Yabancı Dizi Haberleri Yabancı Diziler

Fear the Walking Dead’ın Webisodes Bölümü Geliyor!

maxresdefault
Yazan Harunnn60

Uçakta zombi paniği Fear the Walking Dead’ın ilk Webisodes’i olacak!

Fear’ın ilk sezon finalinden sonra yayınlanacak olan Webisodes, uçakta zombi saldırısına uğrayan yolcuların hayatta kalmasını konu edinecek.

Webisodes için sürekli göndermeler yapan yapımcılar Fear the Walking Dead’in ilk bölümlerinde havada dolaşan uçağı sürekli yakan markaja almışlardı.

Flight 462’den ilk fotoğraf paylaşan AMC diğer webisodeslere göre çıtayı baya yükseltti.  Webisodes 4 Ekim’de yayınlanacak.

 

Webisodes nedir?

Webisode sadece internet platformları üzerinde oynatılan klasik bir TV dizisinden çok daha kısa (genellikle 4 ila 10 dk arası) olan küçük dizilerdir.

Post Ratings:
Like
Like x 4

Yazar hakkında

Harunnn60

[IMG]http://i.hizliresim.com/7A6zjY.jpg[/IMG]

36 Yorum

  • Webisodesu internete özel bölüm olarak veya web dizisi olarak çevirebiliriz herhalde. Bir bu eksikti. 😀

  • Webisodesu internete özel bölüm olarak veya web dizisi olarak çevirebiliriz herhalde. Bir bu eksikti. 😀

    The Walking Dead içinde yapıyorlardı. 😀 Niye bu dizide eksik kalsın ki. :A

  • ayy yok izlemem ayy zatens ezon finali gelsede biraz kafamız rahatsalasa diye bekliyoruz biraz dinlememiz lazım bence :A:A:A

    webaidose nedir ya ? @Harunnn60  başımıza yeni keşifler sardı:) ben TWD ve Z. nation haricinde  haricinde hiçbi zombi dizisi  izlemeyi düşünmüyorum tepsidosu kalsın :))[DOUBLEPOST=1445121892][/DOUBLEPOST]

    Her biri bir dakikadan az olan diğer bölümler her Pazar günü online ve yine aralarda izlenebilecek derken tam olarak ne kastediliyor? http://variety.com/2015/tv/news/fear-the-walking-dead-flight-462-web-series-zombie-airplane-1201603874/

    yani bunu artık izlemeyin TWD size yeterli diyor ben onu anladım :))

  • webaidose nedir ya ? @Harunnn60  başımıza yeni keşifler sardı:) ben TWD ve Z. nation haricinde  haricinde hiçbi zombi dizisi  izlemeyi düşünmüyorum tepsidosu kalsın :))

    ''Webisode sadece internet platformları üzerinde oynatılan klasik bir TV dizisinden çok daha kısa (genellikle 4 ila 10 dk arası) olan küçük dizilerdir.''

    Fear'ı izleyeceksin senin sevdiğin kız oynuyor dizide. :F

  • ''Webisode sadece internet platformları üzerinde oynatılan klasik bir TV dizisinden çok daha kısa (genellikle 4 ila 10 dk arası) olan küçük dizilerdir.''

    Fear'ı izleyeceksin senin sevdiğin kız oynuyor dizide. :F

    4 dakikaysa tamam reklam niyetine izleriz arada kaynar ben uzun bişey sandım :))

    fear da kim vardı ? kızı hatırlamadım şimdi 🙂

  • 4 dakikaysa tamam reklam niyetine izleriz arada kaynar ben uzun bişey sandım :))

    fear da kim vardı ? kızı hatırlamadım şimdi 🙂

    Yok bu 4 dk'lık şeyi demedim ben izlemene gerek yok onun. 😀

    Fear 6 bölüm TWD'nin kardeş dizisi. 😀 Neyse işte bu kız var. Bu kızı beğeniyorum demiştin dizinin haberlerinde. 😀

