Selam dünyalı,

Sence de artık üye olarak devam etmenin zamanı gelmedi mi? Üstelik şimdi Fav10'a üye olmak aşırı kolay. Ücretsiz olduğunu söylemeye bile gerek yok zaten?

Eğer Facebook'un varsa buraya tıkla anında giriş yap.

Eğer Facebook'un yoksa şuraya tıkla ve 1 dakikada işlemi tamamlayıver.

Olur mu? İnan, pişman olmayacaksın.

Netflix The Haunting of Hill House 1.Sezon Yorumları

Bu konu 'Yabancı Dizi Yorumları' forumundadır ve Çiğdem- tarafından 19 Ekim 2018 başlatılmıştır.

  1. Çiğdem-

    Çiğdem- Moderatör
    Moderatör

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    119,875
    Bir çok önemli unsur vardı ama bölümü 6 mıydı bilmiyorum yorumunda görürüm :A :A :A
     
    • Güldürdün Güldürdün x 1
  2. Harunnn60

    Harunnn60 Süper Moderatör
    Süper Mod.

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    47,990
    1x3

    Güzel bir bölümdü..

    Spoiler

    Bu bölümde lezbiyen kızın hikayesini işlediler başlarda çok soğuk bulduğum karakterdi ama bu bölüm biraz ısındım. :A
    Gittiği evde üvey babası ile el sıkışınca kadında bir tuhaflık oldu daha sonra polisleri arayınca babanın kıza cinsel taciz yaptığını anladım hemen..

    Daha sonra ölen kardeşinin elini tutunca orada çığlık filan attı bak o sahne iyiydi. :A o sahneden sonra ben şöyle bir şey düşündüm bu kadın elleri tutunca bir şeyler görüyor @MasacRE-  de aynısını demiş.
    geçmişte evden kaçarken babası da elini tutunca yine çığlık attı. babanın cinsel taciz yaptığını düşünmüyorum başka bir şey vardır elbet..


    @destere @kerem @xemrexxx @Çiğdem- @MasacRE- @Maskeli Fedai @DarkLegenD
     
    • Harika Harika x 3
    • Beğendim Beğendim x 2
  3. Çiğdem-

    Çiğdem- Moderatör
    Moderatör

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    119,875
    @destere bu bölüm taciz var demiş ve hemen ahlak bekçisi @DarkLegenD   koşa koşa gelmişti :F Kendin gibimi sanıyorsun herkesi sapık diyee carlıyordu çantasını kafasına vuralak :A :A :A
     
    • Güldürdün Güldürdün x 3
  4. Harunnn60

    Harunnn60 Süper Moderatör
    Süper Mod.

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    47,990
    1x4

    İlk 3 bölüme göre daha iyiydi. :D Bir sahnesi vardı film sahnesi gibi çekilmişti beğendim. :D

    Spoiler

    Bu bölümde uyuşturucu bağımlısı genci izledik. Oynayan oyuncu da iyi oynamış. diğer kardeşler pek duygu geçişlerini yapamıyorlar. :A Benim anlamadığım ve biraz sinilendiğim bu adamın neden üvey evlat muamelesi görmesi böyle. tamam içiyor ediyor filan ama köpekleri gibi davranıyorlar adamı. gel şimdi git şimdi filan. :A Adamda ne kadar iyi niyetli gitti kıza 200 dolar verdi kız tabi sattı hemen çocuğu. :F

    Biraz gerildiğim sahne ise evde ki bir hayalet adamın şapkasını aramasıydı , o sahnede yatağın altına saklanınca çocuk daha gerilimli oldu, sonda o adam yüzünü dönünce annesi çıktı, tüm olaylar anneye doğru gidiyo bence bakalım. :A
     
    • Harika Harika x 2
    • Beğendim Beğendim x 1
  5. Harunnn60

    Harunnn60 Süper Moderatör
    Süper Mod.

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    47,990
    Hahah evet okudum :A Zannetmiyorum öyle bişi olacağını :A

    Annesi ile babasının diyalogları çok yapay dizide, orada senaryo yetersiz kalıyor.. küçük oyuncular daha iyi oynuyor :A
     
    • Güldürdün Güldürdün x 1
  6. Çiğdem-

    Çiğdem- Moderatör
    Moderatör

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    119,875
    Bu  dizide öcüler gece yataklara geliyor :F İlk izlerken yatarkan bir arkama dönme alışkanlığı oluşmaya baslamıstı bende neyseki geçti diziyi bitirince :F
     
    • Güldürdün Güldürdün x 1
  7. DarkLegenD

    DarkLegenD Favori Üye
    Favori Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    17,058
    Baba gibi baba kendisi, tabii ki de savunacağım. :A
     
    • Güldürdün Güldürdün x 1

Sayfayı Paylaş