Selam dünyalı,

Sence de artık üye olarak devam etmenin zamanı gelmedi mi? Üstelik şimdi Fav10'a üye olmak aşırı kolay. Ücretsiz olduğunu söylemeye bile gerek yok zaten?

Eğer Facebook'un varsa buraya tıkla anında giriş yap.

Eğer Facebook'un yoksa şuraya tıkla ve 1 dakikada işlemi tamamlayıver.

Olur mu? İnan, pişman olmayacaksın.

TVen İtiraf Ediyoruz - 20. Bölüm | 13.01.2018

Bu konu 'Fav10 Yarışma ve Program Etkinlikleri' forumundadır ve Ahmed tarafından 13 Ocak 2018 başlatılmıştır.

  1. batuhankaralar

    batuhankaralar FF Premium+
    Favori Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    17,105
    İddiaların hepsini okudum, topluca bir yorumum olacak.

    "Yiyin birbirinizi :A"
     
  2. Thequeer

    Thequeer Favori Üye
    Favori Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    2,694
    Kardeş kardeş yaşamak istemeyenler gidiyor beybi :A
     
    • Güldürdün Güldürdün x 2
  3. DarkLegenD

    DarkLegenD Favori Üye
    Favori Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    15,568
    Maalesef,

     
    • Güldürdün Güldürdün x 1
  4. Çiğdem-

    Çiğdem- Moderatör
    Moderatör

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    106,196
    Şöyle bir tepeden aşşağıya göz gezdirdim yine ama @sokak sanati itirafını dikkatlice bakıp okudum yorumlarda gözüme takıldı :A

    @sokak sanati Uzun zamandır itiraf yapmadığını bende biliyorum , uzun zamandır da olaylardan da aynı şekilde uzak @Harunnn60 ile ben en yakın şahitleriz , forumda zaten kabuğuna çekildi  bir takım reelden dolayı bunun sebepleri var uğraştığı daha önemli şeyler var şimdi onlara deyinmiyeyim bukadarı bilinse yeter , sessiz sakin kendi halinde takılıyor itirafları oyüzden yerinde bulmadım . Bizzat biliyorum çünkü neler yapmadığınıda biliyorum nelerle meşkul oldunuda biliyorum beni az çok tanıyanda zaten sözüme irtibat eder :bhr::bhr::bhr:

    @Ahmed Eline sağlık çok içli dışlı olamıyorum itiraf programıyla ama büyük emek veriyorsun :bhr:
     
    • Harika Harika x 2
    • Aynen Aynen x 1
  5. S.G.A.T.

    S.G.A.T. Moderatör
    Moderatör Fikir Adamı

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    25,000
    Emeğine sağlık :D @Ahmed
    Bence bu doğru yaklaşım değil. Bu mantıkla Dünyada hiç bir yasak uygulanmamalı. Sonuçta hepsi illa ki birilerinin özgürlüğünü kısıtlıyordur. Zeynep'e itiraf yazılmasının yasaklanmasının özgürlüğümüzün kısıtlanmasıyla alakası olduğunu düşünmüyorum. Yasaklar ve kurallar insanlara daha iyi yaşam sunulması için mevcutlar. Şu andaki durumda bu tarz itiraflar zaten zor dönemler geçiren forumumuzu daha da sıkıntıya sokuyor. Artık o da banlandı. Konu kapandı. Keşke bundan sonra onunla ilgili hiç bir şekilde itiraf kabul etmesen. :D Bu arada ben de Dosi ile ilgili itiraf yapmıştım zaten. Kuralı görünce geri çektim. :)
    Aserat'ın da bir çok hatası olsa da çok fazla gereksiz yüklenilmiş. Üslup ve davranış şekli olarak konuşulabilecek, medeni biri. Özellikle forumdaki emeği çok saçma bir şekilde küçümsenmiş. Bu kadarını haketmiyor Ayrıca ceza alan ilk yönetici falan da değil. O nereden çıktı. :D Zamanında banlanan co-adminler vardı. :D
     
    #65 S.G.A.T., 14 Ocak 2018
    Last edited: 14 Ocak 2018
    • Harika Harika x 1
  6. YıldırıM

    YıldırıM Favori Üye
    Favori Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2013
    Mesajlar:
    13,500
    İyi benlik bir şey yok.
    Yalniz ne çok olay varmış ya. Bunlar hep özel sohbetlerden kaynaklanıyor bence. İkiyüzlü insan çokmuş gerçekten de forumda.
     
  7. papuleoo

    papuleoo Well-Known Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    13,696
    Yakında Admin olunca bu sorunu en kısa zamanda çözeceğim inşallah :)
     
    • Güldürdün Güldürdün x 1
  8. sokak sanati

    sokak sanati Emekli
    Emekli ♪♪ MusicSurvivor 7.Sezon Şampiyonu ♪♪

    Katılım:
    23 Şubat 2013
    Mesajlar:
    75,401
    Bu arada Atacan ile ilgili de itirafı ben yapmadım. Kaç gündür aklımda konu kilidi açılmışken yazayım. Tam üstüme kalacak bi itiraf daha. Zaten çocuk baba dolmaya yer arıyor belirtmek istedim.:A[DOUBLEPOST=1516257460][/DOUBLEPOST]Aslında tekrar okudumda pekte üstüme kalacak gibi değil üslup baya değişik cidden kim merak ettim.:A
     
  9. xemrexxx

    xemrexxx Favori Üye
    Favori Üye

    Katılım:
    18 Mart 2012
    Mesajlar:
    157,250
    kız kim bu ergen sürekli bir kişiyi hedef seçip aynı tarz itiraflarda bulunuuyor:F
     

Sayfayı Paylaş