  • webaidose nedir ya ? @Harunnn60  başımıza yeni keşifler sardı:) ben TWD ve Z. nation haricinde  haricinde hiçbi zombi dizisi  izlemeyi düşünmüyorum tepsidosu kalsın :))[DOUBLEPOST=1445121892][/DOUBLEPOST]

    yani bunu artık izlemeyin TWD size yeterli diyor ben onu anladım :))

    z-nation  fear walking deadın 1.sezonundan daha iyi bence :F:F:F

  • z-nation  fear walking deadın 1.sezonundan daha iyi bence :F:F:F

    birinci sezonu izledinmiki ? ne zaman başladı ne zaman izlediniz ? z. nation u izlemeye devam edeceğiz değilmi ? 🙂

  • @Harunnn60 yayınlandın mı bu bölüm? 😀

    3. bölümde bu sahneyi gösterdi, uçak bir tuhaf uçuyordu hatta ben içinde birisinin ısırıldığını ve kaptanı etkileyerek uçağın düşeceğini düşünmüştüm.

  • birinci sezonu izledinmiki ? ne zaman başladı ne zaman izlediniz ? z. nation u izlemeye devam edeceğiz değilmi ? 🙂

    ayoll sezon başlayıp bitti bile 6 bölümdü :F:F:F

    genel olarak memnun kalmadım 6 bölümün 2 bölümünde zombiler yotu bile  :F

    z-nation güncel izliyorum ben zaten  bırakmadım bu sezon çok eğlenceli :A:A:A

  • @Harunnn60 yayınlandın mı bu bölüm? 😀

    3. bölümde bu sahneyi gösterdi, uçak bir tuhaf uçuyordu hatta ben içinde birisinin ısırıldığını ve kaptanı etkileyerek uçağın düşeceğini düşünmüştüm.

    Ya bu öyle internet dizisi gibi bir şey izlemenize gerek yok bence. 😀 Kısa çünkü. :D[DOUBLEPOST=1445161788][/DOUBLEPOST]

    ayoll sezon başlayıp bitti bile 6 bölümdü :F:F:F

    genel olarak memnun kalmadım 6 bölümün 2 bölümünde zombiler yotu bile  :F

    z-nation güncel izliyorum ben zaten  bırakmadım bu sezon çok eğlenceli :A:A:A

    Çiğdem. :kizgin:

  • Ya bu öyle internet dizisi gibi bir şey izlemenize gerek yok bence. 😀 Kısa çünkü. :D[DOUBLEPOST=1445161788][/DOUBLEPOST]

    Çiğdem. :kizgin:

    izlemeye devam edicem  ama :A:A:A

  • izlemeye devam edicem  ama :A:A:A

    Hayrola ben olmayınca eleştiri yağmuruna tuttun diziyi. 😀  Halbu ki sende sezon finalini çok beğenmiştin. 😀

  • Hayrola ben olmayınca eleştiri yağmuruna tuttun diziyi. 😀  Halbu ki sende sezon finalini çok beğenmiştin. 😀

    3 ve sezon finalini beğendim sadece 4 bölümü beğenmedim genel olarak bence 1.sezon twd ismi sayesnde ayakta durdular ama 2.sezon bölüm sayısı çok fazla  napıcaklar bilmiyorum :F:F:F

  • 3 ve sezon finalini beğendim sadece 4 bölümü beğenmedim genel olarak bence 1.sezon twd ismi sayesnde ayakta durdular ama 2.sezon bölüm sayısı çok fazla  napıcaklar bilmiyorum :F:F:F

    Yahu giriş konusuydu bu asıl olaylar şimdi başlayacak. 😀 Birde bu spin-of dizi yani TWD kadar beklentiye girmemek gerek. 😀

