olarak geliyor acaba :A @Çiğdem- @xemrexxx @cookies

    Aşk Yeniden'den pek çıkaramadım ama hayırlı olsun. 🙂

    isoya yapacaklarmış  :A  korişe boylu poslu bir herif partner olur :A

    koriş parlak sever kız çikinella senle @Yiğitt ten ne eksiği var hatta ikinizi topla bir koriş etmez:A

  • isoya yapacaklarmış  :A  korişe boylu poslu bir herif partner olur :A

    koriş parlak sever kız çikinella senle @Yiğitt ten ne eksiği var hatta ikinizi topla bir koriş etmez:A

    RTÜK ona izin vermez ki en son Mükemmel Çift dizisinde olmuştu o da 9 bölümde bitti zaten :A Koriş yine bu sezon da krizlere girecek anlaşılan. :A

  • RTÜK ona izin vermez ki en son Mükemmel Çift dizisinde olmuştu o da 9 bölümde bitti zaten :A Koriş yine bu sezon da krizlere girecek anlaşılan. :A

    ayol mükemmel çift dizisinde parlak oğlan yüz vermiyordu ötekine :F

  • ayol mükemmel çift dizisinde parlak oğlan yüz vermiyordu ötekine :F

    Güzel diziydi aslında ama Kanal D çok çabuk bitirdiydi. 😀 Melekler Korusun'un karşısına koyarak ipini çekmişti kanalın :A

  • Güzel diziydi aslında ama Kanal D çok çabuk bitirdiydi. 😀 Melekler Korusun'un karşısına koyarak ipini çekmişti kanalın :A

    Kanal D ne yaptıysa doğrusunu yapmıştır. :T:

  • @Yiğitt ve @Forumdash tan esinlenerek fark-ı tims diyorum :bhr:

    Melekler Korusun, Kavak Yelleri gibi bir gençlik dizisi bekliyorum Tims'den artık, taktı Muhteşem Yüzyıl'a bu gidişle hırs yapıp tutmadıkça Abdülhamit'e kadar her sezon konsept değiştirecekler. :A

  • Melekler Korusun, Kavak Yelleri gibi bir gençlik dizisi bekliyorum Tims'den artık, taktı Muhteşem Yüzyıl'a bu gidişle hırs yapıp tutmadıkça Abdülhamit'e kadar her sezon konsept değiştirecekler. :A[DOUBLEPOST=1472243425][/DOUBLEPOST]

    Kabul et Kanal D batırınca tam batırıyor Kayıp Şehir'e yaptıkları da mı doğruydu? Diziyi oradan oraya attı :T:

    meral okayın planı zaten my den sonra abdülhamit devriydi.ss hatta yine okan yalabıkla çalışacaktı.ss timur ne diye kösemi yaptıysa:(

Bir yorum bırakın