Yabancı Dizi Haberleri Yabancı Diziler

Game Of Silence Tanıtım Fragmanı Yayınlandı!

Yazan Harunnn60

Suskunlar dizisinin uyarlaması olan Game Of Silence’nin tanıtım fragmanı sonunda yayınlandı. Dizinin yönetmen koltuğunda ise Ejderha Dövmeli Kız  filminin yönetmeni Niels Arden Oplev oturuyor.

Dizinin yeni bölümleri NBC’de ekrana gelecek.

(Videonunun HD sürümü yakında eklenecek)

CN5lEK5WoAErRCU

Post Ratings:
Like
Like x 2

Yazar hakkında

Harunnn60

[IMG]http://i.hizliresim.com/7A6zjY.jpg[/IMG]

16 Yorum

  • Ben pek sevemedim malesef oyuncuların bazıları kötü. NBC kanalı ölüm kanalı resmen geçen yıl adamlar 11 yeni dizi başlatmış 10 tanesini sezon sonu bitirmişler tek 1 diziyi kaldırmamışlar. :F Oranın Show TV'si resmen. Yinede ilk bölüme bakarım ama bizim ki daha iyi bence.:)

  • Bu fragmana göre bizim Suskunlar'ı daha iyi buldum ama ilk bölümü izleyip öyle yorum yapmak lazım bakalım.. Bu arada NBC yanlış bir seçim çok uzun ömürlü olacağını sanmıyorum..

  • Benim bata hoşuma gitti izleyeceğim suskunlari da izliyordumm bunu da izlicem mutlu oldum su an :love1::oley::A:Z

  • Yalnız fragman Sleepers'e daha çok benziyor ama gerçekten Sleepers dururken uyarlamanın uyarlamasını yapmaları yazık olmuş. Heralde Sleepers yapımcıları ile anlaşamamış olsalar gerek.

  • Yalnız fragman Sleepers'e daha çok benziyor ama gerçekten Sleepers dururken uyarlamanın uyarlamasını yapmaları yazık olmuş. Heralde Sleepers yapımcıları ile anlaşamamış olsalar gerek.

    Her ikisi ile anlaşmışlardır belki de.:D

  • Her ikisi ile anlaşmışlardır belki de.:D

    Mercedes dururken kim ne yapsın Şahini? 😀

    Suskunlar elbette ilk bölümleri olarak Türkiye kalitesi üstünde. Ama sonradan bozduğu da aşikar.

  • Mercedes dururken kim ne yapsın Şahini? 😀

    Suskunlar elbette ilk bölümleri olarak Türkiye kalitesi üstünde. Ama sonradan bozduğu da aşikar.

    Ama şöyle bir şey var suskunlar 29 bölüm sürdü yani dizi tutarsa illa ki kitaptan alacaklar. 😀

  • ben izlemeyi düşünüyorum türkiyedeki suskunlarn konusu ilgimi çekmişti ama türk versionu malesef iyi bulmamıştım izlememiştim  ama ilgi çekici bir senaryo fragmanda iyi görünüyor yabancı versionu daha iyi olucaktır zaten  izlemeyi düşünüyorum kesinlikle :-):-):-)

  • suskunlara çok benziyor fragman :X

    @Tolstoyevski 26 bölümlük malzeme varken (oraya göre 2 sezon) filmle uğraşmak istememişlerdir:)

    @Forumdash @batuhankaralar sizin son noldu:A

    Forumdash ortalıkta yok hala adamla uğraşıyorsun. :A[DOUBLEPOST=1441562355][/DOUBLEPOST]

    ben izlemeyi düşünüyorum türkiyedeki suskunlarn konusu ilgimi çekmişti ama türk versionu malesef iyi bulmamıştım izlememiştim  ama ilgi çekici bir senaryo fragmanda iyi görünüyor yabancı versionu daha iyi olucaktır zaten  izlemeyi düşünüyorum kesinlikle :-):-):-)

    Fantezik değil yalnız bu ona göre yani. 😀

  • suskunlara çok benziyor fragman :X

    @Tolstoyevski 26 bölümlük malzeme varken (oraya göre 2 sezon) filmle uğraşmak istememişlerdir:)

    @Forumdash @batuhankaralar sizin son noldu:A

    Forumdash ortalıkta yok hala adamla uğraşıyorsun. :A[DOUBLEPOST=1441562355][/DOUBLEPOST]

    Fantezik değil yalnız bu ona göre yani. 😀

    fragman güzel duruyor buna bakmak lazım yerli versiyonu sevmemiştim 🙂

  • fragman güzel duruyor buna bakmak lazım yerli versiyonu sevmemiştim 🙂

    Başrol oyuncuları biraz tırt gibi sanki. 😀

Bir yorum bırakın