  • 3 ve sezon finalini beğendim sadece 4 bölümü beğenmedim genel olarak bence 1.sezon twd ismi sayesnde ayakta durdular ama 2.sezon bölüm sayısı çok fazla  napıcaklar bilmiyorum :F:F:F

    Yahu giriş konusuydu bu asıl olaylar şimdi başlayacak. 😀 Birde bu spin-of dizi yani TWD kadar beklentiye girmemek gerek. 😀

    çiğdeme hak veriyorum bu konuda iki zombi dizimiz var zaten üçüncüsü bizi bozar bünye kaldırmaz 🙂

  • çiğdeme hak veriyorum bu konuda iki zombi dizimiz var zaten üçüncüsü bizi bozar bünye kaldırmaz 🙂

    ben 1.ezonu izledim artık 2.sezonada devam ederim fazla diziden birşey olmaz

    :F:F:F

  • Z nationu ilk sezon izledim ancak yeni sezonu takip etmedim yani ilk sezonu izledikten sonra kendim diziyi final yaptım:)

  • çiğdeme hak veriyorum bu konuda iki zombi dizimiz var zaten üçüncüsü bizi bozar bünye kaldırmaz 🙂

    sen kendini ateşe atmışsın artık seni bende kurtaramam izle ne diyelim yandın bir kere :))[DOUBLEPOST=1445253692][/DOUBLEPOST]

    Z nationu ilk sezon izledim ancak yeni sezonu takip etmedim yani ilk sezonu izledikten sonra kendim diziyi final yaptım:)

    ilk sezona bizde @Çiğdem- le zaten öylesine başladık o aralar TWD sezon arası vermişti zombi açlığımızı z. nation la giderelim dedik giriş o giriş devamı geldi 🙂 zaten bir fazla beklenti içinde değildik ama boşlukta güzel gidiyor 🙂 aynı @Harunnn60  un bize yutturduğu under the dome gibi 🙂 bu tarz dizileri fazla bir beklentiye girmeden izlemek lazım 🙂 ama under the dome gerçekten ilk bölümüyle çok farklı ve hoş gelmişti bana devamında ise tam bir fiyaskoydu ? yinede Rachelle Lefevre hatrına bir 5 sezon devirebilirim terketmek yok 🙂

  • sen kendini ateşe atmışsın artık seni bende kurtaramam izle ne diyelim yandın bir kere :))[DOUBLEPOST=1445253692][/DOUBLEPOST]

    ilk sezona bizde @Çiğdem- le zaten öylesine başladık o aralar TWD sezon arası vermişti zombi açlığımızı z. nation la giderelim dedik giriş o giriş devamı geldi 🙂 zaten bir fazla beklenti içinde değildik ama boşlukta güzel gidiyor 🙂 aynı @Harunnn60  un bize yutturduğu under the dome gibi 🙂 bu tarz dizileri fazla bir beklentiye girmeden izlemek lazım 🙂 ama under the dome gerçekten ilk bölümüyle çok farklı ve hoş gelmişti bana devamında ise tam bir fiyaskoydu ? yinede Rachelle Lefevre hatrına bir 5 sezon devirebilirim terketmek yok 🙂

    O dizi de onay alamadı haberin var mı?:F Sen başladın dizi çöküşe geçti. :A:A

  • O dizi de onay alamadı haberin var mı?:F Sen başladın dizi çöküşe geçti. :A:A

    kötü haberler verme sabah sabah:) ben hala yeni sezonu bekliyorum yeni sezon başladımı başlayacakmı yoksa tümden iptalmi ? 🙂

  • kötü haberler verme sabah sabah:) ben hala yeni sezonu bekliyorum yeni sezon başladımı başlayacakmı yoksa tümden iptalmi ? 🙂

    Konu yarım kalmış 🙂 Daha kötü haberler varda ben Çiğdem gibi pat diye söylemiyorum :))

  • Konu yarım kalmış 🙂 Daha kötü haberler varda ben Çiğdem gibi pat diye söylemiyorum :))

    dur ben o başlıklara sırayla geleyim sindire sindire haberleri almak lazım aniden şok etme bizi 🙂

  • sen kendini ateşe atmışsın artık seni bende kurtaramam izle ne diyelim yandın bir kere :))[DOUBLEPOST=1445253692][/DOUBLEPOST]

    ilk sezona bizde @Çiğdem- le zaten öylesine başladık o aralar TWD sezon arası vermişti zombi açlığımızı z. nation la giderelim dedik giriş o giriş devamı geldi 🙂 zaten bir fazla beklenti içinde değildik ama boşlukta güzel gidiyor 🙂 aynı @Harunnn60  un bize yutturduğu under the dome gibi 🙂 bu tarz dizileri fazla bir beklentiye girmeden izlemek lazım 🙂 ama under the dome gerçekten ilk bölümüyle çok farklı ve hoş gelmişti bana devamında ise tam bir fiyaskoydu ? yinede Rachelle Lefevre hatrına bir 5 sezon devirebilirim terketmek yok 🙂

    ayy tamam çok ciddi bir dizi değil z-nation ama çok eğlenceli sıkmayan bir dizi 2.sezon çok bomba olaylar oluyor çok güldüm bu sezon keyif almam önemli yanı :F:F:F

  • ayy tamam çok ciddi bir dizi değil z-nation ama çok eğlenceli sıkmayan bir dizi 2.sezon çok bomba olaylar oluyor çok güldüm bu sezon keyif almam önemli yanı :F:F:F

    aynen çok eğlenceli bir dizi bencede, kuzey kutbunda park etmiş  Z denen kertenkeleyi görmek bile başlı başına bir komedi 🙂 aslında komedi olarak çekseymişler daha çok iş yapabilirdi dizi 🙂

  • aynen çok eğlenceli bir dizi bencede, kuzey kutbunda park etmiş  Z denen kertenkeleyi görmek bile başlı başına bir komedi 🙂 aslında komedi olarak çekseymişler daha çok iş yapabilirdi dizi 🙂

    2.sezonda neler oluyor neler murpiy damga vurdu ayoll sezona :F:F:F

  • 2.sezonda neler oluyor neler murpiy damga vurdu ayoll sezona :F:F:F

    söyleme:) izleyeceğim yakında sana yetişirim 🙂

  • söyleme:) izleyeceğim yakında sana yetişirim 🙂

    senle benden baskası izlemiyor diye 2.sezon konusuu açtırmadım senin yüzünden bende yorumlayamadım bölümleri :F:F:F

    @OzaN  1.sezon yorum konusunu genel yorum konuuna çevirsin en iyisi öyle devam ederiz bizden baska bakan yok çünkü :F:F:F

  • senle benden baskası izlemiyor diye 2.sezon konusuu açtırmadım senin yüzünden bende yorumlayamadım bölümleri :F:F:F

    @OzaN  1.sezon yorum konusunu genel yorum konuuna çevirsin en iyisi öyle devam ederiz bizden baska bakan yok çünkü :F:F:F

    @OzaN ı yakalasak konu açtıracağızda yakalayamıyoruz 🙂 the knick da başlamış onun konusuda açılmamış şimdi her sezon için ayrı konu açıyorduk daha güzel oluyordu ? şimdi her dizi tek konu açılıyor birinci sezon yorumlarıyla üçüncü sezon yorumları birbirine girecek 🙂

  • @OzaN ı yakalasak konu açtıracağızda yakalayamıyoruz 🙂 the knick da başlamış onun konusuda açılmamış şimdi her sezon için ayrı konu açıyorduk daha güzel oluyordu ? şimdi her dizi tek konu açılıyor birinci sezon yorumlarıyla üçüncü sezon yorumları birbirine girecek 🙂

    ben tüm cw dizilerimi tek tek açtırdım vlla @OzaN a gerisini sen düşün :A:A:A

Bir yorum bırakın